PDA

Volledige versie bekijken : Alice (Hongaarse)

SFL
22 december 2010, 11:03
Haarkleur/-lengte : donkerbruin/lang
Lengte dame : heel klein en fijn
Postuur/Cupmaat : slank/B-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaarse/Engels/Duits
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : tatoe op haar linker bovenarm
Service: TZ, PMC, NMC, vingeren, beffen
Voordelen: Lieve en aangename dame
Nadelen: het faken en kreunen stoorde me bij het neuken
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro + fooi

Heer merkwaardig dat ik van haar hier nog geen profieltje vond, want deze dame draait toch al enige tijd mee in YY. Ze is zo'n beetje het alternatief van de Roemeense Carmen, alleen laatstgenoemde is oraal veel beter!

Maar goed, al vaak gezien en nooit mee gekamerd: enkel omdat ze veel te klein en te fijn is om een SFL type te zijn. Maar op tijd en stond maakt SFL wel eens een uitzondering en nu dus ook.

Ze wist indruk op me te maken toen we samen in de sauna zaten. Als doorwinterde saunagebruiker kan ik de sauna van YY heel goed aan. Zij kwam ook net binnen toen Badslippers buiten ging. In tegenstelling tot de meeste dames die zich enkel komen warmen, deed zij een hele sessie in de sauna. Het werd een competitie om het langste in de sauna te blijven. Gedurende dat kwartier hebben een conversatie gevoerd en ik moet zeggen dat zij al een leuke gesprekspartner was.

Uiteindelijk gaf ik als eerste op, maar ik zat er ook wel al iets langer in dan zij. Vanaf dat moment zag ik haar een hele tijd niet meer. Totdat ik in de bar zat en kameraad KinkyBull juist weggekaapt werd door een Pools mokkeltje. Bij een tekort aan dames en het feit dat mijn saunavriendin zich bij me kwam aanbieden, waagde ik het er toch op.

Spijt heb ik daar zeker niet van gehad. Want het werd een goede sessie, die me de eerdere slechte sessie met Flo liet vergeten. Ik raad haar dan ook graag aan bij andere ijsberen, al zal ik snel opnieuw terug bij haar gaan. Maar dat is enkel omdat ze me echt te klein was.

We begonnen zoals bij ieder deftig voorspel met orale verwennerij. Zij zoog aan mijn paal en likte de koningenbrij uit haar sappig kutje. Vervolgens nog wat geknuffel en gekus en tussendoor rookte ze een sigaret. Daarna begonnen met de eigenlijke daad. Veel en lang was er niet voor nodig, want nadat zij op mij gezeten had en zojuist wisselden naar doggy-style, knikkerde ik mijn zaadparels er tegen volle snelheid uit.

Dit was ranzig goed... Want door haar tengere lichaam kreeg ik al bang dat mijn grote pik (even dik als haar polsen bij erectie) haar dusdanig zou schaden. Integendeel, mocht ik flink doorgaan en kon ze het aan.

Voor mij was het enige nadeel dat het faken er te hard afdroop. Het is haar job, ik betaal voor mijn plezier en als ze er zelf echt niets aan heeft, dan vind ik het onnodig dat ze zo overdreven aan het kreunen was. Maar goed, ikzelf ben lang ook niet perfect.

Zeer plezante dame voor de rest!
De Hongaarse dames zijn zoals hun nationaal gerecht: de goulash... Ofwel is het goed klaargemaakt, oftewel deugt het voor geen meter.
De twee Hongaren die ik vandaag had waren respectievelijk goed en heel goed!