SeX++
16 december 2010, 00:29
Naam : Sandra
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 25jaar (een schatting)
Haarkleur/-lengte : blond (geblondeerd) / half lang
Lengte dame : 1m65 à 1m70
Postuur/Cupmaat : C
Tatoeages/Piercings : op buik / neen
Service: TZ, PZC, knuffelen, NMC
Voordelen: mooie, leuke en jonge dvp met een aanlokkelijke lach.
Nadelen: weinig of geen service na hoogtepunt
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 50 Euro
Extra’s bij het bezoek:
Datum bezoek: 10 dec 2010.
Telkens ik deze schoonheid passeerde kwam er een mooie, betoverende lach te voorschijn. Toen ik haar vooraf vroeg of ze Engels praatte zei ze 'yes', wat nogal wat hilariteit veroorzaakte bij de dames rondom ons, want ze spreekt amper Engels. Maar het stoorde mij geenszins. Naast haar haalde ik mijn slechtste Duits boven, wat haar deed besluiten om meteen in de aanval te gaan met een lekkere TZ en wat geknuffel. Ook het PZC begon reeds spontaan op de bank.
Na enkele minuutjes naar de kamer getrokken. Daar ging het verder met TZ, knuffelen en PZC. Na een poosje m'n jongeheer laten aankleden en begonnen aan een cowgirl sessie. Ze genoot er zichtbaar van, en volgens mij kwam ze mee klaar.
Na het hoogtepunt wou ze er iets te vlug een einde aan maken, vandaar geen GFE. Toch is er een herhalingsgevaar.
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 25jaar (een schatting)
Haarkleur/-lengte : blond (geblondeerd) / half lang
Lengte dame : 1m65 à 1m70
Postuur/Cupmaat : C
Tatoeages/Piercings : op buik / neen
Service: TZ, PZC, knuffelen, NMC
Voordelen: mooie, leuke en jonge dvp met een aanlokkelijke lach.
Nadelen: weinig of geen service na hoogtepunt
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 50 Euro
Extra’s bij het bezoek:
Datum bezoek: 10 dec 2010.
Telkens ik deze schoonheid passeerde kwam er een mooie, betoverende lach te voorschijn. Toen ik haar vooraf vroeg of ze Engels praatte zei ze 'yes', wat nogal wat hilariteit veroorzaakte bij de dames rondom ons, want ze spreekt amper Engels. Maar het stoorde mij geenszins. Naast haar haalde ik mijn slechtste Duits boven, wat haar deed besluiten om meteen in de aanval te gaan met een lekkere TZ en wat geknuffel. Ook het PZC begon reeds spontaan op de bank.
Na enkele minuutjes naar de kamer getrokken. Daar ging het verder met TZ, knuffelen en PZC. Na een poosje m'n jongeheer laten aankleden en begonnen aan een cowgirl sessie. Ze genoot er zichtbaar van, en volgens mij kwam ze mee klaar.
Na het hoogtepunt wou ze er iets te vlug een einde aan maken, vandaar geen GFE. Toch is er een herhalingsgevaar.