PDA

Volledige versie bekijken : Willi69 is Pinguine - fan, DEL Play-offs.



Alabama
21 december 2010, 19:24
http://partyscout.beepworld.de/files/pinguine.jpg http://partyscout.beepworld.de/files/pinguine2.jpg


Dito! :freu:


Ook Pinguine-fan? :)

Willi69
22 december 2010, 11:05
Ook Pinguine-fan? :)
Zum Vergleich - gestern Abend: ;)

Eisbären Berlin - Krefeld Pinguine 2 : 3 (nach Penalty-Schießen) :freu:

Hoffenheim - Mönchengladbach 2 : 0 (im deutschen Pokal) :mad_6:

Big30
22 december 2010, 11:43
Voor degenen die er niets van begrijpen, de Krefeld Pinguine is een IJshockey ploeg uit het mooie stadje Krefeld die het momenteel goed doen in de DEL.
Beter dan Keulen een andere bekende Traditions Verein ;).

Mönchengladbach is een voetbalploeg die in het seizoen 2010-2011 zal uitkomen in de Zweite Bundesliga.

ijsbeer11
22 december 2010, 11:57
Mönchengladbach is een voetbalploeg die in het seizoen 2010-2011 zal uitkomen in de Zweite Bundesliga.

Big,

2010-2011 is het huidige seizoen, mocht Borussia toch degraderen naar de 2. Bundesliga zullen ze daar pas gaan uitkomen in het seizoen 2011-2012

Wordt meer regel dan uitzondering zeg, dat ik je voortaan moet corrigeren:hammer:

Big30
22 december 2010, 12:02
Big,

2010-2011 is het huidige seizoen, mocht Borussia toch degraderen naar de 2. Bundesliga zullen ze daar pas gaan uitkomen in het seizoen 2011-2012

Wordt meer regel dan uitzondering zeg, dat ik je voortaan moet corrigeren:hammer:

Ik zeg Pfffffff!

Foutje :tongue:, bedankt. Klopt, Borussia zal komend seizoen dus 2011-2012 in de Tweede Bundesliga uitkomen. Dit seizoen zullen ze als laatste afsluiten in de Bundesliga :biggrin:.

Alabama
22 december 2010, 18:52
Zum Vergleich - gestern Abend: ;)

Eisbären Berlin - Krefeld Pinguine 2 : 3 (nach Penalty-Schießen) :freu:

Hoffenheim - Mönchengladbach 2 : 0 (im deutschen Pokal) :mad_6:

Letzte mal das ich gewesen bin, war auch gegen Berlin, aber in Krefeld. Haben verloren.

Nachtste mal wurde 2 Januari gegen die Sabo Ice Tigers. :)

egon, Dr. Rammler
23 december 2010, 15:11
Ook Pinguine-fan? :)

:hop::znaika[1]: endlich steigt dieser Scheissverein wieder mal ab :thefinger:

und wenn Willi69 als alter Krefelder sich schon davon distanziert.............:eek:

Willi69
23 december 2010, 15:21
und wenn Willi69 als alter Krefelder sich schon davon distanziert.............:eek:
Wovon distanziere ich mich? :confused:

Wie hat eigentlich gestern der 1. FC Köln zuhause gegen den Zweitligisten MSV Duisburg gespielt? :baeh:

egon, Dr. Rammler
23 december 2010, 16:01
Wovon distanziere ich mich? :confused:

Wie hat eigentlich gestern der 1. FC Köln zuhause gegen den Zweitligisten MSV Duisburg gespielt? :baeh:

:freu: haha, ich stell nur Sachen in den Avatar, die vom Poppen handeln :baeh:

oder hast du etwa bei Borussia immer die Bälle aufgepumpt ? :gruebel: :rofl:

Big30
29 maart 2013, 18:39
In de kwart finale van de DEL play-offs tussen de Krefeld Pinguine en ERC Ingolstadt staat het nu 3-2 voor onze favorieten uit Krefeld.

Gisteren hadden de Pinguine de serie kunnen beslissen maar daar stak Ingolstadt een stokje voor door toch wel verrassend in het KönigPALAST in Krefeld met 1-2 te winnen.

Morgen in Ingolstadt kan Krefeld het afmaken, lukt dat niet dan zal Paasmaandag de beslissende wedstrijd zijn in Krefeld aan de Westparkstrasse, niet zo ver trouwens van en het Laufhaus in Krefeld en de Vulkan en clubs als bv. LR, PHG en VV.
Zo verenig je een sportief passief met een actief uitje :tongue:.

Willi69
1 april 2013, 14:08
In de kwart finale van de DEL play-offs tussen de Krefeld Pinguine en ERC Ingolstadt staat het nu 3-2 voor onze favorieten uit Krefeld.
ERC Ingolstadt - Krefelder Pinguine 2 : 7 :freu:

Die Pinguine haben damit den nötigen 4. Sieg (Best of Seven) geschafft und stehen im Halbfinale! :tongue:

Halbfinale:

Grizzly Adams Wolfsburg - Kölner Haie
Krefelder Pinguine - Eisbären Berlin

Wird also - wie schon 2003 - wohl ein Finale Krefeld - Köln geben. ;) Damals gewann übrigens Krefeld und wurde Deutscher Meister. :biggrin:

Johnny Bravo
1 april 2013, 16:26
Mittwoch bin ich dabei:freu:

Big30
4 april 2013, 21:29
Mittwoch bin ich dabei:freu:
Jij wel, ik dus helaas niet. Jammer genoeg begonnen de Krefelder Pinguine met een thuis nederlaag tegen uitgerekend tegen de Deutschen Meister Eisbären Berlin in dit geval was ik dus anti-IJsbeer!

Gewoon vrijdag dan maar in Berlijn winnen en dan zondag thuis op voorsprong komen, eitje zeg ik. In de finale zal het dan wel de Kölner Haie worden en als Krefeld het niet haalt moet Keulen het maar afmaken tegen de IJsberen.

Dit blijft wel mijn favoriete IJsberen song,


http://www.youtube.com/watch?v=BPS7ljgav9g

Deze uitvoering is natuurlijk geniaal!


http://www.youtube.com/watch?v=yjj8mBnimOI

Johnny Bravo
7 april 2013, 13:05
Vanmiddag om 14.30 uur is het erop of eronder voor de Krefelder Pinguines tegen Eisbaren Berlin. In de best of five staat Eisbaren met 2-0 voor dus dat ziet er niet gunstig uit voor de Pinguines.
Ik heb alle vertrouwen dat de Pinguines vandaag de Eisbaren uit Berlin een pak rammel geven.
Big30, Babbel en ondergetekende horen tegenwoordig bij de harde kern van de Pinguines uit Krefeld en wij zijn gebrand om het grote geld van Eisbaren Berlin een pak rammel te geven, de Eisbaren gaan eraan!!!!!!

Mocht het de Pinguines niet lukken om de finale te halen tegen Eisbaren Berlin dan is ons hoop gevestigd op de Kolner Haie dat die dan de Eisbaren Berlin afhouden van de Landstitel in de DEL. Laten we hierop maar houden de IJsberen gaan eraan, sowieso!!!

Graag verzoek ik de Mods om het forum een anderen naam te geven, bijvoorbeeld Pinguinforum:biggrin:

Greetz,

JB

Willi69
7 april 2013, 15:14
In de best of five staat Eisbaren met 2-0 voor dus dat ziet er niet gunstig uit voor de Pinguines.
Ja, sieht nicht so gut aus, aber ich bin sicher, dass das Halbfinale erst im 5. Spiel entschieden wird. :tongue:

Big30
7 april 2013, 15:31
Ja, sieht nicht so gut aus, aber ich bin sicher, dass das Halbfinale erst im 5. Spiel entschieden wird. :tongue:
3-4 nog 10 min. http://www.del.org/de/statistiken/livescores/page/203----.html?l=2173855

Dan maar Haye fan worden :biggrin:! Ook hoop ik grotere kans op kaartjes :wink:.



Big30, Babbel en ondergetekende horen tegenwoordig bij de harde kern van de Pinguines uit Krefeld en wij zijn gebrand om het grote geld van Eisbaren Berlin een pak rammel te geven, de Eisbaren gaan eraan!!!!!!

Graag verzoek ik de Mods om het forum een anderen naam te geven, bijvoorbeeld Pinguinforum:biggrin:

Greetz,

JB
Doen we, vind ik een meer dan redelijk verzoek. Maar zelf voel ik ook wel wat voor Haieforum of nog beter "Kölner Haie Forum" om ook de verbondenheid met Köln nog wat te benadrukken!

Over en uit nu voor Krefeld 3-4 thuis verlies.

Big30
7 april 2013, 21:28
http://4attention.de/wp-content/uploads/2012/06/kolener_haie.jpg

Bij deze ben ik Kölner Haie fan geworden! Zondag de eerste finale wedstrijd tegen Die Eisbären Berlin in deze mooie arena.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/44/KECHaie0708.jpg/400px-KECHaie0708.jpg

Willi69
7 april 2013, 22:21
Tja, sehr schade - aber so kann ich mich wenigstens voll auf die Borussia konzentrieren... :biggrin:

Big30
14 november 2013, 22:56
Morgen avond de topper en derby in de DEL tussen de Haie en de Krefeld Pinguine oftewel de lijst aan voerder tegen de nummer 4.
Uiteraard zijn we als ijsbeer fan van Krefeld.