PDA

Volledige versie bekijken : Melina (duitse) ex-Paris Gt

Jorah Mormont
10 juni 2006, 11:55
Haarkleur/-lengte : donker haar met extensions ( eerst blond)
Lengte dame : 1.73m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-C
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 18
Tatoeages/Piercings : Ja piercing in de bovenlip
Service: Neuken, PZC, Beffen
Voordelen: Mooie dame (Optick Fick)
Nadelen: Kust nauwelijks
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 euro
Extra’s bij het bezoek:

Paris is een leuke jonge dame om te zien. Echt een optick fick. Lange blonde haren, echter door de uitgroei te zien, niet van orgine blond. Naar eigen zeggen heeft ze in Samya en een club in Dusseldorf gewerkt.
Ik ben op Paris afgestapt puur op uiterlijk. Direct de sleutel laten halen. We moesten er zo'n 5 miunuten op wachten en eigenlijk was er op dat moment nog niet echt een klick. We konden maar moeizaam een gesprek om gang houden.
Eenmaal in de blokhut, heb ik haar voorgesteld haar eerst te masseren. Dit helpt meestal om wat aan elkaar te wennen. Ik heb Paris echt aan beide kanten gemasseerd. Ze heeft eem mooi lichaam, en een heel mooi gevormd poesje. Lekker is dat wanneer je met de Oliefles aan de gang kan gaan.
Paris genoot van de massage. Ze werd al wat losser en we hebben ons de laatste 20 minuten met het echte werk bezig gehouden. De sex was oke, niet uitbundig. Pijpen doet ze redelijk, ze doet afwisselend haar handen gebruiken. Alles doet ze niet gehaast. Ze is wel terughoudend met kussen. Na het pijpen gaf ze zelf aan gebeft te willen worden. Nou, dat was geen probleem. Ze vroeg nog of ik 69 wilde, echter lekker doorgegaan met hetgeen waar ik mee bezig was.
Daarna het condoom eromheen. Eerst haar diep in Doggy genomen en uiteindelijk in miss. tot een hoogtepunt gekomen. Voor mij is Paris een dame waar je goed sex mee kan hebben, maar ook niet meer dan dat. Absoluut geen GFE neigingen. Puur profi. Opzich geen probleem. Gewoon een lekker jong ding om even je geiligheid op te botvieren.

Herhalingsgevaar: weet ik eigenlijk niet, er is zoveel keus in GT, dat ik voorlopig nog wel verder ga inversteren in nieuwe dames.

BR, Sonny

Willem2
10 juni 2006, 12:39
Van deze Paris stonden hele mooie foto's op de site van Samya. Helaas zijn deze nu weg en moet Sonny het doen met de beelden die achterbleven op zijn netvlies :lostit:

Willem2 :wink:

stano
10 juni 2006, 18:17
Inderdaad een zeer mooie dame. Maar ik dacht wel dat ze een beetje "profi" is en heb haar dus niet uitgenodigd tot een diepere kennismaking.
Ik denk toch dat ze een piercing heeft op haar gezicht (boven de lippen)

Jorah Mormont
10 juni 2006, 19:14
Inderdaad een zeer mooie dame. Maar ik dacht wel dat ze een beetje "profi" is en heb haar dus niet uitgenodigd tot een diepere kennismaking.
Ik denk toch dat ze een piercing heeft op haar gezicht (boven de lippen)

Klopt inderdaad van die piercing. Direct rechts boven haar bovenlip. Vergeten te melden in haar paspoort. FF aanpassen Willem

BR, Sonny

Jansen
3 juli 2006, 23:29
Ja afgelopen week ook met haar meegeweest,en moet zeggen geen spijt van.
Maar geen herhalings gevaar.
Ik vond haar PZC niet erg profi en dat weet ze zelf ook,omdat ze ook vrij snel voorstelde om intiem te gaan.
Na een bef beurtje en wat standjes op zijn hondjes klaargekomen en dat was wel lekker omdat ze hem diep kon hebben.
Nog een beetje rugmassage en toen terug naar de tuin.
Na een half uurtje even met Rex naar de kino om even bij te kletsen,maar dat ging niet door omdat ik meteen besprongen werd door Sheila uit Servie die meteen met een behoorlijke PZC me Paris deed vergeten.

Jorah Mormont
9 september 2006, 12:04
Ik vind Paris een mooie jonge vrouw om naar te kijken. De wijze waarop ze haar ogen voorziet van make-up doet haar een beetje een Aziatisch look geven.

Het valt mij de laatste tijd op dat Paris lekker in haar vel zit. Vooral afgelopen donderdag liep ze lekker spontaan rond. Ik had net een ronde met Celina achter de rug en zat aan de bar een bord soep te eten. Paris kwam naast me zitten en sprak me direct aan. (was ik van haar niet gewend) We raakte lekker aan de klets. Dit was in geheel contrast met onze eerste ontmoeting, waarbij een gesprek moeilijk omgang kwam.

Ondanks mijn uitgebluste staat, heb ik Paris toch een sleutel laten halen. Ik dacht, toch eens uitproberen of zo'n mooi optick meid het voor elkaar krijgt Sonny opnieuw tot hogere sferen te brengen.

Op de kamer heb ik Paris eerst lekker van top tot teen gemasseerd. Wat een heerlijkheid is dit, deze meid heeft een pracht figuur, 18 lentes jong en lekker zacht om aan te voelen. Het was Paris die mij ervan verwittigde dat het bijna Feierabend was, en of ik ook nog aan bod wilde komen. Dus het laatste kwartier met de sex aangevangen. Paris is vooruit gegaan in haar dienstverlening. Dit viel mij echt op. Pijpen deed ze erg lekker en ze zat helemaal in haar rol. Het profi leek er van af te zijn. Ze wilde echt dat ik er van genoot. De eerste keer met haar was ze wat afwezig en leek alles wat plichtmatig, maar nu ging ze helemaal in het spel op. Constant keek ze me aan tijdens het pijpen. Gezien de tijd, om een condoom gevraagd. Zei eerst cowgirl bovenop en toen in mijn favoriete positie (lepeltje) de derde condoom van deze avond volgespoten. En wat heb je dan een fantastisch mooi geil uitzicht op haar jonge verse vrucht waarin jouw eigen kleine heer heerlijk op en neer gaat. Tja, dan duurt het niet lang voordat het tot een ontlading komt.

Ik denk dat ik die Paris wel eens wat vaker mee de kamer op ga nemen. Nogmaals, deze dame is zeer goed vooruit gegaan. :freu:

BR, Sonny

Jorah Mormont
4 november 2006, 12:08
Paris was gisteren 3/11 ook weer te bewonderen in GT. Het lijkt wel dat deze dame wat gezetter wordt. Misstaat haar overigens niet.

BR, Sonny

Wagons-Lits
5 november 2006, 14:47
Urgl.

Is deze dame echt pas 18 ? Zo ziet ze er niet uit. En daar is ze me veeeel te Profi voor.

'K heb het twijfelachtige genoegen gehad om een sessie met haar te hebben op Allerheiligen. Mijn fout, trouwens, er waren voldoende signalen dat het niet goed kon gaan: ze was constant op jacht, besteedde 5 seconden per potentiele klant, maar had geen tel voor ze over als ze ook maar even aarzelden, en mij begroette ze ook niet echt warm. Het woord 'Schluessel' was er heeeeel snel uit.

Eenmaal op de kamer was het driemaal niks. Geen chemie. Pure pro. Tja, eigen schuld, dikke bult.

herhalingsgevaar : 0%

W-L

Gustomass
5 november 2006, 15:03
Gisteravond flink wat GT dames in Living Room gezien. Daar was ook af en toe Paris bij, maar dat waren maar korte verblijven in de barruimte.
Ze heeft er flink wat kamerbezoekjes opzitten.
Waarschijnlijk is dit een eenmalige opluistering geweest in LR.

Al die Duitsers die gaan voor een Optikfick, ja die hebben hun hartjes sneller voelen kloppen en hopelijk ook nog wat meer....

Gustomass .

Wagons-Lits
5 november 2006, 15:12
Al die Duitsers die gaan voor een Optikfick, ja die hebben hun hartjes sneller voelen kloppen en hopelijk ook nog wat meer....

Gustomass .

Tja, Belgen soms ook .... :hammer: Alleen goede vriend Stano was dus verstandiger.

W-L

Jorah Mormont
10 november 2006, 11:09
Paris is inderdaad 18. Wat zag ze er mooi en naturel uit gisterenavond toen ze net voor Feierabend zonder make-up aan de bar zat. Ik moest eerst even goed kijken of ze het wel was. Totaal ander gezicht, maar nu duidelijk te zien dat er nog een heel jong meisjes gezichtje onder die make-up zit.. Het was me al eerder opgevallen, met make-up op lijkt het dat ze spleet-ogen heeft (als een Chinees). Deze spleet-ogen zitten er echt onder, grappig gezicht. Haar nog gevraagd of ze Chinees bloed had, maar daar antwoordde ze niet op, ze lachte alleen maar. Ja, het zijn meestal mooie momenten wanneer je tot sluitingstijd blijft en de dames ziet afbouwen. Overigens een dag eerder (afgelopen woensdag) wel weer een hele prettige sessie met Paris mogen meemaken. Lekkere Duitse meid, welke bij mij zeker NIET profi overkomt.

BR, Sonny:wink:

little diablo
26 november 2006, 13:39
tja afgelopen week ten prooi gevallen aan deze Optick Fick,want dat was het. ik had al zo,n vermoeden:o Maar als je het niet probeert weet je het niet;) Op de kamer aangekomen moest ik haar gelijk afremmen want anders had ze me in de eerste minut al ontdaan van me overgebleven zaadjes:D
tjonge de heletijd hield ze het gaspedaal stevig in getrapt:o
Uiteindelijk wou ik toch nog genieten van deze heerlijke blonde stoot,want dat is ze wel:p ik heb haar op der knietjes gezet en vervolgens mijn gaspedaal eens flink ingetrapt en haar wat geluiden laten maken een SGTO tje,. Toch wel lekker tot ontlading gekomen:D maar geen herhalingsgevaar.

saluti L Diablo

Ronald35
10 december 2006, 21:58
Nou heren, ik wilde al drie keer met deze "machine" meegaan, maar was er lang niet geweest, zag dat ze iets steviger is geworden, en stapte op haar af, nach zimmer und slussel fragte sie, my god wat een lekker wijf zeg, ik lag op bed of de nilfisk aan mijn stang zat, ongelofelijk ik vrat bijna het granol van de muren, daarna in alle rangen en standen gebumst, en daar vol in het mondje tot mijn verbazing, het was errug heftig en lekker deze derde dame, 1, 2, 4 en het laatste trio wat de 5e keer was ben ik vergeten

Jorah Mormont
10 december 2006, 22:06
Nou heren, ik wilde al drie keer met deze "machine" meegaan, maar was er lang niet geweest, zag dat ze iets steviger is geworden, en stapte op haar af, nach zimmer und slussel fragte sie, my god wat een lekker wijf zeg, ik lag op bed of de nilfisk aan mijn stang zat, ongelofelijk ik vrat bijna het granol van de muren, daarna in alle rangen en standen gebumst, en daar vol in het mondje tot mijn verbazing, het was errug heftig en lekker deze derde dame, 1, 2, 4 en het laatste trio wat de 5e keer was ben ik vergeten

Kijk, dit noem ik nou duidelijke taal.
Een echte winterschilder die bij Paris de gang komt witten en danook nog eens het granol van de muren vreet.
Klasse!!:D

sjaakie
27 december 2006, 09:51
Oke na al die keren met deze Kanjer toch maar eens gereageerd in dit forum. Deze dame is in mijn ogen de mooiste en een van de betere in GT, 't is natuurlijk maar wat je zoekt maar ik heb zeker niet altijd (meestal) niet om te beffen, likken masseren en pleasen van de meisjes aldaar. Ik kom daar uitsluiten voor mijn eigen genot. Dus een echte of OptikFick die zich intensief bezig houdt me mijn sjako en dat zeer goed doet laat mij typisch in de derde of vierde ronde nog gegerandeerd spritzen??. Dus een echte kanjer waarvan ik er graag een paar meer zou zien in GT. Dus als je nog eens kale plekken ziet op de muur heb ik vast 't granol er af gegeten met Paris tussen mijn beentjes.

Sjaakie

Jorah Mormont
14 januari 2007, 13:44
Deze granolvreter heeft een metamarfose gehad.
Ze heeft nu donker haar met extensions.

Maar blijft een lekkere meid.

pepto
7 mei 2007, 22:49
My friend had a session with Paris at Flamingo Island this weekends. She now goes by the name of Melina.

doog
pepto

Note Big30:
@Pepto,
Thxs for your info!
For club info see,
Flamingo-island (http://www.fkk-flamingo-island.de/fla/main.php)

Rex
7 mei 2007, 23:14
My friend had a session with Paris at Flamingo Island this weekends. She now goes by the name of Melina.

doog
pepto

Note Big30:
@Pepto,
Thxs for your info!
For club info see,
Flamingo-island (http://www.fkk-flamingo-island.de/fla/main.php)

Ik heb het altijd een mooie dame gevonden, zij het een tikkeltje ongeïnteresseerd. Dat zal wel verklaren waarom ik nooit van haar diensten gebruik heb gemaakt.

Heb even op de kaart gekeken en een enkele reis naar Ettlingen is zo'n 575km. Dit heb ik er zeker niet voor over........................

flens
22 december 2008, 18:59
dieses Mädel arbeite wohl seit geraumer Zeit im Saunaclub Harem in Bad Lippspringe, auch dort als Melina.

Allerdings ist mein Info nicht ganz taufrisch, kann sich natürlich auch geändert haben.

Jorah Mormont
24 mei 2009, 16:48
Melina (ex Paris, GT) is één van de bekende dames welke ik de afgelopen week in The Paradise in Stuttgart heb gezien. Een paar maanden geleden spotte ik haar ook in Harem. Inmiddels volgens eigen zeggen is ze al een tijdje in The Paradise actief. Ze heeft het er goed naar haar zin. Inmiddels is ze 20 jaar jong en ik was wel benieuwd of haar performances waren veranderd. Ze is zoals we haar ook uit GT kennen nog steeds een echte Optick dame. Op de kamer was de verassing groot. Totaal in positieve zin is Melina veranderd. Ik heb een top sessie met haar beleefd. Niets meer passief en profi. Deze dame weet je van A tot Z te verwennen. Dit in combinatie met haar looks...TOP!:freu:

Sonny:wink:

Jünther
4 april 2010, 18:44
Gisteren op paaszaterdag naar AC getogen in Velbert.
Tussen de middelmaat stak er 1 qua looks en uitstraling met vlag en wimpel bovenuit.
Het ging natuurlijk om Melina, sinds ruim 3 weken de nieuwe sensatie in AC.

Op haar eerste werkdag (vrijdag 19-03-2010) in AC had ik al mijn eerste sessie met haar. Ik ken deze dame niet van andere clubs (oa als Paris), maar ze is in ieder geval niet dik, en heeft nu blond redelijk lang steil haar.
De sessie toen was redelijk kort, vanwege de geweldige optik welke mij probleemloos liet gaan.

Enfin, gisteren, paaszaterdag (03-04-2010), was ze er weer en ze was weer druk bezet. Nadat ze was teruggekomen in de arena, had ik haar maar gelijk geboekt.
Dit keer droeg ze haar blonde haar opgespeld. Haar ogen zijn inderdaad een beetje katachtig opgemaakt en met haar fraaie, blote C-borsten in een zwart corset, is ze uit op maar 1 doel: mannen gek maken.

Nogmaals, ik sta er blank in, maar DEZE Melina is totaal niet jagerig. Vrij symathiek, tikkeltje berekenend en professioneel, dat wel. Maar niet irritant op dat vlak.
Tijdens de sex wil ze een beetje de gang erin houden, en ze zoent niet echt.
Pijpen is wel okido en het neuken ook. Likken kan, maar liefst niet te lang/veel.

Redelijk sympathieke meid, zeer mooi, dat weet ze ook, en daarom voert zij doorgaans de regie. Herhalingsgevaar: 73,2%

SFL
2 januari 2012, 14:01
Haarkleur/-lengte : lange blonde stijle haren
Lengte dame : 1m75
Postuur/Cupmaat : slank, beetje ronding, strak, b-cup
Nationaliteit/Taal : Duits / Engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : bij mijn weten niet echt iets opgevallen/ Clitpiercing
Service: TZ, knuffelen, GFE, beetje PSE, fetisj, beffen, PZC, NMC,...etc
Voordelen: lieve meid met veel potentieel
Nadelen: geen!
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50 € + fooi

Eén der knapste moordwijven uit YY wist mijn aandacht te trekken, maar ze is dat soort moordwijf waar ik zelf niet gauw op afstap. Je kan haar indelen bij de categorie van Casey (LR) en daarmee wil enkel maar zeggen dat ze uiterlijk een droomvrouw is, maar dat ze waarschijnlijk weinig zal voorstellen als je gaan hokken met haar! Achteraf bleek dat ik me daarin vergist had en dat deze Melina een puike GFE ten goede gaf.

Zoals gezegd stapte ik zelf zeker niet naar haar toe. Tegen mijn verwachtingen in kwam zij wel naar me toe en ging haast op haar hurken naast me zitten toen ik in de sofa zat. Lief mokkel, helemaal mijn type en toch duidelijk een voorkeur voor mij als klant, want daar er aan venten geen gebrek was, bleef ze toch uit de buurt van de rest.

Een gesprek volgde in het Engels. En laat ik je nu verklappen dat ik het Engelse accent van moffinnen ultrageil vind. Dan zwijg ik nog over de combinatie dat ze tussendoor zwaar aan haar sigaret zat te hijsen. In dat gesprek kwam ik zelfs te weten dat ze ooit in GT gewerkt had. Toen ik dacht toe te happen, stond opeens mijn goede kameraad Badslippers recht tegenover mij ons in de gaten te houden. Zulke toestanden ben ik wel gewend van die vieze voyeur, maar aangezien we elkaar toch al een tijdje niet meer gezien hadden, besloot ik om eerst hem gaan te knuffelen en de prachtmeid even links te laten liggen.

Na wat bijpraten en elkaars behaarde reet uit te likken, zonderde BS zich af in het bubbelbad en ging ik terug in de bar hangen. Ik liep de Duitse Melina terug tegen het bevallige lijf en deze keer liet ik er geen gras over groeien. Ik vroeg haar om stante pede de kamer op te gaan. Dat was tegen mijn opgewonden kloten, want er waren nog een hoop wachtende. Uiteindelijk is dat in YY nog zo erg niet, want zo wil je toch tijd met haar. Zij zat dus op mijn schoot, we zoenden al voorzichtig en mijn handen grepen haar lustig over heel haar begeerlijke lichaam.

Na een poosje toch de kamer op. Tjonge jonge jonge, wat een heerlijk lichaam ontdekte ik daar toen ze haar lingerie uittrok. Ik begon haar meteen te beffen en at gulzig de nectar uit haar sappige poes! We begonnen de GFE verder op te bouwen. Ik genoot met volle teugen, want ze was wel goed hoor. Ook al is ze maar 23, de ervaring was er en ook de right touch! Dit was weer een voorbeeld van Duitse degelijkheid! Alles was dus top en naar wens, maar om de één of ander reden miste ik toch wat in het geheel. Ik weet niet wat en waarschijnlijk ben ik aan het mierenneuken, maar er ontbrak toch ergens iets waardoor de sessie toch niet de perfectie evenaarde.

En met dat gevoel in mijn kop, alsook het feit dat zij reeds mijn 4de stoot van de dag was, kwam ik in moeilijkheden en wist ik mijn erectie niet optimaal meer te behouden. Op zulke momenten kan je jezelf tegen de kop boksen: een heerlijke GFE sessie met een moordwijf en dan ineens krijg je klapband. Ze wist me wel op m’n gemak te stellen en vroeg me wat ze kon doen om me terug in het zadel te krijgen. En dus dwaalden we even van de GFE af en zocht ik mijn heil in de PSE fetisj regionen. Eerst moest ze erom schateren, maar wat later, toen ik weer een stijve kreeg, ging ze er als een volleerde mee om. Terwijl ze een sigaret lag te roken, duwde ik mijn piemel er terug in en neukten we nog 5min totdat ik uitmondde in een verlossend orgasme.

Dit is een topper in wording en om daarover meer te kunnen oordelen, hoop ik spoedig met haar in herhaling te vallen. Een aanrader voor iedereen die van knappe stoten houdt, die er niet zomaar passief bijliggen. Deze schone zit vol met initiatief, geloof me vrij!

Ook de aftersales waren behoorlijk. Ze is me nog verschillende keren komen opzoeken zonder opnieuw aan te dringen, maar enkel om wat te lullen of gedag te zeggen.

Picasso 1
2 januari 2012, 14:58
Melina heette 5 jaar geleden Paris in GT. Tussentijds heeft ze langere tijd in Paradise (Stuttgart) gewerkt, een kort verblijf in Acapulco en nu al een tijdje YY (in deze drie clubs met de naam Melina).

SFL
13 januari 2012, 01:04
De ware reden waarom in naar YY terugkeerde: in één woord (of moet ik zeggen een begrip?) MELINA
In mijn vorig verslag zei ik al dat er meer in zat; wel er zat idd veel meer in en ik heb het er ook nog eens uitgehaald.

Naast deze schone deerne kan je niet kijken... in één adem zeg ik: de knapste stoot in YY... Dat was vorige keer al en vandaag was dat niet anders.
Het is echt een topwijf waar je in real life alleen maar kan van dromen... Onbereikbaar voor een simpele sterveling als mezelf... Zelfs voor een halfgod als ACE2, want die stond er ook als een geslagen hond bij toen ze in volle blijdschap rond mijn nek vloog. Natuurlijk omdat het in ruil voor een vergoeding is...

God zij geprezen dat er zoiets bestaat als seks tegen betaling, want de dag dat ik op mijn sterfbed lig wil ik niet met spijt terugdenken aan vrouwen van dit kaliber zonder dat ik er mijn tanden en pik eens ingezet heb. Naast haar typische Duitse schoonheid, is ze bijzonder vriendelijk en lief... En ze kan toch wel grappig zijn ook. En dat is dan weer eerder een uitzondering op de regel voor vrouwen die zo knap zijn als haar. Wat ook een uitzondering op de regel is, dat is dat ze vrij goed is op de kamer. Geen lamlendige snol die denkt dat een vent al spuit van naar haar te kijken en enkel maar op haar rug blijft liggen.

Ik moet toegeven dat het eerst weer wat op gang moest komen, maar ik reserveerde haar meteen voor een uur en dat stelde me meer op mijn gemak. Al dat gehaast is niet goed voor het hart. We begonnen op en top GFE: knuffelen, kussen, strelen... Alles heel zacht en met gevoel... Net echt! Ze verklapte me achteraf dat ze normaal eerder PSE is en dat de meeste kerels zo rapper van hun ellende af zijn. Bij deze dame kan ik me geen PSE voorstellen en dus net als de vorige keer opteerde ik voor de zachte aanpak en werd het een klef boeltje.

Dan mag mijn goede vriend Gunter in dit draadje wel verklaren dat ze terughoudend zoent, ...ik vertel je dat diep en innig zoent. Soms iets te wild en geforceerd, maar zeker niet terughouden. En van het beffen kan ik ook wat anders vertellen: ik heb haar 10minuten liggen likken aan haar heiligste onderdelen en de nectar stroomde net als de vorige keer weer rijkelijk. Het is omdat ik het zelf voor bekeken hield dat het daarbij bleef, of ik lag haar nu nog likken.

Natuurlijk hebben we ook geneukt... Even zij bovenop, dan doggy en uiteindelijke nog 10minuten ik op haar, maar dan echt volledig in elkaar verstrengeld. Wat zat ik diep en wat ging ze kronkelend tekeer. Door het zoenen vermengde onze kwijl zich over ons gehele aangezicht. Dat dit mogelijk is met zo'n sexy wijven... Ik beleef nog steeds een droom!

Deze keer vielen de puzzelstukjes in elkaar... Er was niks aan te merken, het was perfect en er was niets meer dat nog ontbrak. Ze mag me wel omdat ik correct en lief ben met haar en anderzijds is ze me nu al wel gewend en daardoor voelt ze me beter aan. Het was dan ook zichtbaar duidelijk dat ze echt fel haar best deed om het naar mijn zin te maken.

Waar vele andere toppers (en zelfs de totale floppers) in YY voor een uur toch 100€ aanrekenen, vraagt deze Melina de gekende 75€... Ik overhandigde haar met plezier 90€. En in tegenstelling tot heel wat andere sloeries die ik soms een fooi toestop, weet deze knappe Duitse tenminste nog wat dankbaarheid is.

Aangezien een kamersessie met haar niet lang uitbleef, was er van presales niet veel sprake... Maar de aftersales was evenzeer OK. Geen aandrang om het onderste uit de kan te halen, maar sympathiek even wat komen zeggen en later op de avond afscheid komen nemen en tussendoor elkander nog een blik gunnen... Is voor mij meer dan voldoende.

Toen ik wat later weer bij kameraad Ace2 stond en zij wat verderop ging zitten, begon ze via oogcontact weer wat te flirten en stak een sigaret op. Na serieus te inhaleren, liet ze de rook langzaam uit haar sexy bek drijven en stak daarbij haar tong uit. Ik kreeg meteen weer een stijve pik en Ace2 zei: nou, jij weet je dames mooi af te richten!

Jajaja, deze lange blondine stijgt in mijn gratie...

kundün
1 maart 2012, 12:43
ich kenne melina aus dem paradise in stuttgart. bin demnächst mal in der gegend von roermond und könnte dem yinyang einen besuch abstatten. verlangt sie dort 25 für die 2.halbe stunde, und wie geht es dann weiter wenn man länger bucht?

Corne1001
12 maart 2012, 17:13
Ik ben met Melina naar de kamer geweest. Het is een hele leuke, knappe meid. Ze doet heerlijk frans zonder en heerlijk om haar te ne...Lekkere borsten en ze geeft top-massages. Ik vind haar echt een aanrader. YY is wat ik zag een mooie club met veel welness.

ronny07
13 maart 2012, 16:52
Leuke knappe meid. Dit jaar helaas niet meer gezien. Hopelijk ook weer niet weg!?

kundün
14 maart 2012, 17:14
Vielleicht hat Sie auch aufgehört. Mir hat Sie mal vor einiger Zeit gesagt, daß Sie vorhat Ende 2011 Schluß zu machen und sich beruflich umzuorientieren...

SFL
12 april 2012, 23:25
"Hé du, ...jah du verreckte jude", hoorde ik een bekende stem wat racistische taal naar mijn kop slingeren, meteen gevold door puberaal gegiechel en een slag van de vlakke kant tegen mijn luie reet. Ik zat wat te mijmeren aan de bar toen dit geschiedde en mijn geluk kon niet op toen ik zag dat het de knappe stoot Melina was. De Duitse schone mag me klaarblijkelijk wel. Nu hoor ik menig lezer van mijn gezwam al denken; "SFL denkt dat die hoeren hem mogen, de naieve klootzak". En gelijk heeft menig lezer dan ook, maar laat mij maar in mijn dromenwereldje leven. Bovendien moet het blonde pornomokkeltje me wel echt graag mogen, want ik ben niet haar makkelijkste klant. Voor een schamele 75€ per uur en wat drinkgeld moet ze me van kop tot teen aflikken en zal mijn kwijl haar prachtige lichaam ook bevuilen. Ze moet ook al haar kneepjes uit de kast halen en me vervolgens nog nat in het zweet rijden. Elke keer opnieuw... Nu al 3 of 4 keer! Want ik maak er geen geheim van dat haar schoonheid mij imponneert en ik door zenuwachtigheid en een minderwaardigheidscomplex jegens haar mijn pik moeilijk vuurklaar kan krijgen. In het verleden hebben al vaak dames van dat soort de hoop in mij opgegeven... Maar deze Melina is een hardnekkig killerwijf. Kom dus niet met de uitleg dat het voor het geld alleen is... De lekkerste stoot van YY heeft volgens mij clienteel genoeg dat na 5minuten stengelen al klaar is. Ik kan het nauwelijks in 50minuten bij haar.

Hoe dan ook, de schuld ligt bij mezelf. Dit mokkel is lekker, zeer servicegericht en kent de kneepjes van het vak. Voor mij behoort ze tot de beste wippen van 2012. Wat er voorts allemaal op de kamer gebeurt is en het klaverjassen in detail: daar hebben jullie geen fuck zaken mee. Deze moordgriet is een gevaar voor mij en dat weet ze maar al te goed. Maar zolang het niet schadelijk is, blijf ik me amuseren met haar!

Qua uiterlijk én service, de topper in YY !!!

kundün
16 april 2012, 16:32
Komisch, ich muss ihr unsymphatisch sein. als ich letztens mit Melina 1h auf dem zimmer war verlangte sie 100€....ist das normal?

SFL
17 april 2012, 14:37
Komisch, ich muss ihr unsymphatisch sein. als ich letztens mit Melina 1h auf dem zimmer war verlangte sie 100€....ist das normal?

I don't know... Next time I will ask her about it. Maybe you asked for something extra during your hour?
But read between the lines: I allready was with her several times and each time I also gave her a tip.

kundün
18 april 2012, 13:06
I didn`t ask for extras. Normal service. And i have been with her also several times....

SFL
18 april 2012, 23:36
I didn`t ask for extras. Normal service. And i have been with her also several times....

Hi, I was today with her.... And I asked her about it. From now on she asks 100€/hour. :wink:

SFL
19 april 2012, 00:41
Tjonge jonge jonge... Dat wijf is niet meer gezond voor mij. Zoiets is voor mij 10x gevaarlijker dan een jaar lang het leger te dienen en door een stel Arabieren op mijn kloten te laten schieten aan het front. Maar what the fuck; I love it! Vanaf heden is dit mijn nieuwe nummer1 van 2012. Vorige week hadden we er reeds de poezelige hand op gedrukt dat we deze week weder zouden samenkomen.... En kijk, ze heeft het beste uit haar kast gehaald om het me gezellig te maken. Om eerlijk te zijn, ze was ook niet van me weg te slaan elk moment dat ik in de bar was. Menig maal heb ik me in de wellness moeten verschansen om even rust te hebben of om met een ander mokkel weg te kunnen. Hoe lang gaat het nog duren alvorens dit voor mij weer falikant zal aflopen.

Ze nam haar tijd, joeg me niet af op voorhand, maar toch wist ze me knettergek te maken. Zoals vooraf overeengekomen zou ik anderhalf uur van haar diensten gebruik maken. Na wat gezellig samenzijn in de bar, doken we onder in kamer 11. Een kamer met jacuzzi en ze stond erop dat we het er samen naar onze zin zouden hebben. De kamer kostte me 20€ extra, maar dat is dan de 20€ die ik uitspaar t.o.v. een Duitse club (want ik was vroeg in YY en betaalde dus maar 40knotsen). In de jacuzzi stak ze meteen een sigaret op om tegemoet te komen aan mijn fetisj en daar hebben we een poos liggen droogneuken, knuffelen, likken, zoenen, strelen, vingeren en nog meer soortgelijke deugenieterij. Tussendoor wat zitten lullen ook... Was leuk, stelde me op mijn gemak en in tegenstelling tot andere keren stond mijn pik van begin tot einde zo stijf als ijzerdraad.

Na al enkele malen met haar de eer te hebben gehad, voelde ik me meer relaxed en ook zij was deze keer nog losser dan anders. Noem me een achterlijke of een verwaande kwast; maar nu ben ik helemaal overtuigd dat het mokkel me graag mag. Dat ik losser kwam, manifesteerde zich dat ik met mijn door haar sensuele persoonlijkheid geimponeerde lul geen enkele keer in panne was gevallen. Bij haar had het losser komen als gevolg dat ze zich meer overgaf en veel meer over zichzelf wist te vertellen. En wat later zou ik ook ondervinden dat haar kut echt nat geworden was. Maar dat was natuurlijk toen we verder gingen op bed en uit de jacuzzi waren.

In het bubbelbad ging ze na een tijdje over tot geslachtsgemeenschap. Ze trok een regenjas over mijn heilig been en ging over me zitten. In het gladde bad schoven we meermaals weg en dat zorgde voor geklungel en hilarische situaties. We moeten onszelf niet te serieus nemen en ze is best een grappige meid. Dus het was een combinatie van seks en slappe lach. Uiteindelijk zette ze zich met een nieuwe sigaret tussen haar lippen op de badrand en zat ik geknield voor haar intensief te stompen. Mijn klauwen grepen haar zachte huid, haar kleine tieten, haar vlezige kont en haar heerlijke benen. Maar ook dit liep niet zonder geklungel mijner zijde... Aldus besloten we om op het bed verder te doen.

Na ons af te drogen, nog wat gestreel, een pijpbeurt en van mijn kant een befbeurt terwijl ze weer lag te roken, gingen we opnieuw tot de daad over. Maar eerst nog een woordje uitleg over de befpartij. Lekkerrrrrrr, heeeerrrrrrlijk.... een smeuige combinatie van oestervocht en zoete nectar droop uit haar roompotje en ik nam het met volle teugen tot mij. Als een echte somelier liet ik het in mijn mondholte rondgaan en genoot ik vervolgens van afdronk en nasmaak. Zo een smakelijk kutje kom je niet bij elk saunaclubuitje tegen. Ik nu wel de laatste 2 maal en dat komt omdat het met haar was... En dan nog wel met voorbedachte rade.

Maar nu terug naar het neuken. Neuken is het foute werkwoord. Een romantische éénwording is de juiste pretterm! Eerst doggy, zachtjes en liefdevol. Daarna zij even op mij, kort maar krachtig... En afsluiten deden we simpelweg ik op haar. Niet dat afsluiten er meteen was, neen, dat was pas na 20min in die positie. Ik heb me zo lang mogelijk in gehouden. Enerzijds concentreren om haar trucjes te doorstaan, anderzijds door mijn ogen toe te houden en me niet laten klaar te maken door het optische aspect. Het tongzoenen, de manier waarop ze haar nagels in mijn nekvel zette en dan ineens de woordjes die ze in mijn oor hijgde: "I love it how you fuck me". Het moest er toen uit. Ik likte en kwijlde haar hals, en duwde traag en stevig tot ik een gloedstroom door mijn lul voelde jagen. Ik duwde zo diep en zij kreunde alsof ze een jong ter wereld wierp. Wat een ontlading!

Ik was zo duizelig van genot en emotie, dat ik me van haar afrolde. Ze heeft zich de resteren tijd moederlijk om mij bekommerd en ik vond haar zo lief, dat mijn hart begon over te slaan en vlindertjes mijn buikholte opvulden. En stilzitten deden die kutbeesten niet bepaald. Ze fladderden alsof het een lieve lust was. Met naknuffelen, nog wat rotzooien en zij haar haren kammen erbij, gingen we lichtelijk over tijd, maar het deerde haar niet en die rekening kreeg ik dus niet gepresenteerd. Na afrekenen gingen we ieder onze eigen weg. Maar was het toeval of zat de wil Gods er voor iets tussen, maar ik liep haar bijna om de 5minuten tegen het lijf. Een keer sleurde ze mee tussen de lockers en begon me terug te muilen. Ik zo geil als een demoon, maar ik zette me erover. Niet veel later kwam ik haar weer tegen: ze duwde me tegen de muur en zat haar kut nat te rijden tegen mijn been als een hitsige reu.

In de bar wenkte ze me continu of ze zette zich naast mij. Daar ze vroeger professioneler omging en mijn hoofd minder liet tollen, daar begon ze nu duchtig te overdrijven en overschreed meermaals mijn veilige figuurlijk afgebakende comfortzone. Ik was er zowaar van in de war. Ik wil geen slecht woord over haar kwijt, maar dit irriteerde me toch op den duur. Ik leek enkel in de wellness nog veilig voor haar. Ik sprak haar dan ook aan om niet zo fel mijn mind te playen, maar ze verontschuldigde zich dat ze het niet kon helpen. Was dit toch show en trucjes van de foor? Waarschijnlijk wel! Ze heeft me tussen 2 andere meiden door nog voorstellen gedaan om nog een half uur de kamer op te gaan, maar die sloeg ik af. Indien het gratis was of zij me zou huwen, dan was het OK... Maar die vraag ontweek ze sluw en wijselijk.

Net voor ik het voor bekeken hield (en ze wist precies hoe laat we zouden doorgaan) zat ik bij het voetbadje in het natte gedeelte. Ze maakte een uitzondering, ontdeed zich van haar killer-heels en kwam ons toch nog even gezelschap houden. Zonder nog aan te dringen of om seks te vragen. Ze fluisterde me lieve woordjes in mijn oor en het afsheid geschiede hartelijk. Natuurlijk is het van tijdelijke aard dat ik haar zal moeten missen!

Conclusie van heel het verhaal: Ik herhaal weer eens mijn bevindingen... Ze is uitermate knap, héééél lief, grappig, aangenaam gezelschap en ze beheerst de betere technieken. Ze is een topwijf dat mijn kop op hol brengt. Ik loop zo geil van haar dat het me nachtmerries zal opleveren. Ik ben zo stapel op haar, dat het me nog vele natte dromen en wilde fantasieeen zal opleveren! Of was het nu andersom?

Prijs de heer voor deze Goddelijke schepping... De wonderbaarlijke creatie.... En de Duitse degelijkheid!

SFL
20 juli 2012, 11:33
:herz: :herz: :herz: :herz: :herz: :herz:

2012 mag dan al meer dan halfweg zijn, deze knappe blonde stoot is nog steeds nummer1 in mijn jaarlijst die steeds langer en langer wordt. De Duitse schone is voor mij zo super dat ze op haar eentje de eer van Duitsland redt. Al jaar en dag verkondig hier de Duitse degelijkheid en dat je met Duitse mokkels altijd wel goed zit. Nu is dat de laatste tijd toch wel een tikkeltje veranderd, vind ik. Al een handjevol Duitse mokkels halen mijn top10 niet eens en bevinden zich zelfs in de onderste regionen van mijn ranglijst… En dat is heus jammer, want laten we wel wezen: de Duitse vrouwen behoren toch wel tot één der knapste van Europa… Maar goed, dat is een smaak die jullie Hollanders waarschijnlijk niet met me delen. Maar nu is het genoeg geweest met mijn mening hier op te dringen, ik ga nu verder met nog een laatste verslag dat jullie als bonus krijgen alvorens ik oorlogje ga spelen.

Het was al een paar weken geleden dat ik haar nog gezien had und das ist richtig schade! Zij is zo’n wijf waar ik ’s nachts van droom en telkens wanneer ik haar zie stokt mijn ademhaling, slaat mijn hart over en begin ik te zweten van opwinding. En dit is alleen nog maar erger als je haar dan een bepaalde termijn niet meer gezien hebt. Bij dat weerzien loop ik immers over van contentement. En het is heus niet alleen om haar uiterlijk te doen, maar ook de persoonlijkheid, de service die ze verleent en het vakvrouwschap dat ze voor de dag brengt. Over haar uiterlijk kunnen jullie me ook in vraag stellen, want ze is enerzijds mijn type wel en anderzijds mijn type niet. Het is atypisch voor mij dat ik week wordt van zulk een Barbie-type. Maar toch heeft ze specifieke kenmerken die wel terugkomen in mijn ideaalbeeld van een vrouw. Ze is vrij groot, ze heeft een leuke snoet en een wulps lichaam met stevige kont en kleine doch stevige tieten. Ze ziet er misschien nog al behoorlijk plastic uit als Barbie of Paris Hilton, maar dat komt dan weer door het pornoblonde haar. Het is natuurlijk niet haar echte kleur, maar uiteindelijk is de haarkleur voor mij een bijkomstig iets. Je moet het totaal bekijken en sommige dames staan goed met blond en andere goed met donker. Uiteindelijk is zij wel een jongedame die met dat pornoblond wegkomt. Wat de make-up betreft, dat hoort bij de job. Als je haar zou zien zonder make-up dan zie je een heel knap en lief jong meisje. Niet het vamp-imago dat ze zichzelf aanmeet. Ze ziet er dan jonger uit, maar dat is niet verwonderlijk, want ze is nog altijd geen 25 geworden en dat is op zich toch nog een jeugdige leeftijd. Tot zover haar uiterlijk en wat ik ervan denk, maar ik zou verdomme niet kunnen begrijpen dat er één vent rondloopt die haar niet knap zou vinden. Het kan misschien je type niet zijn, maar niemand kan echt menen dat zij niet mooi is… Daar geloof ik niet in.
Over haar service ben ik ook uitermate tevreden, want anders zou ik haar niet op nummer1 zetten in mijn toplijst. Het is nog altijd zo dat je in mijn top10 eerder lelijke mokkels gaat vinden met een goede service dan knappe stoten met een matige service. Met Melina heb ik het beste van twee werelden: knap en goed! Maar die service en haar vakkennis behoefde wat tijd om zich te ontwikkelen. Na de eerste keer, zou ik haar nooit zo hoog in mijn lijst gezet hebben. Het was ook een kwestie van mij een beetje af te tasten en aan te voelen. Daar was ze niet meteen de snelste in, want ik ken veel mokkels die mij al kunnen aanvoelen na 5minuten. Zij niet, maar over het algemeen is zij ook jonger dan die andere mokkels waar ik het over heb. Na die eerste keer was ik toch best tevreden en ik zou nog vele malen met haar herhalen. Gaandeweg evolueerde ze wel tot de beste wip van 2012 en ondertussen durf ik haar zelfs te plaatsen in het selecte lijstje van de beste mokkels die ik in mijn hele leven al gehad heb.

En daarmee komen we bij de laatste beurt die ze mij gisteren ten goede gaf. Hoewel het onmogelijk leek heeft ze zelfs opnieuw de grens hoger gelegd. Misschien omdat ik haar meer dan 2 maand niet meer zal zien en dat ze bang is dat ik haar zou vergeten of misschien omdat ik juist gisteren heel hard naar haar verlangde. Ik weet het niet, maar je kan het alleszins niet op mijn geilheid afschuiven na een heleboel geneuk in PHG de dag ervoor. Ik stond dus eigenlijk helemaal niet geil, maar ik wou haar zien en ik wou simpelweg bij haar zijn. Ja, en dan zie je haar… Je praat met haar en je dolt wat met haar. Je neemt haar handjes vast, je knuffelt eens en opeens sta je te flirten als twee tieners. Dat was het dus: meer was niet nodig om me opnieuw geil te krijgen en mijn dierlijke lusten de controle laten over te nemen. En ze doorziet me meteen wanneer ik in die fase verkeer, want juist op die momenten houdt ze oogcontact aan, neemt een sigaret in haar mond, steekt deze op en blaast haar volledige longinhoud in mijn gezicht. Ik had nog geen reet geforceerd, maar op 2 minuten tijd stond ik al nat in het zweet. Met een zwoele blik blijft ze me aankijken en er wordt een hele tijd niks meer gezegd. En nee, geen ongemakkelijke stilte… Wel een opwindende stilte, waarin geen woorden nodig waren en waarin een aangename spanning het vuur alleen maar aanwakkerde.

Op de juiste timing en meteen met het ideale ritme begonnen we te tongzoenen en geloof me vrij: dat doet ze heerlijk. Dat tongen nam gaandeweg meer erotische neigingen aan en 10minuten later lagen we op het bed. Anderhalf uur lang zou dat ons strijdtoneel worden. We kusten langzaam en teder en aangezien we nu beiden naakt waren, begaf mijn hand zich tussen haar dijen. Die werkte zich hoger op en met vier vingers ging ik zachtjes en voorzichtig door haar spleetje. Zo’n beetje een aaiende beweging zoals je over het kopje van een kat streelt. Op een mum van tijd was haar kutje zo nat en glibberig dat ik mezelf verbaasde dat ik zoveel fingerspitzengefühl had. Ik zoende haar zachtjes in de hals, likte aan haar verrukkelijke tietjes en daalde af naar haar venusheuvel. Ik gaf nog kusjes en likjes op haar onderbuik, de binnenkant van haar dijen en dan sloeg ik toe op haar lipjes en klitje. Tussen de lipjes likte ik haar heerlijke nectar op en wanneer deze bijna weg was begon ik met mijn tong haar genotsknobbeltje te bespelen waardoor ze extra nectar kon bij produceren. Na een poosje werkte ik me terug naar boven en likte haar hele lichaam zachtjes af. Ze begon al lichtjes te transpireren waardoor ik een heerlijke licht gezouten smaak kon ontwaren. Ze streelde terwijl mij en haar eigen lichaam en wanneer haar mooie handje door mijn stoppelbaard streelde, zoog ik al haar vingers één voor één af en zij deed bij mij hetzelfde. Daarna klemde ze mijn hand rond haar hals en duwde deze aan alsof ik een verstikkende beweging zou maken. Haar stikken deed ik niet maar ik streelde haar nu wat ruwer omdat ze dit leek aan te geven. Ik streelde haar wat harder over haar boezem en greep toen stevig haar kont vast terwijl ik in haar schoot ging liggen.

We zoenden passioneel en waren langzaam aan het droogneuken. Nu al diende ik me concentreren om mijn kruid niet op haar buikje vroegtijdig te verschieten. Zijdelings lagen we in elkaar geknoopt en haar poes was zo nat dat mijn kloten al onder water stonden. You make me crazy, hijgde ze in mijn oor en ging dan verder met zoenen. Alles gebeurde liefdevol en intens. Ik streelde haar dijbeen dat heel stevig en strak aanvoelde, wat mij deed vermoeden dat ze stiekem toch aan sport doet. De spieren in haar benen en haar schouders voelen veel harder aan dan een halfjaar geleden. Na een poos droogneuken op hoog niveau, rolde ik op mijn rug en zij boven op mij. Ze begon mijn borstkas te likken en te zoenen en ook haar saus die aan mijn pik en ballen hing likte ze weer op en kwam dan weer naar mijn gezicht toe en we zoenden sensueel met de smaak van haar zoete kutje op de tong. Compleet in het zweet van opwinding stopten we opeens. Pauze machen! Nu kan je denken dat het alles behalve erotiserend is om in het heetst van de strijd te stoppen en net nu we gingen neuken, maar ondertussen kent ze mij heel goed en weet hoe ze mij ook optimaal tot prestaties kan leiden. Mochten we direct beginnen neuken, dan zou het na 5 of 10minuten afgelopen zijn. Maar nu 10minuutjes rust zodoende de geilheid terug even kon afnemen.

Dat heeft natuurlijk twee verhalen. Je stopt misschien wel om de opwinding even te temperen, maar anderzijds rookt ze gedurende die tijd 2 sigaretten na elkaar, terwijl ze me met de nagels van haar andere hand zachtjes ligt te krabben terwijl ik languit lig. En ik had een mooi zicht op haar, want haar lichaam blonk van het zweet. Was het haar eigen zweet of dat van mij dat tegen haar plakte, ik weet het niet, maar het hield mijn lul in die passieve periode wel stijf. Ze buigt zich na de pauze over mij, begint me diep te zoenen en mijn lul af te trekken. In geen tijd rukt ze een condoom over mijn klepel en neemt ze plaats op mij. Haar kut voelde als thuiskomen. Haar kut werd zo nat bij de penetratie dat ik dacht dat ze over mijn kloten aan het zeiken was zoals die Filipijnse in GT me geflikt had. Maar dit was met zekerheid geen pis, dit waren echt dikke klevende slierten vaginaal vocht die ze niet onder bedwang had. Heerlijk, super, botergeil!!! Langzaam en stevig neukten we en het tongen ging onverminderd voort. Ons speeksel hing als slingers in mijn baard en dat vond ik zo opwindend dat ik haar kont stevig vastklauwde en mijn nagels in haar vel zette. Daardoor schrok ze zich rechtop en ging nu iets meer tempo brengen in de wijze waarop we horizontaal de lambada zaten te dansen. Ik streelde haar sexy buikje en haar stevige sympathieke tietjes. Ze greep mijn hand vast en zoog aan mijn vingers. Met dit ietwat hoger tempo ging ze door, totdat ze na een tijdje niet meer kon. Conditie is haar zwakste punt als ik dan toch één klein minuscuul nadeeltje moet noemen. Ze was enorm aan het transpireren en dat vond ik uitermate opzweepend. Ik rolde nu op haar en we neukten nu terug wat langzamer en met meer gevoel. Ik was in de positie om het tempo aan te geven en blijkbaar stond haar dat aan. Ik kwijlde haar hals vol, likte haar tieten en zoende haar met volle teugen terwijl het neuken heel lang doorging. Op den duur waren we beiden zo hard aan het zweten van de inspanning en de geilheid dat haar lange blonde haren helemaal doorweekt waren. Ze had opeens die wetlook alsof ze net in een zwembad gedoken was. Dear mother of Jesus, you are good, kreunde ze in mijn oor en wou duidelijk nog van geen ophouden weten. Met een flinke pets op mijn kont gaf ze aan dat ik verder moest doen en dat ik nog dieper diende te stompen.

Jullie vinden me waarschijnlijk een opschepper met veel te veel van dit soort egocentrische verhalen, maar ik kan het niet laten om er nog een schepje boven op te doen… Lees goed: IK HEB NOG MAAR ZELDEN EEN WIJF ZO ZIEN KRONKELEN EN UIT DE BOL GAAN TERWIJL ZE ONDER ME LAG. Die begon haast de stuipen te krijgen en drukte zich daarbij heel stevig tegen me aan. Haar nagels van beide handen zette ze diep in mijn schouderbladen en daar zie ik nu, de dag nadien, nog steeds de sporen van. Ze moedigde me alsmaar aan om harder en dieper in haar te duwen, maar ik was al bijna aan het einde van mijn latijn. Het zweet gutste uit mijn kop en mijn hart sloeg 300. Als een wijfjesspin die na het paren haar mannetje opvreet, was zij me al aan het opvreten terwijl we nog druk bezig waren met paren. Tjonge, wat een droomvrouw! We rolden weer over elkaar heen waardoor zij opnieuw bovenop zat. Ze begon me te neuken alsof het mijn laatste wip zou zijn voor mijn overlijden. Ze kneep haar sterke dijen samen en zette zoveel druk op haar kut dat ze me leek leeg te melken. Ze gaf alles wat ze had, en dat zag je… Ze ging over haar eigen grens heen, al was het puur op karakter of van loopsheid. Ik begon te duizelen in mijn kop en even dacht ik dat ik een hartattack gehad heb. Het leek er een paar tellen op dat mijn hart opeens stilstond. Het bed daverde, zweet gutste uit onze lichamen en de plaats op het bed waar we met ons middel lagen was helemaal nat van haar vocht. Uiteindelijk stond ik op ontploffen… Me nu nog bedwingen zou me fataal worden. Ik liet het gaan en kwam tot een orgasme dat maar leek blijven te duren. Ik ben normaliter geen roeper, maar ik brulde de hele kamer bij elkaar. Terwijl ik aan het lozen was, boog ze over me heen en drukte zich stevig tegen me aan. Ze begon me opnieuw te tongzoenen en keek daarbij diep in mijn ogen.

Toen we helemaal klaar waren bleven we nog zo 10minuten liggen. Zij boven op mij en mijn lul nog in haar poes. Tegen elkaar gedrukt en elkaar liefdevol strelen. Tussendoor gaven we elkaar soms lieve kusjes op wang. I love you, fluisterde ze stilletjes. Ik dacht daar nog op te antwoorden dat ze dat pas mocht zeggen op het moment dat ik haar niet meer diende te betalen… Maar om de magie van het moment niet te verkloten, zweeg ik wijselijk. Nadat we van elkaar ontkoppelt waren gingen we hand in hand naast elkaar liggen en rookte zij weer een welverdiende sigaret. Wij zouden eens een hele nacht samen moeten zijn, wat een fun zouden we dan niet beleven, vroeg ze zich (met opzet) luidop af… Ja, wie weet… Hijgde ik nog na, maar ging er verder niet op in. Als ze me een rondje van het huis zou trakteren, dan graag… Maar een hele nacht betalen, dat zag ik niet zitten. Met zo’n droommokkel een hele nacht en ik ben over mijn toeren. Dan ben ik klaar voor de psychiatrie, want ander zou ik haar als een ziekelijke beginnen stalken met brieven dat ze me moet trouwen.

En zo kwam er weer een einde aan anderhalf uur avontuur. Dit was een storm van een GFE. Volgens mij zijn er niet veel mokkels van haar generatie die zo’n GFE op kunnen voeren. Ze heeft het in zich als geen andere… Maar let op: uit eerdere ervaringen weet ik dat ze net zo goed een PSE is. Naar eigen zeggen van haar biedt ze in de meeste gevallen PSE aan. Moest ze zo een PSE gegeven hebben op de wijze dat ze me nu een GFE had gegeven, dan was ik beslist dood onder haar gebleven. Het is misschien van levensbelang dat ik met haar nooit in een extremere versnelling zal overschakelen.

Kortom en ik ga het niet stoer zitten ontkennen. Ik hou van dat moordwijf en ik ben dol op haar. Natuurlijk had ik me kunnen laten meeslepen in het moment en haar beantwoorden dat ik ook van haar hou, maar ze heeft lichte narcistische trekjes en dat is juist wat ze wil horen. Als ik effectief tegen haar zou zeggen dat ze zo gevaarlijk voor me is en ik in no time verliefd op haar zou kunnen worden, dan heeft ze macht… veel macht. Voor mij zou het niet meer dan een commerciële valstrik zijn. Het is dus goed dat ik haar de volgende 2maanden niet zal zien en wie weet zie ik haar nooit meer terug. Is beter zo, misschien? Zo een topmeid is voor mij de laatste spijker op mijn doodskist… De druppel die niet de emmer doet over lopen, maar wel de druppel die heel Nederland onder water kan zetten.

Maar diegene die me kennen, weten nu eenmaal dat ik kick bij het opzoeken van de grens en dat ik een zekere dosis gevaar nodig heb om te kunnen functioneren.
Ik draag een heel toepasselijke song aan haar op: http://youtu.be/D8DfcyjZLQ4

:herz: :herz: :herz: :herz: :herz: :herz:

SFL
30 november 2012, 10:45
Dacht ik gisteren even naar GT te rijden, maar haast op automatische piloot nam ik de afslag in Roermond en reed ik magnetisch gecontroleerd het domein van YY op. Daar had ik al snel spijt van, want ik kan kort zijn betreft de drukte: voor een donderdagnamiddag was er weinig nijverheid aan de gang en ook niet al te veel mokkels.

Gelukkig was mijn topper er. De adembenemend mooie Melina. Dus uiteindelijk was ik wel blij haar te zien. Maar ik moet toegeven dat ik bewust wat afstand genomen had van haar. Enerzijds omdat zulke wijven gevaarlijk zijn voor mij en kwalijke gevolgen voor mijn hart teweeg brengen. Anderzijds omdat ik YY niet zo vaak aangedaan heb de laatste tijd, wegens vakantie en allerlei andere verplichtingen… En de gelegenheden dat het wel ging, opteerde ik voor een andere saunaclub. Maar wat ik mezelf wel afvroeg was waarom zij van haar kant ook niets liet horen al die tijd. Zonder vooraf wat te laten weten, stond ik dus opeens oog in oog met haar en vloog ze me om de nek van blijdschap. Doch, het voelde niet aan zoals voorheen.

Later in de bar ook nog even zitten bijkletsen, maar er was ergens iets geknakt. Bij gebrek aan andere mokkels of op z’n minst toch de toppers (op de Hollandse Nadja na, maar die leek geen zin te hebben om me even te komen entertainen), koos ik dan toch maar om met Melina op de kamer te gaan.

Ze zag er weer uitermate knap en strak uit en voor de verandering waren haar ogen eens niet verzopen in de make-up en dat maakt dat ze er uiterlijk nog geiler uitzag. Dus tot zover had ik al geen problemen om een gigantische stijve kunnen op te zetten. Al knuffelend, zoenend en strelend gingen we van start. Maar ten opzicht van voorgaande sessies met haar ging ze niet helemaal voluit en ook het zoenen was niet zo diep en innig zoals ik bij haar gewend ben. Na een veel te gehaast voorspel had ik al een condoom over mijn pik en zat ze boven op mij. Waar is dat meisje gebleven die het altijd zo relax aan doet met mij? Het zat niet goed, de passie ontbrak en haar conditie is niet goed genoeg om lang en snel op mij te zitten wippen. Dus we rolden over elkaar heen en ik neukte haar à la missionaris. Ik kon het zelf nu wat sturen en dat was al beter, maar het tongzoenen bleef oppervlakkig en ik voelde van haar kant geen geilheid zoals ik eerder telkens ervoer.

Op gegeven moment besloten we even pauze in te lassen, want ik stond nat in het zweet en ik dreigde mijn geilheid kwijt te spelen als het op die manier verder moest. Het was lang niet slecht, laat dat duidelijk zijn, maar mijn verwachtingen (gebaseerd op eerdere onderonsjes met haar) lagen te hoog. Dus om mijn geslachtsdrift terug wat aan te kruiden vraag ik haar om een sigaret op te steken. Vroeger moest ik daar niet naar vragen en deed ze het zo. Afijn, zij zit te roken en ik kijk toe terwijl ik aan mijn ballen krab. En toen kwam het eruit wat op haar lever lag. Blijkbaar heeft de ene of andere dwaas van dit forum wat over mij zitten lullen bij haar en zelfs mijn woorden zitten verdraaien. Een hele uitleg en beschrijving volgde en ze zat er blijkbaar mee verveeld. Dus ik ben nu zinnes om dat even verder uit te klaren hier en daarom wenden jullie maar naar volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32558-Viswijven!&p=292261#post292261

Nu had ik een duidelijk beeld over wat zij ervan begreep en de manier waarop hier iemand voor zichzelf meer tracht uit de prijs te halen. Dus nu kon ik mezelf verdedigen bij haar en de juiste verklaringen geven. Gelukkig nam ze daar vrede mee en zat het haar na mijn toelichting niet meer dwars. Ze was nu meer relax en ik begon haar gaandeweg te strelen en zacht te zoenen in een poging the good old times terug te krijgen.

De seks was nu opnieuw veel beter en ze gaf zich al wat meer over aan mij. Maar toch is er ergens iets geknakt door dit voorval en kwam ze niet meer op het niveau van wat ik van haar gewend ben. Met de prestatie van gisteren zou het haar niet lukken om in mijn top10 te geraken. Omdat ik die feeling niet terugvond, liet ik me maar sneller dan voorzien klaarkomen en kon ik de sessie veel korter afronden dan gepland.

Na haar had ik geen behoefte meer om nog wat anders te vogelen en zodus ben ik niet gek lang meer gebleven. Dat had dan weer niks met haar te maken, maar wel met het feit dat ik die middag niet zo heel geil liep wegens andere omstandigheden. Vooraf had ik zelfs nog getwijfeld of ik uiteindelijk toch zou gaan clubben. Maar ik ben toch blij dat ik geweest ben en dat ik een afrit vroeger afgeslagen ben. Met Melina is het dus uitgekletst en ze is me ook nog een gemeend afscheidskusje komen geven.

Tot zover de eerste sessie met de mooie Duitse blondine, die niet helemaal in de lijn is met de vorige sessies… Maar toch nog steeds heel goed!

kundün
9 oktober 2013, 08:55
Eine Kollegin von ihr hat gesagt, dass sie aufgehört hat....