Inloggen

Volledige versie bekijken : Anna (Polen )

Dolfie
28 november 2010, 19:54
Haarkleur/-lengte : Bruin,kort
Lengte dame : +/-1,70
Postuur/Cupmaat : Slank,B cup,echte borsten
Nationaliteit/Taal : Polen
Leeftijd : Ze zei 31,ik schatte haar wel iets ouder
Tatoeages/Piercings : nihil
Service: Ik weet enkel zoenen,PZC,NMC,FT
Voordelen: Zeer goede pijpster
Nadelen: Babbelt wat veel
Tijdsduur : 30min
Prijs : 75€
Extra’s bij het bezoek: FT

Na het vrij lekkere avondeten kennis gemaakt met de "gekke" Anna,afkomstig uit Polen.
Eerst de boot wat afgehouden want ze lijkt wat ouder maar na een tip van een Nederlander:hammer: mijn stoute schoenen aangetrokken en na wat plagen toegestemd om wat spass op de zimmer te maken.
Eenmaal op de kamer begonnen we te zoenen en dan heel raar begon er echt te lullen over ik weet het bij god niet meer.Mijn reactie in mezelf was ohoho die gaat tijd rekken en me zo wat extra eurootjes aftroggelen:mad:.
Blijkbaar was dat later bekeken een totaal foute inschatting van mijnentwege:frown::frown:.
Na het vele gebabbel,vooral langs haar kant begon ze me overal lekker te likken en dan jeezus begon ze te pijpen...zo heerlijk...
Dan condoompje erover en weeral op zijn doggy's maar het neuken beviel me niet zo en ik vroeg om me nog wat te blasen.
Condoompje eraf en ze begon weer lustig haar werk.
Ik voelde dat ik ging komen en ze merkte dit professioneel op en deed teken dat ze het met haar mondje mocht opvangen.
Ik kon nog net op tijd bevestigen en ze was net op tijd om een FT te doen....maar mama mia ze zoog het wit van mijn ogen weg,ze stopte niet met zuigen waardoor ik
van intensie ineenkroop:biggrin::biggrin: en ze aanmaande dat het zo wel ok was...wat zeg ik meer dan ok.
Na de sessie begon ze weer wat te praten en te strelen...aangename ervaring met deze iewat gekke dame

Big30
28 november 2010, 20:13
Vreemd weer een Anna in GT ;), tenminste neem aan dat dit niet de bekende Anna met brilletje is. Maar dat zal wel niet zo zijn.
@Dolfie, thxs voor bericht, paspoortje erbij is wel zo handig!

Dolfie
28 november 2010, 20:43
Vreemd weer een Anna in GT ;), tenminste neem aan dat dit niet de bekende Anna met brilletje is. Maar dat zal wel niet zo zijn.

Hoi Big30 is niet Anna met het brilletje...ik heb wel even met deze Anna met brilletje gepraat maar deze is een ander is ouder..ik zal zo een formulier invullen.

Grtz,Dolfie

Costana
28 november 2010, 21:07

Als ik mij goed herinner, zou Anna met het brilletje terug naar Roe gaan, maarja je weet nooit é

BefBeer
29 november 2010, 19:52
Mss moet er nu een topic Anna met contactlenzen:baeh:
komen!?

BefBeer

janv
30 november 2010, 05:26
we hebben nu drie anna's

Dolfie
29 maart 2011, 22:07

Vreemd,gisteren deze Anna uit Polen weer gespot,praatje gemaakt...RAAR dat de GT verslaafden:biggrin:ze niet kennen.
Echter ik heb schoonheidfoutje gemaakt in paspoortje:hammer:
Ze heeft kleine piercing in haar neus en een tattoo in een ringvorm aan haar linkerbovenarm.
Hopelijk schept dit enige klaarheid

Grtz,Dolfie