PDA

Volledige versie bekijken : Roberta (Roemeense) ex-PHG

Pistol Pete
27 november 2010, 19:36
Haarkleur/-lengte : zwart, schouderlang
Lengte dame : 162 cm
Postuur/Cupmaat : net niet slank / kleine b cup
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
Leeftijd : 25 ( feel and looks van 20 jaar)
Tatoeages/Piercings : op schouder / geen
Service: gfe + / PZC/ NMC / TZ
Voordelen heerlijke sex
Nadelen: geen
Tijdsduur : 60 min
Prijs : 75

Costana
28 november 2010, 13:05
Had haar al telkens zitten obeserveren toen ik in phg kwam maar iets hield me tegen.
Nu gisteren was het dan zover, PP had ermee gekamered en was uiterst enthousiast.

Aangezien ik geen dessert tijdens het eten genomen had, lijk mij dit wel een lekker toetje. Het werd een lang uitgerekt dessert tot op het einde van de avond :)

Over het passport kan ik enkel 101% bevestigen, met misschien nog als extra's: uitstekende pre en aftersales. Costana was onmiddellijk volledig in haar web opgenomen.

Echt een lief meisje, die rustig de tijd neemt om kennis te maken en lief tegen je komt aanhangen. Nu bleef de kamervraag maar uit dus heb ik het zelf maar voorgesteld.

Op de kamer werd het enkel nog beter en voor de tweede maal die dag was het rap een stoombad binnen, heerlijke sex, we stonden allebei in het zweet :) Heerlijk uurtje, wat costana niet veel meer doet tegenwoordig. Daarna in de bar werd ik terug beetgenomen en hebben we samen al dollend de avond doorgebracht, met de nodige roddels erbij ;)

Costana
9 december 2010, 02:15
net zoals een echte GF, na enkele keren ben je ze beu :)

Pistol Pete
18 december 2010, 01:24
Een eervolle vermelding :) voor Roberta, vandaag alweer de 5e sessie met haar in evenzoveel bezoekjes aan PHG. Het zal vast niet de laatste zijn.

Alabama
18 december 2010, 01:29
Vandaag 2 prima sessies met haar gehad. Ook heerlijke pre- en aftersales. Lief meisje, neemt de tijd en op de kamer was het uitstekend!

Mooi figuur, lief gezichtje en kan goed dansen! :)

Costana
11 augustus 2013, 18:32
Terug in saunaclubland.
Te vinden in Mondial.

Piet Plezier
15 augustus 2013, 17:09
Naam : Sara

Nationaliteit/taal : Roemeens/ Engels

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : zwart/halflang

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : slanke meid stevige Acupjes

Tatoeage / Piercing : niet onthouden / piercing boven haar lip

Service : TZ / PZC /NMC / GFE

Extra : Voor deze meid geldt: hele sexy verschijning, Ook de sex was van hoog nivo, tongen alsof je dr vriendje bent waarbij tongetje cirkelvormige bewegingen maken over mn lippen en om mijn tong. Heerlijke GFE met prima uitvoering van diverse standjes. Hoog herhalingsgevaar.

Pistol Pete
16 augustus 2013, 16:57
Dit is dezelfde dame als:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23744-Roberta-(Roemeense)-ex-PHG&p=191919#post191919

een voormalig pistoltoppertje...en nu weer. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD