Volledige versie bekijken : Melissa,Braziliaanse-Venezuelaanse
Dolfie
19 december 2010, 20:06
Haarkleur/-lengte : Zwart,tot op schouders
Lengte dame : +/- 1,65
Postuur/Cupmaat : Slank,mooie C-cup met Siliconetieten,slordig uitgevoerd
Nationaliteit/Taal : Braziliaans-Venezuelaans/Portugees,Spaans,Nederlands,Duits,Engels
Leeftijd : 29 jaar
Tatoeages/Piercings : Tattoo's en piercing(navel)
Service: PZC,heerlijk tongzoenen,massage,
Voordelen: Vriendelijke lekkere dame die het halve uurtje volmaakt
Nadelen: Spreekt geen Frans:):)
Tijdsduur :30 min
Prijs :50€
Extra’s bij het bezoek:
Mijn eerste sessie was met de Braziliaanse/Venezuelaanse prachtige beauty Melissa die in Rotterdam woont.Ze spreekt perfect Nederlands.
Tijdens mijn rondje sauna kwam ze zich daar even opwarmen en een praatje slaan.
Toen ik even ging uitrusten in de ligzetel kwam ze naast mij zitten om wat te babbelen...en toen begon ze wat plagerig te doen en begon ze me echt lekker te tongzoenen:biggrin:Uffa en met haar prachtige lijf kwam ze op mij liggen...Toen zijn we naar de bar gegaan en hebben we rustig iets gedronken terwijl ze erotisch rond mij kronkelde.Toen mijn biertje leeg was kon ik niet weerstaan om met haar naar de kamer te gaan:wink:
Ze begon weeral lekker te tongzoenen,daar houd ze echt van:freu:
Ik kreeg ook een lekkere massage waarna ze me lekker pijpte ZC en ik haar in missionarishouding neukte...ik weet niet wat er gisteren in de lucht hing maar ik kon niet klaarkomen in het rubbertje:hammer:...en ik heb dan maar lekker op haar borsten gespoten.
Conclusie,Melissa is een prachtige meid en groot herhalingsgevaar want ik wil in dat poesje spuiten:D
Grtz,Dolfie
smp
21 december 2010, 12:06
Zondag 19/12/2010 nog even gaan kameren ook met Melissa, tja wat een wijf .
Lekker genoten en zeker de moeite waard voor je geld.
Ace2
22 december 2010, 21:29
Ik vind Melissa ook wel een lekker vrouwtje en ze doet alle handelingen erg goed. Maar als je goed oplet is het wel allemaal standaard en weinig gepassioneerd. Ze is eerder profi dan goed. Recensie volgt.
Ace2
27 december 2010, 20:40
Ik vind Melissa ook wel een lekker vrouwtje en ze doet alle handelingen erg goed. Maar als je goed oplet is het wel allemaal standaard en weinig gepassioneerd. Ze is eerder profi dan goed. Recensie volgt.
......................Ik liep een rond en liep naar het wellness gedeelte. Het wellness gedeelte wordt gescheiden van de rest door een automatische schuifdeur. Die deur gaat maar langzaam open en dicht. “Daar loop ik nog een keer tegen aan” dacht ik. Niet dat ik daar bang voor was. Oh nee, ik was meer bang dat mijn ijsberenvrienden dat zouden zien. In het wellnessgedeelte gleed ik bijna uit en daarna liep ik terug en bij dat teruglopen liep ik tegen Melissa uit Venezuella/Brazilie aan. Ze keek nu een stuk vriendelijker en zag mijn geile oogjes. Ze trok mij dicht tegen haar aan en kuste mij. Dat smaakte naar meer. Mijn piemel werd hard en Melissa liet mij niet meer los. Ik liet haar trouwens ook niet meer los. In de gang stonden wij half te vrijen en mijn handen hadden haar heerlijke billen vast. Ondanks dat ze mij goed geil maakte, merkte ik ook wat terughoudendheid. Ik veronderstelde dat dat kwam omdat wij in een openbare ruimte waren, waarbij zij zich ongemakkelijk voelde danwel dat het eigenlijk niet was toegestaan. Snel ging Melissa een sleutel halen en samen gingen wij naar een kamer. Eigenlijk had ik nog willen douchen maar daar kreeg ik de gelegenheid niet voor. Snel legde Melissa het laken op het bed en duwde mij erop. “Rape me” riep ik lachend, maar Melissa vond dat er niets te lachen was. Ze ontdeed zich van haar bikini en het zag er allemaal nog prima uit. Met haar tong naar buiten kroop ze naar mij toe en likte mijn buik en daarna mijn borst. Voorzichtig kreeg ik iets van een zoentje. Ik wilde wel meer, maar dat zat er ineens niet meer in. In de gang deed ze dat zoenen iets wellustiger en dat smaakte naar meer. Dat meer zat er blijkbaar niet in. Terwijl ik zo teleurgesteld lag, zat ze al aan mijn piemel te zuigen. Dat deed ze eigenlijk nog niet eens zo slecht. Het ging mij allemaal net iets te snel. Ik trok haar weg en legde haar op haar rug en begon voorzichtig haar lichaam te strelen. Ze kreunde wat automatisch en ik zoende haar nek. Daarna kroop ik met mijn tong langzaam richting haar mond, maar een tongzoen zat er nog steeds niet in. Met mijn hand beroerde ik haar klitje. Dat leek allemaal weinig effect te hebben. Zoenend likte mij een weg naar beneden waar ik voorzichtig haar kutje begon te likken. Eerst likte ik voorzichtig en Melissa liet mij mijn gang gaan. Ik kreeg echter niet de indruk dat ze het lekker vond. Ze deed wel de indruk wekken dat het haar opwond en ze kermde: “Fuck me, ohhhhh I need your cock” . Ondertussen zag ik vanuit een ooghoek dat ze een condoom uit haar tasje pakte. Vervolgens duwde ze mij weg en zei: “now it is my turn” wat in hield dat ze mij weer ging pijpen. Ik merkte echter gelijk dat tijdens dat pijpen een condoom om mijn penis werd gedaan. Ik keek beteuterd naar die penis met condoom. Melissa trok mij op haar en leidde mijn penis in haar schede. Ik begon haar te neuken en te neuken, maar ik beleefde er totaal geen plezier aan. Dat moet Melissa hebben gemerkt want ze ging er nu echt werk van maken. Ze begon te trekken en geil te doen, maar het was allemaal net te gemaakt. Vriendelijk zei ik dat ik moe was en dat ik de kamer wilde verlaten, niet in de laatste plaats omdat het half uur bijna om was. Helaas viel de sessie met dat lekkere ding tegen. Later zou ik haar nogmaals in de gang tegen komen. Nu zat ze met een andere man en ook die maakte ze gek. Ik vroeg mij af hoe het iets later op de kamer zou zijn? ...........................................
Badslippers
27 december 2010, 23:05
Snel ging Melissa een sleutel halen en samen gingen wij naar een kamer.
Hi hi hi, dat schreef ik ook een keer terwijl er in "Yin Yang" helemaal geen sleutels gehaald hoeven te worden. De vrije kamers staan immers open en op de binnenkant zit een draaiknop. Blijkbaar zit het "Sleutel halen ritueel" zo in ons systeem dat zelfs in onze verbeelding de sleutel gehaald wordt.
Op mijn werk haal ik ook weleens een sleutel uit een of ander kluisje. Maar dat is dan omdat daar veel deuren gesloten moeten zijn. Dan schiet ik in de lach en zeggen mijn vrouwelijke collega's: ""Heey BS waarom zit je weer te grinniken?", en dan zeg ik: "Omdat ik de sleutel ga halen". En dan zeggen hun weer: "Maar wij gaan niet mee de kamer op hoor!". Dat vind ik dan weer jammer want er zitten best een paar aantrekkelijke exemplaren bij. Maar goed dat is verder "Off Topic"
longdivision
27 december 2010, 23:51
Ze gaan het laken (grote handdoek) en de handdoeken halen he ;)