Volledige versie bekijken : Anabel (ex-Andrea PHG) Roemeense
Pistol Pete
18 december 2010, 02:13
Haarkleur/-lengte : zwart golvend, lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : normaal, B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens / redelijk Engels
Leeftijd : 20 jaar
Tatoeages/Piercings :geen / navelpiercing
Service:heerlijke meid, typische uiterlijke kenmerken van een pistollady :) PZC / TZ / NMC / GFE+ / geen FT
Voordelen: leuke meid nog redelijk nieuw in het vaak, voorheen in Italie gewerkt
Nadelen: geen, nog een beetje onervaren maar dat is voor mij geen nadeel :)
Tijdsduur :60 minuten, topsessie. Andrea zou zo in de top 5 2010 kunnen qua service maar na 1 sessie past ze daar door de drukte op de lijst nog niet in....
Prijs :75 euries
Extra’s bij het bezoek: geen
Pistol Pete
22 december 2010, 10:43
Andrea komt er aan! Alweer mijn tweede sessie met haar. Net zoals de vorige keer van een uitstekend nivo. Heerlijk GFE meisje. Ik zal PHG dit jaar nog wel enkele malen bezoeken dus als dat zo doorgaat dringt ze de top 5 binnen. Ten koste van wie o wie....
Helaas mag ik maar 5 namen doorgeven en geen 50....Maar ja ook dat zou problemen gaan opleveren rond plaats 49, 50 en 51...En ook dan zou ik nog veel meer meiden binnen de 50 willen slepen :gruebel::gruebel::gruebel:
ijsbeer11
22 december 2010, 12:02
Andrea komt er aan! Alweer mijn tweede sessie met haar. Net zoals de vorige keer van een uitstekend nivo. Heerlijk GFE meisje. Ik zal PHG dit jaar nog wel enkele malen bezoeken dus als dat zo doorgaat dringt ze de top 5 binnen. Ten koste van wie o wie....
Helaas mag ik maar 5 namen doorgeven en geen 50....Maar ja ook dat zou problemen gaan opleveren rond plaats 49, 50 en 51...En ook dan zou ik nog veel meer meiden binnen de 50 willen slepen :gruebel::gruebel::gruebel:
Dan heb je dit jaar goed geboerd Pistol Pete:freu:
Overigens vreemd, want er is nog een Andrea (het Roemeense goksyndicaat) die op het moment in Roemenie is.. Lijkt me toch niet dat 2 verschillende dames dezelfde artiestennaam gebruiken?
Pistol Pete
22 december 2010, 12:47
Tich is t zo, niet in alle clubs geldt de regel dat er geen 2 dames met dezelfde achternaam mogen rondlopen. Ook in VV liep er een tijd een Andrea I en een Andrea II rond en ik meen dat er zelfs even 3 Andrea's waren :)
In januari 2010 had ik al 22 verschillende dames, daarna ben ik maar gestopt met tellen....
Big30
22 december 2010, 13:07
In principe zal een Club niet 2 dezelfde namen uitdelen, maar wat wel eens voorkomt is dat een dame niet tevreden is met haar artiestennaam en dan de naam gebruikt die ze zelf wil.
In GT had je trouwens ook lang 2 Andrea's rondlopen, hoewel de tuinkabouter variant er geloof ik niet meer of veel werkt.
De ik_zit_lekker_achter_de_gokkast_en_niemand_krijgt_ me_hier_weg PHG Andrea was er volgens mij Vrijdag jl. niet als ik me goed herinner.
Jorah Mormont
22 december 2010, 14:18
Wist jullie eigenlijk wel dat de naam Andrea in Roemenië niet gangbaar is.
De uitspraak klopt wel, maar de naam wordt geschreven als ANDREEA.(dubbel E)
Zie hier een uitleg! (http://www.babynology.com/romanian-girlnames-a0.html)
Ik kwam er in Spanje achter bij een dame.
Willem2
22 december 2010, 14:26
ANDREEA.(dubbel E)
Zonie :rolleyes: :biggrin: ;)
Jorah Mormont
22 december 2010, 14:28
Zonie :rolleyes: :biggrin: ;)
NEEE!!! Zie hier: SONNY (http://www.babynology.com/meaning-sonny-m39.html). Hoe toepasselijk in het Latijns
Nog geen eens een Hollandse naam:gruebel:
Pistol Pete
22 december 2010, 14:53
NEEE!!! Zie hier: SONNY (http://www.babynology.com/meaning-sonny-m39.html). Hoe toepasselijk in het Latijns
Nog geen eens een Hollandse naam:gruebel:
=> Latijn...niet Latijns zie hier een uitleg (http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/487/)...:smile:
masseurke
23 december 2010, 11:13
Wist jullie eigenlijk wel dat de naam Andrea in Roemenië niet gangbaar is.
De uitspraak klopt wel, maar de naam wordt geschreven als ANDREEA.(dubbel E)
Zie hier een uitleg! (http://www.babynology.com/romanian-girlnames-a0.html)
Ik kwam er in Spanje achter bij een dame.
Waar zo'n Spanje trip allemaal goed voor is... ;)
Pistol Pete
15 januari 2011, 21:04
Even weer on topic in dit draadje....
Andrea is verhuisd naar Acapulco en heet nu Anabel...
Pistol Pete is ook verhuisd en heet nog steeds pistol pete.
Anabel staat inmiddels op nr. 1 in de top 2011:freu::freu:
Ook vandaag weer twee keer gekamerd en een prima tijd gehad met Andrea oops Anabel.
Heren mods....draadje kan verplaatst worden.
egon, Dr. Rammler
15 januari 2011, 21:22
:eek: wie konnte sie denn die Spielautomaten im Happy verlassen ??? :gruebel:
Big30
15 januari 2011, 21:24
:eek: wie konnte sie denn die Spielautomaten im Happy verlassen ??? :gruebel:
Das ist nicht diese Andrea, du meinnst nen andere!
egon, Dr. Rammler
15 januari 2011, 21:33
Das ist nicht diese Andrea, du meinnst nen andere!
danke ! ich sehe du hast schon was zum Einwerfen gespendet :biggrin::biggrin:
Pistol Pete
15 januari 2011, 21:35
Stimmt dit is een ander (pistol) meisje
egon, Dr. Rammler
15 januari 2011, 21:37
Stimmt dit is een ander (pistol) meisje
ok danke ist mir klar geworden :baby2:
die Automatenfüllerin ist nämlich nicht unbedingt der Service - Hammer, ob wohl sie eine schöne Frau ist
Gruss Egon