PDA

Volledige versie bekijken : Rina (Duitse)

SFL
17 december 2010, 08:56
Haarkleur/-lengte : Lange blonde stijle haren
Lengte dame : 1m75
Postuur/Cupmaat : met de nodige rondingen/C of D-cup
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages : kleine tatoe op binnenkant pols, maar er zijn plannen om er meerdere te zetten.
Piercings : neus, tong, navel en rechtertepel grrrrrrrrrr :tongue:
Service: GFE én PSE, TZ, PZC, NMC, Vingeren, beffen, anaal.......etc.
Voordelen: knappe dame, goede service, aangenaam gezelschap, drijfnatte poes
Nadelen: dat ik blut ben, mijn laatste eurocent ging er bij haar door!
Tijdsduur : 2 uur
Prijs : als je dat wist, dan verklaarden jullie me voor gek!
Extra info: was gisteren haar eerste dag in YY, maar ze is wel een blijvertje!

:herz:

Wat kan ik meer zeggen dan dat ze eveneens een toppertje was... Hoe was het anders mogelijk om bij mij terug lust op te wekken, terwijl ik nog maar vlak ervoor gesloopt was door een ander toppertje gedurende 2.5u.:gruebel:

Nadat ze me zo ver kreeg om opnieuw een nummertje te gaan maken, hadden we de pech dat alle kamers bezet waren. Nou ja, pech? Ik had bij deze wat extra onbetaalde tijd, want al wachtend in de hal begon aan mijn slurf te zuigen en te trekken.:biggrin:

Na een kwartier toch de kamer op gegaan en vanaf dan begon haar tijd ook pas te lopen. Ze begon op de kamer met de voortzetting van haar blowjob en vervolgens likte ik haar hele lichaam van kop tot teen. Natuurlijk mocht een potje beffen daar niet aan ontbreken. Nu moet ik in alle eerlijkheid vermelden dat ik nog maar zelden zo'n natte kut tegen gekomen ben. Natter dan het vorige toppertje en zelfs natter dan eender welke andere DVP ik ooit gehad heb. :smile2: Een echte productieve dame!

Alles gebeurde liefdevol en zacht en daarmee kan je stellen dat ze een echte GFE is. Wat ik allemaal met haar gedaan heb, daar is mijn tijd om het te beschrijven veel te beperkt voor. Heel even is het ook PSE geweest, maar niets extreems... Hoewel ze wel extreme dingen in de aanbieding heeft.

In tegenstelling tot de dame die haar voorging, had ik bij haar slechts één orgasme. Hoewel ik zeer opgewonden was en ik haar heel aantrekkelijk vond, duurde het wat langer. En om de aangename tijd te rekken, namen we enkele malen een pauze. Zijn rookte dan een sigaret en daarna kroop ik weer op haar.

Er zitten echt wel kinky kantjes aan haar, want naarmate de tijd vordert kan je snel bij dames uitmaken of het fake is of niet, maar bij haar had ik toch sterk de indruk dat het haar niet om geld in de job te doen is, maar eerder wel omdat ze dol is op seks. :eek:

Ik kwam tot een climax terwijl zij boven op me zat, haar gepiercde tepel in mijn bek duwde en ik mijn nagels in haar heerlijke kont zette. Hoewel ik al 5 zaadlozingen achter de rug had, liep er toch nog voor de zesde keer een beperkte hoeveelheid vaderkeszalf uit.

Tevreden en voldaan, nam ik na een kort naspel afscheid van haar. Een minuut langer had ik niet meer kunnen betalen. En dat wist ze! Ik deed haar wel plechtig de belofte om spoedig terug te komen. :smile2:

Haar pre- en aftersales waren ruimschoots in orde... En alles wat er tussenin gebeurde, evenaarde bijna de perfectie. Weeral een toppertje in YY. Na de Portugese Florentina vorige maand en de Iranese Celina vandaag juist voor deze Rina... Is het huis al verzekerd van 3 toppers! :lostit:

Rina zou in mijn ranglijst van 2010 zeker de top4 halen, maar aangezien ik deze kortgeleden afgesloten heb, prijkt ze nu al meteen in de ranglijst van 2011. Net boven Celina.

Volledig mijn ding, een echte supervrouw :luvlove:

:teuflisch:

Bubbelbader
18 december 2010, 00:52
Allejezus wat een geil ding, ik heb niet met haar gekamert maar daar heb ik wel spijt van, ze was gewoon niet meer avlb.

Hollandmale
6 februari 2011, 09:46
..........Aan de bar waren zij in gezelschap van 2 mooie blonde jongere Keulsen, de vriendinnen Rina en Jenny. HM had hen nog nooit gezien, maar het geanimeerde gesprek met de medebeertjes deed vermoeden dat zij de dames al wel kenden en dat was ook zo. Rina blijkt al enkele maanden in YY te komen en heeft ook al een draadje,..........

..........Even gedoucht en de edele delen weer in hygienische staat gebracht, want Rina en Jenny stonden nog steeds op HM's radar. Terug naar de bar, waar enkele andere beertjes kennelijk ook Rina mee wilden vragen naar de kamer. Logisch want deze 25-jarige ziet er goed uit, mooi blond koppie halflang haar, lachende ogen, zeer benaderbaar en immer topless met haar natuur-B/C-gevel. Gevolg: zie draadje :tongue:..........

SFL's paspoortbeschrijving wijkt iets af van HM's observaties. Rina's borsten lijken HM wat kleiner, zo ook haar lengte en haarlengte. Daartegenover kloppen de goede service en de rechter tepelpiercing wel, dus gaat HM er toch vanuit dat dit dezelfde Rina is. Kamer-
service is inderdaad goed verzorgd; spontane meid, goed tongzoenen en goed pijpwerk, op verzoek afgemaakt met FT, zo hoort het :betrunken: !

Bubbelbader
10 februari 2011, 21:06
HM moet dingen niet te klein zien. Rina heeft zeker een cup C, misschien wel D. Die discussie wil ik niet aan. Persoonlijk denk ik dat het geclassificeerd kan worden als D. Hunkebunker zou het zeker verkopen als D.

SFL
15 februari 2011, 09:23
Stop de discussie hierboven, SFL was vorige week even in YY en heeft Rina weer eens van alle mogelijke kanten gezien. Ze heeft een volle C-Cup en met haar push up lijkt het soms wel een D. Wat betreft haar lengte, geef ik telkens zonder hakken door (tenzij ik schrijf met hakken).

SFL
15 februari 2011, 09:40
SFL was vorige week op zijn weg naar GT, toch even in Roermond gestopt om zijn nummer 1 van dit prille jaar te gaan begroeten. Na een kort telefonisch onderhoud wist ik dat ze aanwezig was in YY en als een vuurpijl schoot ik het establissement binnen.

Ik betaalde de entree, nam een douche, trok een badjas aan en ging naar de bar, waar ik een fris glas nuttigde. Meteen sprong deze geile Duitse blondine me in het oog en de herkenning was wederzijds. We werden naar elkaar toegezogen als meteoriet naar het maanoppervlak.

In het kort legde ik haar de situatie uit: dat ik niet lang kon blijven, dat er vrienden op me wachten in een andere club, maar aangezien ik kortstondig in het land ben, ik toch snel haar even wou zien... én neuken!

We gingen de kamer op en net zoals vorige keer was zij een toppertje van begin tot einde. Echt op alle vlakken thuis. Van nature is zij wel een redelijk extreem meisje, maar haar service reikt van GFE tot PSE. Weeral jammer dat ik niet langer dan een halfuur met haar op de kamer was. Bij deze brak ik mijn belofte, want de laatste keer legde ik haast een eed af dat we de eerstvolgende keer voor 3 uur zouden gaan.

De smeuige details ga ik deze keer allemaal niet vertellen. Bij ons volgende weerzien, ga ik haar effectief eens voor een langere periode nemen en dan krijgen jullie hier een heel wansmakelijk verhaal te lezen.

Na een halfuur hield ik het met haar voor bekeken. We dronken samen nog wat in de bar en de voltallige Duitse kliek was weer aanwezig. Een ruim uur ben in YY aanwezig geweest en daarna heb ik mijn tocht naar GT verdergezet.

Ik was weer blij van mijn Duitse topwijf nog eens terug te zien. Echt het neusje van de zalm is zij. Haar hele totaal benaderd de perfectie voor SFL. Heerlijke jongedame!!!

Bubbelbader
16 februari 2011, 21:24
Ik heb haar gisteren voor de derde keer gedaan, mijn verslag volgt eerdaags inkluis alle ranzigheid.

Bubbelbader
17 februari 2011, 11:18
Evenals SFL ben ik een groot Rina:liebe2: fan. Dat er wat extreme dingen met haar mogelijk zijn kan ik niet anders dan beamen.:biggrin:

's middags kwam ik een of andere Harrie Nak tegen uit Eindhoven (http://www.youtube.com/watch?v=37pIUZTDvpg), Woensel west waarschijnlijk. Die riep dat ze een "allejezus dikke reet" heeft maar verder wel aangenaam is. Mevrouw was helaas niet aanwezig. Tot de klok rond vijven sloeg en een blondje aan het andere eind van de bar met me begon te flirten. Gelukkig had ik mezelf financieel nog niet leeg laten melken dus als een stuitende jodokus ging ik er op af. Ze had met een vriendin een wedje gemaakt dat in binnen 10 min. zou komen nou het waren er nog geen 5. De eerste 20 euro had ze al verdiend.:freu:

Ze was naar de kapper geweest en 4 kg afgevallen, hetgeen helaas ook ten koste in gegaan van haar lekkere tieten, staand voor de spiegel op de kamer gaf ze nog eens aan welke verbouwingen ze allemaal nog wilde laten doen. Liet haar heupvetjes nog eens door haar handen rollen en door de mijne, van achteren haar tieten gepakt en geanalyseerd. Haar tieten zijn ongelijk maar ook daar moest een of andere mechanieker iets aan gaan doen. Zucht, die hoeren zijn ook nooit tevreden. Die rechter tepel maar eens in mijn bek gestopt en eerst maar eens goed aan gezogen daarna die linker want die werd jaloers.:tongue:

Na enige tijd zakte mevrouw gewillig door de knieën en begon aan iets waar deze dame erg goed in is. Na enige tijd vroeg ze of ik haar bek wilde volspuiten. Nou dat mooie mondje wilde ik deze dag wel besmeuren. :60[1]:Ik ging er maar eens lekker voor liggen en zij begon eerst de zaak eens goed onder te spugen. Vervolgens sabbelde ze er lustig op los. Op het moment dat het ging knallen trok ik na het eerste salvo mijn knots uit haar mond ze texte netjes haar gezicht onder. Ze veegde wat sperma met haar vinger in haar mond en spuugde vervolgens de hele handel vakkundig over mij heen. Na een poetsbeurt gingen we door voor de tweede ronde. Na het orale voorspel ging ze er eens lekker voor liggen. Ik pakte de hoge hakken van haar laarzen, hield hiermee haar benen omhoog (ze draagt altijd zwarte hoerige hoge laarzen) en begon eerst rustig maar steeds sneller onder haar aanmoedigingen te rammen. Na enige tijd wat gaan verliggen omdat mevrouw zichzelf in de spiegel aan het plafond geneukt wilde zien worden. Later zouden we over gaan op doggy en dat moest dan ook weer gebeuren voor de spiegel die aan de wand hing in de kamer. Ook nu wilde ze weer iets anders dan dat ik het gewoon afmaakte. Ik moest over haar kont spuiten. Op het moment dat het bijna zover was, rubber er af en 2 rukken verder kletste het over haar billen. Vervolgens smeert ze het met haar handen uit over haar kont. Nou heb ik daar ook nog maar even mee geholpen. Hoezo kinky inslag.

Na de sessie is ze altijd zeer goed in het aftersalen hetgeen niet vervelend is met zo'n lekker ding. Ze heeft een kinky inslag en haar houding en handelen suggereren dat ze, zoals SFL ook al schreef het niet puur voor de centjes doet, al is dat natuurlijk niet het geval.

Mag van mij nog lang in YY blijven.

SFL
17 februari 2011, 12:27
Beestig verslag, beste Bullelbader.
Zo ken ik ze wel... Enne, met die spiegels heeft ze inderdaad wel wat.

Greeettttzzzzzzzz

Bubbelbader
3 maart 2011, 09:26
Rina waar ben je?

Niet aanwezig, Ik had extra veel euri's meegenomen om haar eens een flinke tijd bezig te houden. Helaas pindakaas. Blijft Rina-lover weer zitten met een overmaat aan contanten.

Bubbelbader
22 maart 2011, 10:33
Rina waar ben je?

Niet aanwezig, Ik had extra veel euri's meegenomen om haar eens een flinke tijd bezig te houden. Helaas pindakaas. Blijft Rina-lover weer zitten met een overmaat aan contanten.

Dit sletje werkt nu in Harem te Bad Lippspringe. Hoe kan ze dat nou doen.:mad::huch:

SFL
22 maart 2011, 17:03
Dit sletje werkt nu in Harem te Bad Lippspringe. Hoe kan ze dat nou doen.:mad::huch:

Ze heeft ons verlaten...
Maar weet je zeker dat ze elders werkt?
Is ze niet aan het revalideren van één of andere plastische ingreep ofzo????
Beide gevallen zijn slecht nieuws, maar ik hoop haar dringend nog een keertje te zien... en te neuken!

Bubbelbader
22 maart 2011, 17:10
Niks is zeker in dit leven, echter het eskimovrouwtje te weten Ela die het de laatste tijd erg goed kon vinden met "onze" vriendin vertelde me dat, nadat ze toch al weken niet aanwezig was.

Bubbelbader
3 april 2011, 00:20
geen revalidatie, wel weggeweest, weer wat afgevallen evenals haar service maar toch weer terug.

eof