Volledige versie bekijken : Sharon (Roemeens) ex-Beatrice LR
Twinangel
8 december 2010, 10:56
Gisteren was er weer een andere Beatriz, eveneens Roemeens. Ik houd ze niet meer uit elkaar:mad: Volgens een kenner doet zij aan acrobatische sex:betrunken:
Pistol Pete
8 december 2010, 15:19
De draadjes worden vervuild.... Dat heb je met al die Beatrices. De Beatrice van dit draadje is al weer een tijdje vertrokken naar Roemenië. Ik denk dat er over deze erg slanke dame nog geen draadje is. Gisteren heb ik haar ook even in de kino gesproken maar de klik ontbrak en ze was mij te pusherig voor een direct kamerbezoek.
MichelJ
8 december 2010, 17:10
Naam : Beatriz / Beatrice
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Roemeens, beetje Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 18-21 jaar (schat ik)
Haarkleur / Lengte : Zwart / (Half)lang
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup
Tatoeage / Piercing : Ja / Kan me niet meer herinneren
Service :
Voordeel:
Nadeel:
Prijs:
Sinds kort in LR, daarvoor o.a. in Barcelona.
Als iemand het paspoortje van Beatrice 2 kan aanvullen....graag.
MichelJ
8 december 2010, 17:11
Gisteren heb ik haar ook even in de kino gesproken maar de klik ontbrak en ze was mij te pusherig voor een direct kamerbezoek.
Niet zolang geleden hetzelfde meegemaakt; in de kino gesproken, vrij snel vragen voor de sleutel en eigenlijk geen klik. Voor de duidelijkheid: dit gaat over de 'nieuwe' Beatrice, de 'oude' Beatrice is idd momenteel niet in LR.
Jorah Mormont
11 december 2010, 18:32
http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/FlagChad.jpg
Naam : Beatriz / Beatrice
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Roemeens, beetje Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur / Lengte : Zwart / (Half)lang
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup
Tatoeage / Piercing : Ja / Kan me niet meer herinneren
Service : PZC, NMC, Beffen, Zoenen, Massage,
Voordeel: Geen standje is taboe
Nadeel: Wat passief in het begin, maar komt later los
Prijs: 50, 25
Sinds kort in LR, daarvoor o.a. in Barcelona.
Vorige week heb ik met de nieuwe Beatrice gekamerd. Leuk naturel smoeltje, strak figuur. De pre-sales vond ik niet opdringerig. Ik had meer het idee dat ze een teruggetrokken onschuldig meisje is. Op de kamer geeft ze een gemiddelde service. Geen hoogvlieger. In het begin moet je zelf de boel wat op gang brengen, eenmaal op haar gemak haalt ze haar trukendoos voor de dag. Deze Beatrice is een must voor diegene welke een fetis hebben voor standjes bij het neuken. Deze dame is zo flexibel met haar lichaam dat ze als een slang om je heen kan krullen. Het hele kamasutra repertoire haalt ze voor de dag. Een hoogtepunt hierin is dat zichzelf staand op het bed achteroven buigt en met haar handen het bed weer raakt. Zeg maar met holle rug met benen en armen op het bed. Je kunt je dan indenken dat die venusheuvel mooi naar voren pronkt en je dan zo staand pielemans (copyright Dalton) in en uit kan schuiven. Een mega geil standje. Probeer dan maar eens niet binnen een mum te spuiten. RRRRRRRRRR.
premolaar
17 februari 2011, 10:43
afgelopen zaterdag met haar op de kamer geweest heerlijk mee zitten tongen en leuke standjes gedaan,leuke ietwat verlegen meid zeer slank kan haar handen om haar taille leggen.
MichelJ
25 juli 2011, 14:52
Voor haar fans: over 2 dagen gaat ze een maandje op vakantie
The Joker
11 oktober 2011, 13:27
Gister weer gespot in LR.
Gek genoeg vertelde ze mij 25 jaar te zijn, meestal verlagen de meiden hun leeftijd, vond haar er jonger uitzien.
Boy69
2 september 2012, 08:32
Afgelopen donderdag gespot in VV
Jansen
2 september 2012, 10:49
Afgelopen donderdag gespot in VV
Is mijn dochter weer terug ??
Pistol Pete
2 september 2012, 11:50
Nee jansen, jouw dochter heet diana / jacqueline en is inmiddels bevallen van een gezonde zoon :).
Rheinschwimmer
15 september 2012, 18:48
Beatrice is back, home in the livingroom, together with her friend anca! And she looks beautiful! Anca looks different then last time when i saw her! Not my typ, but much better! She lost 5-10 kg!!
MichelJ
15 september 2012, 22:14
Which Beatrice is back in LR? Beatrice1 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21335-Bea-Beatriz-(Roemeense)&highlight=beatrice)or Beatrice2 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23845-Beatriz-Beatrice-2-(Roemeens))?
I heard Beatrice2 is working in ACA (and before in VV).
Rheinschwimmer
16 september 2012, 15:23
hoo is beatrice 1 and hoo is 2?? i know only one beatrice. she come first time in lr together with anca and amalia and they are friends. i remember that there was a 2. beatrice from ro in lr but i dont have a face for these 2. in my mind....
MichelJ
16 september 2012, 15:30
This topic (Beatice2) is about the (formerly) friend of Claudia, Beatrice1 is a friend of Amalia and Niky (ex-LR)...
I think Beatrice2 is still in VV or ACA and Beatrice1 is back again in LR.
Big30
16 september 2012, 15:45
Glaube auch RS meint das diese Bea / Beatriz (Roemeense) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21335-Bea-Beatriz-%28Roemeense%29&highlight=beatrice) wieder in LR ist.
Rheinschwimmer
11 december 2012, 21:10
Beatrice tanzt jetzt auf dem Vulkan und nennt sich da jetzt Sharon
Big30
11 december 2012, 21:41
Weisst du auch wo sie tanzt? Eros 26/Vulkanhaus 17-19???
Rheinschwimmer
12 december 2012, 06:08
Die Hausnummer kenn ich nicht, aber gegenüber ist die frittenbude die an dem parkplatz grenzt........
de duisburg spesjalist
12 december 2012, 17:10
big 30 ik kan niet zo goed duits lezen vertaal het even voor mijn wat rheibschwimmer er neer gezet heb
Big30
13 december 2012, 01:14
@ de duisburg spesjalist,
RS kent het huisnummer niet maar het is het huis tegenover het frietkot dat aan de parkeerplaats grenst.
-> Dat is dus Sexxx-Palace Julius-Weber Str. 36-42.
de duisburg spesjalist
13 december 2012, 09:11
dat is inderdaad sex palas ik heb in dat huis geen Sharon aan getroffen
bad pritt
13 december 2012, 09:36
In sexxpalace 36, laatste deur tegenover snackbar direkt de trap op, staan wel een paar roemeense ex saunaclub meiden.
Staan vlakbij elkaar op de 2de etage geloof ik, vv hebben ze ook gezeten.
de duisburg spesjalist
13 december 2012, 10:05
maar de kerst kom er aan dus ze kunnen ook uitgevlogen zijn ik zou zaterdag even gaan kijken bedank voor de info