Volledige versie bekijken : Valentina / Tina, Litouwen
Naam : Valentina
Nationaliteit / taal : Lithauwen / russisch, duits
Leeftijd : 29 jaar
Haarkleur/lengte : lange blonde haren
Lengte : 1.67 m
Postuur / Cupmaat : Normaal Slank / C-cup
Tatoeage / Piercing : ja / nee
Service : PZC, NMC, FT, zoenen, massage
Extra : Heeft 3 jaar in Heavensgate gewerkt
Laursone
24 augustus 2010, 08:38
sie bietet auch anal
Küsse leider nur sehr zurückhaltend
rmjhexe
24 augustus 2010, 18:58
sie bietet auch anal
Küsse leider nur sehr zurückhaltend
prettig in de omgang ,kijkt niet op de klok en goede aftersales
willemdewandelaar
16 november 2010, 21:17
Vandaag naar Marisol was hier al om 11.05 uur en tot verrassing niet de eerst klant maar 2e , na kleine aanloop tijd 6 dames aanwezig, waren niet direct warmlopers voor mij, wel een dame met heel knap gezicht en diep bruine ogen maar wel erg (te) slank meen dat ze Daria heet , maar ook een blonde met een godelijk lichaam maar niet de looks die je er bij zou zoeken.
deze toch maar uitgenodigd om even film te kijken en ten de bovenkamer mee bezocht, en moet zeggen zeer vakbekwame dame, houd er wel van verwent te worden ( massage ) maar zorgt daarna ook wel goed voor jou, ook hier geldt wie goedt doet goedt ontmoet. nog even wat gegeten en sauna bezocht en weer op tijd huis waarts gekeerd.
was beter dan thuis zitten maar hoort niet tot mijn top 10 zaken om te bezoeken.:smoke:
louw
27 november 2010, 18:00
Valentina uit Litouwen, ex Heavens Gate, ex Villa Marisol, werkt sind kort in Freude 39. Vandaag heb ik haar daar bezocht. Ik was er om
tien uur en na het douchen trof ik Valentina bij het ontbijt. Na samen een paar broodjes te hebben gegeten zijn we op de bank gaan zitten om
wat bij te praten. Ze is uit VM vertrokken omdat er overdag te weinig gasten zijn. De meeste gasten komen daar ´s avonds en ´s nachts maar dat
heeft als nadeel dat soms pas tegen zes of zeven uur kon gaan slapen. De openingstijden in Freude vindt ze prettiger.
Ze zag er vanmorgen dan ook uitgeslapen uit. Na een tijdje op de bank te hebben gezeten zijn we naar de kamer gegaan waar we een uur hebben
doorgebracht. Service als vanouds, dat wil zeggen goede GFE. Daarna ben ik de sauna in gegaan. Drie kwartier later weer bij Valentina gaan zitten om vervolgens
nog een uurtje naar de kamer te gaan.
Ook in Freude werkt ze voornamelijk in en rond het weekend, zo´n beetje van donderdag tot en met maandag. Jammer dat ik voor de Freude ruim een half uur langer
onderweg ben dan voor VM, maar die extra reistijd heb ik wel voor haar over.
Henk71
28 november 2010, 07:38
Ik had ook reeds 11 dagen geleden het genoegen gehad om met haar te verkeren . Daar ik haar naam was vergeten heb ik daar geen kond van gedaan . Bij dezen :een mooie , 1.75m , slanke , lieve, fantastisch-zoenende dame .
louw
28 november 2010, 18:02
Ik had ook reeds 11 dagen geleden het genoegen gehad om met haar te verkeren . Daar ik haar naam was vergeten heb ik daar geen kond van gedaan .
Ze heeft haar schaamhaartjes zodanig geschoren dat de V van Valentina is blijven staan. Misschien is dit een geheugensteuntje om haar naam te onthouden? :biggrin:
Henk71
29 november 2010, 11:06
Ik had ook reeds 11 dagen geleden het genoegen gehad om met haar te verkeren . Daar ik haar naam was vergeten heb ik daar geen kond van gedaan . Bij dezen :een mooie , 1.75m , slanke , lieve, fantastisch-zoenende dame .
Gisteren kennis gemaakt met doe valentina . Smaken verschillen . Maar dit was EENS MAAR NOOIT MEER
Op zaterdag voor Pasen trad ik rond zes uur Freude 39 binnen in de hoop mijn favoriete Valentina daar aan te treffen. Op haar vaste plekje bij
de bio sauna zag ik haar niet zitten. Aan de Theke de entree betaald, bewust niet gevraagd of Valentina aanwezig was om zo mezelf nog wat in
spanning te houden. Na omkleden en douchen een rondje door de club gemaakt, maar geen Valentina te zien. Met een flesje water op het hoog gelegen gedeelte
in de grote ruimte plaatsgenomen en de zaak geobserveerd. Weinig dames aanwezig, maar het aantal was wel in verhouding met de manlijke gasten.
Dan komt plots Valentina met een gast van rechts naar links door mijn beeld lopen, richting de kluisjes. Mooi, nu dus nog even wachten tot ze weer plaats
neemt en ik zal haar volgende gast zijn. Even later loopt ze weer naar achteren en nestelt zich op een bank naast de Kino en even later zit ik naast haar.
We kennen elkaar al bijna vijf jaar en nog nooit was ik in de avonduren bij haar, ze keek dan ook heel verrast toen ze me zag. Zoals gebruikelijk haalde
ze een kop koffie voor me, ook al had ik daar helemaal geen zin in, maar ja, traditie is traditie. Na een half uur kletsen op de bank gingen we naar kamer 1.
Nadat ik haar nek en rug gemasseerd had gaf ze mij een massage op dat lichaamsdeel wat bij mij inmiddels stijf was geworden. Haar kwaliteiten op gebied van
pijpen en russisch zijn geweldig, voor dat laatste heeft ze dan ook fraai gevormde borsten tot haar beschikking. Toen de spanning begon te stijgen ging
het gummi erom en kwam ze op mij in de reverse cowgirl positie. Er was niet veel meer nodig om me tot een hoogtepunt te brengen. We waren inmiddels een
uur verder. Nadat ik aan mijn financiele verplichtingen had voldaan namen we een kijkje in het restauratie gedeelte, er lag nog wat vlees en salade.
Met Valentina afgesproken om samen te gaan douchen, achter bij de sauna en dan samen te gaan eten. Het douchen met haar is zeer opwindend, elkaar lekker
inzepen en af en toe mijn lul tussen haar borsten.
Na wat gegeten te hebben vond ik het tijd voor een sauna bezoek, na Valentina te hebben beloofd dat er nog een tweede ronde zou komen.
Die tweede ronde kwam ongeveer een uur later. Ik zat op een bank wat te dommelen toen Valentina me begon te knuffelen. Ik was op slag klaarwakker,
zeker toen ze me uitvoerig begon te pijpen.
Het werd weer tijd voor kamerbezoek. Dit keer kamer 21, helemaal achterin. Eenmaal op de kamer ging Valentina zich nog even opfrissen. Terwijl ik op
haar wachtte ging ik op de lage fauteuil die in de hoek stond zitten, lekker onderuit gezakt. Toen Valentina weer binnenkwam begreep ze meteen de bedoeling.
Ze nam een aanloopje en sprong op de fauteuil en drukte haar poesje tegen mijn neus en mond, zodat ik haar lekker kon likken. Na enige tijd kreeg ik
weer een geweldige pijpbeurt en vervolgens kwam ze op me zitten om te neuken. In al die jaren dat we elkaar kennen hadden we het nog nooit op en stoel
gedaan, maar dit was voor herhaling vatbaar. Nadat ik was klaargekomen hebben we ons beide snel opgefrist, de douches zijn toch net naast kamer 21. Daarna op bed gaan liggen en geknuffeld. Op een gegeven moment zag ik dat we bijna een uur vol hadden en zei dat we maar eens moesten gaan afronden en wilde opstaan. Du schaft es noch einmal, zei ze en begon aan mijn lul te zwengelen. En inderdaad, in de laatste minuut scoorde ik nog een keer.
Uiteindelijk nog lang nagepraat in de ruimte bij de Theke, er waren nog maar weinig gasten dus ik hield haar niet van haar werk.
Voor twee keer een uur betaalde ik Valentina de gangbare Freude tarieven van 50 euro per half uur, plus wat drinkgeld. Tegen middernacht kwam dan het altijd
moeilijke moment van afscheid nemen, met de belofte snel terug te komen. Dat zal ik ook zeker doen, Valentina is inmiddels een constante factor
geworden in mijn wandelaarsbestaan.
Heb deze dame een goede maand geleden ook bezocht. Echt fantastisch! prachtige meid, lang, groot en een paar mooi ogen. Pijpen fantastisch, erg nat met veel variatie. heb haar lang gebeft waarbij ze uiteindelijk mooi klaarkwam. Daarna condoom erom en langzaam mijn pik in haar geschoven, ze omklemde me daarna stevig met ide lange benen, dat was echt top! zo heerlijk diep in haar klaargekomen terwijl ze me diep aan het tongen was, was echt een super ervaring!
zijn er onder jullie die weten op welke dagen ze er werkt?
gr,
vos.
Valentina komt meestal donderdag (avond) en gaat zondag rond 19.00 uur weer naar huis.
Boobies
28 mei 2011, 09:19
Gisteren ook een prima sessie met Valentina gehad vooral pijpen is een specialiteit van haar. Verder heel prettig in de omgang en hebben veel gelachen om een verhaal dat ze me vertelde over Olie en vuur en een brandje...
Anyway heel aardige meid herhalingsgevaar is zeker aanwezig. Helaas was de bezetting gisteren (27/05) heel mager dat is toch een tendens die al langer aanwezig is bij Freude. Zo was er gisteren niemand van het bekende Latina hoekje. Cindy werkt er ook niet meer. En Celine is ook al een tijd niet meer gesignaleert. Ik hoop dat dit slechts een dipje van tijdelijke aard is !
Toen ik vanmorgen in de Freude binnenkwam was het er erg rustig, in het deel bij de Theke was er behalve de Thekefrau niemand, ook de grote ruimte daarnnast
leek rustig. Betaald en naar beneden, douchen en weer de trap op. Boven aangekomen hoorde ik in de verte de onmiskenbare schaterlach van Valentina. Ik ging
op het geluid af en had haar dan ook snel gevonden. De dames waren waren allen goed gemutst en er werden over weer grapjes gemaakt. Tijd om om de bank plaats
te nemen. Na een kop koffie zijn we meteen naar kamer 22 achterin de Freude gegaan. Na en heftige vrijpartij op bed beval Valentina mij op de stoel te gaan
zitten. Ze pakte massage olie en kwam op haar knieen voor me zitten. Ze sprenkelde overvloedig olie over mijn edele delen en begon een heftige massage
waarbij ze behalve haar handen ook haar hele bovenlichaam gebruikte. Toen ik het bijna niet meer houden kon poetste ze de olie weg en ging het gummi erom,
waarna ze op me ging zitten. Vrij snel kwam ik klaar. Weer een poetsbeurt en weer masseerde ze mijn lul. Haar lichaam onder de olie wond mij al snel weer
op en er volgde een zaadlozing over haar borsten (tegen meerprijs van 30 euro). Daarna samen gedouched waarbij ik lekker haar rug en fraaie achterwerk
heb ingezeept. Na haar betaald te hebben was het etenstijd. Samen gegeten waarbij ook nog een zeer aantrekkelijke Duitse aanschoof, Jacky als ik het
goed heb. Valentina beloofd om na een saunabezoek nogmaals met haar te kameren. Dat liep helaas iets anders. Toen ik uit de sauna kwam was ze
steeds bezet. Pas tegen zessen, toen ik eigenlijk gaan wilde, zag ik haar weer. Ter afscheid toch nog maar weer een half uur de kamer op. Dit keer geen
geklieder met olie maar het normale pijp en neukwerk.
Wederom een geslaagde dag gehad, ondanks het feit dat ze lange tijd bezet was. Maar toen zij met andere gasten op de kamer was heb ik me ook wel
vermaakt met een Cubaanse.
Vreemd blijft het dat deze dame van het begin af aan Litouws wordt genoemd ( zie de start bij Marisol ). Bij de enige zeer matige sessie zei ze toch echt dat ze uit Letland kwam .Na deze sessie zijn we geen vrienden geworden en heb ik gisteren daarom over haar nationaliteit bij Tina ( Litouwen )geinformeerd ..Zij bevestigde dat Val. echt een Letse is en wanneer ze met haar sprak dit in het Duits of het Russisch ging .
God of Emptiness
5 mei 2012, 12:08
Achtung, Valentina und Tina sind verschiedene DL in der Freude!
clublover07
15 november 2012, 15:51
Is inderdaad een Letse, heb hier eens een zeer leuk uurtje mee beleefd op 22 september, is vrij zwaar gebouwd, maar was toen toch voor veel te vinden.