Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, 1e Kwartaal 2010
uurtje
30 december 2009, 13:56
Als nabrander nog een paar andere zaken:
- Het ijsberenforum was gisteren niet alleen door mij vertegenwoordigd
- De prijs voor een uur is 75 euro. Volgens mij is dat aan de dames duidelijk gemaakt. Denk dat het goed is.
- Er werden weer showtjes opgevoerd (voor de liefhebbers)
- Sommige dames blijken hun geld sneller in een gokmachine te kunnen steken dan dat ze het op de kamer kunnen verdienen
- De douches hebben een vooraf ingestelde temperatuur. Voor mij was het goed. Ik hoop voor anderen ook.
- Het is handig als je Duits spreekt. Hahahahahahahahaha, en dat in Nederland....
zeppos58
30 december 2009, 17:17
- Het ijsberenforum was gisteren niet alleen door mij vertegenwoordigd
Nooit anders geweten (ook in andere clubs niet) :freu:
- De prijs voor een uur is 75 euro. Volgens mij is dat aan de dames duidelijk gemaakt. Denk dat het goed is.
Is dat niet al jaren zo :gruebel:
- Er werden weer showtjes opgevoerd (voor de liefhebbers)
the show must go on;)
- Sommige dames blijken hun geld sneller in een gokmachine te kunnen steken dan dat ze het op de kamer kunnen verdienen
DOOOOOM dom dom dom dom dom
- De douches hebben een vooraf ingestelde temperatuur. Voor mij was het goed. Ik hoop voor anderen ook.
Dat zal voor mij problemen geven, ik vind ze dan meestal te warm :heul:
- Het is handig als je Duits spreekt. Hahahahahahahahaha, en dat in Nederland....
In Duistland sommige meiden daar wel moeilijk over (soms toch) maar in Nederland hebben ze niets te zeggen over de Duits onmondigen :hammer:
sofaking
30 december 2009, 17:33
Dat zal voor mij problemen geven, ik vind ze dan meestal te warm :heul:
Dat was vroeger al zo in de douches naast de kino dacht ik, en voor zover ik me herinner was de temperatuur juist goed. Dus als ze die behouden hebben zit dat wel goed.
Zal zelf helaas nog tot het voorjaar van 2010 moeten wachten om het zelf te gaan verkennen. :frown:
uurtje
30 december 2009, 17:36
jammer, maar ik kan je bijna verzekeren dat er tegen die tijd ook nog voldoende in YY te beleven is.....
RAUL7
31 december 2009, 13:10
Gisteren mijn jaar beëindigd zoals ik hem begonnen ben, met een trip naar Yin Yang :freu:.
Om 15.20 richting Roermond getrokken waar ik om 16 uur mijn kar op de parking van Yin Yang parkeerde. Nadat ik mijn entree had betaald en mijn ijsberenvel had aangetrokken ging ik aan de bar zitten om een koffie te drinken.
Ik was nog geen 5 minuten binnen en Kamila (Ola ex-PHG) kwam bij me zitten. Effe gepraat en haar dan maar een sleutel laten halen.
Het werd een hevige sessie, volop zoenen, landurig pijpen, in verschillende standen :fuck: om te eindigen een FT.
Na de kamer te hebben verlaten ging ik mij douchen en daarna eten.
In het restaurant kwam ik ook 2 bekende beren tegen, maar geen van beide zit op het forum.
Met een volle maag besloot ik om wat te gaan bubbelen om weer op krachten te komen voor een volgende sessie.
Er waren gisteren ongeveer een 35 vrouwen in Yin Yang en voor mijn smaak genoeg keus!
Het was ongeveer 22.30 toen ik de mooie Roxanna (een Oekraïnse blonde) tegen het lijf liep en na een kort gesprek met haar naar de kamer trok. Zoenen deed ze niet althans niet bij mij, maar voor de rest was alles in orde. Ik ben snel tevreden :biggrin:.
Daarna een douche genomen, een koffie gedronken, en ondertussen was het ook tijd geworden om Yin Yang te verlaten. Een mooie dag was alweer voorbij gevlogen en saunaclubjaar 2009 zat erop!
IK WENS IEDEREEN EEN GOED EINDEJAAR!
Hollandmale
1 januari 2010, 11:58
Zondag 3e kerstdag naar YY.
Afgesproken met Dupke, HM om 13.00 uur op de parking. Snel de ijsberenmantel aangetrokken en naar het restaurant. Spek met ei bakken, HM zijn wereldberoemde uitsmijter. Laurent74 had zich intussen bij ons aangesloten.....
.....Al snel druppelen er meer en meer ijsberen binnen. Het aantal dames was nog laag, maar zou in de loop vaan de dag oplopen naar een goede 30 schat ik.....
.....HM was al weg voor zijn 1e ronde, Dupke en L74 wachtten nog even af.
Mijn goede voorbeeld deed volgen later want zouden de anderen ook nog met Anja gaan kameren.....
.....Na deze zeer goede kamersessie werd het tijd om eens te gaan bubbelen, relaxen en bijkletsen met de andere beren. Ondertussen was Dupke naar kamer vertrokken met Sylvia.....
.....Toen werd het tijd voor het avond eten. Niet bijzonder maar ok. L74 nam na het eten afscheid van ons want hij moest maandag werken.....
.....HM kwam terug van zijn avontuur met Anja en was blijkbaar onder de indruk want hij was wel erg stil.....
.....Niet veel later met Maggy naar de kamer getogen voor een zeer goede 2e ronde van de dag. Toen we weer terug waren in de bar was HM ook al naar huis vertrokken en Dupke was ook spoorloos. Mijn vermoeden dat hij met Anja weg was werd een half uur later bevestigd.....
.....Leuk om weer eens met met zijn vieren samen op pad te zijn.....J99 heeft het globaal al goed weergegeven.
Hieronder slechts HM's damestoevoegingen:
Eerste ronde met Hongaarse Sheila:
Helaas 'n flop: geen TZ / PZC :heul:
Tweede ronde met Russische Anja op voorhand al prima:
Al in de bar TZ, ook op de kamer in de douche en op bed.
Goed PZC, geen FT maar dat mocht de pret niet drukken.
Anja ging met ons alle 4 naar de kamer, dat zegt genoeg :tongue:.
Heel gezellig om de 4 Musketiers weer 'ns bij elkaar te hebben.
En al plannen gemaakt voor PSR, ook met 5e Musketier S&F :biggrin:.
HM doet iedereen de beste wensen voor 2010 :freu: !
smp
1 januari 2010, 14:45
Even hier zeggen aan iedereen Beste wensen en gezond seks jaar 2010
Mijn volgende trip naar YY wordt de 31/01/2010 topdag voor mijn verjaardag dan weer lekker genieten en eten.
ciao
Johnny99
4 januari 2010, 16:32
Van de site van YY:
Entree voor 14.00 uur €40,-
Entree na 14.00 uur €50,-
RAUL7
4 januari 2010, 16:37
Van de site van YY:
entree voor 14.00 uur €40,-
5€ duurder geworden :eek:, nu ga ik niet meer :biggrin:!
Killer-Bull
4 januari 2010, 16:46
voor 1 uur smiddags is het nog altijd 35
Johnny99
4 januari 2010, 16:58
Misschien heb ik toch niet goed gelezen:
Kopie van de site:
Zo kost een totaalpakket voor dames slechts € 40,- en zijn er ook voor heren verschillende mogelijkheden.
Een dagkaart tot 14.00 uur kost bijvoorbeeld € 40,-, terwijl de heren vanaf 14.00 uur € 50,- betalen.
Exuseer voor de foute info.
Er wordt niets meer vermeldt van €35,-, zal het binnenkort checken.
tommyv
4 januari 2010, 17:45
Misschien heb ik toch niet goed gelezen:
Kopie van de site:
Zo kost een totaalpakket voor dames slechts € 40,- en zijn er ook voor heren verschillende mogelijkheden.
Een dagkaart tot 14.00 uur kost bijvoorbeeld € 40,-, terwijl de heren vanaf 14.00 uur € 50,- betalen.
Exuseer voor de foute info.
Er wordt niets meer vermeldt van €35,-, zal het binnenkort checken.
IDD vanaf 2-1-2010 is de intree 40 euro als je voor 14.00 uur binnen ben.
TommyV
The Joker
4 januari 2010, 20:57
Ik had vanmiddag ook al een jankende beer aan de lijn dat hij 5 pleuro meer kwijt was.
We blijven Hollanders tenslotte :)
Jansen
4 januari 2010, 21:02
Ik had vanmiddag ook al een jankende beer aan de lijn dat hij 5 pleuro meer kwijt was.
We blijven Hollanders tenslotte :)
Ho Ho Ho effe rechtzetten Brabanders zijn ook Hollanders en die zijn niet zo zeikerig als de rest van Nederland.:freu:
Brabanders geven zelfs als weinige Hollanders Fooi.:mad:
En Jij Sir wanketpot Jij bent geen Hollander Je bent een wegelopen woestijnrat die via Holland naar Belgie is geslopen.:biggrin::biggrin:
Rob10
4 januari 2010, 21:42
zijkerig
En Jij Sir wanketpot Jij bent geen Hollander Je bent een wegelopen woestijnrat die via Holland naar Belgie is geslopen.:biggrin::biggrin:
Van Holland via Brabant naar Belgie, sorry klinkt zEIkerig:biggrin:
tommyv
4 januari 2010, 21:51
Van Holland via Brabant naar Belgie, sorry klinkt zEIkerig:biggrin:
Hi dan eet ik een broodje en koffie extra :smile2:
TommyV
Picasso 1
4 januari 2010, 22:05
Hi dan eet ik een broodje en koffie extra :smile2:
TommyV
Als je over 5 euro zeikt dan zal dat waarschijnlijk ook niet meer passen in die zowieso volgepropte maag :rofl:.
RAUL7
4 januari 2010, 22:09
Als je over 5 euro zeikt dan zal dat waarschijnlijk ook niet meer passen in die zowieso volgepropte maag :rofl:.
Ik heb al geen honger meer als ik 5€ extra moet betalen :smile2:!
Johnny99
4 januari 2010, 23:38
Tja als het een probleem is om €5 meer te betalen (nog altijd €10 minder dan in de meeste andere clubs) dan moet je toch een andere hobby gaan zoeken. Hahahaha!
smp
5 januari 2010, 17:30
Dan eet ik net meer ,normaal at ik dan voor gemiddeld 30euro nu zal ik voor 35euro eten.Dus als ik vertrek van thuis zal ik niet meer eten tot in YY :freu: en daar mijn buikje vol eten , kan ik als ik genoeg hebt voor dat 5 euro latene inpakken een meenemen voor thuis looooolllllll:smile2:
:gruebel:Drive Inn YY :rofl::joke::lostit:
Rex
5 januari 2010, 23:28
5€ duurder geworden :eek:, nu ga ik niet meer :biggrin:!
Ik geen sowieso niet naar YY.......:sleep:
rplover
6 januari 2010, 13:24
Binnenkort gaan ze aan de bar aan de "wel-positief-schrijvende" beertjes vragen wie die mannen zijn die klagen.
Is niet de eerste keer dat door de YY leiding naar beertjes is gevraagd.
Het taalgebruik van tommyv past niet bij een manager van een hoerentent, of net wel :biggrin:
erpee - die YY al meer dan twee jaar afgezworen heeft, net door dit gedrag ;)
Tiga
6 januari 2010, 14:00
Enkele berichten verwijderd. Hou het netjes.
Zakkenleger
6 januari 2010, 15:05
Enkele berichten verwijderd. Hou het netjes.
En er zat niet eens een ZL bericht bij! :biggrin:
RAUL7
6 januari 2010, 17:45
En er zat niet eens een ZL bericht bij! :biggrin:
Zo erg was het allemaal niet :biggrin:!
sofaking
6 januari 2010, 18:49
erpee - die YY al meer dan twee jaar afgezworen heeft, net door dit gedrag ;)
Dan is er eigenlijk toch geen enkele reden meer waarom YY ijbf niet zou sponsoren ?
Kun je bovenstaande de YY-leiding misschien schriftelijk bevestigen RP ? Kan ik misschien ook eens een vrijkaartje winnen. :rofl:
seksenfun
6 januari 2010, 21:13
50 euro ==> 35 euro --> 40 euro Opslag: 10 % (zo'n opslag wil ik ook wel) of 50 euro - promo = 40 euro = 20 % korting als je vroeg komt (best de moeite) Tip: na 22.00 u. 35 euro = 35 % korting. Nu nog zo'n regeling voor de kamersessies.
Phoenix77
7 januari 2010, 19:52
Het zal voor mij geen verschil maken, als ik kom nooit voor 2 uur aan.
Ik heb een vorkeur voor avonds, als het club drukker wordt, als meer meijses komen aan, en als muziek luid pompen, en ik zie vrouwen maken een pole dance show op de dansvloer, ik houd van dat ;)
Jansen
7 januari 2010, 20:01
Na zeer lange tijd toch maar weer eens naar YY,Sonny zat bij me op kantoor aan de koffie en zou vast rond 14.00 u gaan kijken en ik rond 16.00 u moest eerst nog een paar klanten ontvangen
Rond 16.30 belde Sonny me op dat er geen jansen meisjes aanwezig waren dus wat dan ?
Ik wou toch de verbouwing zien dus toch maar naar YY.
Het natte gedeelte zag er super mooi uit maar waar waren de mooie dames ?
nee helaas niet er was er geen een die me kon bekoren.
Dus effe eten en kino kijken tot er nieuwe dames komen ?
De kippepoten waren zwaar verbrand en volgens de waren wet niet gezond om te eten.:eek:
Het geluid in de kino stond zo hard dat iedereen er weer vlug uit vloog ook hier zou Beter Horen de boel afkeuren.:angryfire:
Dus dan maar weer naar de bar waar bleek dat vele mannen en dames weg waren gegaan na het eten.
Raul had geluk dat hij 38.6 koorts had en kwam dus gelukkig niet voor hem
Pistole pete kreeg snel een sms van blijf weg ga naar L.Room.
Ja daar zat ik dan samen met sonny :gruebel::gruebel::gruebel::gruebel:
Maar deze gek kreeg het toch voor elkaar om mij te dwingen mee te gaan naar L.Room dus wij aankleden en rond 19.00 u met 180 km met 2 auto,s naar L.Room.:angryfire:
Ja daar was het super en heeft de avond weer goed gemaakt.:freu:
Nee voorlopig weer geen YY meer ze moeten nu eerst maar eens klasse dames aantrekken en geen vrouwen uit het boek van Tolkien;)
Mijn oude vriendin Franceska uit PHG en Kinga waren er ook niet jammer anders was de avond beter geweest in YY.
Misschien mag seksenfun de kippepoten wel gratis mee naar huis nemen.:cool:
RAUL7
7 januari 2010, 21:31
Raul had geluk dat hij 38.6 koorts had en kwam dus gelukkig niet voor hem
Gij noemt dat geluk :biggrin:, en een clubbezoek noemt gij dan pech :hammer:!
Picasso 1
7 januari 2010, 23:04
En ik kwam er om 20.00 uur aan. Bedroevend slecht deze keer. Maggy en poolse vriendinnen (Holly, Asia) kwamen om 22.00 uur binnen.
Vond het andere keren wel goed met redelijk wat aantrekkelijke vrouwen maar gisteren was een mindere dag.
De avond heeft me maar 50 euro gekost, maar zelfs 40 zou ik te duur hebben gevonden :rofl:.
Jansen
7 januari 2010, 23:07
Gij noemt dat geluk :biggrin:, en een clubbezoek noemt gij dan pech :hammer:!
Ja je kunt beter alleen met 38,6 thuis liggen (beetje verhoging)
dan met -3 raden naar YY rijden waar je geen stijve kan krijgen.
Verschil E.50,- en 41,6 graden verschil:biggrin::hammer::hammer:
longdivision
12 januari 2010, 14:57
Zondag, na lange tijd, weer 's richting YY vertrokken. Afgezien van een stomende sessie met Naomi (afrikaans), was het een verloren dag. Verder moest Naomi veel werk verzetten voor ik met haar mee naar de kamer ging, maar gelukkig heb ik er geen spijt van gekregen (zij ook niet ;))
Het was saai, er waren weinig mooie vrouwen, de muziek stond veel te hard, het eten was van mindere kwaliteit en dat alles heeft er voor gezorgd dat we rond 18:00 zijn vertrokken. Volgende week maar weer 's PSR proberen.
The Joker
13 januari 2010, 00:23
Was er afgelopen maandag, vrij rustig zowel qua vrouwen als beren, maar gemiddeld toch een 1 op 1 verhouding over de dag.
Voor een maandag vond ik het eten juist weer lekker, blijkbaar wisselt alles met de dag.
Wel liepen er weer een aantal knappe nieuwe meiden rond, dus ook op NL grondgebied valt er nog goed te wandelen.
SFL
15 januari 2010, 13:19
The return of KinkyBull: :freu:
Na lange tijd (3 à 4 maanden) was het zover: KinkyBull zou weer zijn intrede maken in het saunaclublandschap. Tot ieders verbazing liep zijn prille liefdesrelatie op de klippen. KinkyBull die zo trouw als een labrador is, ging tijdens zijn relatie niet meer mee naar onze vriendinnen in de saunaclubs. Nu het allemaal over en uit is, weerhield het hem niet met ons mee te gaan.
We zouden samen nog eens naar YinYang gaan, de gangsterkolonie in dé schurkenstad van Nederlands Limburg. (Op Venlo en Heerlen na dan). Daar de Master-Bull nog even belet was met wat verplichtingen en grootse zakelijke plannen, vertrokken KinkyBull en the Killer-Bull wat vroeger. De Killer-Bull dacht wegens gezondheidsredenen forfait te geven voor dit uitstapje, maar dankzij goede medicatie kwam hij dit te boven en kon toch mee op excursie. Neuken kon hij door de gegeven omstandigheden niet, maar dat deerde hem niet er op zijn manier een leuk dagje van te maken.
In de namiddag kwamen de twee kornuiten aan. Hier en daar een praatje met begeerlijke dames, wat wellness, een drankje en vastberaden het selecteren van de KinkyBull-kanshebsters. Doch gingen ze niet tot actie over, want uit respect voor hun gezaghebbende, zouden ze wachten op the one and only Master-Bull!
:Big_gun:
Tegen 17u30 kwam de opperstier der veelplegende neukstieren er door. Groene ijsberen maakten de baan vrij, hertjes vielen voor hem op de knieën, maar de Master gaf hier geen aandacht aan (nu nog niet), want hij wou dringend naar zijn ondergeschikten toe, die meteen opstonden en hun sofa afstonden aan the master. The Master-Bull was blij dat hij KinkyBull in deze omstandigheden nog eens terugzag. Ook was hij verheugd dat de Killer, gezien zijn mankementjes, er toch bij was. 3 original Bulls waren sinds lange tijd nog eens herenigd en het voelde alsof ze nooit gescheiden waren! :smile2:
Natuurlijk bleven we na wat gelul, prognoses en analyses niet in homo-formatie zitten :cheers: en besloten we actief op jacht te gaan. Op aanraden van de Master-Bull vertrok KinkyBull naar de bar om er kennis te maken met de Italiaanse Luna. De Killer trok zich terug in het natte gedeelte en de Master zelf bleef in de sofa zitten en kreeg meteen de Marokkaanse Leyla op zijn schoot geworpen.
Leyla was hem nog niet vergeten en kwam liefde en tederheid zoeken in mans sterke, warme en liefdevolle armen. Tussen de lijntjes door opperde ze wel om deze liefkozing verder te zetten in de kamer, maar De opperbull zei dat het nog te vroeg was om tot dat soort liefkozing over te gaan en vertrouwde haar in alle eerlijkheid toe dat hij eerst nog wou acclimatiseren :green_smile:. Met hangende pootjes droop ze af en ook Kinky kwam terug van een kale reis met Luna. Niet dat ze hem afwees, maar Kinky vond haar wat te mollig en niet pervers genoeg. Bovendien had hij twee stoelen verder een Afghaanse Aliya gezien en dat was wel meer zijn ding. Echter had hij last van drempelvrees bij deze donkere femme fatale. :boxen:
Ondertussen was ook de Killer terug vanuit het natte gedeelte en niemand van ons 3 zou voor het avondmaal nog tot actie overgaan. Dan maar een stukje eten in het “restaurant”. De Master die zijn buik al bol had van een zakenlunch eerder op de dag, zocht naar dessert maar vond er geen. De killer, die onderweg naar YY een lunchpakket nuttigde at alleen soep met brood… KinkyBull, getreiterd door recentelijk liefdesverdriet en kortstondige geilheid van dit bezoek aan YY werkte maar liefst 8 stukken vlees naar binnen. Toen in het restaurant een rondborstige vamp binnenkwam, smaakte de Killer zijn soep al heel wat beter. En toen er een klein Hollands mokkeltje van Noord-Afrikaanse roots binnenliep met laklederen laarsjes aan, kreeg Kinky een negende stuk vlees niet meer binnen :dance[1]:. Na het diner, begaven de 3 stierenkameraden zich terug naar de bar voor een afzakkertje. Daar aangekomen sprong er een klein Hongaars opvliegertje rond KinkyBull zijn nek. Amper 40kg zou ze gewogen hebben. Ik zei nog tegen Kinky dat het geen goed idee was om meteen zo’n lichtgewicht te belagen met zijn woeste geilheid. Ze zou tot aan haar nek verlamd kunnen worden als een perverseling als hem er met zijn gefrustreerde woede overheen zou gaan. KinkyBull gaf geen gehoor aan de wijze woorden van zijn baas en vertrok toch met haar. :hammer:The Master-Bull die nooit wil onderdoen voor een snotneus als de 5 jaar jongere Kinky, keek snel in het rond en nam Leyla waar. Hij gebood haar van op afstand om naar de kamer te gaan. Ze liep blij naar hem toe en trok hem bij de hand mee naar de slaapvertrekken. De arme Killer-Bull bleef alleen achter in de bar, met als troost een klein glas pisbier. :beerchug:
Zoals gewoonlijk verliep het op de kamer weer vrij vlotjes met de Marokkaanse Leyla. Er was tijd voor een knuffel en een kus… De gelegenheid tot beffen en laten pijpen leende zich ook… Maar het meeste tijd hebben we toch verbonden met elkaar doorgebracht. Leyla is in mijn ogen ook een kruising van GFE en PSE. Alles wat ze doet en hoe ze het doet is goed, ze heeft zin voor initiatief en maakt het in alle omstandigheden naar je zin. Verder is er weinig aan toe te voegen en kan ik concluderen dat een sessie met haar onder een hoge standaard te kwalificeren valt. Na de sessie met haar en een douche, gaf ze in de barruimte nog een magnifieke paaldansshow ten goede. Hertjes en Beertjes gingen gezamenlijk uit hun dak door haar bezig te zien. Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6443
Na dit spektakel ging SFL weer op zoek naar zijn kornuiten. De Killer-Bull was spoorloos verdwenen en even werd er gevreesd dat hij dood zou liggen in het stoombad. Na een controle en het stuiten op iets anders weerzinwekkend, bleek zijn overlijden niet doorgegaan te zijn (inside bull-joke) :teufel:. Kinky werd wel gesignaleerd aan de andere kant van de bar. Duidelijk nog niet afgemat door dat kleintje, want hij zat kennis te maken met de Afghaanse die hij al langer op het oog had. Eerder was ze al rond mijn nek komen hangen en deed het onfatsoen zich voor dat ik haar te midden van de bar begon te vingeren. Doch bracht ik haar op de hoogte dat het voor ons niet vandaag zou zijn, maar dat ze met mijn linkerhand (ah ja, want de Killer is mijn rechterhand :nee:) eens op de lappen moest gaan. Dit was ondertussen duidelijk geschiedt. Met nog geen kwartier tussen de kleine fijne en deze DVP in, vertrok Kinky voor een marathonsessie met haar naar de kamer.
De Master-Bull was weer niet zinnes om achter te blijven en zocht naar iets blond. Dan vond hij dan ook vrij vlug. Een Duitssprekende (maar ik meen te herinneren een Poolse of Hongaarse) met halflange, blonde krullen en de nodige rondingen werd slachtoffer nummer 2. Beschamend en helaas vergat ik haar naam te noteren en stelt me dit niet in staat om haar paspoort aan te vullen of te maken. Echter wel spijtig, want ze was eveneens een blijvertje. Halfuur volledig loos gegaan met haar en het was zeker zo goed als met Leyla. Een heel verdienstelijke meid, liefdevol, attent en zachtaardig… Toch voldoende pikante kantjes om het geheel smaakvol erotisch te maken. :sconf[1]:
Na deze engelachtige stoot, was Kinky nog lang niet terug, maar rees mijn ongerustheid wel omwille van de Killer. Ik zocht en zocht, maar vond hem maar niet. Tot plots, uit het keldergat om naar de kino te gaan, zag ik twee zeppelins opstijgen. Indien er eentje in de fik zou vliegen, had het herinneringen opgehaald van het gigantische transportmiddel uit het derde rijk. :a_alarm13: Door verbazing geslagen bleef ik kijken hoe de twee zeppelins stegen en met moeite door het keldergat geraakten. Toen ze bijna boven waren, zag ik pas dat het geen echte zeppelins waren, maar twee kolossale siliconenprammen met daaraan hangend een klein Pools meisje met donker haar :tietjes:. Bij het zien van zulke tieten is de gedachte aan de Killer-Bull nooit ver weg. De Killer zelf, was echter ook niet ver weg, want ze werd meteen gevolgd door hem. Ik liep meteen naar de verloren zoon toe en vroeg wat er gebeurt was. Die tieten moesten een helende werking op hem gehad hebben en zo zou het wel gelukt zijn om na een potje tietenlikken en een massage, tot zaadlozing over te gaan. :blow:
Met veel amusement aanhoorde ik aan de bar de exploten van onze Killer-Bull. Soms denk ik eraan hem naar een psychiater te sturen, maar uiteindelijk doet hij niemand kwaad en is hij nog de slechtste niet. Hoe dan ook, met hem maak je altijd plezier en hij is de gangmaker bij uitstek. Zijn avontuur met die supersonische diktiet, is echter wel te gortig om er hier vermelding van te doen. Uiteindelijk blijven we leden van een keurig forum, is het niet? :annieengel:
Na weer enkele pilsjes van slootwaterbier, begaven we ons nog eens naar het natte gedeelte. Daar werd SFL tot twee maal toe aangeklampt door de Tsjechische Jessy. Een lichaam dat er vlotjes doorkan, maar van hoofd niet echt spek voor the Master zijn bek. Toch kreeg ze me uiteindelijk zover om met haar naar de kamer te gaan. Een uurtje zijn we in de kamer geweest. Tijdens dat uurtje ging Killer-Bull nog in de stazonnebank en daarna vertrok ie naar huis. Hij was nog niet volledig in orde en een teveel aan dikke tieten heeft zijn resterende kracht gehalveerd.
Hoewel ik Jessy al veel gezien had in het verleden had ik nog nooit een woordje met haar gewisseld. Eigenlijk spijtig, want ze is een aangename dame met wie je wel lol kan beleven. Haar massages zijn zeer goed te noemen en de seksuele handelingen zijn in mijn opzicht ruim voldoende. Haar onzekerheid speelt daarbij wel parten, maar het is haar vergeven. Of ik haar moet aanraden, weet ik niet… Maar een radicale afrader is ze zeker niet! Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4974
Na haar ging the Master-Bull terug was drinken in de bar. De sfeer was wat minder, her en der groepjes luidruchtige beren en de meeste knappe wijven leken simpelweg in rook opgegaan te zijn. De Killer was naar huis en van Kinky kwam er eveneens geen teken van leven. SFL voelde zich opeens verwaarloosd en alleen… Altijd een grote muil, maar zonder leden van zijn achterban is hij toch een zielig klaplopertje. Alsof hij op dat moment een wens deed om de eenzaamheid te laten verdwijnen, viel er iets uit de lucht en kwam terecht op de barkruk naast hem. Een ijsbeer met een kop die SFL vaag leek te herinneren. Het moeten daarom niet alleen beren zijn van het forum, ook zo nu en dan kom je eens ijsberen tegen die je al eens eerder tegenkwam in een andere club. De brave man nam het woord tot zich en vroeg me of ik SmokingFetishLover was. Een helderziende, dacht ik bij mezelf, zeker en vast een zendeling van Saruman. Saruman waarmee ik nog wat te bespreken heb, moest via deze weg iemand gestuurd hebben ter herinnering. Ik nam me meteen voor om hier deze maand nog werk van te maken. Doch alles beruste op toeval, want deze ijsbeer had mij op meeting point zien staan en kwam bijgevolg niet in opdracht van Saruman. Het was onze allergekende BBertB! Met deze vriendelijke man had ik al eens een kort onderhoud in Villa Marisol op Joop zijn feestje. Even volgde er een onderonsje, maar even snel zoals hij gekomen was, verdween hij weer. Nog net trappeerde ik hem in zijn burgerkledij en trachtte hij er zonder wat van te zeggen vandoor te muizen. Op dat late uur had hij nog de moed om door te rijden naar Geeteej.
:k014[1]:
En daar zat ik dus weer alleen… En KinkyBull liet nog steeds op zich wachten. Mijn aandacht werd opeens getrokken naar een blonde stoot op de hoek van de bar. Toen ik nog in gesprek was met BBertB, meende hij zich haar als Vanessa of zoiets te herinneren. In een vlaag van geilheid heb ik haar naam dan ook niet meer gevraagd. In ieder geval was ze een Duitse en had de perfecte rondingen. 1m75, C-CUP, mooie ronde bips, begeerlijke benen, sexy buikje, blauwe/groene ogen en lang platinablond haar. Een Duitse kan voor mij haast nooit wat verkeerd doen en met deze stoot was het dan ook niet anders. Ze is vriendelijker op de kamer dan dat ze laat uitschijnen in de bar. Ze is vergelijkbaar met de Poolse Weronica die ik stengelde tijdens mijn voorlaatste bezoek aan YY. Zowel uiterlijk als in de kamer. Met haar was het dus een mooie afsluiter van een hectisch dagje. Hoewel ik die dag geen enkele dame had die volledig voldeed aan de voor mij uiterlijke wensen, benaderde zij wel een ideaalbeeld. De service was uitstekend en in combi met het optische was het zeker en vast de tofste ervaring van de dag. Niet meegerekend dat mijn lul al behoorlijk over de rooie was. Na haar lag hij volledig aan gort. :herz:
Na deze supersessie, kwam KinkyBull terug van zijn megasessie met de Afghaanse Aliya. Ruim 4 uur zijn ze op de kamer geweest en Kinky was over zijn gebroken liefde heen en weer een tevreden man.
Bij deze is dus bevestigd dat KinkyBull terug in de game is en hopelijk blijft het nu zo een tijdje. Wegens het uitlopen van de tijd en zijn perverse wensen liep het verschuldigde bedrag op en moest hij geld van zijn meester lenen. Ons volgend gezamenlijk avontuur zal 1 februari in PHG doorgaan. Hij moet mee en is aan mij gebonden vanwege het verschuldigd bedrag. :2up:
Tot dan voor een volgend Bull-verhaaltje met Master, Killer & Kinky in de hoofdrol. Hopelijk krijgen we dan ook gezelschap van King-Bull2, want hij was na Carmen en Weronica de grote afwezige in YY.
Eindstand: Master – Killer – Kinky : 4 – 1 – 2
(eerste keer sinds 12 maanden dat ik beter scoor dan de killer tijdens een gezamenlijke uitstap: joepie, hip hoi :lostit:)
Gehoornde groetjes :teuflisch:
Vanwege SFL :cool:
:seiltanz:
volmer
18 januari 2010, 09:18
is donderdag een leuke avond om naar yy te gaan?
hoeveel vrouwen en mannen kan ik dan verwachten?
bedankt.
SFL
18 januari 2010, 10:35
s' Avonds kan het best wel druk worden... Wel minder dames en ijsberen dan bv in GT, maar de laatste tijd moeten ze daarvoor zeker niet inboeten aan kwaliteit.
Op een donderdagavond heerst er in de bar wel een gezellige drukte. En de dames lopen op tussen de 25 en 40 stuks.
SFL
Phoenix77
26 januari 2010, 14:34
5 februari zal een feest zijn, carnaval brasileiro.
Bovendien, hebben ze talrijke mooie beelden van de club op hun website toegevoegde, kijk eens naar http://www.yinyang.nl/ :)
SFL
26 januari 2010, 14:47
5 februari zal een feest zijn, carnaval brasileiro.
Bovendien, hebben ze talrijke mooie beelden van de club op hun website toegevoegde, kijk eens naar http://www.yinyang.nl/ :)
En alle andere dagen van het jaar is het Turkse carnaval :biggrin:
smp
27 januari 2010, 00:21
HOI BESTE LEDEN ,
Eerst wat ik wil zeggen mooi website met deftige inhoud en het is een beetje aanpassen dan de vorige site .
Een tijdje geleden las ik hier dat als je jarig was en op de dag zelf Yin Yang binnen gaat de toegang gratis is, maar daar vind ik wel niet van terug op de website .
Is dit nog van toepassing .
Johnny99
27 januari 2010, 01:20
HOI BESTE LEDEN ,
Een tijdje geleden las ik hier dat als je jarig was en op de dag zelf Yin Yang binnen gaat de toegang gratis is, maar daar vind ik wel niet van terug op de website .
Is dit nog van toepassing .
Ja dit geldt nog.
Vorige week van deze actie gebruik gemaakt en een leuke avond gehad.
Stijveke
28 januari 2010, 10:07
Na een afwezigheid van een dikke anderhalf jaar (te wijten aan de minder goede service van de dames),2 weken geleden met Zeppos naar Y.Y. geweest. De club als dusdanig vond ik heel erg leuk en zeker het nieuwe nat gedeelte. Maar de service van de vrouwen was alles behalve. Eerste sessie (nochtans met een Poolse Diana genoemd dacht ik en een lekkere naturelle c-cup, jong en lang blond haar) maar geen TZ, enkel PMC, Met moeite mogen beffen en dan nog maar 2 minuutjes, niet vingeren, kortom rampzalig. De 2de sessie Was met een Duitse Melissa en eveneens geen TZ, Beffen mocht maar haar gefake werkte op de zenuwen, pijpen deed ze wel zonder maar zo hard en gevoelloos dat het niet anders kan dat ze dacht dat ze met halters bezig was. Na een kleine 15 minuten was de sessie over en direct de kamer verlaten. zelfs een massageke of zo
zat er niet in.
Conclusie
Als ik nog eens terug ga naar de Y.Y. zal het op een zomerse, zonnige dag zijn om, in volgorde van belangrijkheid te genieten van:
- het buitenzwembad en terras om geheel ontspannen een boekje te lezen,
- het nieuwe wellnesgedeelte om mijn lichaam te verzorgen,
- de uiterst bekwame en vriendelijke pedicure,
- het lekkere ontbijtbuffet en avondeten,
En als er nog tijd en vooral goesting overblijft en er zou een meisje mijn voorkeur kunnen wegdragen, dan héééél misschien zou er nog een kamersessie kunnen inzitten.
S_Hower
31 januari 2010, 10:30
En de andere avonden ga je dan met de kaarten spelen?
NijmeegseBoys
1 februari 2010, 13:01
Hallo Allemaal,
Ik weet niet of ik mijn eerste bericht in het juiste topic post, maar kon geen starterstopic vinden..
Gisteravond zijn de Nijmeegseboys voor de 5e keer naar YY geweest. Ik denk dat we verwend zijn door de ambiance, we hebben tot nu toe nog geen zin gehad om andere clubs te proberen.
Aangekomen om 18u, begonnen met een biertje, en nog een:tongue:... Daarna hapje eten, vond het eten niet slecht, na sommige berichten hier hadden we erger verwacht, maar de prijs kwaliteitverhouding vind ik voor 50 euro erg goed.
NB1 (nijmeegseboy 1) had een relaxdag, heeft veel gebubbeld en gesocialized met andere beren. Op het einde nog met Yvy? weggeweest, viel niet tegen maar door de vele saunabezoeken was de fut er een beetje uit.
NB2 heeft een nieuwe poolse dame die er volgens eigen zeggen de 1e dag werkte meegenomen, dit beviel hem zo goed dat ik haar later ook nog wel wilde proberen, helaas kwam ik haar niet eerder tegen dan bij het omkleden om 01.00u
Later is hij meegeweest met een Nederlandse dame, die enekel weken terug nog blond haar had en nu donker. Aangezien we slecht in namen zijn, nemen we de volgende keer een notitieblok mee om de namen op te schrijven, zodat we ook een uitgebreidere recensie kunnen schrijven.
Voor degene die zich afvraagt waarom we met zn 2en een account gebruiken, het is voor NB2 lastig gebruik maken van internet, en we zijn beiden niet voornemens om alleen naar YY of een andere club te gaan.
Al met al hebben we een hele ontspannende avond gehad, met als leuk moment de verjaardag van een mede ijsbeer om 00.00u:clown:, die gevierd werd met Rowwen Heze en Guus Meeuwis (de muziek, de personen hebben we niet gezien:P) We wensen deze jarige job vanavond veel plezier met zijn gratis entree:clown:
Na enkele keren geweest te zijn is het wel leuk om te zien dat je ook weer bekenden van een vorige keer tegenkomt. Voor ons is het zeker niet de laatste keer YY geweest, alhoewel we begrepen van een van de beren dat GT wat leuker/mooier/jonger spul heeft.
Tot schrijfs,
Nijmeegseboys
smp
1 februari 2010, 16:00
Hoi ,
Zoals ik hebt geschreven in mijn laatste topic daarstraks over Olivia .
Om 17h00 aan gekomen in de YY om mijn verjaardag te vieren en zodra ik haar zag was mijn dag perfect.Direct gekamerd en ja hmmmmmmm raad zelf verder maar.
Oja , tot 2x gaan eten toch wel lekker .
Wat me wel opval is dat de meeste meisjes nu wel in het nieuwe gedeelte liggen of zijn en sommige echt geen zin hadden om op de kamer te gaan , zo had ik ook 1 zien slapen met een klant langs haar in de relex stoelen aan het zwembad.Dat was echt geen stijl.
En dan ook nog sommige klanten die denken dat alles daar van hun is , dat ze toch niet meer binnen laten.
Dat ook ook niet dat ze er niets aan doen dat begrijpt ik niet van het beleid of YY is mss ook al in de handen van deze volk zonder dat wij het weten.
En dan iets wat me stoort die speelautomaten het gokken ,majong toch ze zijn meer daarop aan spelen dan met onze :48[1]: hahaha.
Dat moeten ze verbieden seg.
Toen naar huis gegaan om 24h00 was niet veel te beleven maar voor mij voorlopig geen zondag meer next time op vrijdag of zaterdag weer .
Maar wanneer weet :gruebel: ik nog niet , ik hoopt dat het niet te lang duurt :wand:wil nu al terug gaan .:rofl:
janjanjan
3 februari 2010, 17:56
Omstandigheden (laat ik het zo noemen) en eerdere ervaring maakten dat ik lange tijd weinig (tijdenlang zelfs helemaal niet) wandelde, laat staan ijsberen. Tijden veranderen, beertjes echter nauwelijks, zo ook ondergetekende :gruebel: Een clubbezoek kon dan ook moeilijk uitblijven. Dus gisteren onverwacht de dag vrijgemaakt en in de automobiel gestapt.
Gezien mijn geschiedenis met YY en vandaar nieuwsgierigheid naar deze club, kwam YY als eerste in aanmerking voor een bezoek. Aldus koers gezet richting Limburg. Gezien de kritische tendens zou YY verworden zijn tot een tent waar de dames weinig service (geen (t)zoenen, pmc, 100/u) bieden, allochtone medebeertjes negatief aanwezig zijn en het personeel klantonvriendelijk / ongeïnteresseerd is, hield ik mijn verwachtingen laag. Ofwel ik zou wel zien.
Het is al veelvuldig geschreven, het vernieuwde natte gedeelte is een aangename verbetering. Van de ruimte is goed gebruik gemaakt, alles is aanwezig, netjes afgewerkt. Vooral de ligstoelen zijn een aangename plaats om even te relaxen en contact met de dames te leggen.
Gedurende de dag waren zo’n 30/35 dames aanwezig, waarvan ik er 4 (her)kende: Melissa (D), Jessie (Tje), Diana (NL) en Anita (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=18532) (H). Laatstgenoemde liep ik letterlijk tegen het mooie lijf, het zou een uitgebreid en aangenaam weerzien worden :liebe2:. Melissa, (qua service matig, maar tja wat een lichaam) stond op het verlanglijstje, enkel en alleen vanwege haar knappe gezichtje en heerlijke billen :fuck: Het zou echter anders lopen, ofwel een dame genaamd Mercedes (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16618) (H) zou daar, listig, een (SLK-klasse) stokje voor steken. Verder nog gekamerd met Sara(h) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19622), volbloed Germaanse, zeer naturelle, open, zelfbewuste jonge dame. Zie recensies.
Wat opvallend was, was de aanwezigheid van een viertal zeer jonge beertjes, jaartje of 18-20. Ze liepen wat onwennig rond, hun ogen uitkijkend :eek:, vooral richting de topless dames :tietjes:. Ik heb ze nauwelijks in contact met dames gezien, als maagd binnengekomen en weggegaan? Mochten jullie hier lezen, breng verslag uit... Toch niet Y11 en vrienden? ;)
Verder nog iets onsmakelijks in de Kino gezien, een oudere beer lag zich publiekelijk :rubbel: op de filmpjes. Hij schijnt meerwekelijks te komen en dit ritueel te herhalen :confused:
Wat betreft de kritiek op YY:
-Dames en service: Ik ben altijd duidelijk in mijn wensen en communiceer dat vooraf, voor mij dus prima (uitgebreid (t)zoenen, 2 x pzc, 1 x pmz (no problem), 75/u). Neem je een afwachtende houding aan en laat je het initiatief bij de dames dan is de service hoogstwaarschijnlijk minder. Hier en daar groepsvorming, sommige dames weinig toegankelijk / ongeïnteresseerd, sleutelvraag meestal binnen 5 minuten. In de kino worden actief klanten geworven, niet agressief of opdringerig, voor mij leuke infotainment. Optisch voldeden voldoende dames aan mijn selectie criteria, na kennismaking viel het overgrote deel af (profi zakelijk, afstandelijk, plastic, te jagerig, $$-tekens). Slechts 2 dames maakten een positieve indruk, met beiden zeer tevreden gekamerd. De 2 andere dames op het verlanglijstje kende ik al, verkennend gesprek overbodig.
-Aantal beertjes van allochtone afkomst gezien, m.u.v. hun afkomst geen verschil in aanwezigheid gemerkt i.v.g. met autochtone beertjes.
-De muziek is s’avonds idd (te) hard.
-personeel: entree vriendelijk, aan de bar zakelijk maar vlot, alles schoon en netjes.
Samenvattend: 3 xxx zeer tevreden gekamerd, lekker gegeten, uitgebreid gebruik gemaakt van de diverse faciliteiten, Zeer Lang ;)bankgehangen. Kortom aangename dag gehad. Conclusie: In YY zijn alle voorwaarden voor een aangename dag aanwezig, aan de beer zelf om die voorwaarden om te zetten in plezier.
sofaking
4 februari 2010, 15:57
Halllo,
I ga proberen om eind deze maand mijn winterslaap te beëindigen en mezelf nog eens te verwennen in YY.
Nu zijn de 2 meest waarschijnljke data ofwel vrijdag 19 feb ofwel vrijdag 26 feb. Ik zal wel rond 5-6 uur in de namiddag terug huiswaarts moeten keren.
Ik vroeg me dus af welke datum het beste zou zijn voor het verkeer op de terugweg. 26 feb is het einde van de krokusvakantie in Nederland en 19 feb is het einde van de krokusvakantie in België. Er zullen dus mogelijk heel wat terugkerende ski-vakantiegangers onderweg zijn.
Weet er iemand van de Nederlandse beren of 26 feb een zwarte verkeersdag zal worden in Nederland ? Of zal het juist minder druk zijn dan een normale werkdag ?
Bedankt,
Sofa.
janjanjan
4 februari 2010, 16:15
Waarom maak je niet meer tijd vrij in je agenda? Niets zo vervelend als gebonden zijn aan tijd, zeker in een club.
Big30
4 februari 2010, 17:02
Halllo,
Weet er iemand van de Nederlandse beren of 26 feb een zwarte verkeersdag zal worden in Nederland ? Of zal het juist minder druk zijn dan een normale werkdag ?
Bedankt,
Sofa.
Ik heb geen glazen bol natuurlijk maar een verkeers infarct valt zeker niet te verwachten. Er zal wat minder werkverkeer zijn omdat het de laatste dag is van de voorjaarsvakantie en wat meer vakantie verkeer. Netto zal het wel een normale redelijk drukke vrijdagavond spits opleveren verwacht ik.
Diese angaben sind wie immer ohne gewähr
longdivision
4 februari 2010, 17:16
Gister ook maar weer geweest en zowaar een leuke avond gehad, leuke meiden en goed eten. Er waren ook geen (opzichtige) storende elementen aanwezig. Gewoon zoals het hoort te zijn.
Er waren ontzettend veel vrouwen aanwezig die ik toch wel even beter wilde leren kennen, maar heb wijselijk (bleek later) gekozen voor Duitse Katja. Een klein blond meiske, die ontzettend aardig en goed was, zonder de slechte Duitse service en/of mentaliteit ;)
Heb ouderwets genoten gister!
sofaking
4 februari 2010, 18:36
Bedankt. 't zal dus waarschijnlijk weinig uitmaken welke van de vrijdagen ik uitpik.
Tja jjj, het is dikwijls erg moeilijk om te vertrekken. Ik probeer de tijd dan ook maximaal te benutten :fuck: en dan ben ik tegen het avondmaal meestal toch aan't einde van mijn latijn :sleep:.
cockboot
5 februari 2010, 22:34
yinyang is ook niet meer wat het geweest is ,
je mag je gouden ketting niet eens meer aanhouden ,
ik vind dat er weinig sympathieke meiden rondlopen, ben met enkele naar de kamer geweest maar in limburg duurt een half uur nog steeds 10 minuten ,
op de kamer slaan de meiden helemaal om en willen ze weer snel naar de gokkast
nou sorry mij niet meer gezien .geef mij maar golden time daar is een half uur ook een half uur en anders heeft de dame een probleem
Phoenix77
5 februari 2010, 22:38
Voor de poolse Magdalena liefhebbers, er is een franse TV omroepster genaamd Claire Nevers die lijkt veel op haar. Zie de volgende videos :
http://www.youtube.com/watch?v=xZ8VaDx8zwk
http://www.youtube.com/watch?v=J3iVFBRbM_A
longdivision
6 februari 2010, 11:32
yinyang is ook niet meer wat het geweest is ,
je mag je gouden ketting niet eens meer aanhouden ,
ik vind dat er weinig sympathieke meiden rondlopen, ben met enkele naar de kamer geweest maar in limburg duurt een half uur nog steeds 10 minuten ,
op de kamer slaan de meiden helemaal om en willen ze weer snel naar de gokkast
nou sorry mij niet meer gezien .geef mij maar golden time daar is een half uur ook een half uur en anders heeft de dame een probleem
Die tendens is wel te merken, maar dat is bijna overal zo inmiddels. Gewoon vantevoren goede afspraken maken, 30min is 30min en dus niet meteen wegwezen na je hoogtepunt. Ben nog geen meid tegen gekomen die hier niet akkoord mee ging.
Jimmy Doe
7 februari 2010, 00:17
Afgelopen vrijdag bij YY geweest waar die avond ook het festival do Brasil was.
Er was niet veel anders dan andere avonden, behalve dat er een aantal meiden met wat veren op hun hoofd of schouders rondliepen en rond 20.00 uur waren er 2 danseressen die op wat samba muziek een halfuurtje gedansd hebben, misschien is er na 22.30 uur nog iets geweest, maar toen ben ik gegaan.
Aan het begin van de avond viel het aantal beren mee en het aantal dames tegen.
Aan het eind van de avond waren er veel beren en de verhouding met het aantal dames was niet zo best, die waren er nog veel te weinig.
Het eten was deze avond lekker.
Ik heb me wel goed vermaakt en heb gekamerd met Cybèle en Sylvia.
Relaas van mijn kamergang met Cybèle kunnen jullie lezen onder haar "draadje".
Sylvia is altijd voor herhaling vatbaar, kijk maar onder haar "draadje", altijd een GFE, dat ga ik niet meer apart beschrijven.
Zeppos58 en beffer69 heb ik in de drukte niet gevonden, misschien waren die al weg toen ik om 17.30 uur kwam.
Gr. Jimmy Doe :):)
NijmeegseBoys
10 februari 2010, 00:16
Hallo groenberen (er waren wel een paar witte trouwens..)
ik (nb1) kom net terug van YY, schitterende avond gehad, alleen de edames in kwestie lijken me nog niet besproken, vandaar dat ik eerst hier even vraag of iemand de goede namen weet en of ze wellicht van een andere club komen.
NB2 was helaas niet mee, en ik moest voor zaken in limburg zijn. (iets met kat en spek:p)
mijn eerste keus van de avond was annalena als ik het goed verstaan heb. Echter deze naam int forum hoort bij een dame die denk ik 15 jaar ouder is. Het was een mooie bruingetinte meid, met blonde haren, in een slappe vlecht naar rechts geknoopt. Het kameren viel me niet tegen, en al snel was de eerste druk eraf.
Omdat ik nogal gek ben van het wellness gedeelte heb ik daar enig uurtje vertoefd. Op een gegeven moment kwam erina? Eendertiger met donker haar en minimaal cup d bij me in de bubbels. Na een beetje spelen en plagen vroeg ze me mee naar de kamer. Ik denk een recordtijd van 15 minuten was ik terug, klaar en wel. Ik denk dat deze dame haar bus moest halen, toen ik terugkwam vertelde een dame me dat ik haar wel een half uur had gehad... Ik vond het niet erg, trok en passant nog even 76 euro uit de gokkast, waarmee het saldo van entree en 2 keer kameren een bedrag van 74 euro bedroeg. Niet slecht.
Als iemand de goede namen weet hou ik me aanbevolen om de dames nog verder te recenseren.
Groetjes
NB1
Bubbelbader
10 februari 2010, 09:07
Annalena is idd een dame van rond de 40jr met kort blond haar volgens mij. Dus vlechten wordt dan wat lastig. Is wel zonnebank bruin en nogal slijmerig in de zin van "ik vind jouw zo'n leuke man" etc.
Als jouw Annalena jonger was is het wellicht versie 2.:biggrin:
Willem2
10 februari 2010, 11:59
... Is wel zonnebank bruin en nogal slijmerig in de zin van "ik vind jouw zo'n leuke man" etc.
De waarheid is soms hard :rolleyes: ;) : Jij bent echt leuk !!!
klaasdirk
21 februari 2010, 11:32
Het was alweer een tijdje geleden dat ik YinYang had aan gedaan. De laatste keer was nog van voor de verbouwing (ongeveer 2 jaar terug). Het bezoek van vandaag was niet helemaal gepland, maar goed ik was er...
Was me in eerste instantie opviel was de rust die er heerste, niet overdreven vol met dames en b(h)eren, gewoon relaxed. Eerst naar de wellness, lekker opwarmen in de sauna, moet zeggen het ziet er netjes uit!
Daarna tijd voor wat actie! Hoewel, de sfeer was ietwat te relaxed, er werd weinig gejaagd en de hetjes en beren hingen verveeld wat rond. Ging maar even op de bank hangen met een glaasje water!? Als snel kwam de Hongaarse brunette Maja me gezelschap houden. Maja is 22 jaar en was pas 1 week aanwezig in yinYang maar de afgelopen 6 maanden actief in verschillende Duitse clubs. Niet direct mijn type maar ze was lief en wist iets bij me te raken. Op de kamer goed gezelschap, lekker tongzoenen (met tong-piersing), volovergave pijpen en heerlijk geneukt! Gewoon goed! Daarna weer wat gerelaxed en iets gegeten. Als 2e en laatste een sessie gehad met Magdalena een 30 jarige blonde Poolse schoonheid. Knappe meid met een erg mooi gezichtje en vooral erg lief. Dit was gewoon een goede en gezellige sessie. Al met al een geslaagde dag, maar het zal wel weer een poosje duren voor ik hier terugkeer....
libero
21 februari 2010, 22:49
mijn complimenten aan yy. wat ziet het wellness gedeelte er strak en chique uit.
jammer genoeg de buitenruimtes niet kunnen bewonderen.
De lassagna smaakte prima, de grill leverde uitstekende lappen vlees af, nu nog een paar keer per dag de dvd in de kino verwisselen en over de faciliteiten heb ik dan niks meer te klagen.
Alleen het dames aanbod op deze zondag was minder dan ik me had voorgesteld
Royy
22 februari 2010, 03:03
Ben erover aan 't denken om binnenkort eens naar YY te gaan. Het lijkt me 'n super ervaring om eens wat tijd in zo'n club door te brengen, is eens wat anders dan de 'standaard' sex haha.
Ik ben echter pas 19, en heb nog helemaal geen ervaring met betaalde sex. Zijn er meer jongeren aanwezig, of zal ik waarschijnlijk de enige zijn? En maakt 't de dames niks uit? (is natuurlijk per persoon verschillend, maar jullie zullen dat veel beter kunnen inschatten dan ik).
Kom ik er uberhaupt wel binnen, of is 't pas vanaf 21? (krijg de huisregels op de YY site niet geopend).
Alvast bedankt voor alle antwoorden ;)
The Joker
22 februari 2010, 19:52
18 is de minimumleeftijd, als je je gewoon netjes en beleefd gedraagt kom je zo binnen.
Je moet alleen niet met slippende banden in een VW Golf over het terrein gaan racen, want dan kun je bij de deur rechtsomkeert maken :)
Zijn wel meer jonge mannen en gelukkig ook meer jonge meiden :freu:
smp
23 februari 2010, 19:28
Ben alweer hier hoehoe hihi zo Zondag YY geweest paar keer op kamer geweest 5 x waarvan ik 2 namen niet meer weet over de 3 sessies hebt ik al geschreven .
next time over 4 weken hoopt ik .
ik wil nu al gaan , maar kan niet:frown:
hen
24 februari 2010, 21:32
Royy wel zelf je condooms meenemen en je moet gewoon tegen die meiden zeggen dat je er vaker al bent geweest anders tellen zich maar wat raak en ga je als arme man naar buiten en stel de vraag pijp je zonder condoom als ze nee zegt zeg dan ik pak een ander laat zien wie de baas is
hee royy dan mag je ook voor de eerste keer stemmen je wordt nu een echte vent
hee royy je bent nu 19 als je schaamhaar hebt kun je dat beter afmaaien dan likken die meiden ook aan je ballen
hee royy als je een ovejaarkaart hebt krijg je korting hoeveel weet ik niet precies
hee royy pas op voor ketsbaja die valt ook jongens van 19 lastig zeg gewoon MENEER ik werk hier niet
hee royy je moet ook niet met slippende fietsenbanden het terein op race want dan kun je ook links om keer maken
Badslippers
24 februari 2010, 22:54
Alleen het dames aanbod op deze zondag was minder dan ik me had voorgesteld
Hmmm, ik vond t wel meevallen. Was zondagavond ook daar. Gezellig geklets en gelachen met de sympathieke en stevige Ischa. Tja, dat eindigde natuurlijk op de kamer. . . en dat liep uit tot zo'n twee uurtjes.
richardgaatstappen
25 februari 2010, 08:09
Klaasdirk schrijft op 21 februari:
"Als 2e en laatste een sessie gehad met Magdalena een 30 jarige blonde Poolse schoonheid. Knappe meid met een erg mooi gezichtje en vooral erg lief. Dit was gewoon een goede en gezellige sessie."
Mijn vraag:
betreft het hier de Magdalena die tot september werkzaam was in Golden Time? Engels sprekende Poolse, 34 jaar, siliconen C-cup, stevige brede heupen, een beetje een zware stem, altijd zeer elegant gekleed in mooie lingerie, heftig tongzoenend, zeer elastisch bewegend, niet op haar mondje gevallen en met een fantastische service? :rolleyes:
klaasdirk
25 februari 2010, 17:18
Nee, sorry Richard, geen siliconen gezien/gevoeld en voorzichtig zoenen.
Ze zei al een maand of 8 in YinYang te werken...
Jimmy Doe
26 februari 2010, 01:07
Net terug van YY, ben er bijna de hele dag geweest en ik was zeer tevreden over het eten en de 2 meisjes waarmee ik op kamer ben geweest.
De verhouding beren / dames was in het begin 30 /70 en in de avond 50 / 50.
Kennis gemaakt met Lars1983, wat tussen de sessies en de sauna door erg gezellig was. :wink2:
Gr. Jimmy Doe :wink2:
gignnl
26 februari 2010, 05:06
wie kan me helpen?op welke dagen is poolse joanna bekend uit gt in haar heidi pakje bij yy aanwezig?
Jimmy Doe
26 februari 2010, 12:05
Mmmmmmmm, daar heb ik in GT en in YY mee gekamerd, maar ik heb haar daar zeker al 4 maanden niet gezien, terwijl ik toch op verschillende dagen van de week daar was.
Gr, JD
inus
26 februari 2010, 16:24
Weet iemand of een jarige op zijn verjaardag gratis binnen mag in YY ?
RAUL7
26 februari 2010, 16:32
BEN JE JARIG?
Als je op de dag van je bezoek aan SAUNACLUB YIN YANG jarig bent en je kunt dat aantonen middels je paspoort hoef je voor die dag geen entree te betalen!!!
:clown:Nieuw bij YY is dat je op je verjaardag gratis binnen mag :keesmi[1]:.
:smoke:
Willem2
26 februari 2010, 16:55
Het lijkt wel een ziekte :rolleyes:
:joke:
smp
26 februari 2010, 17:44
Hihihi :smile2: :gruebel: nu lijk iedereen wel :happybirth:
sofaking
26 februari 2010, 17:51
Dat van die verjaardag heeft ooit wel op hun website gestaan, maar nu staat het er niet meer. (Of ik kijk ernaast)
Willem2
26 februari 2010, 17:52
Hihihi :smile2: :gruebel: nu lijk iedereen wel :happybirth:
Nee, nu lijk je op Inus :gruebel:
Er moet maar snel een mod komen om wat te vegen ;)
:smoke::hammer::wink2:
Willem2
26 februari 2010, 17:54
Dat van die verjaardag heeft ooit wel op hun website gestaan, maar nu staat het er niet meer. (Of ik kijk ernaast)
Maar jij bent toch binnenkort jarig of kreeg je nog wat van het forum :eek:
Er moet maar snel een mod komen om wat op te ruimen want ik kijk er naast :wink2:
RAUL7
26 februari 2010, 18:04
Het lijkt wel een ziekte :rolleyes:
:joke:
Geen ziekte, een fetish :smoke:!
Kijk hier (http://www.empflix.com/view.php?id=36251) maar eens naar! :eek:
RAUL7
26 februari 2010, 18:10
Klopt, nu staat het er niet meer op.
Johnny99
26 februari 2010, 18:33
Dit kan ik bevestigen, in januari van deze actie gebruik gemaakt.
sofaking
26 februari 2010, 18:34
Maar jij bent toch binnenkort jarig of kreeg je nog wat van het forum :eek:
Er moet maar snel een mod komen om wat op te ruimen want ik kijk er naast :wink2:
Ik ben al veel te oud om nog jarig te zijn. :baby2:
Ach ja, de prijs van sinterklaas en Pieterman. :freu:
Dag en nacht denk ik eran. :gruebel:
Had deze maand een reis naar de YY gepland :smile2:
Dat plan was vlug gestrand. :heul:
En Duitsland ligt nog minder voor de hand :wand:
Ik wil meer clubs in Nederland:Grrr:
(en liever nog in België)
Willem2
26 februari 2010, 19:02
Dit kan ik bevestigen, in januari van deze actie gebruik gemaakt.
Niet spuit11 komt met het juiste antwoord maar het is : Johnny99 :freu:
(je hebt er alleen nog niks mee gewonnen :eek: ;) )
Ik ben al veel te oud om nog jarig te zijn. :baby2:
.......
(en liever nog in België)
Wat rijmt er op België :gruebel:
:wink2:
sofaking
26 februari 2010, 20:21
Niet spuit11 komt met het juiste antwoord maar het is : Johnny99 :freu:
Wat rijmt er op België :gruebel:
Een mod die offtopic gaat ? Oeioei, het einde der tijden is nabij. :bibber_2:
België rijmt op : raar, griezelig, bizar.
België wordt namelijk uitgesproken als : Bellege.
En een raar, griezelig, bizar persoon is : ne grellege.
smp
27 februari 2010, 13:26
Hoi Hoi ,
Even iets vergeten te vermelden ,vorige week was ik weer yy geweest, oke nu we het toch even hebben over het sauna gedeelte schoon echt top, maar ze hebben weer iets vergeten .
Wat !!! Een apart ruimte om even je tanden te poetsen en-/of spoelen .
Waarom ? tja na het eten had ik toch graag een zuivere mond of jij niet soms, trouwens zag ook in de kleedkamers zo 2 toestellen van mondspray en tandenborstel met tandpasta ideaal.
Maar ik had mijn eigen spullen bij en vroeg aan de ballie waar moet ik tanden poetsen en kreeg als antwoord OP WC het stonk daar en was een beetje onzuiver bah dacht ik ,maar toch gedaan en hoe moest ik mijn mond spoelen er waren ook geen bekertjes te bespeuren.
Alléé ik hoopt dat deze aparte ruimte toch nog ergens zal komen om ons gebit te zuiveren , zo komen we en ruiken we veel lekkerder voor de dames.
ciao
hen
28 februari 2010, 05:59
wie was die jongen in zijn VW die gisteren met slipende banden aan het race was op de parking?????
hen
28 februari 2010, 06:07
gisteren weer 2 drama wijven gehad lagen als een zandzak op bed mog je niet kussen en aan die moeshi komen daarintegen was het eten wel heel lekker en ook nog gezellig met de bardame gesproken
Willem2
28 februari 2010, 17:45
Afgelopen donderdag toen ik in YY was ook met deze dame gekamerd.
Ik plaats nu pas een berichtje omdat de alfabetische volgorde link niet werkt en ik even rustig moest zoeken of er al een Topic over haar was.
Volgens mij niet dus..........
De link heb ik aangepast. Maar het werkt altijd alsje op discussie drukt dan krijg je een alfabetische volgorde ;)
Er is wel een hongaarse Christina, Jimmy Doe. Misschien even die zoeken en vergelijken.
Johnny99
28 februari 2010, 17:59
Jammer.
Willem2
28 februari 2010, 18:18
Jammer.
Je bent weer in beeld :eek: ;)
Jimmy Doe
1 maart 2010, 01:24
De link heb ik aangepast. Maar het werkt altijd alsje op discussie drukt dan krijg je een alfabetische volgorde ;)
Er is wel een hongaarse Christina, Jimmy Doe. Misschien even die zoeken en vergelijken.
Hongaarse Christina heb ik in 't verleden ook mee gekamerd, dit is echt een andere Christina, ook qua service, gelukkig :) Gr. Jimmy Doe.
richardgaatstappen
1 maart 2010, 13:35
"Als 2e en laatste een sessie gehad met Magdalena een 30 jarige blonde Poolse schoonheid. Knappe meid met een erg mooi gezichtje en vooral erg lief.
Zijn er meer heren-ijsberen die ervaring met deze Magdalena hebben?
Ik ben zeer benieuwd naar hoe zij scoort bij ijsberen.
grtz,
Richard
bospoeper
1 maart 2010, 14:26
Als dat Magda is, een mooie blonde poolse met een tattoo van een dreamcatcher op haar arm, dan zal je, je het zeker niet beklagen. Lief, grappig en een uitstekende service.
BSesamstraat
1 maart 2010, 23:08
"Als 2e en laatste een sessie gehad met Magdalena een 30 jarige blonde Poolse schoonheid. Knappe meid met een erg mooi gezichtje en vooral erg lief.
Zijn er meer heren-ijsberen die ervaring met deze Magdalena hebben?
Ik ben zeer benieuwd naar hoe zij scoort bij ijsberen.
grtz,
Richard
Richard wat heb je met haar? Ben erg benieuwt wat voor ervaring jij met haar heb...
BSesamstraat
1 maart 2010, 23:09
Hoe is het laatste tijd met nlse damens???
Bijout
3 maart 2010, 16:12
Hallo ik ben sinds 2 jaar geleden in yy geweest met een zekere Luana of te wel Alice zo een poolse met dikke tieten . Ik had haar telefoon nummer maar ben het kwijt. Weet iemand of die daar nog werkt.
Had altijd laarsjes aan ging er volgen mij mee naar bed was wel een lekker wijf een appart ding zo
Badslippers
8 maart 2010, 23:16
Het is donderdagavond 4 maart en het langzamerhand vertrouwde geluid van de knerpende kiezelstenen weerklinkt onder mijn autobanden als ik het terrein van ons lommerijk gelegen Yin Yang oprij. Ik loer over de parkeerplaats in de hoop een bekende auto te spotten. Want wat lijkt het me leuk als ongebonden, vrije vent eens een bekende tegen te komen die wat minder ongebonden en vrij is en mij met het schaamrood op de kaken gaat bekennen dat hij de club bezoekt vanwege de goede gesprekken en het zo goed als gratis eten en drinken. Zoiets als de PlayBoy kopen vanwege de interviews. Jammergenoeg tref ik geen buren, familieleden of collega's.
Geroutineerd leg ik de 105 euro op de balie waarvoor ik een roze polsbandje en een drankpas ontvang. Nog net zie ik hoe de blondine aan de balie een pornovideo aan de security beambte van die avond overhandigt met de woorden: "Hier Stefan, kun jij je vanavond ook weer amuseren." Op de omslag zie ik een naakte vent met een lul waar je beton mee kapot kan slaan. Stefan antwoord echter: "Heb je ook iets met een grote lul?" Zo, de toon is alweer gezet.
Snel omkleden, de kleding in de te kleine locker proppen en op zoek naar die foeilelijke "badelatscher" maatje 43. Het ontbreekt er nog maar aan dat er geen paar witte tennissokken bijgeleverd worden. Dan zou er pas sprake zijn van echte oostduitse porno.
Ik positioneer me op de op 1 na beste plek, het voetenbankje naast de sauna. Een zeer strategische plek omdat het hier een soort van veredelde tippelzone betreft. De dames komen en gaan. Maar ook strategisch omdat het voetenbankje je een alibi verschaft om nog niet tot actie te hoeven overgaan:
- Je liegt: "Ik ga dadelijk nog eerst de sauna in." of
- je liegt: "Pfff ik kom net uit de sauna, even afkoelen. of
- je liegt: "Ik heb net een stomende sessie achter de rug, even acclimatiseren.
Het voetenbankje kan echter ook problemen opleveren zo ervaar ik vanavond.
Als eerste komt een beeldschone gitzwarte Afrikaanse naast me zitten met de naam Beate. Niet alleen mannen blijken dus te liegen want bij de naam Beate denk ik in eerste instantie aan een duitse stoeipoes met borsten ter grote van een paar koplampen van een degelijke Mercedes of Audi. Maar goed, Beate is een vrolijk meisje met een lieve lach en een prachtig figuur die zelfs in een jutezak sexy gekleed zou gaan maar die echter ook het standaard deuntje afdraait: "The evening sucks." Waarop ik antwoord: "and you?" Even kijkt ze me niet begrijpend aan maar reageert toch vrij snel met: "I suck and I Fuck." Kijk, dat biedt perspectief. We kletsen wat en het klikt wel. Beate investeert in het gesprek en tevens streelt ze mijn been waardoor het dunne handdoekje niet meer die bescherming biedt die ik graag zou wensen.
Maar dan komt Jessie door de schuifdeur. We kennen elkaar, ze spot me en komt aan de ander kant naast me zitten. Ai, concurrentie! Jessie spreekt Duits, Beate Engels en de komende 10 minuten voel ik me een nerveuze tolk die tracht zijn kloppende roede onder controle te houden tussen deze twee hete vuren. Ik kan nu die smoes gebruiken om de sauna in te gaan maar de zweetdruppels op mijn voorhoofd (en de steeds hoger stijgende handdoek) verraden dat ik het al heet genoeg heb. Ik twijfel, ga ik voor geroutineerde Jessie of ga ik voor donker en mysterieus Afrika? Ik kijk links naar Beate en zie een mond en lippen zo groot, die zuigen een golfbal door een tuinslang (vrij naar Full metal Jacket!), ik kijk naar rechts en zie de zaadvragende ogen van Jessie die schijnen te zeggen: "Bij mij ben je de komende uren goed onder de pannen." De diesel in mij zegt: "Lang en langzaam." En lang en langzaam werd het met Jessie. 4 uur later en 300 euro lichter stap ik voldaan uit de Japanse kamer waar we het begrip erotiek in al zijn vormen hebben ondergaan ( een nieuw record voor Badslippers!) Voor de meer expliciet ingestelde lezers stel ik voor om het lijstje met afkortingen door te nemen en het Frans, Grieks, en Russisch nader te bekijken, dat dekt zo ongeveer de lading van die avond. Maar de volgende keer ga ik toch voor Afrikaans. "Beate here I come!"
Goedemorgenallemaal
9 maart 2010, 10:50
Hallo ik ben sinds 2 jaar geleden in yy geweest met een zekere Luana of te wel Alice zo een poolse met dikke tieten . Ik had haar telefoon nummer maar ben het kwijt. Weet iemand of die daar nog werkt.
Had altijd laarsjes aan ging er volgen mij mee naar bed was wel een lekker wijf een appart ding zo
... dikke tieten ...... ....lekker wijf.... ... apart ding....
Toch niet de gebruikelijke vocabulaire alhier als we het over "Dames" hebben.
't is hier geen kantine van de voetbalclub.
Dalton
9 maart 2010, 12:37
Waren het lieslaarzen en lichtblauw dan is dat de dame die de rattenvanger van harmelen is opgevolgd:hammer:
zit Nienke nog altijd aan de entree of is ze al met zwangerschap verlof ???
Bubbelbader
11 maart 2010, 21:07
Als donor zou je dat toch moeten weten?????:liebe2::eek::biggrin::biggrin:
przybo
14 maart 2010, 11:58
Gisteren nog eens een bezoekje gedaan aan YY.
Meeste voor mij bekend dames waren niet aanwezig en ik waande me in een ander werelddeel dan europa.:confused:
Ik denk dat azie ( china en turkije ) voor 90% de bevolking uitmaakten.:ranting2:
Sfeer was dus alles behalve. Leuke kamersessie gehad met pools / duitse Jill :biggrin:en op tijd ( veel te vroeg ) het pand verlaten.:mad:
Als ze zo verder gaan doen zal ik maar wat verder moeten rijden:rofl: en de sfeer in de Duitse clubs gaan opzoeken.:cool:
Ze zit er nog
seksenfun
14 maart 2010, 16:34
Die staat toch altijd recht, bij mijn weten :smoke:.
beer67
15 maart 2010, 16:21
kan iemand mij vertellen waar lina gebleven is
zeppos58
15 maart 2010, 18:25
kan iemand mij vertellen waar lina gebleven is
misschien.... "boven op de berg, boven op de berg......" :baeh:
peterhasselt
16 maart 2010, 11:13
Is Patricia nog werkzaam in YY of elders ???
mennen2010
16 maart 2010, 15:21
Is YY van niveau te vergelijken met de Duitse clubs of is het daar eigenlijk niet veel soeps?
janjanjan
16 maart 2010, 15:31
Is YY van niveau te vergelijken met de Duitse clubs of is het daar eigenlijk niet veel soeps?
De meningen lopen sterk uiteen, voor mij is YY goed met daarbij een tip: wees zorgvuldig in je keuze.
mennen2010
16 maart 2010, 16:04
De meningen lopen sterk uiteen, voor mij is YY goed met daarbij een tip: wees zorgvuldig in je keuze.
Van vrouw bedoel je dan?:-)
janjanjan
16 maart 2010, 16:14
Ja. Ter aanvulling, afwerksters en topdames zijn in elke club te vinden, dus ook in YY en de eerstgenoemden zullen jou als groen beertje sneller vinden dan dat jij de laatstgenoemden vind. Dus neem je tijd voor je een dameskeuze maakt, kijk rond, maak hier en daar een praatje en wees vooral duidelijk en geef aan wat je wensen zijn. Wat in YY relatief vaak voorkomt is pmc i.p.v. pzc. Verder was er nog een vooroordeel dat veel dames 100 euro p/u zouden vragen, ik heb dit zelf niet ondervonden. Dus mocht je gaan veel plezier, je zult een aangename dag hebben.
Zakkenleger
16 maart 2010, 16:16
Jawel, en zeker voor mensen die verward zijn over hun sexuele identiteit :eek: :
Ik ben nu vrouw :biggrin::biggrin:
janjanjan
16 maart 2010, 16:21
Jawel, en zeker voor mensen die verward zijn over hun sexuele identiteit :eek: :
Jaja JJJ is een domme linkse hermafrodiet. Nog commentaar over mijn zelfinzicht ;)
mennen2010
16 maart 2010, 16:21
Mja, dit moet ik idd beter doen. Een beetje rondkijken en beter kiezen. Ik heb in GT 2 mindere sessies op 3 gehad en degene waarbij ik echt een praatje maakte voor de kamer heb ik een zalige tijd gehad. Ik sta namelijk nogal redelijk op die GFE, is het oke om aan de vrouwen te vragen of je eerst die kus mag testen?:)
Het klinkt dom maar ik sta er echt op het TZ heftig is en goed. Sommige vrouwen maken maar wat wijs... Ze zeggen zoenen maar dat is dan de lipjes en het puntje van de tong. Dit hoef ik niet...
janjanjan
16 maart 2010, 16:28
Mja, dit moet ik idd beter doen. Een beetje rondkijken en beter kiezen. Ik heb in GT 2 mindere sessies op 3 gehad en degene waarbij ik echt een praatje maakte voor de kamer heb ik een zalige tijd gehad. Ik sta namelijk nogal redelijk op die GFE, is het oke om aan de vrouwen te vragen of je eerst die kus mag testen?:)
Het klinkt dom maar ik sta er echt op het TZ heftig is en goed. Sommige vrouwen maken maar wat wijs... Ze zeggen zoenen maar dat is dan de lipjes en het puntje van de tong. Dit hoef ik niet...
Ha een gfe-beertje ;) Je wensen zijn iig duidelijk, wat dat betreft zou Bernds van alle clubs een prima eerste keuze zijn voor wat betreft 'garanties' tot je wenspakket. Maar wees niet te haastig in je dameskeuze, in welke club dan ook, een goede dame neemt de tijd voor je en al aftastend wordt je wel duidelijk of het zal bevallen of niet, maar maak het niet te bont. De kus zou ik persoonlijk niet testen, eenmaal kussen is voor mij kameren.
Nog een tip: Ga niet af op de mening of advies van ZL ;)
mennen2010
16 maart 2010, 16:34
Ha een gfe-beertje ;) Je wensen zijn iig duidelijk, wat dat betreft zou Bernds van alle clubs een prima eerste keuze zijn voor wat betreft 'garanties' tot je wenspakket. Maar wees niet te haastig in je dameskeuze, in welke club dan ook, een goede dame neemt de tijd voor je en al aftastend wordt je wel duidelijk of het zal bevallen of niet, maar maak het niet te bont. De kus zou ik persoonlijk niet testen, eenmaal kussen is voor mij kameren.
Ja ik wil zeker ook niet profiteren van de dames en bankhangen zoals jullie dat hier noemen maar een vrouw die me dingen wijsmaakt en dan met mijn geld gaat lopen, kan ik wel afschieten dus dat is ook niet echt positief :wand:.
Ik snap die afwerksters ook niet, ze maken bij mij zowiezo geen kans op meer dan een half uur en ze maken al helemaal geen kans op herhaling maarja ieder zijn ding. Die meid die me gaf wat ik had gevraagd, heb ik 2 uur op de kamer gehad plus fooi, dan haalt zij er uiteindelijk toch veel meer uit... Ochja kieskeurig zijn is de boodschap of gwn allemaal testen en dan afvinken? :biggrin:
PS : ik las hier op één van de pagina's dat er een kortingstarief was voor een bepaald uur? Is dit nog steeds het geval?
janjanjan
16 maart 2010, 16:41
Ja ik wil zeker ook niet profiteren van de dames en bankhangen zoals jullie dat hier noemen maar een vrouw die me dingen wijsmaakt en dan met mijn geld gaat lopen, kan ik wel afschieten dus dat is ook niet echt positief :wand:.
Zie het als leergeld dat later zijn vruchten afwerpt.
Ochja kieskeurig zijn is de boodschap of gwn allemaal testen en dan afvinken? :biggrin:
Ja kieskeurig zijn en wbt dat laatste is een goede strategie maar afhankelijk van de inhoud van je knip :tongue:
Bosco
16 maart 2010, 16:45
Veel beertjes willen ook snel afgewerkt worden. ( tijd is geld )
De dames zijn daar op ingespeeld v.n. wanneer ze met 'n onbekend beertje voor het eerst mee gaan.
Geef duidelijk van te voren aan dat jij geen haast heb, en dat je GFE wilt hebben.
Dat zal je een hoop teleurstellingen schelen. ;)
mennen2010
16 maart 2010, 16:45
Zie het als leergeld dat later zijn vruchten afwerpt.
Ja kieskeurig zijn en wbt dat laatste is een goede strategie maar afhankelijk van de inhoud van je knip :tongue:
Mja dan hoop ik nog lang vruchten te plukken aangezien ik één van de jongste is die clubs ben. Zo voelde ik me althans in GT afgelopen weekend :). Weet je toevallig of het kortingtarief nog van toepassing is?
janjanjan
16 maart 2010, 16:49
Mja dan hoop ik nog lang vruchten te plukken aangezien ik één van de jongste is die clubs ben. Zo voelde ik me althans in GT afgelopen weekend :). Weet je toevallig of het kortingtarief nog van toepassing is?
Ja ,voor 14:00 40 euro, daarna 50. En wat betreft je leeftijd geniet van de geneugten van een oudere vrouw, voor mij geen optie meer :gruebel:
mennen2010
16 maart 2010, 16:56
Wat zou ik toch moeten doen zonder de raad van al die ervaren rotten hier? :gruebel:
Thanks voor de info!
Zakkenleger
16 maart 2010, 17:02
Jaja JJJ is een domme linkse hermafrodiet. Nog commentaar over mijn zelfinzicht ;)
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik heb alleen wetenschappelijk onderbouwd dat het juryschap je iq negatief beïnvloed heeft. Jouw statement is daar ook een bevestiging van, dank je wel. :rolleyes:
Nog zo'n statement. :biggrin: Wel is het zo dat beertjes met laten we zeggen een wat beperkt iq, de adviezen van ZL slecht op waarde weten te schatten. ;)
janjanjan
16 maart 2010, 17:31
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik heb alleen wetenschappelijk onderbouwd dat het juryschap je iq negatief beïnvloed heeft. Jouw statement is daar ook een bevestiging van, dank je wel. :rolleyes:
Wetenschappelijk onderbouwd :confused: Publiceer het onderzoek eens met die opmerkelijke bell-curve waarin nul-waarden voorkomen :baeh:
Nog zo'n statement. :biggrin: Wel is het zo dat beertjes met laten we zeggen een wat beperkt iq, de adviezen van ZL sslecht op waarde weten te schatten. ;)
Geen statement maar feit, sla de YFB-analen erop na, is de vinden onder het hoofdstuk ‘Ik dram door tot ik gelijk heb’ ;)
Afijn genoeg offtopic geleuter hier, ik hoor een ‘bigdaddy’ veegmachine aankomen…
Zakkenleger
16 maart 2010, 17:41
Wetenschappelijk onderbouwd :confused: Publiceer het onderzoek eens met die opmerkelijke bell-curve waarin nul-waarden voorkomen :baeh:
Heb ik al gedaan. Test voor je iq: zoek maar eens op in welk wetenschappelijk tijdschrift. :thefinger:
Geen statement maar feit, sla de YFB-analen erop na, is de vinden onder het hoofdstuk ‘Ik dram door tot ik gelijk heb’ ;)
Er zijn beren die nog meer voor die titel in aanmerking komen. :rolleyes:
mennen2010
16 maart 2010, 17:56
Ik twijfel echt waar mijn volgende keer gaat doorgaan. Ik wil YY wel eens verkennen maar heb daar in GT voor mijn vertrek zo een zalige sessie gehad met een dame die me alles gaf dat me gelukkig maakt. Verscheurende keuze aangezien ik ongeveer eens per maand wil gaan en die tijd daartussen ondraaglijk is. K ben nog maar één keer geweest en die drang om terug te gaan neemt al enorme proporties aan...
Bosco
16 maart 2010, 17:59
Ik twijfel echt waar mijn volgende keer gaat doorgaan. Ik wil YY wel eens verkennen maar heb daar in GT voor mijn vertrek zo een zalige sessie gehad met een dame die me alles gaf dat me gelukkig maakt. Verscheurende keuze aangezien ik ongeveer eens per maand wil gaan en die tijd daartussen ondraaglijk is. K ben nog maar één keer geweest en die drang om terug te gaan neemt al enorme proporties aan...
Welkom bij de verslaafden :biggrin:
janjanjan
16 maart 2010, 18:01
:gruebel:
Nog een tip, laat je spaarvarken en plasticpassen thuis tijdens je volgende clubbezoeken :rolleyes:
mennen2010
16 maart 2010, 18:16
:gruebel:
Nog een tip, laat je spaarvarken en plasticpassen thuis tijdens je volgende clubbezoeken :rolleyes:
Ja ik weet het, dit is geen ideale situatie. Mss dat het een beetje zal kalmeren als ik een paar keren ben geweest, zo ging het bij het raamwandelen toch voor mij :). Ik bedoelde met alles wat me gelukkig maakt hetgene wat ik verwacht van een dame als ik ermee kamer. Geen overdreven melodramatische dingen of verliefdheid gaan verwachten he :tongue:.
Ik neem altijd een vooraf bepaald bedrag mee en haal niet af in de buurt. Heb ik bij het raamwandelen ook altijd gedaan, ik stelde ook daarvoor een budget in omdat ik niet altijd na een half uur buiten ben. Ik hou van langere sessies met GFE dus 5 min neuke en buiten is niks voor mij. Dat budgetmanagement zit wel snor denk ik maar alvast bedankt voor de tip!
Badslippers
17 maart 2010, 00:11
Tot nu toe heb ik 4 clubs bezocht. VV, YY, GT en PSR. Tja wat kun je erover zeggen. YY was de eerste club die ik 3 jaar geleden voor het eerst bezocht en daarom een speciale plek in mijn hart heeft. Bovendien was mijn eerste wip daar met Semmie en dat was een klasse meid. Ik viel tegelijk met mijn neus in de boter, of moet ik zeggen met mijn tong in de boter! Wat smaakte die griet lekker. Ik vind YY erop vooruit gegaan met hun verbouwing. Het eten is soms matig (als je er te laat bij bent), over de dames heb ik geen klagen en de sfeer is gemoedelijk. Het meubilair is wel aan vervanging toe.
Bij VV kreeg ik mijn eerste FT en wel van de onvolprezen WanLi en ook nog op de mooiste kamer. Sjokt daar eigenlijk wat rond als een kleine dwergpigmee met de handtas aan haar arm. Ik heb er veel lol mee gehad. Een vakvrouw. Het is tot nu toe de enige dame die me een keer gratis verwende. Maar ja, toen had ik de andere keren al wel flink gedoneerd. Eten is goed bij VV. Mooie entourage, mooie kamers maar zorg niet dat je in de kelder belandt want dan kom je in zo'n soort cellencomplex waar de dames hun locker hebben en een paar duiventillen liggen. Zorg dat je de trap op moet daar liggen een paar mooie kamers. Wellness is echter zwaar klote in VV. Ze verzinnen wel altijd wat om het de gasten naar de zin te maken. Mooie badjassen. De keren dat ik er kom wemelt het van de dames van allerlei origine.
Over GT kan ik kort zijn. Slechts 1 keer geweest en toen vond ik er veel vage kerels rondhangen (en daar kom ik niet voor). Kan ook gewoon domme pech zijn geweest. Wel mooie club met heeeeel veeeeel dames in allerlei soorten en maten. Ligt ook het dichtse bij me. 15 minuten rijden. Toch nog eens checken.
PSR heb ik dit jaar voor het eerst bezocht. Hele mooie club, redelijk groot waardoor alles zich wat spreid. Dames aanbod wisselend maar de keuzes bepaal jij als beer. Toch? Ik zag daar zelfs een dame met hoorapparaat en op leeftijd. Dan ga je denken: "Zal ik eens checken of die wellicht ook een kunstgebit heeft en misschien zelfs een houten been!" Makkelijke club ook. Prijzen zijn bij iedereen duidelijk en er kan in principe overal plezier gemaakt worden waardoor er amper wachttijden bij de kamers zijn. Het gezamenlijke kleedlokaal vind ik ook wel wat hebben. Vroeger moest ik altijd onder de deur doorkijken naar de meiden tijdens de gymlessen en nu staan de dames zich gewoon naast me uit te kleden, op te maken én gek te maken. En eten a la cart, mooi restaurant, serre en zitgedeeltes. Bar kon wat ruimer. Mooie dames achter de Theke. Wel ver rijden.
Het is hier al zo vaak gezegd. Elke club zal iets hebben en misschien zijn de eerste indrukken en ervaringen ook van invloed. Dit jaar worden zeker nog gecheckt door Badslippers LR en PHG.
Silvester
17 maart 2010, 13:06
....PSR heb ik dit jaar voor het eerst bezocht....
....Dames aanbod wisselend....
....Ik zag daar zelfs een dame met hoorapparaat en op leeftijd. Dan ga je denken: "Zal ik eens checken of die wellicht ook een kunstgebit heeft en misschien zelfs een houten been!"....
Feel free to check, maar pas op, deze dame is heeeel echt... :lostit:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20906
pvanzand
18 maart 2010, 19:23
Waar hangt deze WanLi tegenwoordig uit??
Big30
18 maart 2010, 19:30
Waar hangt deze WanLi tegenwoordig uit??
Voor het laatst in VV gespot maar geen idee of ze er nog werkt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=97060&highlight=wanli#post97060
seksenfun
20 maart 2010, 00:02
Gisteren van 11.00 uur tot 22.30 uur weer een superdag beleefd in YY.
- genoten van de eerste zon, buiten op het terras (het buitenzwembad is nog een weekje buiten bedrijf, ze zijn het aan het klaarmaken voor de lente en zomer)
- binnenzwembad warmer dan in PSR, World, ACA... tof
- binnenzwembad is nu ook met jetstream uitgerust
- zeer veel dames, zeer veel mooi en slanke tot lolitadames aanwezig (vaak minder beren dan dames, da's altijd :freu:)
- een dame gespot die voor het eerst een slipje aan had in haar DVP-carrière, samen met haar vriendinnetje, die halftijds in SKW vertoeft en halftijds in YY)
- het wellnessgedeelte is nu met aangepaste muziek ("relaxing with nature")
- HWP's werken perfect, enkel effe kijken welke knop je indrukt, het staat aangegeven, eentje voor watermassage, eentje voor luchtmassage (=flinke broebels)
- men vraagt met aandrang om kenbaar te maken welke dames een belabberde service leveren zodat er wat kan aan gedaan worden (da's positief)
- net als stijveke durf ik me wel eens in te laten met "zwartjes", gisteren ook weer met een verbluffende sessie (sessie die vele damesservices overtreft) als resultaat, ze werkt nog niet zó lang in YY, een fantasie mee waargemaakt die ik nog met geen andere clubdame heb kunnen beleven, lekkere massage en nam vooraf en nadien zeer ruim de tijd om wat te bankhangen (altijd prettig :smoke:)
- de sfeer was vrolijk, uitgelaten en leuk
seksenfun
20 maart 2010, 23:57
Afgelopen donderdag van twee meiden uit PSR vernomen dat ze naar YY kwamen omdat daar doorsnee genomen niet verwacht wordt dat je eerst wat keuvelt met de beren vooraleer op kamer te gaan, "zoals dat trouwens in de meeste clubs is", vervolgde de dames nog. Dit sterkt alleen het opzet van PSR: een relaxte GFE-club, uniek in zijn soort.
Gelukkig zijn er steeds uitzonderingen op de regel in alle clubs en kan ik dus toch genieten van prachtige voor en naservice in alle clubs. Zoals afgelopen donderdag mijn dame haar gezicht en manier van doen boekdelen sprak toen ze hoorde dat ik een lief knuffelbeertje was. Opgelucht dat ze was. Zolang er dus maar voldoende Footsen rondlopen in de clubs, kan ik dus lekker mijn ding blijven doen, tot groot jolijt van de dames :smoke:.
seksenfun je hebt geen auto hoe kom jij daar????? met de velo?????
seksenfun
21 maart 2010, 19:44
op handen en voeten natuurlijk
RAUL7
21 maart 2010, 21:38
op handen en voeten natuurlijk
Ik dacht met paard en kar? :confused: :cool:
seksenfun
21 maart 2010, 22:54
Het voordeel is dat handen en voeten niet uit de tijd geraken. Nadeel is dat ik me een Guantanamogevangene (scrabblewoord) voel :smoke:.
Boy69
22 maart 2010, 12:47
Ik ben voornemens een bezoekje aan deze club te brengen.
Hoe is doorgaans de bezetting op een maandag ??
30...
als je geluk hebt meer...
als je tegenslag hebt 20 à 25
Maar laat dat je niet tegenhouden en ga gewoon eens een kijkje nemen!
Goedemorgenallemaal
22 maart 2010, 16:31
30...
En de maandag is over het algemeen geen dag voor Beren om los te lopen dus het zijn er vast genoeg.
sofaking
23 maart 2010, 19:04
Ik heb eindelijk ook nog even een kort bezoek kunnen brengen aan YY. (Ma van 11u tot 17u). 't was al geleden sinds september, dus kon ik nu pas voor het eerst de verbouwingen bewonderen.
De lockers zijn niet alleen kleiner geworden, maar de mijne leek ook niet erg proper. Nadat ik al mijn spullen erin gestouwd had zagen mijn handen zwart ! :mad:
Eerst een broodje gaan eten in de kantine. Die was al goed gevuld met deernes van alle slag en ik heb de indruk dat de tatouages van de dames steeds maar groter en lelijker worden. Er was één dame die mij direct opviel. Ravenzwart haar, niet te slank (maar zeker niet dik) met perfect uitnodigende rondingen net op de goeie verdiepingen. Haar zwart lingeriesetje gaf haar een heel geile, sletterige look ( en dat is bedoeld als een positief statement ) Helemaal mijn type. Daar zou ik ten allen prijze kennis mee moeten maken. :luvlove:
Na de maaltijd nog even naar het toilet en gaan douchen. Ik kwam voorbij een soort van halfopenstaande klapdeur en dat leek op een toilet al zag ik nergens een teken of opschrift op of boven de deur. Even binnen gaan kijken... 2 stalletjes, een lavabo. Ziet er goed uit. Toen kwamen er 2 dames binnen die me heel kwaad aankeken en me erop wezen dat ik om de hoek moest zijn. Oeps, damestoilet. :redface: Er stond wel degelijk een tekentje, zo bleek achteraf, alleen situeerde het zich zo'n kleine 25 meter naast de deur.
Toen ik na de douche aankwam in de bar was er van het vele vrouwvolk uit de kantine niet veel meer te merken. In het natte gedeelte waren er nog zo'n half dozijn dames die relaxten op de ligstoelen. Van de andere dames, inclusief mijn zwartharige schoonheid geen spoor meer. :gruebel:
Even gaan bubbelen. Het was een komen en gaan van ijsberen in 't natte gedeelte maar bijna geen damesverkeer. Even kwam er een klein bruinharig opdondertje binnenkijken. Zij was topless waarbij haar mooie borsten opvielen. Zij deden me denken aan de boezems van de jaren 50-60 sterren, Brigitte Bardot, Marylin Monroe, Jayne Mansfield enz... Stevig en vooruitpriemend. Dat waren de borsten die mijn geest in mijn pre-puberale tijd gekneed hebben tot de "tettenzot" die ik vandaag ben. Achter de douches (onzichtbaar vanuit mijn bubbelbad) waren de ligstoeldames hoorbaar plezier aan't maken. Men had kunnnen denken dat er een klas bakvisjes op schoolreis binnengevallen was.
Na de bubbels op zoek naar aktie ! Er viel nog steeds geen spoor te bekennen van de dame waar ik in de kantine al op had zitten geilen. Van de rest trouwens ook niet. Er moeten nog ergens verborgen ruimten zijn in YY waar de hertjes gaan schuilen denk ik. :nixweiss[1]:
Uiteindelijk aan de praat geraakt met een mooie donker-blondine op het bankje naast de sauna. Ze onderscheidde zich door haar dikke bos lang haar en had ook wel een mooi gezichtje. Ze stelde zich voor als Marina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20383) uit Duitsland. We zijn even later op kamer gegaan, waar ik me rustig heb laten verwennen. Ik was misschien nog wat moe van de 2 uur rijden, dus liet ik haar maar doen. Het gevolg was dat het al snel gedaan was en dit is de allereerste keer dat ik de dame hoor klagen dat het te snel ging. :wife_2[1]: De omgekeerde wereld. Maar goed, er was geen klik, en ik had geen zin in een tweede ronde, dus maar gaan afrekenen.
Na de vereiste rustperiode terug op jacht. In de gang tussen nat gedeelte en kleedkamer dacht ik het langgezochte doelwit te spotten terwijl ze de bar binnenliep, maar tegen dat ik daar aankwam was er geen spoor meer van haar. Even in de kino gaan kijken en daar werd ik onderschept door de B. Bardot-borsten die ik voordien even vanuit het bubbelbad had kunnen bewonderen. Hmmm de kans om die van dichtbij te bekijken en te betasten kon ik nu ook niet naast me laten liggen. Zij heete Jennifer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15434) en was Poolse. Wat liggen flikflooien in het donker. Tongzoenen wou ze enkel op kamer. Tja dat verhaal kennen we ondertussen maar al te goed :nee: en zoals verwacht kwam van dat tongzoenen op kamer niet veel in huis.
Teruggekeerd in de bar was de toestand flink veranderd. De barruimte zat nu goed vol met dames en beren. (Iets meer dames dan beren denk ik) Op zoek naar een plaatsje een paar keer aangeklampt door jagende dames, die echter niet aandrongen toen ik zei dat ik van de kamer kwam. Tenslotte nog een vrij plaatsje gevonden in één van de sofa's tegen de tuindeur. Tegenover mij zaten een drietal dames en toen er twee weggingen stond de overblijvende op en kwam naast mij zitten.
Zij was lang en slank met kleine borstjes en had kort blond haar. In alles het omgekeerde van mijn smaak. :angst: Haar gezichtje was wel mooi en vooral de vorm van haar mond vond ik wel sexy, maar gezien ik nog maar net van de kamer kwam, en zij een figuur had dat me helemaal niet aantrok, en gezien ik mijn laatste krachten wou opsparen om hopelijk die zwartharige nog te strikken, zou dit de snelste afwimpelactie worden in de geschiedenis van Yin Yang. :teuflisch:
Ze sprak me niet aan met "I want you" of "Haben sie lust..." maar kwam kennis maken in het Nederlands. Haar naam was Mercedes (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15838) en ze kwam uit Hongarije. We begonnen wat te keuvelen over koetjes en kalfjes. Dat was een opluchting om weer eens wat normale, volledig gevormde zinnen te kunnen uitspreken in plaats van het gebruikelijke gestotter met de 5 woorden uit mijn Duitse woordenschat. Ze was buitengewoon vriendelijk, en dat mooie gezichtje was ook een plezier om te bekijken. Kortom zij bleek zeer aangenaam gezelschap te zijn. :blume: Mijn batterijen waren nog lang niet opgeladen en dus vroeg ik of zij mij geen erotische massage wou geven. Natuurlijk wou ze dat. Waauw, wat een massage was dat zeg. Het ontaarde in een wilde, kinky vrijsessie van anderhalf uur die de zaadjesfabriek tot aan, nee tot ver over, de fysiek-mogelijke limieten voerde. Dit was één van de beste sessies die ik in YY heb mogen meemaken, en deze dame prijkt nu zeer hoog op mijn toppertjeslijst. :freu:
Daarna was het (over-) tijd om naar huis te gaan. :frown: Ik had graag nog wat langer gebleven bij haar maar het kon helaas niet. Dankzij Mercedes werd het toch nog een super dag. Wel een rare draai van het lot. Aan het begin van de dag een dame opgemerkt die optisch helemaal mijn ding was, maar die ik niet heb kunnen strikken en dan aan het einde een perfecte sessie gehad met iemand wiens fysiek aspect op alle mogelijke manieren het tegengestelde was van degene die ik zocht. :cool:
30...
Ik wil binnenkort een IJsbeer worden.:cool:
De berichten over YY zullen zeker een handje meehelpen.
T.z.t. laat ik het wel weten.
Snor ^
Bubbelbader
23 maart 2010, 22:11
Even in de kino gaan kijken en daar werd ik onderschept door de B. Bardot-borsten die ik voordien even vanuit het bubbelbad had kunnen bewonderen. Hmmm de kans om die van dichtbij te bekijken en te betasten kon ik nu ook niet naast me laten liggen. Zij heete Jennifer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15434) en was Poolse. Wat liggen flikflooien in het donker. Tongzoenen wou ze enkel op kamer. Tja dat verhaal kennen we ondertussen maar al te goed :nee: en zoals verwacht kwam van dat tongzoenen op kamer niet veel in huis.
:cool:
Zelfde mindere ervaring met deze dame helaas.
Echter er loopt nu ook een werknaam Jennifer2 rond. Even klein, zelfde postuur ze lijkt in haar gezicht iets ouder dan J., het gezicht oogt iets Aziatischer en zelfde magistrale borsten. Het zou zo de oudere zus van haar kunnen zijn zoveel gelijkenissen. Deze heeft vaak een rode bloem in het haar. De 2 houden zich ook vaak samen op. Iemand een idee wie dat is?
vanavond alcohol controle bij de ingang van YY pas op
zeppos58
23 maart 2010, 23:38
vanavond alcohol controle bij de ingang van YY pas op
Geen gevaar het YY bier is niet te pruimen:kotz::a014[1]: (volgens mij zit er zelfs niets in, dus zeker geen alcohol) en de rest is niet te betalen. :hammer:
sofaking
23 maart 2010, 23:48
Geen gevaar het YY bier is niet te pruimen:kotz::a014[1]: (volgens mij zit er zelfs niets in, dus zeker geen alcohol) en de rest is niet te betalen. :hammer:
een glaasje wijn is 3 euro, dus dat lijkt nog redelijk.
gignnl
23 maart 2010, 23:57
na een bitter teleurstellend bezoek eind 2009 vandaag yy weer eens aangedaan aangezien ik toch al om de hoek moest zijn.
het beeld was een stuk beter.geen nadrukkelijk aanwezige bevolkingsgroepen,nieuw en klantvriendelijk barpersoneel en prima eten.
de line up dames,en daar komen we neem ik aan voor,was voor een dinsdag prima.
heb zelf 3x gekamerd.begonnen met tjechische jessy,leuke meid met leuke service.hierna poolse beate ontmoet en met haar wat wederzijds oraal genot
en standjes doorgenomen.als laatste met hongaarse mercedes meegeweest.
rijd normaal een duitse mercedes maar deze hongaarse was ook prima!
geslaagd bezoekje en nu wel weer eens voor herhaling vatbaar:)
Boy69
25 maart 2010, 11:50
Damesbezetting was ruim voldoende.
Club ziet er leuk uit, net als de dames
Met Yvi en Rena lekker gekamerd.
Zeker voor herhaling vatbaar
Bubbelbader
25 maart 2010, 17:13
Heeft ook al de bijnaam "smurfenbier". Ik heb het niet bedacht die Belgen kwamen ermee.
Racebeertje
28 maart 2010, 21:18
Ik heb nu YY 2 keer bezocht en ik vind het een het een mooie en is sfeer vol,en ook qua dames een geruime keuze.
En het is zeker voor herhaling vatbaar en over het bier heb ik geen oordeel drinke er geen bier maar de koffie en frisdranken zijn er goed te drinken (hahahahah)
svensitive
28 maart 2010, 21:48
Ik ben een jongenman van 27 die wel eens een kijkje wilt gaan nemen in deze saunaclub.
kan iemand mij vertellen welke dag en uren er het meeste vrouwvolk is?
Ik zou graag in het weekend willen gaan dames van alle leeftijden...?
sofaking
28 maart 2010, 22:21
Ik ben een jongenman van 27 die wel eens een kijkje wilt gaan nemen in deze saunaclub.
De paastijd is misschien niet de drukst bezette periode wat dames betreft.
Buiten de speciale periodes als Pasen en Kerstmis en zo denk ik dat je altijd wel kan rekenen op een goed aanbod. Er is natuurlijk altijd geluk mee gemoeid om net op die dame te mogen vallen waarmee het klikt.
De belangrijke vraag die de nieuwkomer zich moet stellen is, denk ik : Ben ik sterk genoeg van karakter om te weerstaan aan de drang om onmiddellijk terug te keren na dat eerste bezoek. :angst:
Toruk Makto
30 maart 2010, 15:59
Misschien dat het een domme vraag is maar ik lees namelijk steeds andere verhalen (afhankelijk van het jaar/maand/periode waarin het geschreven is). Maar wie kan mij vertellen hoeveel dames er gemiddeld aanwezig zijn op een gewone doordeweekse dag en dan heb ik het over het middaguur tot aan de vroege avond. Was toch wel erg benieuwd ben er zelf namelijk nog nooit geweest maar het klinkt wel interessant.
Stiffmaster
30 maart 2010, 17:14
Nee domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden, Svensitive de weekends zijn doorgaans de beste tijden en dan bedoel ik de vrijdag en de zaterdag, zondags kan ook wel maar scheelt meestal wel met de beide andere dagen, denk erom dat je je staande moet zien te houden tussen al dat lekkers en ze voelen perfect aan dat je nieuw bent, heel veel succes. :bibber_2::bibber_2:
Misschien dat het een domme vraag is maar ik lees namelijk steeds andere verhalen (afhankelijk van het jaar/maand/periode waarin het geschreven is). Maar wie kan mij vertellen hoeveel dames er gemiddeld aanwezig zijn op een gewone doordeweekse dag en dan heb ik het over het middaguur tot aan de vroege avond. Was toch wel erg benieuwd ben er zelf namelijk nog nooit geweest maar het klinkt wel interessant.
Wat voor Swensitive geld, geld eigenlijk ook voor jou expertiseXL, niemand kan in de glazen bol kijken en bellen krijg je ook niet altijd een eerlijk antwoord op, maar doordeweeks is doorgaans stiller en feestdagen geven een totaal verdraaid beeld van aantallen, voor jou ook succes :gruebel::gruebel:
Toruk Makto
30 maart 2010, 18:23
Stiffmaster bedankt voor je snelle antwoord. Ah ik moet ook gewoon een keer gaan en zelf de proef op de som nemen. Overigens heel iets anders, lees hier veel over dat jagen door dvp's niet op prijs wordt gesteld. Nou ik vind het helemaal prima, kan me niet gek genoeg zijn.
dupke
30 maart 2010, 18:41
Dat jagen niet zo zeer op prijs gesteld wordt door meer ervaren beertjes is vaak omdat deze dames hun service net iets lager ligt dan de dames die zelf door de heren mee op kamer gevraagd worden.
Toruk Makto
30 maart 2010, 19:36
Dat jagen niet zo zeer op prijs gesteld wordt door meer ervaren beertjes is vaak omdat deze dames hun service net iets lager ligt dan de dames die zelf door de heren mee op kamer gevraagd worden.
Goeie tip, jagers vermijden dus:wink:
Zakkenleger
30 maart 2010, 19:50
Toch hebben jagers een nuttige functie. Ze helpen verlegen beertjes een keuze te maken. :biggrin:
Als elk beertje 'nee bedankt' tegen de jagertjes zou zeggen zouden die niet overleven. ;)
sofaking
31 maart 2010, 18:20
Ook niet overdrijven hoor. Een aantal van mijn topervaringen heb ik beleefd met jagertjes waar ik zelf nooit naartoe gegaan zou zijn omdat ze optisch niet echt mijn ding waren.
Je hebt een enorme variatie aan hertjes in zo'n club, zowel qua fysiek als qua karakter en daar moet je eigenlijk ook van profiteren. Er zullen goede en slechte verrassingen zijn , maar de goede maken het allemaal de moeite waard naar mijn mening.
seksenfun
31 maart 2010, 21:39
De jagertjes zijn absoluut niet per definitie slechter dan de niet-jargertjes of diegene die triest op hun krukje zitten. Het is gewoon zaak om éérst met de dame wat af te tasten en niet direct naar de kamer te gaan. Een gezond mens voelt of er chemie ontstaat of niet, nietwaar? Uiteraard kan je er al eens naast zitten. Part of the game.
Bijvoorbeeld heb ik onlangs in YY nog een ganse avond tegen afgesproken voordelig tarief de liefde bedreven, samen gegeten, samen in HWP.... je kan het zo gek niet bedenken met een dame in YY die ik in het begin van de dag in feite al het afgeschreven omdat ze als ik nog maar juist binnen was, vrij opdringerig een kamertje probeerde te forceren.
Nog een tip: de dame die jij écht wil, die niet op je afkomt, daar ga jij toch gewoon naar toe. Als je daar niet mans genoeg voor bent, verman je dan even :smoke:. Toch kan deze dame dan na enkele minuutjes gesprek toch niet de jouwe blijken te zijn. Ook dat kan.