Volledige versie bekijken : Goede voornemens voor 2011
Alabama
13 december 2010, 20:14
Iemand hier nog goede voornemens voor 2011?
Je vrouw niet/meer/minder bedriegen? Meer/minder naar saunaclubs? Niet meer bezopen achter het stuur zitten? Stoppen met roken?
Mijn goede voornemen voor 2011 is wat te minderen met roken!
Paulschen
13 december 2010, 20:19
Meer sex dan in 2010
Goedemorgenallemaal
13 december 2010, 20:46
Geen.....
MichelJ
13 december 2010, 20:48
Afstuderen in Roemeense taal & cultuur.
Jansen
13 december 2010, 20:52
Minder te schrijven op dit corrupte forum.;)
CLUBSPORT
13 december 2010, 21:05
Alle vieze woordjes ken je vast al uit je hoofd in het roemeens :biggrin:
Big30
13 december 2010, 21:57
Daar ben je snel klaar mee he "Roemeense Cultuur", op de middelbare school heette het dan dat je een pret-pakket koos :tongue:!
Sphinx
13 december 2010, 22:24
Heel simpel: gewoon doorgaan. Het is soms net een rallyraid (http://www.youtube.com/watch?v=IOe4z46C8MI&feature=related): een lange weg, zonder al te duidelijk doel, een harde weg soms ook, waarop een lelijke val mogelijk kan zijn, maar toch doorspekt met mooie momenten, sommige heftig, sommige rustig. Geniet ervan, want de weg is belangrijker dan het doel
Dalton
13 december 2010, 22:37
Het zou voor mij al heel mooi zijn dat ik volgend jaar op dezelfde manier kan doorbrengen als afgelopen jaar:freu:
egon, Dr. Rammler
13 december 2010, 22:54
haha, hilft nix bei mir :biggrin:
bin ein Mann der schnellen Entschlüsse :baby2:, werfe von einem Tag auf den anderen alle Vorsätze über den Haufen :biggrin:
Badslippers
23 december 2010, 21:57
Goede voornemens voor het nieuwe jaar duren meestal maar tot 2 januari.
EN :
De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens.
Misschien is BS een uitzondering op deze regels, maar BS staat niet alleen voor Badslippers, ook nog voor ........ juist ja...
We zullen eind 2011 dan wel zien of er minder geclubt, minder geneukt, en minder geschreven is.
Ik post het maar hier omdat "DBRvdM" niet de goede plek is.
Ja ik weet het: "Bull Shit". Het is eigenlijk ook geen voornemen van mij maar gewoon een gegeven. Want de frequentie van mijn clubbezoek is net zo simpel als alles wat ik daar buiten onderneem. Het geld moet rollen als het er is en de broekriem moet aangehaald worden als er minder is en dat principe gaat me al 52 jaar goed af. Nou ja, laat ik de eerste 20 jaar van mijn leven even overslaan!
Maar het blijft wel een interessant gegeven: kun je minderen met saunaclubbezoek of is het zo verslavend dat daar toch wat haken en ogen aan zitten zoals in talrijke berichten valt te lezen en raak je daardoor in de problemen. Dat zal zeker voor een aantal van ons gelden. Garanties zijn er niet. Die krijg je immers alleen als je een stofzuiger koopt. Ik heb me laten vertellen dat "Nilfisken" goed zuigen!
Als dit jaar is afgelopen wandel ik ongeveer 4 jaar en dat heeft me slechts zijdelings wat akkefietjes opgeleverd in de vorm van een vluchtige verliefdheid, wat onzekerheid vanwege onveilige seks en het treffen van bekenden in de club die ik daar eigenlijk niet moest treffen. Dat was echter pijnlijker voor hen dan voor mij. Dat ik minder naar de saunaclub zal gaan, samenvalt met het einde van het jaar is toeval. Het had ook een paar maanden eerder dan wel later kunnen zijn. Geen voornemen dus maar gewoon een realiteit. En minder gaan betekent minder verhalen. Maar zoals je terecht opmerkt: "We zullen zien.".
RAUL7
10 januari 2011, 13:14
Dezelfde als vorig jaar! :cool:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151691&postcount=2
Twinangel
10 januari 2011, 22:58
Het zou wel wat minder kunnen dan vorig jaar. Maar of me dit gaat lukken? We zullen zien. Ik hoop wel weer op evenveel plezier met de dames. Dat gaat zeker lukken!
CLUBSPORT
11 januari 2011, 17:31
ik wil juist gaan meerderen maar dan moet ik eerst wachten tot die verdomde postcodeloterij eens bij mij aanklopt :frown:
BefBeer
12 januari 2011, 11:13
Ik wil ook heel veel vaker naar de saunaclubs dan in 2010.
Moet er een beetje geld maar vooral TIJD voor zien te krijgen.
(De eerlijkheid gebied me te zeggen dat die tijd weleens een groot probleem kan worden:angryfire:)
BefBeer