Volledige versie bekijken : Roemeense dames en Western Union
ijsbeer11
22 december 2010, 15:06
In principe zal een Club niet 2 dezelfde namen uitdelen, maar wat wel eens voorkomt is dat een dame niet tevreden is met haar artiestennaam en dan de naam gebruikt die ze zelf wil.
In GT had je trouwens ook lang 2 Andrea's rondlopen, hoewel de tuinkabouter variant er geloof ik niet meer of veel werkt.
De ik_zit_lekker_achter_de_gokkast_en_niemand_krijgt_ me_hier_weg PHG Andrea was er volgens mij Vrijdag jl. niet als ik me goed herinner.
Geniet van een welverdiende vakantie in Roemenie op het moment..
Ze vroeg via de mail of ik toevallig nog langs de Western Union kwam deze week:freu:
Bosco
22 december 2010, 15:13
Geniet van een welverdiende vakantie in Roemenie op het moment..
Ze vroeg via de mail of ik toevallig nog langs de Western Union kwam deze week:freu:
Waarom? Gisteren vertelde ze mij nog dat ze zich dood verveelde, omdat er geen gokkast bij haar in de buurt is. :biggrin:
Big30
22 december 2010, 15:17
Lief toch! Ze gaat je geld opsturen zeker :biggrin:.
Ze zal wel onverwachts in het ziekenhuis opgenomen zijn en natuurlijk niet verzekerd zijn ;). Gewoon zeggen dat je paspoort en rijbewijs verlopen zijn. Niet dat ut helpt hoor want dan gaat ze je vrolijk uitleggen dat je dan maar een bevriend beertje moet vragen even langs te komen. Ze zijn niet voor 1 gat te vangen hoor, heel creatief die Roemeense schatjes, zeker net voor de kerst! Da da "ma plictisesc" :biggrin:.
Dit bericht wordt morgen weggehaald :tongue:
ijsbeer11
22 december 2010, 15:43
Waarom? Gisteren vertelde ze mij nog dat ze zich dood verveelde, omdat er geen gokkast bij haar in de buurt is. :biggrin:
Hahaha Bosco!:freu:
Ze zal wel onverwachts in het ziekenhuis opgenomen zijn en natuurlijk niet verzekerd zijn ;). Gewoon zeggen dat je paspoort en rijbewijs verlopen zijn. Niet dat ut helpt hoor want dan gaat ze je vrolijk uitleggen dat je dan maar een bevriend beertje moet vragen even langs te komen. Ze zijn niet voor 1 gat te vangen hoor, heel creatief die Roemeense schatjes, zeker net voor de kerst! Da da "ma plictisesc" :biggrin:.
Helaas Big je hebt het fout!
Haar nicht was deze week overleden (ben ik gevoelloos als ik het niet geloof?) en ze kon dus wel de nodige financiele steun gebruiken
Toen ik antwoordde dat ik al mijn geld had opgemaakt in de clubs en aan kerstcadeaus voor mijn familie kreeg ik als antwoord:
" Ok you eshoal, bai bai forever "
Big30
22 december 2010, 15:54
Dat betekent "ach ik kon het proberen, nu niet gelukt, maar in Januari ben je weer mijn schat en vraag ik je weer om geld en of je mijn terugvlucht kunt boeken en me op kunt halen van het vliegveld, je bent nog niet van me af hoor!".
- Oma overleden, moeder zwaar ziek, verwarming stuk, geld verloren, neef heeft zwaar ongeluk gehad, ze is uitgegleden door de sneeuw arm gebroken en moet geopereerd worden, morgen wordt de verwarming afgesloten als ze niet snel betaalt en het is nu -20 graden Celsius etc. etc. :tongue::biggrin::tongue:!
Kom IJB11 niet flauw doen!
http://www.westernunion.nl
Pistol Pete
22 december 2010, 15:58
Hahaha Bosco!:freu:
Toen ik antwoordde dat ik al mijn geld had opgemaakt in de clubs en aan kerstcadeaus voor mijn familie kreeg ik als antwoord:
Is het gek dat ik dat bai bai forever ook best wel vaak heb gehoord, meestal met een woord erbij wat eindigt op -ula.....Enkele dagen later volgt dan een smsje met vaak een spijtbetuiging....
ijsbeer11
22 december 2010, 16:05
Is het gek dat ik dat bai bai forever ook best wel vaak heb gehoord, meestal met een woord erbij wat eindigt op -ula.....Enkele dagen later volgt dan een smsje met vaak een spijtbetuiging....
Haha, ik hou je op de hoogte!
Johnny Bravo
22 december 2010, 16:10
Uuuuh Big30... ik ben mijn paspoort en rijbewijs kwijt. Nu wil ik jou vragen of je mij misschien kan helpen;)
Je zult het niet geloven maar favoriete Roemeentje heeft wat centjes nodig want haar cavia is ziek en ze heeft geen geld voor de dokter.
Jij hebt vast een zeker wel een klantenkaart van Western Union.
Dus of jij misschien even wat geld kan overmaken naar haar, ze vroeg maar om 500 euries. :biggrin:
Alvast bedankt Big30
Greetz,
JB alias ......
Big30
22 december 2010, 16:17
Jij hebt vast een zeker wel een klantenkaart van Western Union.
Dus of jij misschien even wat geld kan overmaken naar haar, ze vroeg maar om 500 euries. :biggrin:
Alvast bedankt Big30
Greetz,
JB alias ......
No problem JB! Moet toevallig toch zo nog even bij de Western Union langs, dit kan er ook nog wel bij.
IM me even de correcte personalia zoals die op haar paspoort staan. De ontvangst code stuur ik je dan vanavond, OK?
Normaal zou ik het niet doen maar ja ik ken de Dame in kwestie en de cavia ken ik ook goed. Je weet ik ben een grote dierenvriend.
n.b. klopt de 500 euro wel? Toen haar goudvis op sterven lag was het toch 750 Euro, check het even anders moet ik 2 maal rijden en transactie kosten betalen.
Groet,
Big Graus
Bosco
22 december 2010, 16:21
Haar nicht was deze week overleden (ben ik gevoelloos als ik het niet geloof?) en ze kon dus wel de nodige financiele steun gebruiken
Toch Daniella niet? :eek: Dat vind ik zeker wel harteloos van je jongen, want over zoiets lieg je toch niet? Ik stuur haar wel 'n paar honderd op, want als er een 'n mooie begrafenis verdiend is het Daniella wel. :heul:
Johnny Bravo
22 december 2010, 16:34
n.b. klopt de 500 euro wel? Toen haar goudvis op sterven lag was het toch 750 Euro, check het even anders moet ik 2 maal rijden en transactie kosten betalen.
Groet,
Big Graus
Het bedrag van 500 euro is goed maar maak er maar 5000 euro van, dan kan ze voorlopig wel even voort mee. Ze moet natuurlijk ook een vliegticketje kopen om terug te komen. Je weet mijn Roemeentje vliegt alleen first-class of met een privetjet. Ze is zo lekker normaal gebleven mijn Roemeense.:biggrin:
De rest volgt per IM.
Greetz,
JB alias.....
Goedemorgenallemaal
22 december 2010, 17:06
Het bedrag van 500 euro is goed maar maak er maar 5000 euro van, dan kan ze voorlopig wel even voort mee.
Greetz,
JB alias.....
Pas daar maar mee op, ik weet ook wel dat die 5000 euro goed is voor de resterende 11 cavias (zelfs in Roemenie is het 11 halen, 10 betalen, althans voor caviacrematies) maar leer mij de Roemeensen kennen, in plaats van dat opzij te zetten kopen ze er alleen nog maar meer cavia's van.
Guineapigsaurus rex (http://www.youtube.com/watch?v=ejxj6KQophQ&feature=related)
Jackless
22 december 2010, 17:32
Dat zijn magische woorden. :smoke: Ik weet direct over welke pijpkabouter het in GT gaat. Deze magische spreuk sprak ze uit nadat ik er in met een andere dame vandoor ging. :biggrin: Wat een schatje :annieengel: Dit zijn de woorden van een echte liefdesverklaring. Ik denk dat Big gelijk heeft. Het Western Union verzoek is een huwelijksaanzoek. Gefeliciteerd Ijsbeer :biggrin: Al haar neven en nichten komen bij je wonen en uit je ruif meeëten. Je zou willen dat die ook........:teuflisch:
Western Union is volgens mij de Roemeense staatbank. Niet aan beginnen beren. En mocht je het toch overwegen, en de lange rijen van medeberen bij Western Union willen vermijden, een bankoverschrijving is er in 2 dagen en kost nauwelijks iets.
Met de feestdagen raken ijberen van slag.:cool:
joepie
22 december 2010, 18:01
Als joepie zoek is zit ie aan de bar of in een club mss of is in de western union te vinden wat een druk leven.
Alabama
22 december 2010, 19:45
Flauw gedoe allemaal. Als ze wat nodig hebben, dan maak je dat toch gewoon over. Als ze 500 euro vragen, kun je het beste voor de zekerheid 1.000 overmaken, anders is het volgende week weer kassa. Scheelt je ook aan WU-kosten. :)
Eigenlijk moet je gewoon een stamboom uittekenen en dan telkens alle doden wegstrepen. Er komt een moment dat de familieleden op zijn.
sofaking
22 december 2010, 20:58
Eigenlijk moet je gewoon een stamboom uittekenen en dan telkens alle doden wegstrepen. Er komt een moment dat de familieleden op zijn.
Ik heb gelezen dat ze daar in Roemenië wel eens uit de dood kunnen weerkeren.
Als je zegt dat je Van Helsing heet laten ze je misschien verder gerust.
Jan_Wandelaar
22 december 2010, 22:01
Denken die Roemeense gleufgnomen dat we allemaal necrofiel zijn ofzo:
M'n nichtje is dood, daar heb je vast wel een paar honderd Euro voor over........
J.W.
rmjhexe
22 december 2010, 22:06
Ik heb gelezen dat ze daar in Roemenië wel eens uit de dood kunnen weerkeren.
Als je zegt dat je Van Helsing heet laten ze je misschien verder gerust.
:asshole:reannimeren hebben ze daar uitgevonden,of ben ik in de war met annimeren:thefinger:
Alabama
22 december 2010, 22:06
Denken die Roemeense gleufgnomen dat we allemaal necrofiel zijn ofzo:
M'n nichtje is dood, daar heb je vast wel een paar honderd Euro voor over........
J.W.
En Schlucken doet ze dan niet eens meer...
Big30
22 december 2010, 22:09
Het bedrag van 500 euro is goed maar maak er maar 5000 euro van, dan kan ze voorlopig wel even voort mee. Ze moet natuurlijk ook een vliegticketje kopen om terug te komen. Je weet mijn Roemeentje vliegt alleen first-class of met een privetjet. Ze is zo lekker normaal gebleven mijn Roemeense.:biggrin:
Greetz,
JB alias.....
Hoi JB,
Net even bij WU langs geweest. Was druk, zag veel bekende beren. Heb het bedrag maar verdubbeld ivm. de koude toeslag, die maakt het boeken nu extra duur zoals je weet.
De ontvangst code heb ik je per IM gestuurd.
Hoop je hiermee van dienst te zijn geweest. Geen punt hoor, moest zelf toevallig ook bij de Western Union zijn :biggrin:.
Groet,
Big30
ijsbeer11
23 december 2010, 09:33
Dat zijn magische woorden. :smoke: Ik weet direct over welke pijpkabouter het in GT gaat. Deze magische spreuk sprak ze uit nadat ik er in met een andere dame vandoor ging. :biggrin: Wat een schatje :annieengel: Dit zijn de woorden van een echte liefdesverklaring. Ik denk dat Big gelijk heeft. Het Western Union verzoek is een huwelijksaanzoek. Gefeliciteerd Ijsbeer :biggrin: Al haar neven en nichten komen bij je wonen en uit je ruif meeëten. Je zou willen dat die ook........:teuflisch:
Western Union is volgens mij de Roemeense staatbank. Niet aan beginnen beren. En mocht je het toch overwegen, en de lange rijen van medeberen bij Western Union willen vermijden, een bankoverschrijving is er in 2 dagen en kost nauwelijks iets.
Met de feestdagen raken ijberen van slag.:cool:
Is een dame uit PHG ;)
Maar heb het al vaker gehoord hoor, ook in de GT
ijsbeer11
23 december 2010, 09:33
Als joepie zoek is zit ie aan de bar of in een club mss of is in de western union te vinden wat een druk leven.
Joepie,
Zal ik een verkiezing organiseren voor de ijsbeer die in 2010 het meeste geld heeft verstuurd via de Western Union?
Misschien dat je dan een keer je vrijkaartje wint!!!:freu:
ijsbeer11
23 december 2010, 09:35
:freu::freu::freu::freu::freu:
edward
23 december 2010, 09:47
:freu::freu::freu::freu::freu:
Missschien heeft haar cavia wel een open ruggetje gekregen bij het scheren
1179
joepie
23 december 2010, 13:02
Ja ijsbeer11 goed idee ken ik weer eens een vrijkaartje winnen voor " WIE HEEFT IN 2010 HET MEESTE GELD OVERGEMAAKT VIA DE WESTERN UNION" Ik ga meteen het bedrag van afgelopen jaar is optellen.
Groetjes Joepie
Big30
23 december 2010, 14:21
Ja ijsbeer11 goed idee ken ik weer eens een vrijkaartje winnen voor " WIE HEEFT IN 2010 HET MEESTE GELD OVERGEMAAKT VIA DE WESTERN UNION" Ik ga meteen het bedrag van afgelopen jaar is optellen.
Groetjes Joepie
Wacht nog even Joepie, het jaar is nog niet om er er kan nog veel veranderen de laatste week zo leert de ervaring.
Vraagje. Kan het op de site niet vinden maar weet jij of de Western Union met de Kerstdagen normaal geopend is? Je weet maar nooit he :biggrin:.
Big30
Johnny Bravo
23 december 2010, 14:32
Hoi JB,
Net even bij WU langs geweest. Was druk, zag veel bekende beren. Heb het bedrag maar verdubbeld ivm. de koude toeslag, die maakt het boeken nu extra duur zoals je weet.
De ontvangst code heb ik je per IM gestuurd.
Hoop je hiermee van dienst te zijn geweest. Geen punt hoor, moest zelf toevallig ook bij de Western Union zijn :biggrin:.
Groet,
Big30
Dank je Big30,
Ik heb de code al verzonden per sms naar haar. Nog geen half uur later sms terug dat ze het geld heeft opgehaald. Ze bedankten mij hiervoor en ze zei dat ik de enige bent waarvan zij houdt. Ik ben haar grote liefde:liebe2:
Ohja de cavia is helaas overleden maar om het verdriet te verzachten ging ze winkelen met de hele familie. Dus of je maandag weer even langs kan gaan bij WM voor mij. Doe hetzelfde bedrag maar weer.;)
Ze is zo lekker normaal gebleven.:biggrin:
Greetz,
JB alias......
Bosco
23 december 2010, 14:47
Vraagje. Kan het op de site niet vinden maar weet jij of de Western Union met de Kerstdagen normaal geopend is? Je weet maar nooit he :biggrin:.
Big30
Heb ik al gecheckt Big, 2de kerstdag zijn ze zoals normaal geopend. Tenminste in mijn woonplaats, hoe het onder de rivieren is dat weet ik niet. Daar loopt alles nog een beetje achter natuurlijk.
Grote kans dat ik 2de kerstdag weer wat moet overmaken omdat ze dan weer blut is door de kerstcadaeutjes, die ze gekocht heeft voor heel de familie. Het is ook zo'n schatje hé. :love:
Jan_Wandelaar
23 december 2010, 16:08
Als al dat geld oostwaarts gaat, waarom heet het dan Western Union? Of moet je het vanuit Roemeens perspectief zien, waar het geld vanuit het westen komt?
Waarom zit er in de (grotere) saunaclubs eigenlijk geen filiaal van WU? Wel net zo makkelijk.
J.W.
ijsbeer11
23 december 2010, 16:12
In de wandelgangen gehoord dat het hoofdkantoor van Western Union zich binnenkort zal gaan vestigen in de Duitse deelstaat Nordrhein Westfalen
Big30
23 december 2010, 23:27
Dank je Big30,
Ik heb de code al verzonden per sms naar haar. Nog geen half uur later sms terug dat ze het geld heeft opgehaald. Ze bedankten mij hiervoor en ze zei dat ik de enige bent waarvan zij houdt. Ik ben haar grote liefde:liebe2:
Ohja de cavia is helaas overleden maar om het verdriet te verzachten ging ze winkelen met de hele familie. Dus of je maandag weer even langs kan gaan bij WM voor mij. Doe hetzelfde bedrag maar weer.;)
Ze is zo lekker normaal gebleven.:biggrin:
Greetz,
JB alias......
Klopt allemaal mijn beste JB. Had trouwens al 10.000 euro overgemaakt maar denk dat er maar 6.000 euro is aangekomen. Geen probleem.
Maandag krijgt ze weer 10.000 euro ze verdient ut!
Sprak haar net nog op Yahoo MSGR, ut gaat slecht met haar goudvis Guppie, echt heel zielig. Dat beest is alles voor haar dat weet ik. Maandag krijgt ie een long transplantatie is wel 2356 Euro, nu betaal ik eens een keer.
Blijft een schatje he ;)!
Nou groetjes van Big Union.
Heb ik al gecheckt Big, 2de kerstdag zijn ze zoals normaal geopend. Tenminste in mijn woonplaats, hoe het onder de rivieren is dat weet ik niet. Daar loopt alles nog een beetje achter natuurlijk.
Dat doet me deugd Bosco. Site lag plat vandaag. Te veel traffic vanuit RO. Hoe het onder de rivieren is weet ik eigenlijk niet. Soms loopt er een tunnel onder de rivieren, zijn vaak dicht trouwens :tongue:.
Of moet je het vanuit Roemeens perspectief zien, waar het geld vanuit het westen komt?
J.W.
Alles in het leven moet je vanuit Roemeens perspectief zien.
In de wandelgangen gehoord dat het hoofdkantoor van Western Union zich binnenkort zal gaan vestigen in de Duitse deelstaat Nordrhein Westfalen
Staar er al :biggrin:! In die stad waar de meest transacties plaatsvinden :cool:.
Merry Xmas to all :biggrin:.
Big30
Bisschop Gijsen
24 december 2010, 17:38
bekijk het eens vanuit hun standpunt........... ze hadden/hebben niks, komen in het westen en iedereen heeft meer dan hun ?!?!?!?
wij maken altijd via western union over naar de paus best wel handig.
:blume: Bisschop Gijsen