Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, 2e Kwartaal 2010
Dalton
1 april 2010, 10:23
Hen is dat tarief van 500 euro voor een blokhut met 5 dames nog steeds van kracht?:baby2:
Poppalarge
3 april 2010, 06:31
Op 1 april jongstlede heb ik me samen met wat vrienden kostelijk vermaakt in PHG, maar heb mezelf voorgenomen om geen dames meer mee naar de kamer te lokken in "blessuretijd". Onder tijdsdruk presteren is niet mijn favoriete bezigheid heb ik gemerkt en een halfuur voor sluitingstijd de kamer met een dame bezoeken vraagt om minitieuze preciezie als je ook nog wilt douchen voor het aankleden.
Na een wat onwennige / rommelige ontvangst kon het verkennen van de club beginnen en dat is dan ook grondig gebeurd moet ik zeggen.
Ik heb zowel met een Poolse (woonachtig in Duitsland) als een Tjechische gekamerd, maar weet hun namen en rugnummers echt niet meer. Heel slecht van me, maar ik ben dan ook sowieso geen ster in het onthouden van namen...
De Pools / Duitse dame was blond met een pony en zwarte highlights / uitgroei, getattoëerde sterretjes op een van haar voeten en volgens mij nog een tattoo linksonder (voor de kijkers rechts) op haar buik. Een hele enthousiaste, maar ook spontane meid, die blijkbaar wel, zoals zoveel van de dames die ik de laatste tijd in saunaclubs tref, van een pretsigaret op zijn tijd houdt. Het kameren was redelijk tot goed te noemen en ik zou haar in de toekomst zeker nog opzoeken voor een vervolgbezoek.
De Tjechische dame was de magerste die er op die dag in de hele toko rondliep, was ook blond met donkere highlights / uitgroei en had denk ik een grote a-cup of anders een schamele b-cup qua borstomvang. Net toen ik een van mijn meegekomen vrienden attenteerde op haar verschijning, kaapte zij hem (of hij haar) weg terwijl ik omgedraaid aan de bar iets te drinken voor mijn vriend en mijzelf bestelde. Maar het grappige vond ik dan weer dat zij hem ondervraagde over mij, want blijkbaar had ze wel zin in iets "exotisch". Aangezien dat deze info mij dus pas in "blessuretijd" ter ore kwam en ik dus niet op mijn gemak heb kunnen kameren, heb ik met haar afgesproken dat de eerst volgende keer dat ik weer in PHG zou zijn wij voor de "do-over" zouden gaan. Alleen denk ik dat ik toch eerst even op wat warmer weer wacht eer dat gaat plaatsvinden.
Voor de rest is het best een leuke toko, die soms alleen wat klein aanvoelt in de Rauchraum, maar om daaraan te ontsnappen heb je altijd nog de rookvrije ruimte en de binnenplaats.
Rest mij nog 1 vraag :
Wie was toch die bankhanger / -slaper en voetballer, met volledig trainingspak onder de badjas, waar ik nog even een balletje mee heb getrapt op de binnenplaats? Hij had wel de nodige interactie met de aanwezige vrouwen, maar hij lag uiteindelijk meer te slapen / relaxen op de aanwezige sofa's, dan dat ik hem zaken zag doen. Ik vond het een symphatieke vent, maar ik heb hem verder niet echt gesproken.
Misschien binnenkort weer eens naar PHG....
Knabbel
3 april 2010, 11:19
Rest mij nog 1 vraag : Wie was toch die bankhanger / -slaper en voetballer, met volledig trainingspak onder de badjas, waar ik nog even een balletje mee heb getrapt op de binnenplaats?
De alom bekende Schumi: ondertussen deel uitmakende van het aan vervanging toe zijnde meubilair.
Big30
3 april 2010, 13:13
De Tjechische dame was de magerste die er op die dag in de hele toko rondliep, was ook blond met donkere highlights / uitgroei en had denk ik een grote a-cup of anders een schamele b-cup qua borstomvang.
Misschien binnenkort weer eens naar PHG....
Dat zou Samantha geweest kunnen zijn.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8152&highlight=samantha
of een nieuwe dame die ik zondag jl. zag ook blond met grote gouden oorbellen in en half lang sluik blond haar, ken haar niet. Maar die was wel mager maar veel groter dan Samantha.
B30
Poppalarge
3 april 2010, 13:46
of een nieuwe dame die ik zondag jl. zag ook blond met grote gouden oorbellen in en half lang sluik blond haar, ken haar niet. Maar die was wel mager maar veel groter dan Samantha.
B30
Ik denk niet dat het Samantha was, want daar heb ik volgens mij voordat ik met deze Tjechische dame ging kameren nog een babbeltje mee gemaakt. Ze leek door de schoenen die ze aanhad inderdaad ook veel groter dan de rest van de aanwezige dames ja. Misschien dat mijn maatje nog weet hoe ze heet, maar hij is ook niet zo'n ster in het onthouden van namen en rugnummers (behalve als het over voetbal gaat....).
Ik zal er voor zorgen dat ik voortaan iets in mijn badjas heb zitten waar namen mee genoteerd kunnen worden, want anders krijg je op deze manier een hoop onnodige zoektochten.
Toch bedankt voor het nodige denkwerk.
De alom bekende Schumi: ondertussen deel uitmakende van het aan vervanging toe zijnde meubilair.
Dat verklaart dus een hoop en bedankt voor de info.
Weet ik nu in ieder geval dat ik voor de volgende keer een punt van herkenning heb als ik weer naar PHG afzak...
Willi69
3 april 2010, 15:58
De Pools / Duitse dame was blond met een pony en zwarte highlights / uitgroei, getattoëerde sterretjes op een van haar voeten en volgens mij nog een tattoo linksonder (voor de kijkers rechts) op haar buik.
=> Xenia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10425) ;)
De Tjechische dame was de magerste die er op die dag in de hele toko rondliep, was ook blond met donkere highlights / uitgroei en had denk ik een grote a-cup of anders een schamele b-cup qua borstomvang.
Ich habe am Donnerstag keine Tschechin gesehen, aber ich kenne auch nicht alle Mädels bzw. ihre Herkunft. :rolleyes:
Samantha arbeitet derzeit nicht im PHG.
Big30
4 april 2010, 00:25
Zondag jl. weer eens een nieuwe club bezocht nl. Happy Garden.
Einde van de middag onder een donkere wolkenhemel parkeerde ik mijn bolide op een zeker voor de zondag redelijk gevulde parkeerplaats.
Na de nodige plichtplegingen bij binnenkomst (ter info: je moet entree betalen, je krijgt een witte badjas en 1 handdoek mee formaat 90*50cm, een sleutel en je kunt badslippers krijgen die gelukkig in mijn formaat d.i. 46+ aanwezig waren).
Toen heb ik me omgekleed en was blij dat mijn sleutel paste op het slot van een kastje. Ik wist niet dat er een nummer op de sleutel stond en begon dus maar heel systematisch alles kastjes langs te gaan en proberen te openen. Ik begon bij #1 en uiteindelijk bleek mijn sleutel met kastje #119 een match te hebben.
Zal wel toeval zijn maar later zag ik dat dat nummer ook op mijn sleutel stond. Ik vermoed hier een systeem en dat dit dus geen toeval is.
Als je na de lockers doorloopt passeer je de douche ruimte en kom je in het nachtcafe. Daar kun je zitten en hebben ze een projector staan met een scherm waar bewegende beelden op worden vertoond. Helaas die avond van voetbal, ik zag een Club zeer onterecht winnen met 1-0.
Ik ging er ook even zitten vergezeld van mijn goede vriend die espresso heet. Hij zegt niet veel en dat waardeer ik zeer in hem maar op een avond komt ie wel 10 maal langs.
Raakte ook nog in gesprek met Jolana, hallo zei ze tegen me ik dacht ik zeg maar hallo terug. Twas trouwens druk achter de gokkasten zag daar wat dames zitten. Ik dacht AAA di. Anca, Alma, Andrea. Geen Roemeense Anna by the way. Wel 2 Maria's een Bulgaarse en een Roemeense althans dat denk ik dus want had van te voren goed alle paspoorten bestudeerd, ja ben niet gek he!
Ik zag ook nog wat Poolse dames zoals Dominika en Veronika en nog een dame die ik vaag herkende, nee niet Alison want die was er zeker niet. Ook zag ik een dame die geloof ik Kyra heette.
Jessica, Xenia, Georgia, Diana, Jasmin, Simona en Mandy zag ik ook. In totaal ik schat zo'n 30-35 dames wat voor een zondag wel OK is vond ik.
Het eten werd zo rond half acht opgediend. Tsja was niet slecht hoor maar volgens mij als je vaak in PHG komt dan kun je het wel dromen: 2 stukken vlees waarvan 1 altijd kip, aardappelen, rijst, in de hoek die pan met saus, dan de salades, oja zag ook een reepje meloen liggen ;):freu:!
Maar ehm was gewoon lekker hoor!
Raakte ook nog in gesprek met 2 ijsbeertjes die deden alsof ze me kenden dus ik speelde het spel maar mee :cool:. Nog wat herinneringen aan de goede oude PHG tijd opgehaald, de tijd dat het club landschap in NRW er nog wat eenvoudiger uitzag en er nog niet zo veel clubs waren.
Na het eten in de club nog eens een rondje gemaakt en kwam zo in de bar terecht waar ik moet eerlijk zijn het toch wel heel gezellig was. Raakte daar in gesprek met een dame, naam_en_land_onbekend ;), was de vrouw van joepie denk ik :biggrin:!
Toen dacht ik laat ik eens buiten gaan kijken hoe het daar uitziet. Nou fraai hoor! Echt super. Mooi zwembad omgeven door vele stoelen, bankjes en ligstoelen ook een buiten sauna (dacht eerst dat dit het huisje van de tuinman was maar nee twas de buiten sauna).
Lijkt me leuk om daar in de zomer eens terug te komen want vind wel dat die tuin zeg maar Potentie heeft :plapper:!
Heb zelfs de Sauna uitgeprobeerd hmm was wel een beetje heet vond ik, 96 ° Celcius net wat te veel vond ik.
Nadat ik nog even een half uurtje in het zwembad had gezwommen (koelt wel af hoor!) zocht ik weer een plaatsje in de bar op. Wel nadat ik me eerst had afgedroogd en een badjas had aangedaan.
Toen ik in de bar weer had plaats genomen raakte ik weer in gesprek met die dame naam_en_land_onbekend, ze vertelde me dat het mogelijk was om prive taallessen te nemen in PHG. Dat had ik meen ik al vernomen middels de kaartjes die zich bij de ingang bevonden en toen ik vernam hoeveel zo'n prive les kostte stemde ik toe in een prive les ik geloof dat ik voor de Roemeense taal koos maar zelfs daar ben ik niet meer zeker van :tongue:.
Uiteindelijk hoorde ik de koekoeksklok in PHG 12 uren slaan en toen besloot ik na een geslaagd eerst bezoek de aftocht te gaan blazen.
(Kort samengevat maar nu wel serieus: vond het niet tegen vallen voor een zondag, redelijke line-up, paar bekende beren, helaas mijn vaste zondag maatje 11cc niet present, eten was OK, helaas geen hamburgers, vond wel dat soms Dames iets te passief waren, en sommige met name Roemeense Dames (ik noem geen namen!) zouden zich beter wat minder met de gokkasten en meer meer de beren moeten bezig houden, maar twas weer eens een gezellige avond in PHG!?
uurtje
4 april 2010, 09:45
phg begint de laatste tijd van sfeer te veranderen. Het is er veel en veel rustiger dan het in het verleden was. Ikzelf vind dat niet erg. Maar het doet wel heel erg raar aan. Zou de concurrentie dan toch te groot zijn?????
popey01
4 april 2010, 12:43
Ja dit klopt het is veel rustiger de laatste tijd pak afgelopen vrijdag maar ik was er om ongeveer 17 uur was zeer rustig ik denk maximaal 20 beren.
Later op de avond misschien 40 maar meer zeker niet.
En bovendien veel bankhangers en kijkers en weinig kameren,
Ook veel tu.... aanwezig wat mijn inziens de sfeer ook niet ten goede komt.
Willi69
4 april 2010, 15:29
Wenn man seinen Bericht so lange nach seinem Besuch schreibt, kann schon mal etwas durcheinander kommen. :baeh:
Ik begon bij #1 en uiteindelijk bleek mijn sleutel met kastje #119 een match te hebben.
Ich glaube, 105 ist die höchste Spindnummer.
Helaas die avond van voetbal, ik zag een Club zeer onterecht winnen met 1-0.
Ich glaube, das war http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/borussia-mg.png, und die haben natürlich zu Recht gewonnen, weil die Holländer beim HSV versagt haben. :freu:
Geen Roemeense Anna by the way.
Nee, die gibt's auch nicht, Du meinst wahrscheinlich Anca. ;)
Big30
4 april 2010, 17:51
Nee, die gibt's auch nicht, Du meinst wahrscheinlich Anca. ;)
Anna gibt es schon seit Sommer 2007 in PHG ;) oft zusammen mit Maria,
Roemeense Anna (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7901)
:baeh:
Zakkenleger
4 april 2010, 18:23
:baeh:
Die Anna kenn ich auch noch ziemlich :rolleyes: gut ja...
Der Willi vergisst ein bisschen viel :biggrin:
Willi69
4 april 2010, 23:49
Ist ja nur Halb-Rumänin: :baeh:
Nationaliteit /taal : Roemeens/Spaans - Engels, Spaans (beetje Duits)
Big30
4 april 2010, 23:52
Ist ja nur Halb-Rumänin: :baeh:
Glaube keine Rumäninen ;), sie ist 100 % Rumänin! Sie spricht auch was Spanisch wie viele Rumäninen.
B30
Willi69
5 april 2010, 00:04
Dann bitte paspoort anpassen... ;)
Big30
5 april 2010, 02:08
Dann bitte paspoort anpassen... ;)
Habe ich gemacht jetzt sie ist wieder 100 % Rumänin!
phg begint de laatste tijd van sfeer te veranderen. Het is er veel en veel rustiger dan het in het verleden was. Ikzelf vind dat niet erg. Maar het doet wel heel erg raar aan. Zou de concurrentie dan toch te groot zijn?????
De tijden van 2005-2007 zullen niet zo snel weer terugkeren. Toen bestond VV nog niet, LR opende pas in de zomer van 2006 en Gt was toen ook lang zo druk niet als momenteel. OK, PSR had je in die dagen nog wel! Voeg daarbij de vele Pauschal clubs die recent zijn geopend dan is het niet zo vreemd dat het in PHG nu wat rustiger is dan in de Top jaren. Wat verderop natuurlijk ook nog PSR en AC die erbij zijn gekomen.
Toch blijft PHG voor mij nog steeds de club waar ik me het lekkerst voel, maar dat is natuurlijk volkomen subjectief!
B30
gignnl
5 april 2010, 03:07
voor een rustig dagje is het daar prima toeven,kom er een paar keer per jaar en ben altijd tevreden over sfeer eten en damesaanbod.
ik ben nu 3 zondagen naar LR geweest zullen ze me in PHG missen?
RAUL7
5 april 2010, 13:31
Neen, daar zijn ze blij dat ze van u af zijn! :eek:
Dalton
5 april 2010, 16:26
Wat een verdriet heb je ons aangedaan we hebben iedere zondag dat jij er niet was blokhut 25 genomen.
Kyra en ik hebben ons met huilen in slaap gebracht en werden iedere keer door het alarm in de blokhut om 's nachts kwart over een wakker om heel verdrietig de terug weg naar huis af te leggen.
Doe dat ons niet meer aan en kom voortaan lekker naar happy zondags,janine was ook al niet te spreken wat link was ze .
Je zal toch een bosje bloemen voor janine mee moeten brengen de volgende keer anders kom je er niet meer in en moet je over de schutting klimmen om bij je geliefde te komen:teuflisch:
Willi69
5 april 2010, 19:43
Kurz vor Ostern noch ein kleiner Abstecher nach Oedt, um mal zu schauen, ob sich der Betreiberwechsel schon ausgewirkt hat - mit bloßen Auge allerdings war nichts zu erkennen: das gleiche Theken- und Servicepersonal, die gleichen (merkwürdigen) Gäste, die gleichen Mädels, der gleiche Metzger, nur ein neuer Masseur (vermutlich für André) war zu sehen.
Das Essen war - wie meist - reichlich und schmackhaft, von der Pizza habe ich nicht probiert. Ab sofort gibt es um 22 Uhr folgende Besonderheiten: montags Gambas, dienstags Pasta, sonntags Hamburger, an den anderen Tagen wie bisher Pizza. Die Cocktail-Abende (mittwochs und samstags) sind ja schon seit längerer Zeit gestrichen, Cocktails gibt es jetzt jeden Tag (ab 18 Uhr?) bei den Thekenfrauen (für vergleichsweise günstige 3,- €).
Für einen Donnerstag war es recht voll, auch Mädels waren (noch) reichlich vorhanden - mit stark abnehmender Tendenz an den nächsten Tagen.
Anwesende Mädels am Donnerstag, dem 01.04.2010 (circa 43):
Adrianna (Ungarn), Alini (Brasilien), Alma (Rumänien), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anja (Deutschland), Anka (Polen), Celine (Marokko), Daniela (Rumänien), Desiree (Rumänien), Destiny (:wiederda: Deutschland), Emmy (Thailand), Georgi (Rumänien/Italien), Henrietta (Ungarn), Irina (Deutschland), Jana (:a_t_nu06: Deutschland), Jasmin (Deutschland), Jolanna (Slowakei), Judith (Ungarn), Kira (Deutschland), Luna (Deutschland), Mandy (Rumänien), Maria (Rumänien), Marissa (Polen), Milena (:a_t_nu06: Russland), Monique (Rumänien), Morena (Rumänien), Renata (Ungarn), Sabrina (Deutschland), Sandra (Ungarn), Shiva (?), Simona (Rumänien), Simona (Bulgarien), Stella (Deutschland), Tamara (Rumänien), Valeria (Ungarn), Viktoria (Ungarn) und Xenia (Deutschland/Polen) sowie circa 5 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
popey01
5 april 2010, 23:21
kom net terug nu van happy garden.
voor een tweede paasdag zeer zeer rustig met zowel beren als met dames.
de stemming zat er echt niet in vandaag,hoop dat het volgende keer een betere sfeer is.
Willi69
6 april 2010, 09:58
voor een tweede paasdag zeer zeer rustig met zowel beren als met dames.
de stemming zat er echt niet in vandaag,hoop dat het volgende keer een betere sfeer is.
Auch in den anderen Clubs am Niederrhein war es an den Ostertagen sehr "übersichtlich", viele Mädels aus Osteuropa feiern Ostern zuhause bei ihren Familien.
Ab heute geht es sicher wieder aufwärts. :cool:
Dalton
6 april 2010, 10:30
Auch in den anderen Clubs am Niederrhein war es an den Ostertagen sehr "übersichtlich", viele Mädels aus Osteuropa feiern Ostern zuhause bei ihren Familien.
Ab heute geht es sicher wieder aufwärts. :cool:
Deze man heeft weer eens volkomen gelijk maar om een goede dag te hebben heb je feitelijk aan een zeer goede dvp genoeg.
Uit ervaring weet ik dat de beste dvp's altijd met de feestdagen werken omdat er dan minder collega's zijn dus meer werk voor hun.
Omdat een ijsbeer niet graag ongeneukt naar huis terug gaat.:teuflisch:
Dalton
6 april 2010, 13:13
Heren beren kijken jullie eens naar buiten en wat zien we dan ,dat het weer zeer goed is om naar happy-garden te gaan en lekker te genieten van het buitenleven.:freu:
Willi69
6 april 2010, 13:44
Was macht man an Ostern, wenn man schon alle Eier gefunden hat? :confused: Richtig, man fährt in einen Sauna-Club. :biggrin: So wenig Mädchen habe ich im PHG allerdings noch nie gesehen, mehr als 14 waren es nicht. Auch die Anzahl der Gäste hielt sich in Grenzen. :tricked[1]:
Immerhin, es wurde Fußball gezeigt, das Essen war top! (@Big30: inklusive Hamburger :tongue:) und es waren auch die "richtigen" Mädels da. :)
Anwesende Mädels am Ostersonntag, dem 04.04.2010 (14):
Adrianna (Ungarn), Destiny (Deutschland), Dominica (Polen), Henrietta (Ungarn), Isa (Polen), Jolanna (Slowakei), Kira (Deutschland), Liana (:wiederda: Russland), Morena (Rumänien), Renata (Ungarn) und Simona (Bulgarien) sowie 3 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
toko-9
6 april 2010, 14:39
Anwesende Mädels am Ostersonntag, dem 04.04.2010 (14):
Destiny (Deutschland), :
Is dit de Destiny/Trinity die tot voor kort (?) ook in GT gewerkt heeft. De GT-Destiny is een vrij lange mooie, goed gevormde, blonde vrouw die de laatste tijd slechts beperkt in GT aanwezig was. Als ik het me goed herinner komt zij uit Keulen. Zie het draadje onder GT.
ralf42
6 april 2010, 16:39
"Kurz vor Ostern noch ein kleiner Abstecher nach Oedt, um mal zu schauen, ob sich der Betreiberwechsel schon ausgewirkt hat - mit bloßen Auge allerdings war nichts zu erkennen: das gleiche Theken- und Servicepersonal, die gleichen (merkwürdigen) Gäste, " (Zitat Willi 69)
@Willi 69
Was meinst Du mit merkwürdigen Gästen? Es wäre doch interessant, darüber etwas mehr zu erfahren.
ralf42
Beron
6 april 2010, 23:20
Wie wärs zum Beispiel mit den 18jährigen "Checker" Bubis, die sich benehmen als würden sie sich gerade aufm Hauptschul Hinterhof mit ein paar Wodka Red Bull Mut antrinken und dann die Chicas "aufreißen". Wenn zufällig intelligente Menschen dazwischensitzen, werden diese mal eben "voll krass" beiseitegecheckt. Der Goldkettchen Nachwuchs ist an der Fluppe schräg im Mundwinkel und am "ich bin der Größte" Wackelgang leicht zu erkennen. Die noch nicht behaarte, aber schon Fitnessstudio gestählte Hühnerbrust, ist natürlich nicht bedeckt...:asshole:
Zu meiner Zeit hat das Taschengeld noch nicht fürs Happy gereicht?!
Natürlich sind auch die großen "Vorbilder" immer noch oft zahlreich vertreten :heul:
Da ich mir das am Sonntag auch angeguckt habe, bleibt zu sagen: Lieber ein solcher Sonntag mit 14 sehr guten Frauen (wirklich, TOP!) und gemütliches Frühstücken/Abendessen und nur ein paar wenige "merkwürdige Gäste" - als ein Samstag mit 60 genervten Frauen und 200 Alt und Jung Checkern.
Ich hab mich jedenfalls sehr wohl gefühlt.
Manni1A
7 april 2010, 00:00
sowie 3 mir namentlich nicht bekannte Mädels
Angesichts der Übersichtlichkeit hättest du die drei Namen aber schon noch rauskriegen können :biggrin::baeh::hammer:
Willi69
7 april 2010, 00:41
Heren beren kijken jullie eens naar buiten en wat zien we dan ,dat het weer zeer goed is om naar happy-garden te gaan en lekker te genieten van het buitenleven.:freu:
Endlich mal eine gute Idee von Dir! :) Habe ich natürlich gleich in die Tat umgesetzt, auch um Fußball zu gucken und den Pasta-Abend zu testen. Fußball war gut, die Pasta auch: es gab Röhrennudeln a la penne. Am heutigen Mittwoch wird wegen des zu erwartenden schönen Wetters ab 16 Uhr gegrillt. :freu:
Anwesende Mädels am Dienstag, dem 06.04.2010 (28):
Adrianna (Ungarn), Agnes (Ungarn), Alma (Rumänien), Anja (Deutschland), Anka (Polen), Celine (Marokko), Daniela (Rumänien), Dominica (Polen), Emmy (Thailand), Georgi (Rumänien/Italien), Henrietta (Ungarn), Isa (Polen), Jasmin (Deutschland), Jolanna (Slowakei), Judith (Ungarn), Katrin (Rumänien), Kira (Deutschland), Larissa (:a_t_nu06: Rumänien), Laura (Kolumbien), Meilin (Kuba), Michelle (Latina), Milena (Russland), Olga (:wiederda: Russland), Patrizia (Polen), Simona (Bulgarien), Stella (Deutschland), Tamara (Rumänien) und Viktoria (Ungarn) (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Willi69
7 april 2010, 00:43
Angesichts der Übersichtlichkeit hättest du die drei Namen aber schon noch rauskriegen können :biggrin::baeh::hammer:
Stimmt, aber die haben mich nicht interessiert. Eine Farbige, eine Latina (Michelle) und 1x weiß nicht mehr.
Willi69
7 april 2010, 00:46
Was meinst Du mit merkwürdigen Gästen? Es wäre doch interessant, darüber etwas mehr zu erfahren.
Das Publikum ist nicht mehr so, wie es einmal war. Starker Hang zu türkischen/arabischen Gästen, die man früher nicht einmal auf den Parkplatz gelassen hätte. :eek: Die Auswahl an Mädels ist dagegen vergleichsweise gut. :)
Big30
7 april 2010, 01:23
Immerhin, es wurde Fußball gezeigt, das Essen war top! (@Big30: inklusive Hamburger :tongue:) und es waren auch die "richtigen" Mädels da. :)
De Hamburgers van Happy daar vallen die van Mac D bij in het niet!
Am heutigen Mittwoch wird wegen des zu erwartenden schönen Wetters ab 16 Uhr gegrillt. :freu:
Jammer woensdag 20 graden, maar dan kan ik niet benieuwd of Donderdag ook gegrild wordt bij te verwachtte 15 graden!
Skipper62
7 april 2010, 12:17
Fand ich auch. War nach langer Zeit mal wieder im PHG. Hatte eine gute Sitzung mit Kira.
Skipper62
7 april 2010, 12:36
Weiß jemand ob ein neuer Betreiber im PHG ist?
Willi69
7 april 2010, 12:52
Is dit de Destiny/Trinity die tot voor kort (?) ook in GT gewerkt heeft. De GT-Destiny is een vrij lange mooie, goed gevormde, blonde vrouw die de laatste tijd slechts beperkt in GT aanwezig was. Als ik het me goed herinner komt zij uit Keulen. Zie het draadje onder GT.
Glaube ich nicht, eher die hier: Samya, Destiny (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=11310)
War im letzten Sommer schon mal im PHG (schlank, recht groß, dunkle Haare) und bot damals auch kein PZC an. :redface:
masseurke
7 april 2010, 16:17
Past hier misschien niet helemaal (sorry mods, nog redelijk nieuw hier), maar ... ik ga vrijdag wellicht naar PHG.
Bestaat er ergens een kalender met de dan aanwezige poppetjes?
Aan- of afraders??
Dalton
7 april 2010, 17:14
Past hier misschien niet helemaal (sorry mods, nog redelijk nieuw hier), maar ... ik ga vrijdag wellicht naar PHG.
Aan- of afraders??
Dat kan je lezen als je de gang ingaat eerste deur rechts het heren toilet op en dan weer eerste rechts .
Als je de deur op slot doet verschijnt er een lijst met toppertjes op die deur.:teuflisch:
En draait de dj een mooi vlot stukje muziek .
Willi69
7 april 2010, 18:07
Die Liste erscheint aus organisatorischen Gründen leider erst am Samstag... :tongue:
Big30
7 april 2010, 18:22
Aan- of afraders??
Loop door de meest recente lijstjes van Willi69 heen dat geeft een indicatie welke dames er waarschijnlijk zijn.
Niemand weet zeker welke dames vrijdag in PHG zullen zijn. Aan of afraders is zeer persoonsgebonden.
Skipper62
7 april 2010, 19:38
Weiß jemand wann wird sein Tanz in den Mai im PHG?
uurtje
7 april 2010, 20:08
maar mocht je nieuwgierig geworden zijn naar aanleiding an de recensies kun je op de dag zelf altijd bellen. Ze zullen je vertellen of betreffende dame aanwezig is f verwacht gaat worden. Dames kunnen wel veranderlijk zijn. Het verwachten van een dame is nog lang niet zeker zijn dat ze ook komt....
Dalton
7 april 2010, 22:49
Weiß jemand wann wird sein Tanz in den Mai im PHG?
Natuurlijk nooit in JUNI maar misschien in september:bibber_2:
Larissa (:a_t_nu06: Rumänien)
Willi, Danke mal wieder für deine liste........Aber Ich hätte hier lieber gelesen Larissa ( Polen :wiederda:) statt Larissa (:a_t_nu06: Rumänien).
Willi69
8 april 2010, 11:17
Die Liste ist leider kein Wunschkonzert... ;)
masseurke
11 april 2010, 21:34
Een volledig verslagje van mijn laatste bezoek en "gekamerde" popjes volgt zo vlug mogelijk, maar wat ik heel graag wil weten (heb de kans niet gehad het zelf te vragen) wie is deze stoot; groot +/- 1,75 schat ik, getint kleurtje (zuiders, Marokaans?) mooi gezicht, bruine ogen en meest opvallend; een geweldig krullenkoppie!
Big30
11 april 2010, 22:15
Een volledig verslagje van mijn laatste bezoek en "gekamerde" popjes volgt zo vlug mogelijk, maar wat ik heel graag wil weten (heb de kans niet gehad het zelf te vragen) wie is deze stoot; groot +/- 1,75 schat ik, getint kleurtje (zuiders, Marokaans?) mooi gezicht, bruine ogen en meest opvallend; een geweldig krullenkoppie!
Ik denk met bijna 90 % zekerheid Angelina!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17024
Ze is Roemeens maar signalement klopt helemaal ;)!
seqoya
12 april 2010, 11:27
ja lijkt me ook dat het angelina is
BSesamstraat
12 april 2010, 12:46
ja lijkt me ook dat het angelina is
He blijven ze wel van je vriendinnetje af;););)
:ranting2::ranting2: anders moeten we gaan schelden
seqoya
12 april 2010, 15:13
:shutup[1]::freu:sttttttttt niet zo hard zeggen:hanged: :freu::freu:
Gisteren was ik na maanden afwezigheid weer eens in PHG.
Na de eerder negatieve berichten van de laatste maanden dacht ik dat het maar niks zou worden. Zeker zo vlak na Pasen. Maar niets was minder waar. Er waren niet zoveel beren, maar wel heel wat leuke dames aanwezig. Heb een zeer geslaagde sessie gehad met een 19 jarig grietje uit Roemenië. Jammer genoeg haar naam vergeten, is echt een ziekte bij mij. Ze was nog maar 5 dagen aanwezig in PHG. Ze was heel opvallend in felle kleuren geschmikt rond de ogen en ze had kleine zwarte piercings in de vorm van een zwart bolletje boven haar linkeroog en onder haar lippen. Ongelooflijk knappe borsten en een zalig strak poesje. Heel gewillig ook allen wou ze niet zoenen. Enige nadeel dat ik bij haar had ondervonden.
Zelfs het eten viel deze keer reuze mee met zowaar zalm op het menu. Eens is wat anders dan zwijnenvlees. Bediening was heel vriendelijk en alles kraaknet. Had echt de indruk dat ze hun best doen in PHG om het de klanten naar hun zin te maken.
schmusistuka
12 april 2010, 17:04
ich vermisse irgendwie die Anwesenheitsliste vom Samstag ;) . Wäre ja schon ein guter Anfang, wenn manche Gäste wie früher einfach wieder draußen bleiben. Ich hoffe ja auch wieder auf bessere Zeiten :)
Willi69
12 april 2010, 20:45
a) ich vermisse irgendwie die Anwesenheitsliste vom Samstag ;). b) Wäre ja schon ein guter Anfang, wenn manche Gäste wie früher einfach wieder draußen bleiben. c) Ich hoffe ja auch wieder auf bessere Zeiten :)
a) kann ich leider nicht liefern, wegen b) :rolleyes:
c) dito :)
schmusistuka
12 april 2010, 22:25
Tja die Hoffnung stirbt zuletzt ;) . Habe seit 1998 viele schöne Zeiten im PHG erlebt. War immer mein Lieblingsclub :) .
Knabbel
13 april 2010, 08:58
Heb een zeer geslaagde sessie gehad met een 19 jarig grietje uit Roemenië. Jammer genoeg haar naam vergeten, is echt een ziekte bij mij. Ze was nog maar 5 dagen aanwezig in PHG. Ze was heel opvallend in felle kleuren geschmikt rond de ogen en ze had kleine zwarte piercings in de vorm van een zwart bolletje boven haar linkeroog en onder haar lippen.
Larissa, ca. 1.60 lange hardbody. Gelukkig geen plakplaatjes op haar bleke huidje. Spreekt geen Duits en slechts beperkt Engels.
Knabbel
13 april 2010, 09:03
ich vermisse irgendwie die Anwesenheitsliste vom Samstag ;)
Die kann ich dir leider auch nicht geben, aber es waren Sammstag viele Frauen vorort, und vor allem besonders hübsche dabei, worunter einige "neue". Tagsüber mit Männer sehr ruhig und schon 25 Frauen, und abends Partystimmung (hauptsächlich im Barbereich) mit za. 45-50 Frauen. Und für die nicht Dauerbumser: Das Essen war wieder ausgezeichnet :freu:
schmusistuka
13 april 2010, 10:14
Die kann ich dir leider auch nicht geben, aber es waren Sammstag viele Frauen vorort, und vor allem besonders hübsche dabei, worunter einige "neue". Tagsüber mit Männer sehr ruhig und schon 25 Frauen, und abends Partystimmung (hauptsächlich im Barbereich) mit za. 45-50 Frauen. Und für die nicht Dauerbumser: Das Essen war wieder ausgezeichnet :freu:
Das ist doch "prima" :freu:
Beron
13 april 2010, 10:31
Der Knabbel ist auch noch unterwegs ...
Beron
14 april 2010, 00:06
Mein Overview von Dienstag
Wetter: sonnig, angenehm warm, Gartenaufenhalt mit Nasenklammer, weil der Bauer gerade gedüngt hatte und der Wind unfreundlich Richtung PHG zielte
Thekenfrauen: immer sehr freundlich, teilweise überaus gut gelaunt
Außen-Sauna: sehr heiß
Pool: noch Schweinekalt
Frühstück: sehr gut, wie immer Pancakes und Eggs, die Eggs jetzt auch mit Raspel-Bacon und Onion. Brötchen etwas hart (neuer Lieferant?).
Metzger-Dinner: sehr gut, Toter Vogel oder Zwiebelwurst mit Nudeln und Reis und Gemüse (Brokkoli, Blumenkohl, Mören) und Salat. Kein Dessert, dafür gibts Punktabzug.
22 Uhr: Pasta. Penne Arrabiata. Schmeckt.
Frauen: Zwischen 30 und 40. Als Neu zu vermelden: Angelina (Litauen, Ex LR), Wieder da: Casey (Deutschland) - Hingucker, Mega Stunner! Könnte auch Model sein. Ist ne Erwähnung wert. Ansonsten: Wer schonmal im PHG zu Besuch war, kennt den Rest. Siehe Willi69 Anwesenheitslisten. Aktuell ist Polen wieder gut dabei :)
Gäste Niveau: Akzeptabel. Auch die "Beknackten" waren irgendwie ganz amüsant auf ihre Art. Insgesamt alle sehr unauffällig und angepasst niveauvoll.
Alkoholkonsum: Vorhanden, aber in Ordnung. Siehe Gäste Niveau.
Fazit: Dienstags ist einer der besseren Happy Days.:blume:
schmusistuka
14 april 2010, 14:48
Mein Overview von Dienstag
Gartenaufenhalt mit Nasenklammer, weil der Bauer gerade gedüngt hatte und der Wind unfreundlich Richtung PHG zielte
Thekenfrauen: immer sehr freundlich, teilweise überaus gut gelaunt
Frauen: Zwischen 30 und 40.
Ja der schöne Jauchenduft im Garten war heftig. So zwischen 13:00 und 16:00 war der Frauenanteil noch erschreckend wenig. Ich denke es waren am Abend so ca. 30 Mädels vor Ort. Habe auch 4 Mädels ausprobiert. Das Essen war gut und das Personal freundlich. Ich hatte zwar schon viele bessere Tage im PHG, aber der Abend war ok ;).
Jansen
15 april 2010, 21:31
Gisteren vanwege tijdgebrek en door afwezigheid van een paar vriendinnen in L.R. wou ik wel weer eens naar PHG.
De verhalen waren dat er wel een wisseling van dames had plaats gevonden en dat er hele bekende nog wel aanwezig waren.
Bij aankomst bleek dat er hele mooie dames rondliepen die van een Jansen maar ook door Raul en foots vlug een 9 zouden krijgen.
Er liep een meisje rond wat zeker de sleutel vragen de moeite waard was (Adrianna (H)
Na de douche en wat drinken meteen wat gegeten wat natuurlijk weer bleek dat in PHG het eten nog altijd het beste is.
Kom ik in de kleedkamer Angelina ex L.R. tegen :eek: haha ze schrikt en zegt ja ik had voor de pasen gezegt dat ik ophield en nooit meer terug zou komen waarop ik haar het beste had gewenst.
Nu vertelde ze dat haar vriendin geen geldige papieren had om naar huis te gaan en daarom nog enkele weken zou blijven met haar.:biggrin:
haha mooi he ze hebben voor alles een leugen, dus zal ik binnenkort een leugenboek openen.:hammer:
Bijna de hele avond hing ze om me heen
Omdat ik natuurlijk weer een aantal oude bekende dames tegen kwam o.a.
Celine(mar),Angelina( Roe),Veronica(P),Loredana(Roe) had ik wel wat bij te kletsen.
Loredana wist mij te vertellen dat ik al diverse malen de laatste maanden in Gt was geweest :eek: Nou vind ik dat geen probleem maar het zal wel van die lulijsbeer afkomen die al eerder over mij roddelde bij Loredana.
Ik vertelde haar dan maar meteen dat ik zo,n 10x ook in LR was geweest en en 1x in VV kan ze dat die lulbeer ook vertellen dat ze nieuws van mij had.:freu:
Omdat ik pas laat was heb ik maar eerst een massage genomen bij onze masseur A.
De goede man schrok toen hij mij zag maar ik vertelde dat ik echt niet dood was.
Na wat gepraat te hebben met enkele vreemde zeehonden ( geen ijsberen )
bleek dat communiseren wel eens leuk kan zijn.Een voor mij bekende zeehond van zien uit VV met zijn vriend waren ook in PHg
Ik heb daarna Adrianna uit Hung. aangesproken omdat zei daar een van het mooiste figuur had met een koppie wat ook lekker geil er uit zag.
Na een korte kennismaking hebben we de paring voortgezet op kamer 14.
daarna even wat gedronken en PHg weer verlaten rond 23.30 u
Er waren ongeveer 50 dames waarvan voor mij toch weer 30 nieuwe sinds nov.2009
Herhaling PHG zeker binnnekort
Herhaling Adrianna ook als ze terug komt over een dag of 10 vanaf gisteren.
Beetje laat :mad_6: maar hier dan toch Zedd's PHG dag tijdens mijn Vierdaagse (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21311) :biggrin::biggrin:
...Ik kroop mijn iglo uit en zag dat de zon al hoog aan de hemel stond. Even moest ik denken waar is was… oja, club4daagse, maasduinen, iglo, yinyang… Vandaag dag 2, ik keek op de agenda en zag PHG staan. Even kijken hoe laat mijn Mental Coach vandaag voor de poort van PHG zou staan. Want op dag 2 kon het natuurlijk niet anders of Ace2 zou me vergezellen. Hij sms-te om 4 uur ben ik er. Aangezien ik gisteren in YY maar met één dame had liggen rotzooien voelde ik me nog fit genoeg, pfff mental coach, die heb ik niet nodig vandaag!! Ace2 was het daar niet mee eens en meldde dat de tweede dag het gevaarlijkst was, hoogmoed voor de val zou komen en ik vandaag moest luisteren naar zijn wijze raad. Ik sms-te hem terug dat die maar op moest schieten omdat anders alle hertjes in PHG al uitgeput zouden zijn .
Ondertussen prepareerde ik mijn ijsschots voor de lange tocht naar Happy. Oliepeil checken, open dak naar beneden klappen (het was immers een aangename lentedag) en algenaangroei van de boeg krabben. Hemelsbreed mocht ik er dan niet zo ver van PHG af zitten maar over water is deze club vrijwel onbereikbaar, vandaar dat ik hen ook nog maar één keer met een bezoek had vereerd. Om bij PHG in de buurt te komen diende ik eerst over de Maas noordelijk richting Cuijk te varen om daar het kleine riviertje de Niers weer in tegenovergestelde richting terug te bevaren. Uiteindelijk komt deze ijsschotsbeer dan via een enorme omweg die leidt via Gogh en Geldern in de buurt van Grefrath uit. Toen ik daar na lang varen dan eindelijk voor de poort stond kreeg ik een sms van mijn Mental Coach, ben er over een half uur, ik volg je slijmspoor. Ik stond nu in dubio, ik kon alle hertjes hier op een rijtje zetten en proberen hen allemaal binnen een half uur uit te wonen, puur om Ace te zieken! Of ik kon met en bakkie cappuccino aan de bar even wachten. Met het oog op het vervolg van mijn tour koos ik wijselijk voor het laatste. Ik keek vast een beetje rond maar veel te zien was er nog niet. De sfeer zat er overduidelijk nog niet in, de meeste dames hingen een beetje op de bankjes en bij de gokkasten rond. Dit bleef zo tot er opeens een dame kwam binnenrennen met een gezicht dat op onweer stond. Ze fluisterde iets bij een andere dame in haar oor en ook haar gezicht vertrok in afschuw. Zo verspreidde zich in rap tempo een gerucht onder de dames. Toen het geroezemoes bij mij in de buurt kwam kon ik enige flarden afluisteren. Ik ving de woorden 'Conan die Schreckliche' en 'Blöder Buchhalter' op en zag dat de meiden bewegingen met hun pink naar elkaar maakten. Ah, Ace2 zal gearriveerd zijn, dacht ik en liep naar voren. En inderdaad, daar stond mijn Mental Coach zijn verse berenpels in ontvangst te nemen. HA ZEDD, schreeuwde hij uit waarbij ik de inmiddels vertrouwde beuk op mijn schouder kreeg waarop deze uit de kom schoot. De lieftallige theke duwde deze weer terug en in de tussentijd kon Ace zich gaan omkleden. Toen hij terug was trok hij me aan mijn badjaskoort mee naar de bar om me de Mental Instructions voor de tour te onderwijzen. Al snel verloor ik mijn concentratie en werd afgeleid door een Roemeense dame die aanschoof. Ze had een heerlijk jong en strak lichaam maar haar leeftijd bracht ook een nadeel met zich mee: acne Haar snoetje leek wel een maanlandschap dus ik hield het bij een vriendelijk babbeltje. Toen ik Ace aan haar voorstelde fluisterde ze I already know him, he's that crazy guy wit these so-called lustpills. Ik keek Ace verbaast aan terwijl hij glunderend en met rode oortjes van trots naast me stond te huppelen. Hoorde je dat Zeddje, ze kent mijn lustpills, ze kent mijn lustpills ratelde hij luid! Aangezien de dame behoorlijk begon te kleven duwde ik Ace met zijn blikje lustpills in haar richting en ging zelf maar even een rondje lopen om te zien of er ondertussen al wat leven in de tent was gekomen. Dat was overduidelijk nog niet het geval en ik had ook nog niet echt zin om al een kamer op te zoeken dus maar even het lentezonnetje in. Helaas was het nog iets te fris voor een duik in het zwembad maar op de ligstoelen was het al prima te doen. Binnen zag ik ondertussen Ace rondrennen op zoek naar Georgi, een zeer spannende Roemeense. Jammer genoeg zag Ace haar het eerst dus liet ik hem de eer om haar prestaties te mogen beoordelen, alleen was hij haar nu alweer kwijt en liep overspannen naar haar te zoeken.
Het werd toch een beetje fris buiten dus ik maakte maar weer aanstalten om naar de bar te lopen. Binnen stond Ace te bekken met een hoogblonde dame. Je mag haar zoenen voor een euro, riep hij terwijl zijn kop onder de rode lippenstift zat. Ace verdween weer in de coulissen op zoek naar Georgi maar liep een andere dame tegen het lijf waarmee hij in een kamer verdween. Aan de bar bestelde ik een cola en een mooi slank meisje tikte me op m'n schouder. Ich habe das Gefuhl das ich dich schon kenne, zei ze. Ik keek haar eens goed aan. Ze kwam me wel enigszins bekend voor maar ik kon haar niet thuisbrengen. Nicht aus dieser Club, heute is meine zweite mal hier, antwoorde ik. Vielleicht von Dolce Vita? maar ze zag aan mijn gezicht dat die club me niets zei. Dann soll es GoldenTime gewesen sein!. Klingeldeklingel, daar viel het kwartje, Scarlett??? vroeg ik verbaast. Ja, das bin ich! antwoorde ze lachend. Ze was weer aardig veranderd maar dat is bij Scarlett heel normaal, ze is echt een kameleon. In GT had ze al om de twee weken een andere haarkleur. Heb haar al met rood, hoogblond en zwart haar gezien en nu droeg ze het lichtbruin. Het stond haar goed. Haar verlegenheid die haar in GT zo kenmerkte had ze een beetje van zich afgeschud en we raakten aan de praat over waar ze het afgelopen half jaar had uitgehangen. Toen plotsklaps Ace2 weer luidruchtig opdook werd ze weer een beetje schuchter en trok me snel mee naar een kamer. Ace probeerde er nog tussen te springen maar kreeg van haar een schop tegen zijn enkel waarop hij wijselijk afdroop. Waar Scarlett in GT nog vrij terughoudend was op de kamer nam ze nu direct het initiatief, ze ontblootte haar mooie jonge meisjesborstjes en priemde ze richting mijn gulzige mond. Ondertussen had ze kleine Z ook al te pakken en al snel rolde ze haar tong om hem heen. Al rap toonde ze dat ze haar orale kwaliteiten aardig had bijgespijkerd en ze bleef me ondertussen ondeugend aankijken. Ik ontdeed haar van haar slipje en nam op mijn beurt haar lekkere spleetje onder handen. Niet veel later had ik al moeite om me te kunnen beheersen, dus snel het condoom om m'n ijspegel en haar boven op me getild. Ze begon lekker langzaam en verhoogde steeds meer het tempo, tot haar tietjes heerkijk meesprongen met haar lichaam. Ik greep haar bij haar billen en trok mezelf naar haar toe zodat we zittend verder gingen en ik in haar keiharde tepeltjes kon bijten. Ons uurtje hebben we lekker in doggy afgemaakt waarna ik een derde streepje op mijn tourlijstje zette.
Ik stapte de kamer uit en zag een rij dames naar de eetruimte rennen. Scarlett trok een vies gezicht en zei me dat het eten hier maar zozo was. Maar ik had honger en ging maar eens poolshoogte nemen. Ace kwam net de douche uitgestapt nadat hij eindelijk Georgi had aangerand en gezamenlijk gingen we het culinaire gehalte van PHG maar eens testen. Het spijt me voor Scarlett maar ik vond het prima te eten, lekker zelfs! En je hoeft je niet te haasten want er was meer dan genoeg van al dat lekkers. Dat gold ondertussen ook voor de dames. Hun aantal had zich verdubbeld al was dat met de sfeer in het algemeen niet het geval. Ik vond het nog steeds vrij mat en dat zou deze dag helaas ook niet meer veranderen. Tijdens het uitbuiken kwamen de fußballberen zich verzamelen om een of andere derderangs wedstrijd te gaan bekijken. Dat verbaast me altijd nog het meest in PHG, lopen er tientallen halfnaakte vrouwen langs je en wat doen de happy bankhangers; ze gaan voetbal kijken !?
Voor mij een teken om de jacht weer te openen en ik wist al precies op wie. Een mooie blonde dame wiens guitige lachje ik nu al meermaals in het voorbijlopen had opgevangen. Ik trof haar aan de bar en ze bleek Jasmin te heten. Tussen alle zwaar geplamuurde Roemeensen viel zij juist op daar haar naturelle looks. Na een kort babbeltje in de inmiddels vrij volle bar nam ik haar mee naar een kamer beneden. Al snel bleek het geen verkeerde keuze want deze leuke Duitse studente bleek een enorme sex-drive te hebben. Ze begon heftig te tongzoenen waarna ze langzaam haar aandacht naar beneden verlegde. Als een volleerde blase-koningin nam ze kleine Z in haar mond en het duurde niet lang tot deze op exploderen stond. Spritze es uber meine kleine titties zei ze, om vervolgens vol door te pijpen. Dat liet kleine Z zich geen twee keer zeggen, hij ontsnapte uit haar mondje en hij knalde zijn lading over haar borsten. Ze wreef het lekker uit over haar tietjes voordat ze er een doekje bijpakte. Und jetzt bin ik dran! kirde ze en trok rap mijn hoofd tussen haar benen. Ik was nog aan het uitpuffen maar de aanblik van dat heerlijke strakke kutje op 10 cm van mijn gezicht deed me snel in haar klitje bijten. Binnen enkele minuten kwam ze kronkelend klaar. Mach daß bitte nog einmal, und jetzt auch mit deine finger in meine muschi! fluisterde ze me toe waarna ik drie vingers diep in haar kletsnatte kutje stak en haar klitje lekker likte, ditmaal duurde het iets langer maar wederom trokken haar liesspieren krampachtig samen en gilde ze het uit. Zo'n meid als Jasmin had ik in de clubs nog nooit meegemaakt, zij leek wel sexverslaafd en had geen enkele schaamte om de hele tent bij elkaar te gillen en kreunen. Und jetzt ficke ich dir, riep ze terwijl ze me achterover duwde, me besteeg en totaal af begon te rijden. Ze pompte door en door en door zonder een spoortje vermoeidheid. We draaiden de rollen om omdat ze anders kleine Z eraf had gereden en ze gebood me nu haar 'sehr hard und tief zu ficken' waarbij ze het zo hard uitkreunde dat ze het verderop in Villa Vertigo nog gehoord moeten hebben. Ze duwde me van haar af om vervolgens in doggy haar kontje verleidelijk voor me heen en weer te schudden. Ik duwde kleine Z weer in haar doorweekte gleufje en begon haar van achteren te nemen terwijl ik haar lange blonde haar stevig vastgreep. Aangezien ik mijn lading net verschoten had kon ik nu lekker hard doorgaan, dat gold niet voor haar want wederom begon ze luidkeels te kreunen tot ze bij haar derde hoogtepunt door haar knieen zakte en het vocht haar langs haar benen liep. Al liggend op haar bereed ik dat lekkere kontje en snel daarna spoot ook Zeddje het condoom vol en uitgeput viel ik naast haar neer. Bijna vielen we in slaap maar net op tijd kwam Jasmin weer tot leven. We bleven nog even liggen babbelen waarbij ik gaf aan dat het me verbaasde dat ze zich zo liet gaan. Ze vertelde dat ze dit werk hoogstens een paar weken zou doen, het zelf ontzettend geil en spannend vond en bij de juiste man gewoon niet kon stoppen.
Met kramp in mijn dijen strompelde ik na iets meer dan twee uur de kamer af en nam afscheid van deze sex-duivelin In de bar probeerde ik met wat koffies weer een beetje tot leven te komen, Ace was blijkbaar al vertrokken maar wel trof ik daar Scarlett weer. Samen nog een drankje gedaan en nog een tijdje lopen kletsen waarna ik haar een mooie vakantie in Hongarije toewenste, van haar afscheid nam en de deur van PHG achter me dichttrok. Dag 2 van m'n vierdaagse zat erop. De sfeer in PHG was de gehele dag vrij tam gebleven (en dat ondanks de aanwezigheid van Ace2 en Zedd, kan je nagaan! ) maar Scarlett en vooral Jasmin hadden het toch weer onvergetelijk gemaakt . Nu aan het einde van de tweede dag was echter reeds geheel gesloopt. Ik moest even terugdenken aan de wijze woorden van Mental Coach Ace2: rustig aan op dag 2. Deze raad had ik natuurlijk weer geheel in de wind geslagen en dat beloofde weinig goeds voor de derde dag: Living Room...
lees verder -> (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21311)
masseurke
16 april 2010, 15:31
Nog eens "toevallig" in PHG terecht gekomen... Even "toevallig" als de gezellige Duitser die ik later op de dag zou tegenkomen. Deze "toevallige" bezoeker had graag een spelletje met me willen spelen, de verliezer zou om bier moeten in het nachtcafé. Als ik de tijd nog had gehad (stond op het punt om te vertrekken) had ik zijn spelletje meegespeeld, ook al voelde ik vooraf dat ik kansloos was ...
Bovenstaande duidt enkel op de fijne sfeer die ik vanaf de eerste seconde dat ik binnen was voelde. In tegenstelling tot de vorige keer trouwens. Ik had bovendien nog een vrijkaartje gewonnen ook, dus dat zat goed.
De sfeer verbeterde nog naarmate de dag vorderde, ik heb al lang begrepen dat er daar in de latere uurtjes en in 't weekend mega feestjes losbarsten, geweldig!
Zoals steeds, onmiddellijk fijne popjes opgemerkt, maar toch minder dan tijdens mijn eerste PHG bezoek. Niet veel later besefte ik dat ik eigenlijk geen reden tot klagen had. :biggrin:
Ik besliste al vlug dat ik zou gaan voor een zwarte dag (lees dames met zwart haar) en de reden daarvoor was de volgende;
Vanaf de bar had ik zicht op een mooie dame met brilletje, lang zwart haar in een staartje, leuke lingerie, met lieve lach, mooie groene / bruine ogen. Veronika uit Polen zo zou later blijken. Ze is er helaas niet veel, maar wat een schatje, heel erg lief, een natural beauty en dan dat Pools klinkend Engels, man toch... :liebe2::rolleyes:
Na een leuk babbeltje volgde de sleutelvraag en weg waren we.
Superlief, goedlachs, mooi figuur... we waren natuurlijk vlug aan 't stoeien. "Frans" was uitermate zacht, (in tegenstelling tot "mein Schwanz" die in no time snoeihard was) met het vel over 't been, maar zooooooooo lekker, ik had er op dat moment geen betere kunnen treffen, heerlijk!
Zoenen ging lekker, beffen heerlijk, "boemsen" volgde en aangezien dit de eerste stoeipoes van de dag was ... (te) vlug klaar. :smoke:
Ik besloot later die dag met haar af te sluiten en dat vertelde ik haar ook.
Aftersales ook buiten de kamer waren perfect, ik zou haar nog meerdere keren tegenkomen, steeds met een lollig kort praatje tot gevolg.
Een waterzonnetje lokte enkele beren naar buiten, de dames bleven binnen, zo zonder berenvel... Veronika had me aangenaam verrast, ik zat lekker te bekomen.
Een fijn popje, niet 100 % men type, maar toch 99%, zat me al een tijdje subtiel uit te dagen. Kijken, lachen, stiekum volgen van bar naar nachtcafé en vice versa. Bijna steeds vergezeld door een ander lekker popje.
Toen ze het uitdagen had opgegeven ging ik er toch maar even naast zitten (ze had zo der best zitten doen!), heel even alleen met haar aan de babbel tot plots de andere aan men andere zijde verscheen. Daar zat ik dan, als een sandwich tussen twee fijne popjes. Simone (Simona?) en haar nichtje Desiree...
Mijn statement van dat zwartharige die dag viel al vlug in het water. Met Simone naar de kamer...
Heerlijk zoenen, wat een lijfje, stevig doorslurpen aan "mein Schwanz"... Ook het betere befwerk toegepast (flinke schaamlippen). Ze voorzag me van rubber en stak haar strakke kontje uitdagend in de lucht. Tsja... en wat doet een mens dan??? :exactly[1]:
Ze reed me vervolgens gehurkt mega-gi-ganties klaar! Ik smeet ze der bijna af want werd bijna zot!
Aftersales helaas nul, ze zag me nog amper staan, jammer.
Achteraf had ik een beetje spijt dat ik Desiree (lekkeu-eu-euhrrrr!!!) niet had meegenomen, al weet ik niet of ze dat zagen zitten, het lijkt me wel wat die twee samen...
Bon, tijd om even te bekomen, stukje eten, kuieren, drankje, rondkijken...
Een geweldige stoot (Angelina zo heb ik hier elders vernomen) met een prachtig krullenkoppie paradeerde door PHG.
Ze werd met een simpel sleutelgebaar en zonder woorden meegevraagd. Helaas door een andere beer.
Het verbaasde me wel dat ze zeer vlug terug "op het terrein" was. Echter ook even vlug terug weg, met weer een andere beer en ook weer even vlug terug ... Deed me een beetje afschrikken, had weinig zin in een afwerksessie.
Een andere dame was (toen ze verscheen) onmiddellijk in contact met een voor haar duidelijk bekende beer, de champagne kwam al vlug boven en ze kleefde aan zijn lijf. Haar naam ken ik niet, ze had een mooi open naturel gezicht, niet meer piepjong (eind 20?!) halflang blond haar met licht rosse schijn, groen geruit bikinitje en een superlijf ook natuurlijk...
Intussen lonkte een iets oudere en flink uitgerustte dame samen met een jonger meisje, gitwart lang haar, mega geil koppie... 't Schrikte me wat af. Namen ontbreken, de blonde was de oudste, Poolse dacht ik gehoord te hebben.
Goed, naarmate de dag vorderde en mijn uur van vertrek schrikbarend naderde (de sfeer zat er heerlijk in) ging ik op zoek naar ander lekkers. Wist niet waar eerst kijken, wat me deed beseffen dat de meiden daar goed gescreend worden, maar tegelijk besefte ik dat ik wellicht ook een doorsnee man ben die voor types valt waar veel mannen... tsja, jammer, so be it!
Casey zag ik door de bar lopen, richting speelkasten (zie stukje over Casey) jammer, lekkere meid!
Tijd om af te ronden. "Mijn" Veronika zag ik net op de trap naar de kamers verdwijnen op het moment dat ik ze ging vragen!
In het voorbij wandelen keek ik een nano seconde in blauwe kijkers van een popje dat er net was bijgekomen, en ik was verkocht, haarkleur zwart? Neen, donkerblond, blauwe ogen, piercing naast haar mond. Agata 22j ex GT (? ik kan me vergissen, ze werkte net in PHG, maar ze kwam van... ervaren beren zullen het wel beter weten). Ze is Letse, "iets" voller, lief... Leuke babbel, sleutel, kamer... (onderweg naar de kamer kruiste ik het gitzwarte geile koppie, die me vermanend nawees :redface::tongue::baeh:)
Geen herhaling van eerdere ervaringen die dag, ik had het gevoel of beter; ze gaf me het gevoel, dat ik ze aan het verleiden was.
Of ze zoende? Niet altijd, alleen met mannen die haar aanstonden... Aan mij om te proberen en ja hoor, heelrijke - bewuste schrijffout - zoenen. Ze was (speelde) een beetje verlegen, ik moest ze wat ontdooien, al koste me dat geen moeite.
Die mooie blauwe kijkers hadden me vlug te pakken gehad, het verbaasde haar... "je hebt me amper bekeken?!?!"...
Wat volgde was een heerlijke afsluiter van een geweldig dagje PHG.
Na nog een biertje in de bar, lockers opgezocht, en moe, voldaan en een beetje triest (omdat het weer voorbij was) huiswaarts. De gastvrouw liet me buiten en vroeg netjes of het in orde was, "Super", antwoordde ik en dat was niet gelogen.
Bij het buitengaan leek het of men net een autobus toeristen had afgezet, het zou nog een drukke avond worden ...
Big30
17 april 2010, 13:36
Vorige week donderdag in gezelschap van doorlopen weer eens afgereisd naar Oedt (OK naar Tönisvorst ;)).
De heenreis verliep niet helemaal vlekkeloos door het ongeluk op de A40 bij Wankum welke ons noopte dit maal via de A61 aan te reizen want de file (zou volgens Verkehrs Info NRW al opgelost moeten zijn!) begon al vlak achter de A73.
Met een kleine vertraging kwamen we dus aan in in PHG en zagen dat de parkeerplaats toch al behoorlijk gevuld was.
Na omkleden eerst wat met Pim bij kletsen over de toestand in de saunaclub wereld daarna wat gegeten (19u15m was het diner opgediend). Eten ditmaal met een stukje vis (naam_vergeten) was goed.
Wat me opviel was dat er relatief veel nieuwe dames waren. Meestal in PHG zie ik maximaal 5 gezichten die ik niet eerder in PHG dan weel een andere club heb gezien maar deze keer waren dat er veel meer, zeker 10-15 nieuwe gezichten voor me. In totaal zo'n 45 dames. Natuurlijk ook weer veel bekende gezichten: Jolana, Anja, Andrea, Angelina, Veronika, Angelina, Desiree als altijd samen met Simona (RO), Monique, Clara, Dominica, Alini, Simona (BG), Mandy en nog wel meer natuurlijk. Chris en Grace al een tijdje trouwens niet gezien en Brenda is volgens mij ook definitief vertrokken.
Na de maaltijd eerst wat espresso's verorberd weer wat met Jolana bijgekletst, toen kwam er een dame naast me zitten die opeens met haar ene hand door mijn haar streek en met haar andere hand ook wat deed. Ik zei nog "meisje, meisje het is hier een nette tent hoor!" maar dat kwam niet aan geloof want ze ging maar door ;). Toen zei ik meisje dit gaat niet hoor ik heb gezien dat ze hier kamers hebben laten we daar maar even wat afkoelen en dat hebben we toen maar gedaan :lostit:.
Na deze cooling down was het weer tijd om op te warmen en dan kan ik de buiten sauna aanraden want daar wees de thermometer 97 graden Celsius aan. Das wel warm hoor!
Ik zag Schumi nog een balletje trappen zag dat het in de bar weer eens behoorlijk druk was en toen ging de reiswekker af en was het tijd om te gaan kleden en ons weer huiswaarts te spoeden.
Oja de Magnolia boom stond bijzonder mooi in bloei!
Admin
18 april 2010, 10:55
:freu: :wiederda: :freu:
Sabrina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16453)
Mila (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=875)
Shiva (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12597&highlight=shiva)
Noel
Cathy (is dit Casey?)
Oja de Magnolia boom stond bijzonder mooi in bloei!
Ieder jaar weer een Hoogtepunt!
Ik ga vanmiddag kijken naar dit sprookje!
... en Brenda is volgens mij ook definitief vertrokken.
Zondag (18/04) liep ze nochtans gewoon rond in PHG.
Ze weet nu al wel dat ik alleen met haar kom praten om mijn Spaans wat te onderhouden, maar daar heeft ze zich al bij neergelegd.
Na deze cooling down was het weer tijd om op te warmen en dan kan ik de buiten sauna aanraden want daar wees de thermometer 97 graden Celsius aan. Das wel warm hoor!
Wat overdreven warm, vind ik.
Ik had de zandloper omgedraaid en wou dus absoluut er pas uitgaan als hij leeg was. Slecht idee. Ik kreeg een hitteslag, alles werd zwart voor mijn ogen en ik moest in het nachtcafe even gaan liggen om terug bij mijn positieven te komen. Levensgevaarlijk warm, die buitensauna! :hammer:
Dalton
23 april 2010, 17:48
Zondag (18/04) liep ze nochtans gewoon rond in PHG.
Ze weet nu al wel dat ik alleen met haar kom praten om mijn Spaans wat te onderhouden, maar daar heeft ze zich al bij neergelegd.
Wat overdreven warm, vind ik.
Ik had de zandloper omgedraaid en wou dus absoluut er pas uitgaan als hij leeg was. Slecht idee. Ik kreeg een hitteslag, alles werd zwart voor mijn ogen en ik moest in het nachtcafe even gaan liggen om terug bij mijn positieven te komen. Levensgevaarlijk warm, die buitensauna! :hammer:
Een sauna hebben ze uitgevonden voor echte kerels en niet voor watjes:teuflisch:
Wanneer hij 100 graden is dan voelt dat lekker warm aan en beginnen de echte saunaliefhebbers zich pas heerlijk ontspannen te voelen:freu:
Hitteslag is dat weer een nieuw woord uitgevonden door mensen die altijd in een sauna zitten welke op 60 graden blijft steken?
Wij als ijsberen zijn alleen maar extreme temperaturen gewend zoals 50 graden onder nul tussen de ijsschotsen vraag maar na bij ZEDD ,en 100 graden in de sauna vraag maar aan die oude gek dat kleine mannetje van de DALTONS.:ranting2:
Hij zit tegenwoordig de weekenden in acapulco op de bbq om zijn kont lekker op te warmen en dan snel de sauna in.:freu:
seksenfun
27 april 2010, 21:27
Wat me zondag weeral vooral opviel buiten de eerste lekkere BBQ van het jaar 2010 en het stralende warme weer was dat vele dames in PHG wat meer om het lijf hebben dan een bikini of monokini. Ik heb dat wel graag :smoke:.
PHG, 1 Mei: de vooruitzichten waren prima. Naarmate ik meer richting het oosten reed werd het weer beter (pessimisten zouden zeggen: minder slecht) en met de Duitse vaderdag in gedachte verwachtte ik toch wel de nodige drukte in PHG.
De parkeerplaats was in ieder geval veel voller dan dat ik hem de laatste tijd gezien heb. Maar zeer zeker niet zo vol als vroeger.
Binnen heerst er (nog) een goede sfeer. Redelijk wat beren, redelijk wat dames. De bundesliga liep op volle toeren maar was visieel nauwelijks te volgen doordat de zonnewering zijn werk onvoldoende doet. Wellicht toch een verbeterpunt. Helemaal met het aankomende WK!
De eerste durfals zaten al weer buiten maar die lol was een kort leven beschoren. Helaas sloeg de relaxte sfeer tegen de avond een beetje om. Het nachtcafe werd een dumpplaats voor vermoeide beren. Deze lagen uitgebreid op de 2 persoons bankjes te slapen. Waarschijnlijk ruimschoots voldaan aangezien ze geen tekenen meer vertoonden van verlangens jegens dames, eten of drinken. De dames die nog in het Nachtcafe waren werden in de ban gehouden van de magie van de gokkasten.
Boven had men in de tussentijd de muziekstijl lichtelijk aangepast. Muziek met een lichte mediterraanse inslag galmde uit de speakers. OP de een of andere manier leek het alsof er ook veel minder dames waren (of wellicht waren ze op de kamers) en die die er waren, hielden zich bezig met vergeefse pogingen om enkele muziekliefhebbers tot actie over te halen.
Elk sprookje gaat ooit eens ten einde. Zo ook PHG op 1 Mei. Netjes op tijd buiten, nog even nagebabbeld met een collega beer. Mogen aanschouwen hoe "onze" hertjes werden afgehaald door hun rijke vriendjes in auto's die je normaal niet ziet en daarna weer veilig naar huis....
Hemaworst
2 mei 2010, 13:08
Gisterenmiddag een vrijkaart voor (mijn eerste keer) PHG verzilverd. Bij de afslag van de snelweg stak plots een ree over, ik zag het maar als gunstig voorteken, als de hertjes al ter hoogte van de snelweg ronddartelden, dan zou het in het epicentrum van losbandigheid zeker wel snor zitten. Bij binnenkomst mijn ausweis afgegeven waarna ik een sleutel kreeg en aan mijn lot werd overgelaten. Op de gok maar dezelfde kant opgelopen als de twee beren die vóór mij binnenkwamen om zodoende in de kleedruimte uit te komen. De kleedruimte ligt tussen de barruimte en het nachtcafe is en is dus een contstante doorvoerroute voor dames en heren die van de ene naar de andere ruimte willen (en niet buitenom door de tuin willen lopen). Persoonlijk heb ik het niet zo op clubs met gescheiden ruimtes (ook Villa Vertigo leidt aan dat euvel), je loopt regelmatig van links naar rechts om te zien waar dat sappige dameskluifje is gebleven die je net de hoek om zag gaan. Voor je het weet loop je met z'n allen een Duitse variant op de stoelendans. Ik hou persoonlijk meer van een iets overzichtelijker indeling. Het nachtcafe was, zoals Uurtje hierboven al beschrijft, een twee-segmenten ruimte met voetbal loerende beren beneden in de banken en het hertjes-casino boven bij de gokkasten. In het bargedeelte aan de andere kant was iets meer actie, maar het aanbod van dames kon me niet echt bekoren, de helft van de dames viel voor mij al af omdat ze meer met zichzelf, hun uiterlijk en hun minieme kleding bezig waren dan dat ze tijd en moeite wilden doen om mijn redelijk goed gevulde portemonnee te legen. Uiteindelijk een goed uurtje doorgebracht met Natty/Naddy (geen paspoort kunnen ontdekken) en toen bleek dat bij terugkomst van de kamer de sfeer er nog steeds niet echt in zat, uiteindelijk rond half zes maar snel naar GT gereden, waar het overigens niet veel beter was...
PHG, altijd leuk om kostenloos een nieuwe club te mogen ontdekken, maar mijn club zal het niet worden.
Bedoel je Nati uit de Ukraine? Zwart/donker haar (op dit moment) en een zwart setje en zwarte netkousen? Daar is een draadje over. Dame is al eeuwig in het vak en kent het klappen van de zweep en alle daarbij behorende spelletje (in-room en off-room) als geen andere...
Hemaworst
2 mei 2010, 13:55
Bedoel je Nati uit de Ukraine? Zwart/donker haar (op dit moment) en een zwart setje en zwarte netkousen? Daar is een draadje over. Dame is al eeuwig in het vak en kent het klappen van de zweep en alle daarbij behorende spelletje (in-room en off-room) als geen andere...
Juistum! Dank voor de pointer! :)
Skipper62
5 mei 2010, 21:17
Zum 30.04. mal wieder im PHG gewesen. Nachdem eine große Erwartung seitens des Thekenpersonals im Vorfeld geweckt wurde war die Stimmung bis 19:00 Uhr nicht besonders. Auch das Publikum ließ teilweise zu wünschen übrig. War vor langer Zeit besser. Hatte eine nette Sitzung mit Meggy. Das Mädel hat einen hohen Suchtfaktor.
Nu ben ik zeer sporadisch met posten en zeker niet negatief en ik zal proberen het ook niet te erg te maken. Al jaren kom ik graag bij PSR, GT en VV. Vorig jaar eenmaal eerder bij PHG geweest want ik las op het forum wel aardige dingen. Dat was eigenlijk al tegengevallen maar gisteren toch maar weer eens koers gezet naar Oedt.
Het zal wel een momentopname zijn maar de schare dames die ik daar aantrof waren van betreurenswaardige kwaliteit. Nog niet zo zeer de looks maar zeker wel de attitude. Grotendeels uit land van Dracula en bij elkaar klittend zonder enige wisselwerking met de beren. Nou ja, de beren zonder gouden kettingen dan.
Natuurlijk wel een paar sessies gedaan want we gaan niet over 1 nacht ijs.
1. Yvette. Begon al met zeuren dat het eigenlijk niets was. Eerst een half uur moeten kletsen met een beer en dan maar voor 50 euro pezen. Dat vond ze eigenlijk maar niets. Enfin, zo " Pro" als ze was kreeg ik wel ff een " pro" afzuigbeurt. Je gooit er 50 euro in en het apparaatje doet de rest.
2. Sam. Leuke meid en op de kamer ook redelijk enthousiast. gemiddelde sessie. Jammer dat nogal naar knoflook rook. Dan gaat de lol er wel van af.
3. Fiona. En toen kwam het. In het cafe aardig en een beetje gek. Op de kamer was ze helemaal de weg kwijt. Ze bleef maar een beetje rondlopen en grapjes maken waar ik echt geen touw aan vast kon knopen. Vervolgens gebeurde er gewoon niets! Ik zeg 'allo! is er iemand thuis daar? Ik weet niet aan welke paddo's ze heeft geknabbeld maar die griet was echt van de wereld! Deze ijsbeer was echt met stomheid geslagen. Ik kreeg er gewoon letterlijk de slappe lach van. vervolgens zegt ze neuk me maar. gaat op d'r rug liggen en verroert geen vin. What the fuck?? ha ha Maar ja je moet alles een keer meegemaakt hebben.
Even uitrusten en toen besloot ik nog eens een ronde te lopen en mijn ogen eens goed de kost geven wat we hier aan de hand hebben. Eigenlijk gewoon een hele grote clan Roemenen een type beren die ik nog niet eerder gezien had in die getalen. Verder geen kino, geen bubbelbad, geen entree met Thekefrau. Kortom een nogal karige bedoeling. Wat moet ik hiermee? Vooral de attitude van de dames is echt ver beneden peil.
Ik hoop maar dat ze bij GT en PSR die fijne kwaliteit wel kunnen behouden want ik ga er vanuit dat het ooit anders geweest moet zijn hier?
De groeten van Zorro!
Gisteren was ik ook weer in Happy en heb het weer uitstekend naar mijn zin gehad, voornamelijk door de aanwezige Roemeense clan. :biggrin: Ik kan mij voorstellen dat als je als onbekende ijsbeer niet makkelijk je draai daar kan vinden. Ik denk dat je die "attitude" van de dames alleen kan doorbreken door met één te gaan praten en de kamer op te gaan. Als één hertje over de dam is.............
Omdat ik weleens vaker in Happy ben, heb ik totaal geen last van enige "attitude" naar mij toe. ( op ééntje na dan :biggrin:) Ik maak hier een praatje en daar een dolletje, ook met de dames die weten dat ik niet met hun zal kameren. Maarja, ik ben ook wel een Roemeense dames fan, wat zij ook wel weten. Of misschien ligt het wel aan mijn gouden ketting, dat ik interactie met die dames heb :confused:.
Veel dames zijn ook niet blij met de in grote aantal aanwezige type beren, ( op zaterdagavond) vandaar het samenklieken en bad attitude. Zelf stoor ik mij daar niet aan of heb er last van, ik ben er om te genieten van de dames. Ik lig toch meer dan de helft van mijn aanwezige tijd daar in een kamer. ;)
Dus gisteren heb ik het weer goed naar mijn zin gehad, en dat het maar gauw donderdag mag worden. Want dan ben ik erweer. :freu:
popey01
9 mei 2010, 13:06
Ja Zorro ben het volledig met je eens,happy garden is het laatste half jaar echt teruggelopen.
De dames en zo ook de aanwezige beren.
gisteren dus zaterdag was het echt niet druk en het damesaanbod ook niet super.
Dit terwijl het enkele kilometers verderop gewoon vol zit.
Dit zegt mijn inziens al genoeg.
Zelfs Badda Bing was nog beter :)
Dit zegt idd meer dan genoeg over jouw smaak. :joke:
inderdaad zondag drama ,drama en nog eens drama ik heb alleen genoten van de massage van Udo in het dames voetbal team van Dijkse boys lopen nog mooiere meiden rond dan op het ogenblik in PHG
popey01
11 mei 2010, 20:52
ja Hen klopt het damesaanbod is zeer mager op dit moment en de aanwezige dames die er lang werken zitten de hele dag op een kruk of achter de gokkast.
Andrea, Angelina, Anca, Alma, Beatrice, Bianka, Cris, Daniella, Loredana, Mila, Nati, Henriëtte, Simona, om er een paar op te noemen. Magertjes ? :hammer: :confused:
popey01
11 mei 2010, 21:50
ja natuurlijk zijn er wel enkele leuke dames,maar enige tijd geleden was het altijd volle bak met de dames en voor de regelmatige bezoeker altijd wat wils.
de laatste maanden heb ik dat gevoel echt niet meer en vele dames zijn ook bij de concurrent gaan werken.
Andrea, Angelina, Anca, Alma, Beatrice, Bianka, Cris, Daniella, Loredana, Mila, Nati, Henriëtte, Simona, om er een paar op te noemen. Magertjes ? :hammer: :confused:
Och dan zou ik ook Jolana, Grace, Monique en Mila die weer terug is zeker willen noemen, allen nog in PHG en regelmatig aanwezig!
Och dan zou ik ook Jolana, Grace, Monique en Mila die weer terug is zeker willen noemen, allen nog in PHG en regelmatig aanwezig!
Mila was al genoemd, Big. :biggrin:
maar ja toch een kaart gekocht kost 200 eurotjes mag je wel 5 keer naarbinnen
pietpotent44
12 mei 2010, 21:29
Ik was ook weer eens in de Happy Garden voor de party.
Sinds pakweg een half jaar. Moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje geschrokken ben. Daar Happy jarenlang mijn favoriete cluppie was,
had het afgelopen party meer iets weg van een asielzoekerscentrum. En dan bedoel ik uiteraard niet de vrouwen ;).
Overigens heb ik nog wel een goede sessie gehad met Nati, een van de weinigen daar
met een goed niveau nog vind ik persoonlijk. Goed gesprek, echte GFE, en geniet er zelf ook echt van. Geen klokkijker.
Ik zoek ook eigenlijk meer de wat oudere vrouwen (van pakweg achter in de 20 tot ca. half de 30 zeg maar), die bij voorkeur een echte GFE kunnen geven en
een goed gesprek kunnen voeren. En bij voorkeur natuurlijk met enorm lang haar. Dat is zo ongeveer de meest 'Piet compatible' vrouw.
Zitten die tegenwoordig in de Villa soms? Of heel andere club misschien? PSR is qua reistijd voor mij helaas niet te doen.
Dat het maar weer snel moge worden zoals pakweg 2 a 3 jaar geleden.
Zowel qua type klanten als qua vrouwen.
Of zie ik het verkeerd?
Wellicht dat het ook wel met de crisis te maken heeft. Ik weet het niet.
Voorlopig houd ik het toch nog maar op LivingRoom denk ik.
pietpotent44 die tijd komt nooit meer terug dass war einmal
pietpotent44 die tijd komt nooit meer terug dass war einmal
Profetische voorspelling van HEN de goede oude tijd maar gisteren in livingroom was het bere gezellig en geen hen.
Ik ga vandaag nee nu naar ACAPULCO om goed chinees te leren.:freu:
popey01
13 mei 2010, 17:29
met asielzoekercentrum zal iedereen het wel mee eens zijn.
ben er afgelopen zaterdag en woensdag avond geweest,nou echt ongelooflijk veel donker geteinte mensen,waarvan ook meer dan de helft bezopen en irritant.
hoe ver kan een club als deze zakken in korte tijd.
dan over het management nog niet gesproken te hebben
Ja ach de kleur maakt me echt niets uit maar ook bij de beren gaat het om attitude. Pissen in de douche, schreeuwend door de tent lopen. Er liep er eentje met zijn berenvel om z'n middel geknoopt alsof ie Maradonna zelf was. Hen, snel opmaken die kaart want voor je het weet sta je voor een dichtgespijkerde voordeur :)
Ik was zondag ook in PHG.
Het klopt dat er daar beren rondlopen die ik liever 's nachts niet wil tegenkomen en nog minder waarmee ik ruzie zou willen maken.
Maar die kom je wel in elke club tegen.
Van wantoestanden heb ik nog nooit weet gehad, maar ik kom daar vooral om te poepen en niet zozeer om rond te hangen.
En als de avond valt ben ik weer weg. Dan komt meestal het slechtste in de mens naar boven, zeker in combinatie met (gratis) alcohol.
Dus voor het moment heb ik het daar nog best naar mijn zin.
Ik ga meestal op zondag en dan heb je daar toch het interessante gegeven dat de dames dikwijls in de meerderheid zijn.
Aandacht krijg je dan nooit tekort! :biggrin:
Longwang
17 mei 2010, 05:10
There did seem to be a lot of drunken young men on the two nights I was there and one of the girls I talked to did not seem too happy about it. I am an occasional visitor myself so I may not have much say in the matter but the atmosphere has changed. I think management needs to control the clients a little better to reduce the aggressive activity.
On Friday night there was a loud argument in the locker room between several young men. The discussion was mostly in English but I never did figure out what the disagreement was about. Two girls wrapped in towels were standing with the group who I assumed were waiting to be paid but they eventually disappeared. The main instigator was at the entrance gate at the same time I was leaving and he continually rang the buzzer for several seconds at a time. The bar manager gave him a dirty look but let him leave with no further discussion.
zaterdag 200 euroos gewonnen in venlocasino dacht ik geef ze zondag maar weer uit voor een goed doel ik heb het geweten de dame waar ik heeeeel vaak mee de kamer op ga had zijn dag niet zijzelf besefde dat helemaal niet maar als je afspreekt voor 2 uur danmoet je niet na 5 kwatier beginen over het eten
Ze had opeens zo n honger van die 5 kwartier ook nog 20 minuten zitten bellen over haar kut auto die kapot was en bij een turkse garagehouder stond en die nu geen tijd had om hem te maken maar die turk kwam ook in de club (phg) want anders vond ze het zo peinlich als een andere garagehouder haar op het werk afmoest zetten 10 minuten haar beste vriendin afgekraakt (is nu niet meer haar beste vriendin).
Ze was een beetje ziek en gaf mij de schuld dat ik ziek was en dat ik haar zou aansteken ze deed wat drama blazen mijn puddingbuks is welgeteld 2minuten hard geweest van de 5 kwatier het is al de 3de keer achter elkaar dat ik niet bij haar klaarkwam en daarna kon ze niet begrijpen dat ik weer eens pissig op haar was ZE KAN IN DE STRONT ZAKKEN.
Ik zag haar van uit de raam steeds naar buiten kijken toen ik buiten 1 heel weisbier dronk 1 halfvol weisbier van rex en1 driekwart weisbier van big30 ze dacht die gaat dadelijk nog een keer met mij, dame daar had je, je zondag toch vergist en de dagen die gaan volgen ook I am a free man.
Rene de Beer
18 mei 2010, 08:58
Het zullen de emoties zijn, maar zo hier en daar een punt zetten en je tekst nakijken vóór je post, maakt 'm wel wat leesbaarder ;-)
Overigens: bar vervelende ervaring, zoiets!
Mag niet voorkomen bij zo"n professionele tante HEN en al helemaal niet als het je beste vriendin is dus gewoon in het vervolg links laten liggen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze in de 7de hemel was en jou helemaal niet waargenomen heeft op de planeet aarde.
Je weet net zo goed als ik gelukkig in het spel ongelukkig in de liefde,ik had vrijdag in nijmegen 750 euro verdiend en kan dus nog een paar keer gaan wippen op kosten van holland-casino.:freu:
timjava
18 mei 2010, 12:19
Ik heb helemaal niets gewonnen:frown:
Dus afgelopen zondag een kijkje genomen in PHG om mijn zuur verdiende spaarcentjes uit te geven.
Het was een relaxte sfeer en de bovengenoemde commentaren, kan ik niet beamen. De verhouding tussen beren en dames was goed te noemen. De bekende dames waren aanwezig.
Na mijn kamer sessie, heb ik nog even van de BBQ kunnen genieten. De spareribs waren heerlijk.
Kortom ik heb mij prima vermaakt in phg.
Flurkman
18 mei 2010, 15:48
... Kortom ik heb mij prima vermaakt in phg.
Hehe, dus toch nog goed nieuws mogelijk over PHG...
Zou Dominica er deze week zijn??? Indien ja, dan ga ik nog zeker deze week, zoniet dan wacht ik nog maar wat...
Hehe, dus toch nog goed nieuws mogelijk over PHG...
Zou Dominica er deze week zijn??? Indien ja, dan ga ik nog zeker deze week, zoniet dan wacht ik nog maar wat...
Dominica was in ieder geval zondag in PHG samen met veel andere Poolse dames. Weet niet wanneer ze deze week nog meer aanwezig zal zijn.
Big30
Skipper62
18 mei 2010, 19:19
[QUOTE = pietpotent44; 167 961] Ich war mal wieder in der Happy Garden für die Partei.
Seit etwa anderthalb Jahren. Muss zugeben, dass ich bin ein bisschen schockiert. Glücklich, denn seit Jahren mein Favorit war cluppie,
Die letzte Party hatte mehr Ähnlichkeit mit einem Flüchtlingsheim. Und ich meine natürlich nicht die Frauen).
Übrigens hatte ich noch eine gute Session mit Nati, einer der wenigen dort
mit einem guten Niveau, habe ich noch persönlich. Gute Unterhaltung, real und wirklich genießen GFE mich. Keine Zeit Teller.
Ich bin auch auf der Suche mehr wie die älteren Frauen (sagen wir, zurück im Jahr 1920 auf etwa die Hälfte der 30 sagen), vorzugsweise einen wahren GFE und geben
ein gutes Gespräch tragen kann. Und bevorzugt natürlich mit sehr langem Haar. Das ist so ziemlich die meisten "kompatibel Piet Frau.
Sind das jetzt in der Villa du? Oder vielleicht anderen Klub? PSR ist in Bezug auf Reisezeit, leider für mich nicht.
Aber es kann schnell als, sagen wir, 2 oder 3 Jahre alt werden.
Beide Arten von Kunden in Bezug auf Frauen.
Oder irre ich mich?
Vielleicht hat es auch mit der Krise zu tun. Ich weiß nicht.
Denn jetzt liebe ich es immer noch, aber ich denke Living Room. [/ QUOTE]
War auch im April 2x nach langer Zeit mal wieder im PHG. Die Atmosspäre ist immer noch gut, aber das Publikum ist nicht mehr nach meinem Geschmack. Dort tauchen Gäste auf, die vor Jahren abgewiesen worden sind. Stellt sich für mich die Frage ob das PHG das nötig hat? Ich glaube ich werde nur noch ins GT gehen, da es dort immer noch angenehmer ist als im PHG. Schade eigentlich:mad:
W Dalton zijn er nog een paar chineesjes vrij in Acapulco?????
popey01
18 mei 2010, 20:17
Misschien zal dit meer over jou zeggen Timjava.
Een ieder heeft toch zijn eigen gevoel.
En happy garden is echt lang niet meer zo goed dan voorheen,kijk naar de vele toppertjes die nu in de nabij gelegen clubs werhen.
,kijk naar de vele toppertjes die nu in de nabij gelegen clubs werhen.
Over welke toppertjes heb jij het dan? popeye :confused:
timjava
18 mei 2010, 20:42
Misschien zal dit meer over jou zeggen Timjava.
Een ieder heeft toch zijn eigen gevoel.
En happy garden is echt lang niet meer zo goed dan voorheen,kijk naar de vele toppertjes die nu in de nabij gelegen clubs werhen.
:confused:
Ja klopt dit is mijn gevoel. Daar is het forum voor bedoeld.
En ja mijn smaak is niet de smaak van andere.
Ik begrijp je niet helemaal. Kun je mij uitleggen wat het over mij zegt?
Met alle respekt collega beren,
PHG is echt mijn clubbie; Ik kom er al sinds 2002, en er zijn tijden geweest dat ik er zeeeeer regelmatig te vinden was.
En ook ik heb het daar nog steeds naar mijn zin tijdens een kamergang, MAAR.......
daarnaast irriteer ik me mateloos aan het gedrag van bepaalde lieden.
En nee; het is ECHT niet meer zo als vroeger. Helaas!
Met weemoed denk ik terug aan de tijden toen ze bij PHG nog een deurbeleid hanteerden wat ik hartelijk toejuich (als ondernemer vind ik namelijk dat je zelf mag bepalen met wie je zaken doet; dus wie je binnen laat en wie niet). Ik hoop (maar dat zal wel valse hoop zijn) dat dit deurbeleid ooit weer eens terugkeert.
En tuurlijk zijn er nog wel toppers, maar toch. En natuurlijk hebben we hier allemaal een eigen mening en vindt de een het zwaar kut en de ander geweldig. Dat is het mooie, dat mag allemaal. Feit is wel dat het anders is als vroeger; rotzooi, handdoeken overal; douches gebruiken als pisbak, ook mijn kastsleutel is een keer gejat.......etc. etc. Dus als je het mooi vindt en je hebt het er naar je zin blijf je gewoon gaan, als je het kut vindt ga je ergens anders heen............
.....en ik denk er over maar weer eens een tijdje ergens anders heen te gaan :confused: :confused: :confused::heul:
for what it is worth...............
timjava
18 mei 2010, 21:04
Met alle respekt collega beren,
PHG is echt mijn clubbie; Ik kom er al sinds 2002, en er zijn tijden geweest dat ik er zeeeeer regelmatig te vinden was.
En ook ik heb het daar nog steeds naar mijn zin tijdens een kamergang, MAAR.......
daarnaast irriteer ik me mateloos aan het gedrag van bepaalde lieden.
En nee; het is ECHT niet meer zo als vroeger. Helaas!
Met weemoed denk ik terug aan de tijden toen ze bij PHG nog een deurbeleid hanteerden wat ik hartelijk toejuich (als ondernemer vind ik namelijk dat je zelf mag bepalen met wie je zaken doet; dus wie je binnen laat en wie niet). Ik hoop (maar dat zal wel valse hoop zijn) dat dit deurbeleid ooit weer eens terugkeert.
En tuurlijk zijn er nog wel toppers, maar toch. En natuurlijk hebben we hier allemaal een eigen mening en vindt de een het zwaar kut en de ander geweldig. Dat is het mooie, dat mag allemaal. Feit is wel dat het anders is als vroeger; rotzooi, handdoeken overal; douches gebruiken als pisbak, ook mijn kastsleutel is een keer gejat.......etc. etc. Dus als je het mooi vindt en je hebt het er naar je zin blijf je gewoon gaan, als je het kut vindt ga je ergens anders heen............
.....en ik denk er over maar weer eens een tijdje ergens anders heen te gaan :confused: :confused: :confused::heul:
for what it is worth...............
:freu:
Hier hebben we tenminste iets aan.
Beter dan de berichten van ene Popey01 die overal op reageert, maar nog nooit iets nuttigs heeft geschreven.
popey01
18 mei 2010, 21:19
op je p....... getrapt Timjava
timjava
18 mei 2010, 21:27
op je p....... getrapt Timjava
Nee hoor niet op mijn p.... getrapt.
Alweer een waardeloze nietszeggende opmerking?? Zoals al jou berichten.
Als jij nu even aangeeft wat je er zelf vond van phg afgelopen zondag, dan krijgen de lezers een goeie indruk. Die losse flodders van jou heeft niemand wat aan.
timjava heb je na zondag nog geneukt??????
timjava
19 mei 2010, 17:03
timjava heb je na zondag nog geneukt??????
:heul:
Flipper
19 mei 2010, 22:17
:biggrin: Whahaha Tim/Popeye..
Zo meteen komt Willem en Tiga nog.... Lollies.. nootjesss... Chippsss...
Alweer 5 minuten van mijn leven aan PHG besteed die ik nooit meer terug krijg..
Ik krijg een biertje van jullie.. ;)
Flurkman
19 mei 2010, 22:22
En nu terzake: zou "der Willy" nog eens eine Anwesenheitsliste kunnen produceren...? Het mag wie immer "ohne Gewähr" zijn!
Bij voorbaat dank, want is altijd interessane info.
Skipper62
20 mei 2010, 06:15
En nu terzake: zou "der Willy" nog eens eine Anwesenheitsliste kunnen produceren...? Het mag wie immer "ohne Gewähr" zijn!
Bij voorbaat dank, want is altijd interessane info.
Muß ich auch sagen, das mir diese Info fehlt und es schön wäre diese Info wieder aufleben zu lassen, auch für die anderen Clubs
Willi69
20 mei 2010, 14:26
Muß ich auch sagen, das mir diese Info fehlt und es schön wäre diese Info wieder aufleben zu lassen, auch für die anderen Clubs
Ist keine Faulheit von mir, aber ich probiere derzeit einige andere Clubs aus (für die ich noch keine Anwesenheitslisten posten kann). :rolleyes:
Bist nicht der einzige, der andere Clubs ausprobiert. So richtig gut ist aber leider keiner mehr. Irgendwas fehlt immer.
Willi69
23 mei 2010, 21:20
So, aufgrund der großen Nachfrage :tongue: (nach Listen) habe ich mal wieder das PHG besucht - nicht zuletzt, weil die Kollegen an diesem Wochenende alle ihre kostbare Freizeit in der Villa vertrödel(dete)n :sleep: und man das Sportgeschehen (Eishockey, Fußball) auf der Großbild-Leinwand im PHG am besten verfolgen kann. :cool:
Bei bestem Wetter und bester Verpflegung :) war es nachmittags noch recht ruhig, auch das Publikum war recht angenehm (bis auf die deutschen Samstags-Pappnasen). :rolleyes: Später wurde es deutlich voller, aber zumindest die türkischen Zuhälter-Typen wurden nicht gesichtet.
Wichtigste Neuerung: nach nur 17 Jahren Anlauf hat das PHG Rabattkarten eingeführt, vermutlich wegen ähnlicher Aktionen in der unmittelbaren Nachbarschaft und der großen Konkurrenz allgemein. Man kann für 200 € eine Eintrittskarte mit 5 Coupons kaufen, also das PHG 5x besuchen. Der einzelne Besuch kostet dadurch nur noch 40 €, also eine Ersparnis von immerhin 20%. :freu:
Anwesende Mädels am Samstag, dem 22.05.2010 (circa 40):
Alison/Alicia (Polen), Alma (Rumänien), Anca (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anna (Rumänien), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Bella (D), Bianka (Rumänien), Brigida (:a_t_nu06: Italien), Carmen (Marokko/Spanien), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Cynthia (Rumänien), Desiree (Rumänien), Destiny (Deutschland), Dominica (Polen), Editha (Polen), Gina (D), Jasmin (Deutschland), Laura (Kolumbien), Lena (:a_t_nu06: D), Lorena (Marokko), Megy (Polen), Michelle (Latina), Michelle/Samira (:wiederda: D), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Rachel (Tschechien), Rita (Russland), Sabrina (Deutschland), Veronika (Polen) und Vesy (Bulgarien) sowie circa 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Willi69 :freu::lostit::freu:!
Danke!
Oja, voordat ik het vergeten ben te melden. Vorige week zondag kon ik het weer niet laten en was weer eens in PHG.
Voor een zondag een redelijke dames bezetting. Denk iets van 30-35 dames, veel bekende dames maar ook 2 Nieuwe Russische slanke zwartharige dames en een nieuwe blonde Roemeense dame.
Opvallend veel Poolse dames vond ik: zie lijst W69. Ook Jolana en Kyra waren er. BBQ was same as always maar de spare-ribs waren toch wel erg lekker vond ik, net als de Hamburgers om 22u :lostit:.
Het was een heerlijk relaxed avondje in PHG samen met Rex en Timjava wat gekeuveld en eindelijk ook een kennis gemaakt met hen. Van gezicht kenden we elkaar al lang maar wist niet welke nick bij het gezicht hoorde.
Sauna nog steeds te heet daar zal ik een volgende keer toch eens wat van zeggen!
Big30
Flurkman
23 mei 2010, 22:22
Erg bedankt Willy. Dominika aanwezig: super!
Zwarte dames: nihil?? Speissig, ik bedoel "leider".
Doe zo voort met die lijstjes, en ik laat PHG nicht im Stich.
Willi69
23 mei 2010, 22:27
Zwarte dames: nihil?? Speissig, ik bedoel "leider".
Eine sehr schlanke, Name leider unbekannt.
willi69 kun je ook achterhalen dames die een half jaar geleden er allemaal werkten in PHG waar ze nu werken,ja??
Kun je daar ook even een lijstje van maken????
willi69 kun je ook achterhalen dames die een half jaar geleden er allemaal werkten in PHG waar ze nu werken,ja??
:biggrin: :hammer:
Hoi hen,
Ik weet niet of de vraag serieus is bedoeld maar als dat zo is dan is het een vrij ondoenbare opgave ben ik bang.
De recensie topics onder PHG en de lijstjes van W69 geven wat uitsluitsel of dames recent nog in PHG waren.
Dames zijn nog al mobiel dus grote kans dat een dame die een half jaar geleden in PHG was er nu niet meer is (hoewel PHG een vrij stabiele kern heeft!).
In zo'n geval is de zoekfunctie wel handig om te achter halen of een dame wellicht verkast is. Scroll naar boven, klik zoeken aan en tik de naam van de Dame in.
vb. De Libanse Denise ex-PHG, tik haar naam in en je vindt even later haar topic maar nu onder LR (daar is ze, hoewel er lang niet meer over haar geschreven is overigens ook nog steeds ;))
Groet,
Big30
Gisteren met 3 vrienden naar happy geweest. ( chauffeur, Suri en mafkees ) Om 15:00 arriveerden wij, en we zagen niet veel beren en dames. Gelukkig hadden wij een spel kaarten meegenomen, zodat we ons niet hoefden te vervelen. ;) Ons spelletje klaverjassen trok wel veel positieve aandacht van de dames en de thekes, andere beren verklaarden ons voor gek. ( klaverjassen in 'n saunaclub )
Na het eerste boompje die chauffeur en ik dik hadden gewonnen, ging chauffeur met Gina, mafkees met Lucy, Suri met 'n Itiliaanse :confused:, en ik met Anca naar de kamer. Wij vonden het maar raar dat Suri niet met Alexia naar de kamer ging, omdat zij beiden al de hele week met elkaar hadden gesmsd van "I love you and I mis you." "Verliefdheids gevaar" was zijn korte en duidelijke antwoord. :smile2:
Na onze kamergangen was het tijd voor de freet van de bbq. Daarna 'n paar bakkies en Suri en mafkees wilden hun kans op revache met klaverjassen. Helaas voor hun werd het boompje niet uitgespeeld wegens beschuldiggingen van falsespielerij aan elkaar. :thefinger:
Beatrice vertelde mij dat ze net Vera had gesproken aan de telefoon, en dat ze opdracht had gekregen om mij een beurt te geven. :biggrin: Ik antwoordde toen dat ik Vera dan wel eerst zal terugbellen om haar verhaaltje te checken. :biggrin: Lachend zei ze toen "oh, doe maar beter van niet".
Uiteindelijk ben ik daarna tochwel met Beatrice (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=168922&postcount=28) naar de kamer gegaan.
De drie mafketels gingen alledrie weer met dezelfden naar de kamer, waar ze eerder mee waren geweest. :confused:
Met het sluitings muziekje aan vertrokken wij van de blije tuin.
Het was een heerlijke relaxdagje geweest met een hoop lol, met weinig beren en nog minder dames ( urlaub vanwege Pinksteren )
groet, Bosco.
Willi69
24 mei 2010, 23:09
Das kostet extra! :eek:
Flurkman
25 mei 2010, 09:59
- "even" ... : zin voor humor...
-Wat Willy69 ook zou antwoorden: garantie geven doet hij nooit. Hier gebeurt alles "ohne Gewähr"...
- Er is slechts één zekerheid: Dominica komt om de zoveel tijd een paar weekjes naar PHG. Ik denk dat ze intussen de 25 al wel gepasseerd is. Waar is de tijd van haar échte borsten toen ze ca 20 was...
Flurkman
25 mei 2010, 10:00
Eine sehr schlanke, Name leider unbekannt.
Waarschijnlijk Naomi of Lisa... (zwarte jongedames)
De meeste zijn verhuisd naar LIVINGROOM,VILLAVERTIGO,GOLDENTIME,ACAPULCO,PSR,HA REM,OASE,WORLD,en nog enkele andere clubs waarvan ik de naam vergeten ben HEN.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt heb mijn uiterste best voor je gedaan:freu:
seksenfun
25 mei 2010, 16:42
Willi69 :freu::lostit::freu:!
Sauna nog steeds te heet daar zal ik een volgende keer toch eens wat van zeggen!
Big30
Een sauna behoort dan ook heet te zijn en niet zoals in VV (75°C) :smoke:.
seksenfun
25 mei 2010, 16:45
De meeste zijn verhuisd naar LIVINGROOM,VILLAVERTIGO,GOLDENTIME,ACAPULCO,PSR,HA REM,OASE,WORLD,en nog enkele andere clubs waarvan ik de naam vergeten ben HEN.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt heb mijn uiterste best voor je gedaan:freu:
Een klein voorbeeldje: Dilara zit momenteel in PSR :smoke:.
Dat klopt, maar niet te heet ;)! Buiten sauna is net een paar graadjes te heet.
seksenfun
25 mei 2010, 20:36
De buitensauna gebruik ik niet veel. Te vochtig voor mij, hou daar niet zo van. In PSR kruip ik maar zelden in de binnensauna. Ook te vochtig voor mij, ondanks dat die altijd wat minder hoog gestookt wordt :smoke:.
Er zijn vele type's sauna's
De Finse sauna die in de clubs zijn ingebouwd moeten eigenlijk 90 graden celsius zijn.
Een sauna van 60 graden is meer om te relaxen en licht te slapen.
Een sauna van 75 graden daar heb je niets aan omdat je hier niet tot je recht kan komen om fatsoenlijk uit te zweten.
Over de vochtigheid van een sauna kan gediscuseerd worden.
Er staat niet voor niets een emmer met water vermengt met een sauna aroma klaar om de vochtigheid te verhogen.
Wanneer een sauna te droog is dan blijven de porieen te lang dicht bij een te hoge temperatuur.
Dus een te vochtige sauna in PHG is kwats je bepaald zelf de vochtigheid tenzij er teveel automatisch bevochtigd wordt.
Dus lekker ouderwets wat water/sauna aroma op de kolen verspreiden en met de handdoek wat zwaaien om dit in de cabine goed te verspreiden.
Dat klopt, maar niet te heet ;)! Buiten sauna is net een paar graadjes te heet.
Die buitensauna is gewoon levensgevaarlijk !
Daar krijgen ze mij ook niet meer in.:betrunken:
Die buitensauna is gewoon levensgevaarlijk !
Daar krijgen ze mij ook niet meer in.:betrunken:
Er is geen betere sauna in heel NRW dan de buiten-sauna van HAPPY-GARDEN altijd de goede temperatuur en je kan er nog eens lekker liggen neuken ,je kan er zelfs nog een triootje maken plaats zat.:teuflisch:
die sauna is goed alleen die ruklul wat steeds in die emmer piest ,als je dan wat water over de stenen giet.
Dat zorgt voor levensgevaarlijke situaties dan krijg je opeens geen adem meer en moet je snakend naar buiten gaan voor frisse adem
Dalton
4 juni 2010, 16:30
Het zonnetje schijnt dat is zeer goed voor HAPPY-GARDEN de naam zegt het al dus hier hoef ik niks maar dan ook helemaal niks aan toe te voegen.
Velen van jullie zullen wederom in HAPPY-GARDEN belanden om daar van het prachtige weer en al die mooie meiden, welke met de ziel onder de arm daar aan het dolen zijn,te genieten:freu::freu:
Wij komen in HAPPY-GARDEN toch alleen voor de dames en niet voor de beren die daar tussen lopen.
CLUBSPORT
5 juni 2010, 10:01
Hoewel ik normaal gesproken wel eens ga relaxen in de sauna doe ik dit bij mijn clubbezoeken eigenlijk nooit .
Geen bewuste keuze maar op die momenten heb ik er weinig behoefte aan ,of het zou in gezelschap van een dame moeten zijn dat lijkt me dan wel eens leuk :rolleyes:
egon, Dr. Rammler
7 juni 2010, 17:22
so ist es und nicht anders. genau muss sie 90. Grade heiss sein
egon, Dr. Rammler
7 juni 2010, 17:47
Das Vorhaben war eigentlich, den Garden unter Zuhilfename des Hausmeisters, george36, Prof.Dr. Rammler und eines Freundes genauestens den ganzen Tag unter die Lupe zu nehmen.
Leider, leider, wurde unser werter Hausmeister kurzfristig von einem üblen Magen-Darmvirus heimgesucht, sodass er diesen so überaus schönen Tag nicht erleben durfte.
Ok, es wurde ein wünderschöner sehr warmer Tag und so trafen wir gegen 13 h dort ein.
Nach der üblichen Einscheckprozedere, Körperreinigung usw. wurde dann sofort von den übriggebliebenen 3 Musketieren ein Vollcheck vorgenommen.
Sauna: innen und aussen voll ok (für Big30 volle 90 Grade :biggrin:)
anwesende Damen (Anzahl konnte ich leider wegen Dauerbeschlag von Beatrice nicht abzählen) auch wurde ich jedesmal, wenn ich versuchte mich in einer der vielen neuen hübschen Damen zu unterhalten weggezerrt.
:rolleyes: naja also aus der Ferne gesehen :wink: fast alle top :chhers2::48[1]::a_alarm13::a_t_ho02::tietjes: meiner Ansicht nach nur 3 Ausfälle.
wow, diese Ausssichten lösten bei mir und meinen Kollegen Begeisterungsstürme aus.
Das anwesende Publikum, deswegen die meisten der Stammgäste in letzter Zeit fernblieben, diesem ansonsten guten Nostalgieclub, hat sich dem Anscheine nach wieder zum Guten gewandelt, sprich: hat alte Qualität erreicht !!!
Es wurde ab ca. 17 h bis zum Feierabend gegrillt. auch gab es diverse sehr leckere Salate :tongue:
:applaus::6[1]::chhers2::aola::aola::seiltanz::muahaha:
Happy Garden: :regionen0000[1]:
Am kommenden Freitag, dem 12.6. werd ich wieder dort einlaufen und hoffe dort viele alte Kollegen zu treffen, die garantiert zufrieden sein werden und sofort ins schwärmen verfallen :freu:
Alles in allem als Fazit:
Mann kann wieder hingehen Jongens !!!
Und so viele neue wunderhübsche Frauen !!
Ich beauftrage hiermit umgehend den Hausmeister dort am Freitag zu erscheinen und auf der Stelle (mit meiner Hilfe) eine Auflistung nach neuestem Stand vorzunehmen und alle anderen Kollegen mit den enspr. Tests zu beginnen !!
Es ist fast unglaublich !! wo haben die diese hübschen neuen Frauen alle her ???
Bis zum Wo.ende :freu:
Gruss Egon :smoke:
Danke für den Bericht, Egon!
Mein letzter PHG-Besuch liegt 6 Wochen zurück. Es war so gut wie früher. Viele hübsche Frauen, darunter endlich (!) wieder mehr Deutsche, Polinnen und Russinnen. Die männlichen Gäste waren, bis auf wenige Ausnahmen, auch nett. Schade, dass ich mir eine längere Clubpause auferlegt habe. :-)
Gruß, becks
Flurkman
8 juni 2010, 14:22
Ten slotte ben ik spijtig genoeg nog een sessie misgelopen met een kleine Latina: ze heeft op het eerste gezicht wat last van haargroei onder de neus, maar dat is dan ook het enige negatieve dat ik kan bedenken. Ze heeft een ongelooflijk uitnodigende ronde kont en billen... Wat dat betreft is ze eigenlijk onweerstaanbaar, maar ik heb de boot toch maar afgehouden... Had ik gelijk of ongelijk?? Precies weet ik het niet meer: heette ze nu Michèle of Selina of Céline....??
Heb haar vorige week tóch aan de haak geslagen, ondanks een waarschuwing (van Ace, geloof ik) dat ze "tweemaal niks" is. De naam is dus wel degelijk Michèle, afkomstig uit Colombia, maar woont al sinds haar 5e in Europa. Haar kontje doet me denken aan dat van Duitse Corina (ex PHG, en al jaren spoorloos?????). Haar prestaties zijn niet super-top, maar ze weet toch heel wat beren te verleiden met haar mooie kont. Vingeren laat ze maar heel aarzelend toe...
Haar basisprincipe: elke man MOET bij haar een orgasme hebben, zoniet vindt ze dat ze geen goed werk levert. Ze weet er dus de laatste druppel uit te persen. Zeker weten: volgende keer neem ik haar opnieuw te grazen!
Also heute waren jedenfalls keine neuen Frauen da. Halt! Doch - es war eine neue da. Chanel aus Rumänien. Vorher in einem Laden in Fulda tätig.
Mit 50 Euro kann man viele schöne Dinge machen. Man kann zum Beispiel 50 Hamburger essen oder 5 mal ins Kino gehen....
was man auf keinen Fall damit machen sollte, ist Sex mit Chanel.
Als erstes kam von ihr die Frage, ob sie fürs Lecken extra Geld kriegen würde? :gruebel:
Nach 2 Minuten hörte ich dann aber auch schon ein "Let us Ficken jetzt?".
Ich war zwar schon komplett derotisiert, aber Ich versuchte sie noch irgendwie dazu zu bringen, Dinge zu tun, die mich vielleicht in Stimmung bringen könnten.
Alles was ihr sonst nämlich alleine dazu einfällt, ist kräftige Handarbeit.
Trotz aller Bemühungen irgendwas erotisches zu finden um mich in Stimmung zu bringen: Es klappte nicht. Trotzdem versuchte sie - Laufhaus lässt grüssen - IHN irgendwie reinzuschieben. Das macht erstens keinen Spass, sorgt bie mir dafür, dass erst recht nix mehr steht und ist auch nicht besonders sinnvoll.
Kurz und schlecht: Nach ner Viertelstunde hatte ich genug, erklärte ihr noch freundlich wo das Problem liegt und dass sie tunlichst was ändern sollte, wenn Sie im Happy (oder auch anderen großen Saunaclubs) dauerhaft Geld verdienen will. Sie war aber der Meinung, dass sie nichts falsch gemacht hat. Nun, technisch gesehen natürlich nicht. Wer niedrige Ansprüche hat, wird sicher mit ihr glücklich. Aber dafür muss man nicht ins Happy fahren und keine 50 Euro zahlen.
Schaun wir mal, ob sie sich umstellen kann oder ob sie schnell wieder weg ist.
Mir wäre beides recht.
Willi69
9 juni 2010, 14:03
Also heute waren jedenfalls keine neuen Frauen da. Halt! Doch - es war eine neue da.
Egon war ja schon länger nicht mehr im PHG - da sind halt viele Mädels :a_t_nu06:. ;)
Jansen
10 juni 2010, 22:46
Rond 18.00 reed ik de parkeerplaats van PHg op (priveparking boven)
dat was mogelijk omdat er maar weinig beren aanwezig waren.
Meteen wat gegeten van de Barbeque samen met daar al aanwezig Big30 en zijn maatje.
Na wat drank en douche kwam Sonny en kort daarna ook nog Badslippers binnen dus hebben we samen wat af gelogen :biggrin:
Natuurlijk kwam 11cc even zijn benen strekken in PHg en was de cirkel rond.
We hebben ons tussen het neuken door vermaakt met eten en drank en gezellig ouderwets bij gekletst, ja we hebben elkaar leren kennen tussen 2004 en dec.2005 in PHg.
Ik heb Selina nog langs de plinten afgeschuurd en ze is nu weer wat lichter van gewicht geworden na deze uitputtingslag.
Het weer bleef goed en met een beetje warme motregen hebben we tot het donker buiten van de tuin genoten.
Voordeel: gezellig oude maten samen
Nadeel : de gestoorde Schummi met bal die met een warming up bezig was deed ook nog wat karate trappen :eek: dus hij is bezig om een nieuwe sport te crieeren :gruebel: karatevoetbal ? voetkaratebal ? of gewoon dubielebal.
Flurkman
11 juni 2010, 13:20
Nadeel : de gestoorde Schummi met bal die met een warming up bezig was deed ook nog wat karate trappen :eek: dus hij is bezig om een nieuwe sport te crieeren :gruebel: karatevoetbal ? voetkaratebal ? of gewoon dubielebal.
Wat doet die eigenlijk in PHG? Heb hem nog nooit naar de kamer zien gaan, maar wel overal in de weg zien lopen...
seqoya
11 juni 2010, 14:52
ja ik heb hem alleen op de bank gezien terwijl hij met zijn lul zit te spelen...tja scheelt 50 euro he ;)
Jansen
11 juni 2010, 20:34
ja ik heb hem alleen op de bank gezien terwijl hij met zijn lul zit te spelen...tja scheelt 50 euro he ;)
Wat doet die eigenlijk in PHG? Heb hem nog nooit naar de kamer zien gaan, maar wel overal in de weg zien lopen...
Nee nee, Hij gaat wel naar de kamer iedere dag.
Afgelopen woensdag was zijn 2e bezoek Mila uit Rusland :eek:
Maar of hij dan neukt :gruebel: Hij heeft wel een PZC en dan is hij bij Mila in goede handen.
Hij is zo gek nog niet .:cool:
Badslippers
12 juni 2010, 01:24
Ik heb eindelijk ook een "Breekpunt", namelijk "Die Zwarte Hummer Van GT". Als het zwarte gevaar over de wegen scheurt, is het met de rust gebeurd. Dat betekent namelijk overbevolking in GT. Dan heeft de witte badjas definitief bezit genomen van GT. Op woensdagavond is het trouwens geen Hummer maar zo'n vierkantige zwarte Mercedes G klasse die de ijsberen van het trapveldje van de "Tiergarten Brüggen" transporteert naar de sextempel. Een afstand van slechts 400 meter. Toch prettig dat GT deze service aanbiedt. Maar niet voor mij deze avond. Op het moment dat de vriendelijke parkeerwachter mij duidelijk maakt dat de auto bij de "Tiergarten" geparkeerd moet worden, besluit ik spontaan en ter plekke door te rijden naar "Planet Happy Garden".
Kan ik tegelijk eens kijken of de negatieve verhalen die de laatste tijd over "Happy" geschreven worden op waarheid berusten. Een kwartier later trek ik de mooiste badjas van alle saunaclubs aan. Een eindproduct waar het katoenplukkersgilde van de "Cotton Belt" trots op kan zijn. Onberispelijk, zachte badstof, perfecte pasmaat, hoog absorberend vermogen. Pluspunt voor "Happy". Jammer daarentegen weer dat er in de "Garden" niet echt sprake is van een "Theke" oftewel een ontvangstbalie. Het maakt op mij altijd meer de indruk van een uit de kluiten gewassen liftcabine waar verveelde ijsberen en nieuwgierige dames tegen de muur hangen en jij in het middelpunt staat en opgenomen en gewogen wordt. Ik voel de dames hun inschatting maken van mijn financële draagkracht als ze hun blik langs me heen laten glijden: "BMW-type?", "Proleet?", "Leasebak-type annex vertegenwoordiger?" "Patser?" "Geitenwollensok?" Dat laatste zou ik niet erg vinden want de eigenschappen van de geitenwollensok worden vaak onderschat: 's winters warm, zomers koel en een hoog absorberend vermogen. Maar genoeg "ge-geiten-wollen-sokt", vlug omkleden en naar de bar.
Daar is het altijd even spitsroeden lopen omdat de nauwe passage bevolkt wordt door dames die je onmiddellijk aan de haak trachten te slaan. De ene kijkt zwoel en de ander werpt je een lachende blik toe. Ik kijk naar zo'n lachend gezicht maar signaleer tegelijk een slecht onderhouden gebit dat grote gelijkenis vertoont met een teveel gebruikte tuinhark die enkele tanden mist. Gauw doorlopen dus. De sfeer (en ik zal maar tegelijk met de deur in huis vallen) in "Happy Garden" is zonder meer goed te noemen. Geen spoor van klootjesvolk of ander laagschedelig volk dat zich luidruchtig laat horen. Nee, de sfeer is eerder relaxed, rustig, zelfs amicaal. Bij de BBQ probeert de kok zijn sappige en nog sudderende worsten aan de man (de vrouw) te brengen. Ik sla dat nog even over met het oog op een eventuele kamergang. Persoonlijk vind ik het niet zo prettig om je tong, nog nawalmend van de zojuist verorberde slavinken, in de huig van een dame te duwen die daar nog wat opgespaarde resten van een uitgegaarde worst heeft zitten.
Ik loop langs de BBQ en betreedt het verhoogde plankier en warempel, daar zit Big30 in die in elkaar geflanste fauteuils van steigerplanken van het zonnetje te genieten. Ik laat me ook in zo'n sloophouten geval zakken en we nemen de problemen van de wereld in het algemeen en die van "Planet Happy Garden" in het bijzonder even door. We komen tot de conclusie dat deze saunaclub niet zover gezonken is als de "Titanic" zoals in menig artikel op het forum beweerd wordt. Ondertussen laat Big zijn blik de horizon aftasten en geeft hier en daar wat informatie prijs over het vrouwelijk schoon. Ongelooflijk wat heeft deze man een geheugen, ik spits mijn oren. Moeiteloos noemt hij de namen van de dames plus bijpassende kwaliteiten die hij met zijn blik vangt. Om het mij makkelijk te maken zegt hij: "Je kunt ze ook allemaal Katja noemen, dat is wat makkelijker." Ondertussen komt Big's "Partner in Crime" (ik ben even de naam kwijt) van de kamer. Zijn ogen stralen tevredenheid uit waaruit ik afleid dat zijn kamergang geslaagd is. Bij mij begint het ook te kriebelen onder de badjas en ik ga eens een rondje maken. Dat is van korte duur want ineens hoor ik door de bar schreeuwen: "Heey Badslippers". Ik draai me om en kijk naar het bekende gladgeschoren gezicht ("Dat beft zo lekker") met bijpassende "Big Smile" en modieuze bril: Sonny! Naast hem staat Jansen, de schrik van het "SKW". Het wordt steeds gezelliger in "De Blije Tuin". Ook nu weer wat ouwehoeren. Sonny tovert zijn ultra moderne "Lulijzer" tevoorschijn en laat me de beelden van weer een echt "Sonny meisje" zien. Maar nu wordt het toch echt tijd om m'n lans te breken voor een mooie meid.
Vanuit de bar wil ik naar het "Nachtcafé" wandelen maar bij de entrée kijk ik ineens in de zwoele kijkers van een dame met lang zwart haar. Ze staat tegen de muur een appeltje te schillen en op te peuzelen. Er zijn van die situaties die kun je niet plaatsen. Wat doet deze ietwat mysterieuze dame hier? Waarom staat zij zo lekker sensueel maar tevens nonchalant een appel te verorberen in haar eentje? Waarom doet zij zich niet tegoed aan de sappige en glimmende worsten die haar op de BBQ toe lachen en lijken te schreeuwen om opgegeten te worden? Ik besluit dat uit te zoeken want met deze dame wil ik wel een hele kist appelen schillen. Heel subtiel wenkt ze met haar hoofd. Mijn openingszin schud ik nonchalant zo uit de mouw van mijn badstoffen jas: "Und was nimmst du als dessert, mein schatz?" Een inkoppertje voor haar maar ze past. Deze dame begrijpt het spel van het non-verbale. Ze draait haar lichaam waardoor haar rondingen nog beter uitkomen, likt langs haar lippen, werpt wederom een zwoele blik en houdt plagend een stukje appel voor mijn mond. Ik doe alsof ik toehap, passeer en kus. Die kus wordt beantwoord, het ijs is alweer gebroken. Ik besluit niet te informeren naar haar verdere vaardigheden want deze dame straalt iets uit. Vriendelijkheid, humor maar ook erotiek. Ze heet Clara! Als ze zich omdraait om de sleutel te halen zie ik een mooi gevormde en zacht wiegende bilpartij. Ik sta maar wat te staan in dit tijdloze moment als Big30 de hoek omdraait. Ik zeg dat ik op de sleutel én de dame wacht. Hij informeert en ik antwoord: "Clara". "Dan ga jij een lekker halfuurtje tegemoet, Badslippers" is zijn vakkundig commentaar.
Clara en ik lopen naar een tuinhuisje en wat volgt is een uitermate relaxte en geinige sessie waarbij het gordijn het uiteindelijk moet ontgelden. Meer wil ik daarover niet kwijt!
Omdat ik de, eerder op die dag gelopen, tien kilometer nog in de benen heb, gedraag ik me lekker passief. Een beetje gespeelde passiviteit is het ook. Zo van, "Pfffff, wat ben ik moe en wat heb ik een pijnlijke spieren en daar ga jij iets aan doen." Clara kneedt en masseert met haar handen en wisselt dat af met een overheerlijke "Body-to-Body" massage. Maar af en toe knijpt ze wat harder zo van: "Jij lui varken, wakker blijven hoor!" Haar orale kunsten zijn boven het gemiddelde en ik moet haar een paar keer temperen om het reeds hard aan de deur kloppend zaad terug te dringen. Nu de "Push-Up-BH" haar borsten niet meer ondersteunen zie ik dat ook daar de zwaartekracht en wellicht het tellen der jaren zich laat gelden. Desalniettemin heeft ze een paar heerlijke borsten, zacht, uitnodigend om geliefkoost te worden. Ik zal het verder kort houden. Clara weet bij mij de erotische snaren goed te raken met als gevolg dat de witkwast al snel het condoom volschiet.
Conclusie: Lieve, humoristische maar bovenal erotische dame die de tijd neemt om je lekker te verwennen.
Terug in de tuin heeft het ijsberengilde zich op de ligstoelen genesteld en passeren alle thema's die mannen zo graag bespreken de revue. Hoewel . . . eigenlijk is er maar 1 thema vrouwen en sex. Nee, dat is te kort door de bocht. We nemen de verkiezingen door, krijgen een spoedcursus over groene en schone energie, Jansen informeert me nog even over het SKW (Schipperskwartier), en we zijn het er allemaal over eens dat "Planet Happy Garden" deze avond een oase van rust is waar het goed toeven is. Ik besluit nog maar eens een rondje te maken en ga op zoek naar een mooie Thaise die ik al bij de BBQ had getroffen. Toen vroeg ik haar: "Hasst du hunger?" Waarop ze geil en sletterig antwoordde: "Ja, auf dich." Binnen staat ze te kronkelen met haar lichaam op de bonkende klanken van "The Black Eyed Peas', I gotta Feeling". Nou ik heb ook een "Feeling" en het klopt alweer onder mijn badjas. Deze Thaise heeft een mond waar ik al bijna bij kom door er alleen maar naar te kijken. Helaas heeft ze iets teveel van de BBQ genoten want als ik de walm ruik die eruit komt, klopt er ineens niks meer onder mijn badjas. Ik wandel verder en loop Clara tegen het lijf. Het is verleidelijk om er nog een sessie tegenaan te gooien maar wijs als ik ben hou ik het bij een goed gesprek. Heb ik voor de volgende keer weer iets om naar uit te kijken. Het toont de klasse van Clara om niet verder aan te dringen. We houden het bij wat geknuffel, gekus en geklets. Nog effe sauna, douchen en dan naar huis.
"Planet Happy Garden" een verlopen tent met teveel schreeuwerig "geteisem" met om de heup geknoopte badjassen, afgekleed met "bling bling" en patserige "Rap-ketting" om de nek? Vanavond niet. Houen zo!
rooie berry
12 juni 2010, 17:01
Aardige tent. Maar het loopt niet lekker rond. De bar passeren is net wat te nauw, de ruimte achter te groot. Club is okee, maar toch. Na 1 bezoekje ben ik weg gebleven omdat er iets miste wat te maken had met sfeer en je moet je er ook relaxed kunnen vermaken zonder horny girls in je nek. Dat mist
Willi69
12 juni 2010, 17:04
Gestern war ich im PHG, um den völlig ahnungslosen Egon etwas zu unterstützen. :tongue: Alles stimmte, "nur" das Angebot an Mädels war unerwartet schwach (qualitativ/quantitativ). :redface: Ist denn schon Urlaubszeit? Wollten die Mädels zuhause in Ruhe die WM-Fußballspiele verfolgen? :confused: Das hätten sie doch auch im PHG gekonnt, denn neben der bekannten Riesen-Leinwand im Nachtcafe ist auch ein großer Flatscreen in einer der grünen Hütten am Pool aufgebaut. So kann man vom Pool aus zwei Spiele gleichzeitig verfolgen… :cool:
Anwesende Mädels am Freitag, dem 11.06.2010 (circa 42):
Alma (Rumänien), Anca (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anna (Rumänien), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Bianka (Rumänien), Carmen (Marokko/Spanien), Celine (Marokko), Clara (Moldawien), Desiree (Rumänien), Elena (Brasilien), Erika (:a_t_nu06: Rumänien), Georgi (Rumänien/Italien), Isa (Polen), Isabella (Polen), Joy (Ghana), Judith (Ungarn), Katja (Ukraine), Larissa (Rumänien), Laura (Kolumbien), Lena (D), Lorena (Marokko), Maria (Bulgarien), Maria (Rumänien), Marissa (Polen), Megy (Polen), Michelle (Kolumbien), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Nati (Ukraine), Rita (Russland), Sabrina (Deutschland), Simona (Bulgarien) und Vesy (Bulgarien) sowie circa 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Ja, das entspricht ungefähr dem, was ich auch gesehen hab. Es waren Anfang der Woche aber etwas weniger Frauen. Ich glaub, mit der Urlaubszeit hat das nix zu tun. Ich hab viele mir bekannte Frauen aktuell woanders getroffen (über diverse Locations verstreut).
Woensdag jl. weer eens de Happy Garden bezocht samen met doorlopen om 18u aan de poort van de Tuin aangebeld en vriendelijk ontvangen.
Voor een uitvoerig verslag en details zie de berichten van Jansen en badslippers ;)! Zo, dat scheelt weer schrijf en denkwerk!
Hier nog wat aanvullende impressies cq. persoonlijke opmerkingen.
- Er waren 44 dames aanwezig. In grote lijnen zie lijstje van Willi69 van vrijdag jl. Woensdag waren ook aanwezig: Anja (D) en haar vriendin met de nodige tattoos, Veronika (Polen).
- De BBQ was zeer OK. Als toetje aardbeien met een heerlijke saus :freu:. Er werd lekker gebunkerd ;), gemiddelde bord opname > 1 kg.
- Zoals W69 al meldde heeft men in de Tuin een grote flat screen geplaatst om het WK te kunnen volgen (+ de projector in het Nachtcafe die ook @ our service is)
- Leek een beetje op een Woensdag PHG reunie met 11cc, Jansen en Sonny. Het was een gezellige en relaxte avond, niet in de laatste plaats omdat bladslippers ook zijn wagon later nog kwam aansluiten.
Big30
egon, Dr. Rammler
14 juni 2010, 19:31
Egon war ja schon länger nicht mehr im PHG - da sind halt viele Mädels :a_t_nu06:. ;)
Schwadlappen :biggrin:
egon, Dr. Rammler
14 juni 2010, 20:29
Schwadlappen :biggrin:
war wieder sehr schön im Garden, es wurde lecker gegrillt, lecker Pilsener Urquell :biggrin: und genügend hübsche Frauen.
Leicht unzufrieden wegen Beatrice :mad: wurde aber später durch Simona, Bulg. wieder wettgemacht :tongue:
Willi69 fand ja leider wieder mal nix Passendes :biggrin: und war, wie ich denn 01.15h von Zimmer kam schon nach Hause gegangen:wink:
Meinereiner verliess vollkommen zu frieden und erschöpft das gastliche Haus :baby2:
Fazit: Man(n) kann sich wieder hingehen Jungs, kein Kameltreiber-Problem mehr :smile2:
Willi69
15 juni 2010, 08:52
Freitag, 11.9.10.................
Bist Du Hellseher? :eek: Oder nur betrunken? :betrunken:
Knabbel
15 juni 2010, 09:32
De aanwezigheidslijst van vrijdag kan in grote lijnen doorgetrokken worden naar afgelopen zeterdag, waarop wederom zo'n 45 dames aanwezig waren. Bij binnenkomst spotte ik Timjava die nogal gespannen ik de gang op Anca stond te wachten. Hij had in eerste instantie niet eens door dat ik naast hem stond :biggrin: Heb hem daarna slechts een enkele keer gezien omdat hij kennelijk op doorreis was naar het Hessische heuvellandschap met Rex later die dag.
De middag begon zeer mat met relatief weinig dames en beren, met zoals gebruikelijk de brunchers in de tuin, een verdwaalde voetballiefhebber voor het scherm, en een elftal Roemeentjes voor de speelautomaat. Gedurende de middag werd het drukker met zowel dames als beren en was er 's avonds sprake van een goede verdeling met een normale sfeer. Het aantal storende beren bleef gelukkig beperkt tot een handvol, zoals we die in alle clubs tegenkomen. Het voetbal is goed te volgen omdat het Nachtcafe nu wel voldoende verduisterd is, mede door de tent waar de bbq staat opgesteld. De bbq was overigens weer prima verzorgd, en zoals Big al opmerkte werd ook zaterdag afgesloten met verse aardbeien in een heerlijk avondzonnetje. Voor de voetballiefhebbers lagen er zakjes tortilla chips met saus klaar.
Terwijl ik me net had genesteld voor de 2e helft tussen Engeland en de VS stond, onverwachts wegens een invalbeurt, mijn favoriete masseur Alexander ineens boven aan de trap. De wedstrijd gelaten voor wat het was en direct een uur geboekt. Bij deze namens hem nog de groeten aan Scoobert en Pipokoeien. Naast de vaste garde dames ook wat nieuwe gezichten gespot, deze keer eens niet overwegend Roemeens. Door mijn eigen luiheid, het goede eten en het voetbal niet tot een kamergang gekomen op de masseur na dan. Her en der nog wat bijgepraat en toch voldaan naar huis gereden.
timjava
15 juni 2010, 18:18
Bij binnenkomst spotte ik Timjava die nogal gespannen ik de gang op Anca stond te wachten. Hij had in eerste instantie niet eens door dat ik naast hem stond :biggrin:
Liefde maakt blind:love:
Scoobert
15 juni 2010, 19:03
........ Bij deze namens hem nog de groeten aan Scoobert en Pipokoeien......
Doe hem de volgende keer maar de groeten terug.
Heb hem nog gezien vorige week (want ja ik was toch weer een gaan kijken), maar door mijn vroege vertrek en Alex zijn drukke programma niet eens met hem koffie kunnen drinken ;)
Inderdaad in mijn ogen de beste masseur in de clubs die ik ken, al komt Costa (VV) toch wel aardig in de buurt.
Jünther
15 juni 2010, 19:23
Nope, de beste masseuses werken in Haus Panthera mi.
Is persoonlijk, uiteraard, maar die dames zetten de kers op de slagroomtaart, als je begrijpt wat ik bedoel. Na 2, 3 keer uitstellen....................
seksenfun
17 juni 2010, 21:03
Alini ontbreekt op de laatst gepubliceerde lijst. Was zij de afgelopen dagen niet in PHG?
Alini ontbreekt op de laatst gepubliceerde lijst. Was zij de afgelopen dagen niet in PHG?
Vorige week was ze er in ieder geval niet. Heb haar in April nog wel gezien. Kan best zijn dat ze daarna ook nog aanwezig was maar in ieder geval niet als ik er was. Dan had ik haar zeker wel gespot.
Alini was begin mei vertrokken naar huis, voor 8 tot 10 weken. ;)
Op 17 juni was Alini wel aanwezig.
Dennis
21 juni 2010, 06:56
Zondag 20 juni weer eens in PHG geweest om m'n vrijkaart te verzilveren (waarvoor nog mijn dank!). Helaas viel het nogal tegen; hooguit 25 dames. Ook weinig ijsberen, 's avonds iets meer.
Line-up hoofdzakelijk verveeld kijkende en bank/ barkruk-hangende Roemeense dames. Kan er niet een infobord buiten aan de gevel komen met het aantal Roemeense dames? Dan kan ik gelijk rechtsomkeert maken! Ik ben natuurlijk verwend door de jaren met de Poolse en Russische dames.
Het eten was een BBQ. Standaard BBQ maar het smaakte goed in combinatie met een biertje.
Voorlopig zien ze mij niet meer in PHG. In Oase vind je veel mooiere meiden. Helaas is het ook veel verder reizen. Daarom ook maar Acapulco en Freude als alternatief.
zeppos58
22 juni 2010, 19:01
.............. hooguit 25 dames. .............
Die kan je toch niet allemaal neuken, als de teller op 5 blijft staan ben je al een flinke kerel :biggrin:
.............. Ook weinig ijsberen, 's .............
:hah: het is niet de bedoeling dat je die gaat neueken.
Ik bedoel maar, wat ben je met een hoop meisjes je kan er maar een paar hebben. En als er dan al een toppertje tussen zit, is dat vaak al voldoende om je bezoek goed te maken toch ;)
Zondag 20 juni weer eens in PHG geweest
Line-up hoofdzakelijk verveeld kijkende en bank/ barkruk-hangende Roemeense dames. Ik ben natuurlijk verwend door de jaren met de Poolse en Russische dames.
Er waren ook 4 Poolse, 2 Russische, 1 Brasiliaanse, 1 Tjechische, 1 Marrocaanse, 3 Bulgaarse en idd minimaal 20 Roemeense aanwezig. :freu:
blauwebeer
22 juni 2010, 22:13
Er waren ook 4 Poolse, 2 Russische, 1 Brasiliaanse, 1 Tjechische, 1 Marrocaanse, 3 Bulgaarse en idd minimaal 20 Roemeense aanwezig. :freu:
... en als je deze laatsten vraagt waar ze dan wel vandaag komen, klinkt het eensgezind en in koor : Boekarest, of ook wel Klein Parijs genoemd. :hammer:
popey01
22 juni 2010, 22:30
in ieder geval de poolse dames die momenteel in happy garden werken zijn ook niet echt meer de toppertjes.
voorheen waren er dat zeker wel enkele.
en inderdaad veel roemeense,maar ach als die er niet zouden zijn zou er helemaal niets te doen zijn.
de laatste maanden is het toch al veel rustiger dan enkele jaren terug.
Dennis
23 juni 2010, 07:09
Die kan je toch niet allemaal neuken, als de teller op 5 blijft staan ben je al een flinke kerel :biggrin:
:hah: het is niet de bedoeling dat je die gaat neueken.
Ik bedoel maar, wat ben je met een hoop meisjes je kan er maar een paar hebben. En als er dan al een toppertje tussen zit, is dat vaak al voldoende om je bezoek goed te maken toch ;)
Da's zeker waar. Maar ik was absoluut niet onder de indruk van de aanwezige dames. Je gaat toch (bewust/ onbewust) af op bepaalde kenmerken van de dames. Uiterlijk speelt daarbij een rol, gedrag of de indruk die ze achterlaten ook. Ik was in ieder geval absoluut niet onder de indruk! Persoonlijk vind ik Roemeense dames redelijk ordinair (in zowel gedrag als uiterlijk) en daar val ik dus net niet op. Maar da's persoonlijk. Dat gezegd hebbende: Vera (DE Vera) is ook Roemeense en zij was toch een van de beste dames waarmee ik in een FKK naar de kamer ben geweest.
Eén toppertje is inderdaad genoeg. Maar een tegenvallend kamerbezoek in combinatie met tegenvallend aanbod van dames levert toch een sof op. Ik was met roemeense Maria op de kamer en zoals je op deze site kunt lezen is zij geen topper.
Het aantal dames was zondag zeer beperkt. Blauwebeer's telling van zo'n 32 heb ik niet kunnen ontdekken. Op een bepaald moment telde ik 19 dames en was er 1 op de kamer. Dat er nog 12 op de kamer zouden zijn is uitgesloten. Maar laten we niet gaan bekvechten of er 20, 25 of 32 dames waren. Voor mij was het een feit dat het aantal beperkt en matig was.
Voor mij zijn er FKK's die (momenteel) een beter aanbod hebben. Die ga FKK's ga ik dus bezoeken. PHG zit daar niet bij. Maar blijf vooral schrijven op dit forum en wie weet kom ik in de toekomst nog eens terug in PHG!
Willi69
23 juni 2010, 18:57
Zufällig war ich am Sonntag auch im PHG, und in der Tat, es war recht "übersichtlich". :cool: Dafür musste man nirgendwo anstehen, weder beim Barbecue noch bei den Hamburgern noch bei den Mädels. ;)
Anwesende Mädels am Sonntag, dem 20.06.2010 (circa 27):
Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Angelina (Rumänien), Anka (Polen), Bianka (Rumänien), Chris (Ungarn), Cynthia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Editha (Polen), Isa (Polen), Kira (Deutschland), Maria (Rumänien), Marilene (:wiederda: Rumänien), Michelle (Kolumbien), Morena (Rumänien), Patrizia (Polen), Rachel (Tschechien), Rita (Russland) und Simona (Bulgarien) sowie circa 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Zufällig war ich am Sonntag auch im PHG, und in der Tat, es war recht "übersichtlich". :cool: Dafür musste man nirgendwo anstehen, weder beim Barbecue noch bei den Hamburgern noch bei den Mädels. ;)
Anwesende Mädels am Sonntag, dem 20.06.2010 (circa 27):
Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Angelina (Rumänien), Anka (Polen), Bianka (Rumänien), Chris (Ungarn), Cynthia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Editha (Polen), Isa (Polen), Kira (Deutschland), Maria (Rumänien), Marilene (:wiederda: Rumänien), Michelle (Kolumbien), Morena (Rumänien), Patrizia (Polen), Rachel (Tschechien), Rita (Russland) und Simona (Bulgarien) sowie circa 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Alexia (RO), Brenda ( Dom R) Fiona (RO), Lucy (RO) ;)
Op een bepaald moment telde ik 19 dames en was er 1 op de kamer.
Ha, die ene moet dan bij mij op de kamer zijn geweest. De leukste, liefste, lekkerste Roemeense van allemaal (sorry Dennis! ;) die had ik dus al voor je weggekaapt).
We kwamen pas na ongeveer 4 uur kameren weer naar buiten :luvlove:
Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Camelia (Ro)
Bosco en Raul ben ik zondag helaas misgelopen aangezien ik alleen de binnenkant van kamer 3 gezien heb...
De leukste, liefste, lekkerste Roemeense van allemaal (sorry Dennis! ;) die had ik dus al voor je weggekaapt).
Dat kan helemaal niet, want die was de gehele dag bij mij. ;)
Bosco en Raul ben ik zondag helaas misgelopen aangezien ik alleen de binnenkant van kamer 3 gezien heb...
Ik heb je wel 2 sec. gezien......toen jij je kamer kwijt was. :biggrin:
Woensdag jl. weer eens naar PHG gereden. Tsja het was > 25 graden, Duitsland moest spelen en het was Woensdag een ABC'tje heet dat ;)!
Eind van de middag gearriveerd en de eerste aangename verrassing meteen na binnenkomst was dat ik Monique na lange tijd afwezig te zijn geweest weer eens in Happy aantrof.
In totaal ik schat iets meer dan 40 dames aanwezig.
Meesten al vermeld op lijstje van W69. Ook zag ik nog: Anka (RO), Anja, Andrea, Emmy, Anna (R0), Alma, Jasmin, Nati, Klara en Monique dus. Geen Rachel, Kira en Brenda gezien.
Later op de avond werd er nog een nieuwe Jamaicaanse dame rondgeleid vergezeld door een ik schat Russische zeer blanke dame die ik meen ergens anders ook reeds gespot te hebben.
Eerst maar eens met Timjava wat bijgekletst die op zijn liefje zat te wachten. Samen met 11cc, Alma Duitse les gegeven (ze zat topless te zonnebaden en vond het maar niets dat gasten wel naakt konden liggen en dames dat niet mochten, daar had ze wel een punt vond ik). Later ook nog wat met ButtinSky bijgekletst.
De BBQ was weer van de bekende goede PHG kwaliteit. Het was heerlijk weer en dan is het goed vertoeven in het tuintje. Voetbal onder het genot van Tortilla Chips (met dipsaus), Popcorn en in aardig dames gezelschap bekeken.
Rond 24u weer met een voldaan gevoel huiswaarts gereden.
Big30
Willi69
26 juni 2010, 15:00
Anwesende Mädels am Freitag, dem 25.06.2010 (circa 47):
Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Alma (Rumänien), Andrea (:wiederda: Rumänien), Angelina (Rumänien), Anja (Deutschland), Anka (Polen), Anna (Rumänien), Bella (Deutschland), Bianka (Rumänien), Celine (Marokko), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Destiny (Deutschland), Editha (Polen), Elena (Brasilien), Emmy (Thailand), Erika (Rumänien), Isa (Polen), Jasmin (Deutschland), Joy (Ghana), Judith (Ungarn), Larissa (Rumänien), Leila (Litauen), Lena (Deutschland), Lucy (Rumänien), Maria (Rumänien), Marissa (Polen), Michelle (Kolumbien), Monika (Rumänien), Morena (Rumänien), Nathalie (:a_t_nu06: Russland), Nati (Ukraine), Patrizia (Polen), Rita (Russland), Sabrina (Deutschland), Simona (Bulgarien), Stella (Deutschland) und Veronika (Polen) sowie circa 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
seksenfun
26 juni 2010, 23:00
Brenda heb ik er nu bijna twee maanden geleden voor het laatst gezien. Klopt het volgens jullie (dat naar mijn gevoel) ze sindsdien niet meer gesignaleerd is :smoke:?
Brenda heb ik er nu bijna twee maanden geleden voor het laatst gezien. Klopt het volgens jullie (dat naar mijn gevoel) ze sindsdien niet meer gesignaleerd is :smoke:?
Nipi heeft haar volgens eigen zeggen 18-4 nog gezien en Bosco zegt haar afgelopen zondag nog gezien te hebben terwijl ze niet op het lijstje van Willi69 stond :eek:! Kan natuurlijk zijn dat ze vroeg is weggegaan maar als ze er zou zijn geweest had W69 haar zeker opgemerkt.
Dus ja, lijkt erop dat ze in ieder geval niet meer zo veel aanwezig als ze al aanwezig is.
Big30
Brenda was er vorige week zondag (20/06/2010)! ;)
Nipi heeft haar volgens eigen zeggen 18-4 nog gezien en Bosco zegt haar afgelopen zondag nog gezien te hebben terwijl ze niet op het lijstje van Willi69 stond :eek:! Kan natuurlijk zijn dat ze vroeg is weggegaan maar als ze er zou zijn geweest had W69 haar zeker opgemerkt.
Dus ja, lijkt erop dat ze in ieder geval niet meer zo veel aanwezig als ze al aanwezig is.
Big30
Op zondag 6 juni was Brenda ook aanwezig. ;)
Enthousiast stond ik om 12:50 met Mafkees voor de nog gesloten poort van de blije tuin. We kwamen rechtstreeks uit Valkenburg vandaan, waar we 3 dagen dronken waren geweest, met z'n 5en. Voor 12en moesten we daar het huisje verlaten. 3 man verlieten Valkenburg om naar huis te gaan, Mafkees en ik vertrokken naar mijn 2de huis.
13.00, hek open, auto op mijn priveplek......en snel naar binnen. Theke zegt " wat ben je vroeg", ik zeg "ben niet vroeg, de tent is laat open". "Maar het is zondag, altijd om 13:00 gaan wij open" antwoord ze. "Preciesssss, en dat is te laat" zeg ik terug. Ik krijg een tik op mijn arm en ze loopt hoofdschuddend weg om de sleutel te halen.
Snel omgekleed in een handdoek en de badjaszakken volgepropt met spullen waar ik klaarblijkelijk niet zonder kan. Want nog steeds hebben ze geen handoeken met zakken. Ik stap de mooie tuin in en zie, 18 dames liggen, zitten, spartelen in het zwembad met enkelt een string aan. Ik vraag nog aan mijn maatje Mafkees, "ben ik dood, want ik ben in de hemel gearriveerd".
Luidkeels werd ik door 'n paar dames begroet met "Bosco", dames die mij nog niet konden, keken teleurgesteld. Er was nog 1 bedje vrij voor mijn maat, dus nam ik een luië stoel. Anca kwam gelijk mij een kus geven en 'n babbeltje maken, Andrea gaf mij 'n zoen en ging toen bij mijn maatje op het bedje liggen.
Wij probeerden nog ff wat slaap terug te halen, zo luiërend bij het zwembad, maar dat bleek al snel een onmogelijke opgave. Want sommige dames begonnen met spetteren van het zwembadwater, en toen dat niet veel indruk maakte, pakte Cris 'n blauw waterkanon. Niemand was meer veilig rondom het zwembad. Fiona kon ook niet van dat kanon afblijven, en kreeg het zelfs voor mekaar om enkele beertjes boos te krijgen. Wat ik danweer onbegrijpelijk vind. ( hoe kan je boos worden op zo'n schatje ) Maar het waren Duitsers die waarschijnlijk zenuwachtig waren voor de match tegen Engeland.
Na die wedstrijd, bbqvoer gefreten met gezelschap van Onzo, Hen en Hen's beertje. Hen's beertje kon z'n draai niet vinden en raakte steeds meer geinteresseert in mijn sterretje.:eek: Ben toen snel weg gevlucht met Fiona 'n kamer in.
3 uur later, afscheid genomen van mijn "hemel" op aarde, en weer terug naar de harde realiteit.
Hen's beertje kon z'n draai niet vinden en raakte steeds meer geinteresseert in mijn sterretje.:eek: Ben toen snel weg gevlucht met Fiona 'n kamer in.
Het woord sterretje is eigenlijk wat men met een moeilijk woord een homoniem noemt, multi-interpretabel.
Enfin I say no more :biggrin:!
:wink2::wink2:
Big30
Ha, die ene moet dan bij mij op de kamer zijn geweest. De leukste, liefste, lekkerste Roemeense van allemaal (sorry Dennis! ;) die had ik dus al voor je weggekaapt).
We kwamen pas na ongeveer 4 uur kameren weer naar buiten :luvlove:
Camelia (Ro)
Inderdaad, een heerlijke dame. Ben er vandaag ruimschoots een uur mee op de kamer geweest, nadat we in de bar al enige tijd over van alles en nog wat hadden gekletst. Ze zegt vooraf keurig geen "extras" te doen, dus geen anaal, geen FT. Verder doet ze alles om het je naar de zin te maken, inclusief een behoorlijke massage.
Pijpen heeft ze denk ik op de Russische school geleerd, erg goed. Kussen doet ze veel, en redelijk goed. Verder een zeer actief, spontaan en goed uitiende dame die goed Duits spreekt, evenals trouwens een aantal andere talen.
Heerlijke GFE met groot herhalingsgevaar.
ligt het soms aan mij of zijn zij zo .Dit is de vraag die ik mij de laatste tijd wel heel vaak afvraag.
Het was zondag beren gezellig , het eten was goed , ik had me 2 keer goed opgeschept .
1 worstje 1weiswurst 2hamlapjes en heel veel salade, zoals ik al zei het eten was goed.
nee nee op het eten was echt niets aantemerken,,,MAAR DIE DAMES waar ik de kamer mee opging drama echte sloopers ze had de hele dag niets te doen,ze kwam buiten bij ons zitten 2 uur gezellig met ons gepraat over de kont en kalfjes.
niemand van ons drieen wilde met haar de kamer op,maar toen zij drank voor ons ging halen deden wij met ons drieen strootje trekken ik had helaas het kleinste lucifers.
Dus ik had de eer om met haar te mogen kameren.
21.30 gaat kamer 5 open in de kelder 21.31 ze zegt ik ga me even opfrissen 21.40 ze is ook weer op de kamer 21.43 ze gaat naakt op het bet liggen .
Ik zeg neem de tijd we blijven een uur.
Ze zegt dat doe ik niet graag want dan krijg ik maar 75 sleuries.
Ik zeg dat is toch geen probleem dan krijg je toch 100 sleuries.
Ze zegt om 21.51 kom je hier vaker en.................... ........ .....
Ik zeg om 21.53 ja maar ik heb normaal mijn vaste dames waar ik mee ga kameren.
om 21.57 kwam ik erachter dat ze niet kust datje niet aan de moesjie mag komen endat je haar borste maar heel lichtjes mag aanraken. pijpen vraagt ze slow or fast.
Ik zei slow maar ze deed even goed slel met de hand.
Om 22.19 zei ze als ze door moest gaan moest ik voor het 3de half uur betalen.
ik heb de 100 sleuries op het bed gesmeten en ik zei ik ga naar boven .
ja mensen ook dit was een roemeense.
oja om 23.56 heb ik me thuis lekker gemastrubeert gratis
ligt het soms aan mij of zijn zij zo .Dit is de vraag die ik mij de laatste tijd wel heel vaak afvraag.
Het was zondag beren gezellig , het eten was goed , ik had me 2 keer goed opgeschept .
1 worstje 1weiswurst 2hamlapjes en heel veel salade, zoals ik al zei het eten was goed.
nee nee op het eten was echt niets aantemerken,,,
Maar.......het eten was goed!!! Dan heb je toch een mooie dag gehad.......:wand:
Nee hen! Dit ligt zeker niet aan jou. Je hebt gewoon de pech gehad met een Roemeense de kamer op te zijn gegaan met een KXt service.
Dat is me ook wel eens overkomen. Ja ook in PHG en ook in verschillende andere clubs.
Zit er gewoon niet over in. Beter zo'n kloten sessie gewoon meteen af te breken als je het gevoel hebt dit wordt niets. Neem de 50 Euro dan maar als een verlies en negeer de dame verder volledig en doe je beklag bij Janine of de Theke Dame van dienst op dat moment!
Genoeg dames in PHG met wel een goede Service, beter daar van te genieten. Lees de recensies hier maar eens na ;)!
En nog een lekker Weisbiertje gedronken hen Zondag jl. :biggrin:!
:wink2::wink2:
Big30