Volledige versie bekijken : Livia (Hongaarse)
NikXXX
9 december 2010, 21:12
Haarkleur/-lengte : zwart, schouderlang, in staartje
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : normaal / A/B cup
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt
Service: TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen,... FT?
Voordelen: superrelax meisje op de kamer
Nadelen: GFE+
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Jansen
9 december 2010, 21:23
Haarkleur/-lengte : zwart, schouderlang, in staartje
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : normaal / A/B cup
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt
Service: TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen,... FT?
Voordelen: superrelax meisje op de kamer
Nadelen: GFE+
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Ik wou deze schrijver nomineren maar hij heeft Nikxxx over haar geschreven :gruebel:
Costana
10 april 2011, 18:14
De dag ermee begonnen en kan Nikxx enkel maar gelijk geven :)
Tattoe heeft ze op de rug en rond de enkel.
Goede service en leuk schattig kopje
gignnl
6 november 2011, 21:56
Had deze dame bij eerdere bezoeken al gespot,heeft inderdaad een guitig koppie.
Vandaag in de kino mee in gesprek gekomen en meteen gaan kameren.
Orale vaardigheden waren prima in orde en daarom maar heerlijk achterover liggend het af laten maken,mooi gezicht.
Leuke meid met prima service!
MichelJ
6 november 2011, 22:09
Zelfde (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21621-Olivia-%28Hongaars%29&highlight=olivia)?
gignnl
6 november 2011, 22:25
Vermoed het niet MJ,dame woont in Duitsland en is de taal goed machtig of ze is op taalcursus geweest tussentijds.
MichelJ
6 november 2011, 22:32
Dat andere paspoortje is ook al weer 1,5 jaar oud, in die tijd kun je een hoop woorden leren. Die Hongaarse die nu in PHG is heeft ook een heel mooi koppie (net als in dat andere paspoortje staat) en de andere kenmerken komen ook vrijwel overeen.
Ik zal van de week eens gaan kijken ;)
Costana
7 november 2011, 22:54
Denk dat het dezelfde is.
Zowel beschrijving als "karakteristieken" komen overeen.
Alabama
26 november 2011, 12:15
Deze dame maar eens geronseld voor een kamerbezoekje. Ik had aanvankelijk niet in de gaten dat ze Hongaars is, anders was het er niet van gekomen. Heb het me niet beklaagd.
TZ, PZC en NMC was allemaal lekker en vol overgave. Vingeren liet ze gewillig toe. Prima sessie. Ik zal niet speciaal voor haar naar PHG rijden, maar als ik er toch ben en ze is er, dan vijs ik d'r zeker nog eens aan menne sjarrel.
The Saint
5 augustus 2012, 21:36
Gisteren voor het eerst sinds lang terug in de blije tuin en heb het me niet beklaagd. Ik zag veel mooie dames en met Bosco, MichelJ en Costana als PHG-stammgasten kon ik hen om raad vragen. Toen ik Livia zag voorbijlopen met haar lange zwarte haren, lief gezichtje en zwart glittersetje, vroeg ik onmiddellijk aan mijn 3 ijsberenvrienden of ze goed was. Ze knikten allen instemmend: zoenen, heel lief, gfe.... en hup een kwartier later lagen we in blokhut 21. Ze heeft een superlieve uitstraling, alleen jammer van de a-cups. Op kamer pijpte ze lekker zacht en nat; ik kreeg ook complimenten nadat ik haar aalgladde poesje had gelikt. In het begin leek het me fake gekreun (na lik 1!) maar geleidelijk aan ging dat over in ongecontroleerd kreunen en kronkelen van haar lichaam en toen mijn gezicht onder water liep, wist k dat ze genoten had. "A professional" zoals ze me complimenteerde was nu ook niet nodig, maar leuk als je merkt dat een dvp toch ook kan genieten van de seks. Daar ik na haar eerste pijpbeurt al behoorlijk op springen stond, vroeg ik tijdens de 2de ronde of ze ook FT deed. Dat vormde geen enkel probleem en ze bleef lekker doorzuigen toen ik in haar mondje spoot..... Livia zal me zeker nog terugzien
MichelJ
23 augustus 2012, 18:20
Een soort gelijke sessie als The Saint meegemaakt met Livia die ik in het nachtcafe trof. PZC was van een zeer hoog niveau, af en toe gebruikte ze haar handje erbij, maar niet op een storende manier of om je sneller klaar te maken. De andere facetten, naast het PZC, vond ik...mja... nogal professioneel ogend, waarbij voornamelijk haar fake gekreun me opviel en enigzins stoorde. Uiteindelijk, na een lange tijd, afgemaakt met een FT. Hoewel ze een mooie body heeft en PZC uitstekend was zal herhaling er op korte termijn niet in zitten.
Boterkoek
27 augustus 2014, 22:14
Onlangs deze dame weer in happy garden gezien, was zeer lang geleden ik denk 2-3 jaar terug.
Natuurlijk met haar op de kamer geweest of beter gezegd in een hutje buiten me goed met haar vermaakt.
Prima
29 augustus 2014, 23:07
Onlangs deze dame weer in happy garden gezien, was zeer lang geleden ik denk 2-3 jaar terug.
Natuurlijk met haar op de kamer geweest of beter gezegd in een hutje buiten me goed met haar vermaakt.
Ik heb paar weken terug ook 2uur met haar gevochten in een tuinhuisje , super super super,.
Alleen is ze alweer naar huis , en komt over een paar maandjes terug , zodra ze terug is ga ik absoluut met haar kameren