PDA

Volledige versie bekijken : Delia (Roemeense)



Willi69
25 november 2010, 19:52
Name: Delia
Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang
Größe: circa 167 cm
Figur: schlank, B-Cup
Herkunft/Sprache: Rumänien, englisch
Alter: 20
Tattoos/Piercings: ---
Service: gut: ZK und Fingern möglich, FT?, kein AV
Sonstiges: wirkt etwas schüchtern und unsicher
Lebenslauf: ?

egon, Dr. Rammler
26 november 2010, 18:57
Name: Delia
Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang
Größe: circa 167 cm
Figur: schlank, B-Cup
Herkunft/Sprache: Rumänien, englisch
Alter: 20
Tattoos/Piercings: ---
Service: gut: ZK und Fingern möglich, FT?, kein AV
Sonstiges: wirkt etwas schüchtern und unsicher
Lebenslauf: ?

huch :eek: wie wird mir ? Willi69 interessiert sich plötzlich für Rumäninnen ? :hah: er wird doch nicht krank werden ??

Knabbel
1 december 2010, 09:47
wirkt etwas schüchtern und unsicher

Ze trekt veel op met Hongaarse Chris. Onzeker is ze nog steeds een beetje, maar ze weet wel hoe ze de zaken ondertussen moet aanpakken. Volgens mijn maat die met haar kamerde ging het knalwerk wat moeizaam wegens plaatselijke vernauwing. Voor de rest was hij tevreden waarbij ze de kamergang zeer genereus afrekende in zijn voordeel.


Lebenslauf: ?

Ondertussen 5 maanden in het vak, waarvan 1 maand PHG en voordien Spanje.

Costana
5 december 2010, 09:22
Zeer lieve (uitziende) meid !

Op de kamer prima eerste sessie van de dag gehad, echter op vlak van techniek kan er nog bijgeschaafd worden maar dit zal wel gebeuren de komende weken :)
Echter niet voor de harde beukers, het is idd nogal nauwtjes en gevoelig daar beneden, gelieve is costana een lieverd :D

Costana
18 december 2010, 10:47
lekkere meid !
Wederom genoten ervan, ook leuke pre en after.

ijsbeer11
18 december 2010, 11:58
Afgelopen woensdag vond ik het zwaar tegenvallen in Happy Garden, om 21.00 gearriveerd had ik bij sluitingstijd nog niets geneukt

Dan maar even naar By Night, nadat ik Vesy had afgewimpeld (op aanraden van vader Bosco) nam ik me voor om de eerste beste die me zou vragen te pakken

Het werd dus deze Delia, beetje onwennig, wel een lieve meid, is inderdaad erg nauw
Pijpen vond ik lekker zacht en neuken vond ik matig

Al met al geen herhalingsgevaar al verdient iedereen een tweede kans

Costana
18 december 2010, 12:12
Afgelopen woensdag vond ik het zwaar tegenvallen in Happy Garden, om 21.00 gearriveerd had ik bij sluitingstijd nog niets geneukt

Dan maar even naar By Night, nadat ik Vesy had afgewimpeld (op aanraden van vader Bosco) nam ik me voor om de eerste beste die me zou vragen te pakken

Het werd dus deze Delia, beetje onwennig, wel een lieve meid, is inderdaad erg nauw
Pijpen vond ik lekker zacht en neuken vond ik matig

Al met al geen herhalingsgevaar al verdient iedereen een tweede kans

Kweet wat je bedoel, gewoon die barriere slopen :biggrin:

Ace2
9 oktober 2011, 08:21
...................Met Delia liep ik naar beneden en uiteindelijk kwamen wij in een grote kamer terecht. Geraffineerd ontdeed Delia zich van haar schaarse kledij en ging op het bed liggen. Wat ik zo zag liggen beviel mij erg goed. Wat mij verder opviel was dat ze bij PHG geen lakens gebruiken. Veel tijd om daar over na te denken had ik niet. Ik kroop ook op het bed. Langzaam kwam ik over Delia heen en kwam met mijn gezicht boven dat van haar te hangen. Langzaam ging mijn gezicht naar beneden om haar te zoenen. Ik wist niet dat vrouwen zo snel konden zijn, zo snel draaide ze haar gezicht weg. Zoenen zou niets worden en ik wist dat ik een verkeerde keuze had gemaakt. Ik liet mij echter niet gelijk uit het veld slaan en draaide haar op haar buik en probeerde haar een massage te geven. Dat liet ze toe, maar of ze er plezier aan beleefde betwijfel ik. Ik kneedde en streelde en Delia deed wat in het handboekje der prostituees stond waarna een plichtmatige massage volgde. Al snel draaide ik haar op haar rug en ik probeerde haar nog eens te zoenen. Zoals te verwachten was, was dit mission impossible.
Misschien dat met beffen er nog iets te maken viel. Ik kroop naar beneden en zoende haar schaamstreek en begon haar te beffen. Ze liet wat kreuntjes en gilletjes die mij deden denken aan een soort gehuil. Ik deed mijn best om te beffen en al ras werd haar poesje natter en natter. Even kreeg ik hoop dat het nog het iets kon worden. Ze kronkelde met haar onderlichaam en stootte wat terug, om ineens haar poesje giechelend weg te trekken. “Kittling” zei Delia giechelend. Ze trok zich op tot een zithouding en pakte mij beet om mij in een lighouding te brengen. Ik liet mij vallen en Delia kroop naar mijn slappe geslachtsdeel dat ze begon te pijpen. Ik kan niet zeggen dat ze het slecht deed, maar het deed mij niets. Delia deed haar best en pijpte door en zal best gefrustreerd zijn geraakt dat ik daar uitgeblust lag. En als zij niet gefrustreerd raakte, dan raakte ik het wel. Ik stond op en vertelde haar dat het mooi was geweest. Beiden waren wij teleurgesteld en zo verlieten wij de kamer.....................

Dalton
9 oktober 2011, 09:07
Ze hebben in HAPPY nog nooit lakens gebruikt,maar een bed-overtrek die wordt er door het schoonmaak personeel over gedaan na iedere keer als de kamer gebruikt is.
De dvp's leggen er meestal 2 handdoeken op om de vloedgolf sperma van de meeste ijsberen op te vangen.
Zo zie je de vele vlekken die anders op het bed komt niet zoals in andere clubs dan lijkt het net of je op het kwakje van je voorganger ligt.

Knabbel
9 mei 2013, 23:18
Weer terug in happy en als ik het goed heb gezien is haar borstomvang enigszins toegenomen.

Knabbel
21 mei 2013, 13:30
als ik het goed heb gezien is haar borstomvang enigszins toegenomen.

Voor de zekerheid nog even gecontroleerd en bij nader inzien bleek dit zo te lijken doordat "Blondie" tijdens haar afwezigheid simpelweg een aantal kilo's zwaarder is geworden in combinatie met een op moment van waarneming zeer goed up-pushende bh.

MichelJ
11 augustus 2013, 13:00
-> Samya