PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 24, Allina

Jovibeer
11 december 2010, 11:53
Haarkleur/-lengte : blond, stijl tot aan haar schouders
Lengte dame : 1.70 cm
Postuur/Cupmaat : slank, mooi strak figuurtje
Nationaliteit/Taal : Roemenie
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: pmc, nmc, likken, vingeren
Voordelen: een sympatiek meisje.
Nadelen: geen gevonden
Tijdsduur : ongeveer 30 min.
Prijs : 50,00
Extra’s bij het bezoek: geen bijzondere extra dingen gevraagd.

** Zij heeft een paar maanden terug nog bij de ramen van SS 23-25 gestaan, maar is nu dus hiernaar toe verhuisd.

Jovibeer
11 december 2010, 12:02
Twee weken terug was ik bij haar geweest om in eerste instantie even te informeren naar haar prijzen. Deze klonken goed en dus op vrijdag 10-12 de stap genomen om bij haar naar binnen te gaan. Ze droeg een sexy wit pakje/lakentje oid. Maar toen dat eenmaal in de kamer uitging zag ik haar mooie naakte lichaam. Dit zag er goed en strak uit. Haar borsten zien er goed uit en voelde stevig aan, maar toen ik vroeg of zij silliconen had.....reageerde ze verbaasd en zei dat ze echt waren! Ook heeft ze mooie stevige maar zachte billen (overigens niet vet bedoeld!!) Eenmaal het spel begonnen nam ik in het begin het initiatief naar haar toe, ik vond dat ze wel wat voorzichtig was en vroeg haar wat groffer te spelen en dit gebeurde ook. Het voordeel van dat ik de initiatieven nam was dat ik alles kon uitproberen (niet alle meisje worden graag gevingerd!!), Gedurende het spel ging de tijd snel en na ruim 30 min. zijn we gestopt. Tijdens de sessie keek ze overigens niet zo op de klok....ze zei dat dat bij deze ramen minder erg was dan waar ze voorheen stond bij SS 23-25.

Kortweg een goede aanrader...volgens mij net als haar vriendin....die een mooi strak figuur heeft en lange blonde haren!!!