PDA

Volledige versie bekijken : Laura (Tsjechische)



Partytreff Xanten
5 december 2010, 14:33
Laura (25 jaar) is een rustige, lieve meid met een leuke, geile uitstraling.

Service:
beffen, echt vrijen, trio met (echt)paar, erotische massage, oliemassage, trio's, klaarkomen op haar lichaam, lesbische sex, sexspeeltjes, tussen haar borsten neuken

geheel geschoren, cup C, slank

en op wat op te warmen hier een paar pics:

1106

1107

1108

Tony M
30 juni 2011, 12:54
Vorige week maandag mee naar beneden geweest, het is en blijft een echt "schatje"!

koosje12
6 augustus 2011, 14:16
Laura werkt zowel in Partytreff Xanten alsook in Privatempfang Salon Cora in Duisburg (zusterclubs).
Deze keer heb ik maar haar samen mogen zijn tijdens een GB Party in Duisburg. Omdat er al een topic over haar in Xanten bestond, de informatie aan dit topic toegevoegd.

Na de eerste sessie met Indira nodigde Nina (niet de Nina uit Xanten) me uit voor om haar naar boven te vergezellen. Blonde Laura ging met ons mee. Nina nam eerst het Franse gedeelte voor haar rekening (ZC) terwijl Laura haar voorgevel aanbood, waarna Laura het vervolg verzorgde in missio en doggy. Wat het heel speciaal maakte was de geile blik waarmee je ze continu aan blijft kijken. Vervolgens met het uitzicht op dat mooie achterwerk in doggy afgemaakt.

coldlipzz
8 augustus 2011, 00:58
Vandaag (zondag) op de FT party eindelijk ook eens mogen genieten van deze schoonheid en mijn kleine soldaatje :smile2: zag dat het goed was...

hallodaarbenikweer
27 oktober 2011, 06:41
Ja Laura, in principe niet mijn type en toch val ik op haar. Schatje waarmee het klikt.

Nibor76
14 maart 2013, 12:45
Even omhoog schoppen.
Gister met deze leuke lieve Tsjechische schat naar beneden geweest.
Het verbaasde me dat ze aanwezig was op een normale dag daar ze normaal in Salon Cora werkt en op partydagen overkomt.

Omdat het geen partydag was lekker de seks rustig kunnen opbouwen geen gehaast en afwerk.
Zorgen voor een click eerst lekker b2b knuffelen en langzaam ging ze naar mijn wapen om deze eens te verwennen.
Laura pijpt met condoom wat wilt zeggen is dat zij bepaald met of zonder.
Bij een schone frisse mooie geschoren pik en click gaat het zonder.
Na een tijdje draaide ze zich om tijdens het pijpen zodat ik ook wat werk kon verrichten in 69.
Voor de rest lekker lang in twee standjes missio en doggy geneukt.

Ze was mijn 4e die dag dus mogelijk dat een 4e keer spritzen achterelkaar moeilijk kon worden.
Maar de aanblik van het goed gevormde lichaam en redelijk goede gevoel zorgde dat ik na een poosje op dat punt of no return kwam en de pudding wegschoot.
Daarna nog even gelegen het was rustig geen party en geen stress van nieuwe mannen die klaargemaakt moeten worden en we zijn nog even de voetjes op wezen warmen in de sauna.
3806

wortel58
21 mei 2014, 21:46
Weet iemand waar laura momenteel zich bevindt ? Mijn laatste info is dat ze in een privé-huis zou werken (evenals Katja bijvoorbeeld) in Herten, maar ik kan via mijn speurwerk op het internet eigenlijk niets vinden…..:hamer:

Iemand die kan helpen - ik zou Laura graag weer eens willen ontmoeten :)