PDA

Volledige versie bekijken : Mannen die houden van quattro's :-)

inano
13 december 2010, 15:55
Hey ijsbeertjes ,

Ik ben een ijsbeertje dat meestal naar de Golden Time (voorkeur op dit moment), Living Room of naar de Yin Yang gaat.
En misschien in tegenstelling tot de meeste ijsberen, ga ik het liefst met 4 naar een kamer.
Ik heb dit al verschillende keren gedaan, maar nu mijn goede vriend niet meer zo veel tijd heeft, mis ik dat wel.

Hoe werkt het en waarom ?

Ik vind het leuk om met twee mannen, twee vrouwtjes te kiezen. Het leuke is dat je tijdens het vrijen, ook een beetje kunt spelen met het ander vrouwtje en misschien eens afwisselen :-) Het geeft een extra dimensie. Ik vind het ook opwindend om andere bezig te zien.

Ik vind het wel belangrijk dat de man een slank tot normaal postuur heeft en zich goed verzorgt.

Voor interesse in vrouwtje : slank, a-b-c cup, ... heb wel iets voor blondjes, maar een mooi zwartje bv ... no probs

Zoek je een ijsbeer om samen leuke avonturen mee te beleven ... stuur zeker een berichtje

Als extra motivatie, ik wil zeker ook af en toe betalen voor ons allebei ... dus gratis sex (je leest het goed :-)

En top of the bill - zou het leuk zijn als je een foto meestuurt.

Gr
VC

Silvester
13 december 2010, 16:08
Silvester dacht al dat het over zijn raspaardje Quattro met 4 ringen ging... :redface: , en dus eens echte ride ervaringen kon uitwisselen..

Daar wil ik graag wat over bomen, voor de rest voldoet Silvester helaas niet aan het gewenste profiel.

:smoke:

El Conquistador
13 december 2010, 18:06
ken je zijn email adres niet beter afschermen verder zou ik ijsbeer11 im sturen dies overal voor in

SFL
14 december 2010, 09:23
Met een andere kerel erbij werkt het bij mij niet vlotjes. De enige quatro is voor mij met 3 dames, maar dat is ook al moeilijk genoeg.

ijsbeer11
14 december 2010, 11:34
ken je zijn email adres niet beter afschermen verder zou ik ijsbeer11 im sturen dies overal voor in

Nou, weet niet of jij nog de laatste quattro van mij kan herinneren?
Daar was je zelf ook onderdeel van ;)

Ik krijg de indruk dat deze beste ijsbeer ook op mannen geilt, corrigeer me als ik het mis heb

Als je van plan bent om voor mij te betalen, ben ik inderdaad overal voor in :thefinger:

inano
14 december 2010, 13:00
Neen, ben dus niet voor mannen. Maar hou er wel van om verschillende mensen bezig te zien. Zou het nooit bij een man willen doen.

I ONLY LOVE WOMAN

VC

Dalton
14 december 2010, 15:02
Hey ijsbeertjes ,

Ik ben een ijsbeertje dat meestal naar de Golden Time (voorkeur op dit moment), Living Room of naar de Yin Yang gaat.
En misschien in tegenstelling tot de meeste ijsberen, ga ik het liefst met 4 naar een kamer.
Ik heb dit al verschillende keren gedaan, maar nu mijn goede vriend niet meer zo veel tijd heeft, mis ik dat wel.

Hoe werkt het en waarom ?

Ik vind het leuk om met twee mannen, twee vrouwtjes te kiezen. Het leuke is dat je tijdens het vrijen, ook een beetje kunt spelen met het ander vrouwtje en misschien eens afwisselen :-) Het geeft een extra dimensie. Ik vind het ook opwindend om andere bezig te zien.

Ik vind het wel belangrijk dat de man een slank tot normaal postuur heeft en zich goed verzorgt.

Voor interesse in vrouwtje : slank, a-b-c cup, ... heb wel iets voor blondjes, maar een mooi zwartje bv ... no probs

Zoek je een ijsbeer om samen leuke avonturen mee te beleven ... stuur zeker een berichtje

Als extra motivatie, ik wil zeker ook af en toe betalen voor ons allebei ... dus gratis sex (je leest het goed :-)

En top of the bill - zou het leuk zijn als je een foto meestuurt.

Gr
VC

Ondanks dat gratis sex me wel aanstaat lijkt het me geen goed idee,wanneer ik met een dame bezig ben daar een hand opduikt die pakt wat ik net wilde doen en je moet dan natuurlijk ook nog dat rose sterretje van jezelf goed beschermen.
Ik kan mezelf nog steeds goed aanduwen en heb daar nog geen hulp bij nodig.:angryfire::mad_6::ranting2::huch:

rmjhexe
14 december 2010, 18:14
:gruebel:mischien moet inano maar eens naar een partytreff gaan:joke:

The Joker
14 december 2010, 18:34
:gruebel:mischien moet inano maar eens naar een partytreff gaan:joke:

Daar zal hij op zijn wenken worden bediend ook ook financiëel solvabel blijven.
Helaas is de optiek wel stukken minder dan in de betere saunaclubs.