Nami
3 december 2010, 23:36
Naam : Caroline/Carolina
Nationaliteit/Taal : Pools, Engels/Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Blond/licht bruin, tot over schouders
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : normaal, a cupje
Tatoeages/Piercings : Arschgewei in de vorm van 2 verticale 'hells angels' vleugels, los van elkaar, ong 10 cm groot
Opvallend: transparante beugel, (ketting)roken
Service: PZC, NMC, TZ, FT
Voordelen: onverwachte sloper
Nadelen: Bizarre actie door ongevraagd aan mijn spullen te zitten, terwijl ik drinken ging halen na het 1e half uur :mad_6:
Tijdsduur : 2 uur
Prijs : 200 euro
Extra’s bij het bezoek: Had een vreemd soort GFE-ervaring: Soort van heftige wiedergutmachungs-sex na een ruzie met je vriendin :teuflisch:
Ze kwam vanavond aan uit Polen, werkt al langer in YY, was er 3 weken geleden en blijft nu weer 2 weken. Vormt samen met o.a. Kinga & Nina het Poolse klasje in YY.
Nationaliteit/Taal : Pools, Engels/Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Blond/licht bruin, tot over schouders
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : normaal, a cupje
Tatoeages/Piercings : Arschgewei in de vorm van 2 verticale 'hells angels' vleugels, los van elkaar, ong 10 cm groot
Opvallend: transparante beugel, (ketting)roken
Service: PZC, NMC, TZ, FT
Voordelen: onverwachte sloper
Nadelen: Bizarre actie door ongevraagd aan mijn spullen te zitten, terwijl ik drinken ging halen na het 1e half uur :mad_6:
Tijdsduur : 2 uur
Prijs : 200 euro
Extra’s bij het bezoek: Had een vreemd soort GFE-ervaring: Soort van heftige wiedergutmachungs-sex na een ruzie met je vriendin :teuflisch:
Ze kwam vanavond aan uit Polen, werkt al langer in YY, was er 3 weken geleden en blijft nu weer 2 weken. Vormt samen met o.a. Kinga & Nina het Poolse klasje in YY.