PDA

Volledige versie bekijken : Duisburg, Charlottenstrasse 35, Victoria.



noglangnietuitgewandeld
13 december 2010, 18:33
In het huis Charlottenstrasse 35, 1e verdieping kamer 2, trof ik een heel slank Portugees dametje, Victoria. Naar eigen zeggen 29 jaar en goed duits sprekend. Toegegeven, niet de knapste van de buurt, maar ze was erg aardig, had geen problemen met zoenen en pzc, dus ik waagde het er maar op. Borsten maatje A-, maar wel een fraai afgewerkte achterkant. Heel fijn uurtje mee gehad. Lekker rustig aan, zacht zoenen en pijpen, 2 standjes, cowgirl en heeel lang in missie liggen prikken, ze was echt botergeil, zoengraag mondje in de buurt, af en toe even stoppen om er wat langer van te genieten. Af laten maken met het handje, terwijl ze al zoenend tegen me aanlag en ik me prima vermaakte met die lekkere zachte billen van haar. Ik kreeg haar tel. nummer voor de volgende keer en zal er zeker gebruik van maken.

noglangnietuitgewandeld
17 januari 2011, 17:19
Vanmiddag nog eens wat rondgewandeld in de Laufhäuser, bijna geen dames aanwezig zo tegen drie uur. Victoria's nummer gebeld en jawel, raak. Ze was in haar kamertje en net begonnen. Ik geloof dat ik wel punten scoorde door haar te bellen, de begroeting was allerhartelijkst en de service nog beter en geiler dan de vorige keer. In de saunaclubs heb ik regelmatig mindere sessies gehad. De iets mindere optiek neem ik dan maar voor lief.
Na een lekkere natte zoenpartij daalde ik via haar kleine tietjes af naar de lagere regionen. Al snel lag ze te kronkelen van genot. Ik zag dat haar handen de beddespijlen omklemden, ze kneep haar nagels wit. Voorzichtig bracht ik een vinger naar binnen en probeerde eens of er nog ergens iets van een G-spot te ontdekken viel. Altijd lastig, je weet nooit of je hem nou wel of niet gevonden hebt, maar ineens werd mijn hoofd in de houdgreep genomen tussen haar dijen. Kijk, dan weet je tenminste waar je het voor doet :biggrin:.
Toen ze wat uitgehijgd was, kwam ze weer tegen me aanliggen tongen, plagerig spelend handje aan de paal, hoofdje ging langzaam naar beneden en zacht likkend ging haar tongetje over de ballen, langs de stam, tot ze me met een ondeugende blik naar binnen zoog. Ze pijpte niet diep, wel zacht, die lieve vingertjes friemelden overal. Er kwam een stukje latex te voorschijn, Victoria ging op haar rug en centimeter voor centimeter penetreerde ik haar tengere gestalte. De kleinste vrouwtjes hebben vaak de strakste maar ook de meest elastische doosjes, valt me wel eens op. Al zoenend en elkaar vastklemmend werkten we onszelf in het zweet. Ik wilde het lekkerste moment nog wat voor me uitschuiven, en gleed uit haar voor een korte pauze. Maar ze trok het condoom eraf en gaf weer een pijpshow weg, ze kreeg er zin in, de geile Maus. Voor de tweede ronde zette ze zich over me heen, liet haar bovenlichaam zakken en met haar steunende mondje aan mijn oor stootte ik zo hard ik kon in en uit haar. Ze wilde nog graag even van achteren. Ze kreeg het van achteren. Ik duwde haar plat op de buik en naaide haar met die mollige billen als kussens tussen ons in.
Voor de finale kwam ze weer voor me zitten, pijpte zacht verder, liet haar handje steeds sneller op en neer gaan en haar tongetje steeds geraffineerder fladderen. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, ik stootte vooruit, ze liet hem uit haar mond glippen, gaf nog een paar laatste halen en ik deed mijn best het plafond te raken. Shit, weer net niet gehaald :wand:. Volgende keer nog wat langer opsparen. De klodders en de spetters werden weggepoetst, we soesden nog wat na, fristen ons nog wat op en dat was het weer. Waren alle raamdames hier maar van dit kaliber, dan was ik ook in Duisburg noglangnietuitgewandeld :lostit:. Maar zolang Victoria hier zit blijf ik komen. Eh, zo :rubbel: ook ja :biggrin:.

bad pritt
19 januari 2011, 12:26
Hahaha dat is nou de typische laufhaus service..wat zij die saunaklubs toch veel beter..daar heb je tenminste een sauna.

noglangnietuitgewandeld
19 januari 2011, 15:40
Tsja, als er in Duisburg een goede saunaclub was, dan wist ik het wel. Ik ken daar alleen Venus en die vind ik maar zozo. En aangezien ik daar nog al eens voor m'n werk moet zijn, en niet altijd zin heb om verder te rijden, ben ik toch wel blij dat er in de Laufhausen nog dames te vinden zijn die goede service leveren.

bad pritt
19 januari 2011, 16:44
Bedankt voor je tip ga deze Victoria eens opzoeken..kom normaal nooit in die uithoek.

bad pritt
30 januari 2011, 10:01
Gezegd gedaan...ben er geweest..bedankt voor de tip NLU. hele leuke vrouw..voor relaxte non profi sex.

Even een recensie in telegramstijl.

Hele fraaie portugese dame, 29 jaar, prachtig klein slank en strak lichaam, kleine a cupjes. Lichaam is perfekt, heel mooi kontje.Gezicht is wat minder mooi, maar wel heel karakteristiek en ze kijkt warm uit haar ogen. Het is een hele aardige vrouw, ook lief.

Praat makkelijk en goed duits, kunt goed met haar praten.

Haar als 2de dame op het programma gezet.
Hele leuke vrouw, service is goed en non profi warm, ze komt totaal niet over als een geroutineerde dvp. Het geheel had dan ook een hoog gf gehalte.

Geniet zelf, wil graag oraal verwend worden, kussen doet ze ook, niet met iedereen zei ze ???, maar met mij gelukkig wel. Neuken erg goed...strak, soepel en heb haar lang genomen in doggie en ze gaf goed tegendruk. Daarna massage aan haar gegeven war ze van genoot en zei aan mij en wat gepraat en gerookt..erg ontspannen dame en ik ga zeker terug.

noglangnietuitgewandeld
30 januari 2011, 10:46
Graag gedaan, Karel. Hoewel ik bij dat Portugees zo m'n twijfels heb, toen ze me haar nummer gaf zag ik Cyrillische letters op haar display staan. Maakt niet uit, het is gewoon een aanwinst voor Dbg.

bad pritt
3 februari 2011, 20:01
Graag gedaan, Karel. Hoewel ik bij dat Portugees zo m'n twijfels heb, toen ze me haar nummer gaf zag ik Cyrillische letters op haar display staan. Maakt niet uit, het is gewoon een aanwinst voor Dbg.

Ziet er erg Bulgaars uit. Maar er wordt van 2 kanten zoveel flauwekul verteld in de p6. Kan ook begrijpen dat deze vrouwen hun privacy afschermen door gewoon een beetje de waarheid te verdraaien.