Volledige versie bekijken : Een VRAAGJE Voor IEDEREEN
vindiesel69@live.be
13 december 2010, 17:56
Hallo,
IK ben van België en wil een vraag stellen,
welk fkk club is nu het beste?
Welk raamprostitutie is het beste?
Ik ben Vulkanstrasse geweest, maar dat is te ver voor mij 150 kilometers...
Kan er iemand mij een fkk club of een pauschalclub voorstellen wat leuk is...
Ik heb gehoort dat Club Globe in leverkusen goed is ???
Alabama
13 december 2010, 18:06
Tja, welk eten is het lekkerste? Ligt er 'n beetje aan waar je naar op zoek bent en waar je interesses liggen. Als er een FKK club het leukste en het beste zou zijn voor iedereen, dan zou iedereen daar wel elke keer naar toe gaan.
Voor raambuurten geldt min of meer hetzelfde.
vindiesel69@live.be
13 december 2010, 18:14
maar ken je een raamprostitutie of laufhaus met veel dames?
Ik ken vulkanstrasse in duisburg maar tis ver 120 km van MAASMECHELEN BELGIË
En CLUB GLOBE IN LEVERkusen,
is dat een goeie pauschalclub? heb gehoord dat er rond de 50 dames aanwezig zijn
blauwebeer
13 december 2010, 18:29
is dat een goeie pauschalclub? heb gehoord dat er rond de 50 dames aanwezig zijn
Blauwebeer vind dit een vrij goede Pauschalclub, alleen vanuit België verdomd slecht te bereiken omwille van de vele en voortdurende wegenwerken tussen Keulen en Leverkusen.
Willi69
13 december 2010, 18:33
Den besten Club gibt es nicht! :rolleyes:
Dito. ;)
Die aktuellen Berichte in deutschen Foren sind nicht gut. :redface:
Ausführliche Liste: Linkliste NRW / NL (Limburg) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=215) :)
noglangnietuitgewandeld
13 december 2010, 18:42
Als het om raamprostitutie gaat is Aken een stuk dichterbij, maar daar ben ik niet bekend. Anders zou ik toch die 120 km. naar Duisburg maar voor lief nemen, dat is de enige raambuurt waar ik me nog wel eens uitleef.
Clubs, wat de anderen ook al zeggen, ieders smaak. Lees je goed in op het forum en probeer er een paar, dan vind je vanzelf je favoclub wel. Succes.
Alabama
13 december 2010, 18:47
maar ken je een raamprostitutie of laufhaus met veel dames?
Ik ken vulkanstrasse in duisburg maar tis ver 120 km van MAASMECHELEN BELGIË
Veel dichterbij ga je het niet vinden. Eindhoven heb je een raambuurt, maar niet met heel veel dames. Antwerpen is er nog, maar dat zal ook wel 120 km zijn en dan rest slechts Duitsland. Misschien Aachen?
Club Globe ben ik nooit geweest, maar met de zoekfunctie is er op dit forum vast wel wat over te vinden.
Dalton
13 december 2010, 23:08
Hallo,
Het PIEL-HUIS in KAAPSTAD is een zeer mooie zaak met veel gekleurde dames:lostit::lostit:
egon, Dr. Rammler
13 december 2010, 23:31
Het PIEL-HUIS in KAAPSTAD is een zeer mooie zaak met veel gekleurde dames:lostit::lostit:
:rofl::rofl::rofl: Witzbold
Horny_one
14 december 2010, 06:09
Als het om raamprostitutie gaat is Aken een stuk dichterbij, maar daar ben ik niet bekend. Anders zou ik toch die 120 km. naar Duisburg maar voor lief nemen, dat is de enige raambuurt waar ik me nog wel eens uitleef.
Clubs, wat de anderen ook al zeggen, ieders smaak. Lees je goed in op het forum en probeer er een paar, dan vind je vanzelf je favoclub wel. Succes.
Ben een paar jaar geleden in Aken geweest maar was niet onder de indruk van wat ik zag. Zou er niet speciaal voor heen gaan.
Dennis
14 december 2010, 06:16
Volgens mij zijn dat 2 vragen die wij als sinds het begin van IJsberen (en dat andere forum) tevergeefs proberen te beantwoorden. Maar zoals Willi69 al schrijft: Die zijn er (ook) niet.
De club die vandaag goed is, is volgende maand weer anders. Bovendien zul je je eerste saunaclub bezoek anders ervaren als je 541e. Jij verandert dus ook, net als de club (nieuwe dames). Kortom, de vraag welke club/ raamprostitutie is de beste is niet te beantwoorden. Is hooguit een momentopname
kinky Jan
14 december 2010, 06:47
Ik ging vroeger naar partytreff,s en pauschalclub,s maar ik ben nu 1x naar fkk saunaclub Babylonhttp://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php geweeest en ik wil nu alleen nog maar naar saunaclub,s omdat de service daar veel beter is en de vrouwen zijn een stuk knapper je bent alleen wat meer geld kwijt.
yep3
14 december 2010, 11:13
goldentime onbetwist
ijsbeer11
14 december 2010, 11:31
De beste clubs zijn GT, LR, PHG, VV, FKK Planet, VM, Pascha, Samya, Babylon, Globe
Voor nog meer beste clubs: zie topic overige clubs
:freu:
P11111
14 december 2010, 11:51
En vergeet Acapulco niet!
Deze club met zijn vele aantrekkelijke dames heeft kussen en tongzoenen in het (huidige)standaardservicepakket van 40 Euro per half uur.
Afgelopen vrijdag heb ik daar samen met een kameraad een topdag gehad, zowel qua kamerservice als gezelligheid.
Dalton
14 december 2010, 14:39
En vergeet Acapulco niet!
Deze club met zijn vele aantrekkelijke dames heeft kussen en tongzoenen in het (huidige)standaardservicepakket van 40 Euro per half uur.
Afgelopen vrijdag heb ik daar samen met een kameraad een topdag gehad, zowel qua kamerservice als gezelligheid.
Deze man weet waar hij over praat en het klopt het is momenteel de beste club in NRW welkom in ACAPULCO:freu::freu::freu:
Alabama
14 december 2010, 16:33
Ben een paar jaar geleden in Aken geweest maar was niet onder de indruk van wat ik zag. Zou er niet speciaal voor heen gaan.
Maasmechelen heb je weinig andere keuze binnen 'n uurtje rijden. Uurtje rijden voor raamprostitutie is dan al vrij fors.
Ok, je hebt Brustem, maar dat zal vast wel niet de bedoeling zijn.
wooley
15 december 2010, 22:41
dichtse bij jou:
ramen:
aken antoniusstrasse (vervallen)
pascha keulen
is ook een grote flat...5 euro entree gratis softdrinks,120 dames 50eu/20min
fkk
planet merzenich
goldentime bruggen/
yinyang roermond/
phg oedt/
vv grefrath
partytreff
schneewitchen viersen
pole position kerpen
harem dormagen/erkrath
costabrava
16 december 2010, 11:00
Gt en LR en voor de ramen Vulkaanstrasse
Jansen
16 december 2010, 12:24
Hallo,
Ik ben ook van Belgie vlak bij Antwerpen.
Met de auto naar Oedt,Grefrard of Bruggen ben je in 1 uur en 15 min. dan heb je in Oedt PHG in Grefrard Vila Vertigo en in Bruggen GT.
Deze clubs zijn met de auto goed te doen vanaf Antwerpen en de beste sex en de mooiste dames is ook in deze clubs wat afstand betreft.
Beter dan raamsex of andere vormen van klaar laten maken ;)