PDA

Volledige versie bekijken : Raissa / Antonia (Moldavische) ex-VV



Nami
11 december 2010, 15:27
Haarkleur/-lengte : licht bruin, lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank, C-cup, flinke hand vol dus
Nationaliteit/Taal : beetje Engels, beetje Duits
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings :niet gevonden
Service: Zoenen (TZ-), PZC, NMC
Voordelen: mooie meid, niet roken, nog puur :annieengel:
Nadelen: :geen FT , niet TZ :hammer:
Tijdsduur : 60 minuten
Prijs : 100 euries, dus E50 per 30 minuten.
Extra’s bij het bezoek: trio met haar Moldavische vriendin Tiffany, eerste half uur samen. Daarna nog een half uur door met Antonia omdat zij de lekkerste is :luvlove: Indien wel TZ en FT dan kwam ze in de top 5 van dit jaar qua looks, uitstraling, borsten.. :bibber_2:

De lul van een vriend: de Gatenvuller was vorige week al met haar geweest en was positief ondanks haar service-hiaat, maar niet ieder beertje heeft dezelfde wensen/eisen op de kamer... Ik kwam net terug van uurtje kamer met Sky dus hij boekte haar toen ik pas in de gaten was dat ik eigenlijk voor haar was gekomen. Mr Gatenvuller vond het geen probleem om mij voor te laten gaan, voor E 50,- welteverstaan :angst: :thefinger: Ik zei 'bendegegek', ik ken u toch. Ja, ik ben uw vriend dus doe maar E 40,- :motz: Toch maar even een half uurtje gewacht om daarna met haar en vriendin een leuk half uurtje te beleven. Nog geen doorgewinterde DVP's in elk geval.

Nami
17 december 2010, 19:52
tijdens de kerst in VV

The Joker
6 november 2011, 21:14
Vandaag ook aanwezig en voor het eerst met haar volgens volle tevredenheid gekamerd.

The Joker
2 september 2014, 21:07
Naar mijn idee al weer 2 jaar in GT actief onder de artiestennaam: Raissa.
Inmiddels lang bruin haar.

lekkersfan
28 juli 2015, 16:19
Ze was er vorige twee weken regelmatig, lieve, mooie meid met smal servicepakket, heeft erg mooie benen, daar hou ik wel van :)