Volledige versie bekijken : Verversrui 13, Heike
Jovibeer
11 december 2010, 13:06
Haarkleur/-lengte : blond, opgestoken in een staart
Lengte dame : 1.75cm
Postuur/Cupmaat : Extreme borsten en "normaal" figuur
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : ??? 45-50
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: zij doet aan bdsm en is hier altijd te vinden
Voordelen:
Nadelen: gaat geen goede bdsm sessie aan onder de 100,00 euro en blijft vragen om meer geld
Tijdsduur : 15 min.
Prijs : 50,00 euro
Extra’s bij het bezoek: viel niks extra's te beleven.
Jovibeer
11 december 2010, 13:15
Nadat ik mijn bezoek bij Alina (SS 24) had afgesloten ging ik nog even een rondje maken. Eenmaal aangekomen bij cafe D'Anver, wenkte Heike mij om naar haar toe te komen. Ze vroeg mij of ik zin had in een sm-sessie. Ik zei dat ik niet genoeg geld had....waarop zij begon hoeveel kan je missen? 50,00 euro. Ze spiegelde een mooi spel voor, want ze had nieuwe bdsm-materialen die ze wel wilde testen. Dat klonk goed, dus die 50,00 euro heb ik gehaald. Eenmaal boven gekomen reageerde ze heel verbaasd....want voor 50,00 euro wilde niks extra's doen......dat vond ze logisch en of ik nog meer geld bij me had om wat langer te blijven. Eigenlijk een spelletje dat ik al lang niet meer had meegemaakt in het schipperskwartier. Ik denk vaak spreek vooraf af wat je wilt en gaat doen. Tijdens deze sessie was het enige dat ze had gedaan was spelen met mijn tepels....en daarvoor gebruikte ze niet eens materiaal. Nou, om eerlijk te zijn...ik voelde me desondanks wel genaaid door haar.....hihi. Volgens haar was ik al heel lang geleden eens bij haar geweest, tja opeens wist ik weer waarom ik niet meer bij haar ben terug geweest.
KORTOM: Ik zou deze dame absoluut niet aanbevelen.
Wat ik wel mooi en bijzonder vond was de mooie grote bdsm kamer hier. Volgens mij zitten hier ook nog wel andere Mrs'sen.
Heike is al lange tijd weg uit SKW. Ze zou momenteel in Duitsland ergens werken. Exacte lokatie weet ik zo niet .
Anvers
11 maart 2012, 00:05
Lange tijd niet meer werkzaam in SKW, dus naar het archief !