PDA

Volledige versie bekijken : Uiyase - Turks/Duits

Jünther
26 december 2010, 09:59
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/zwart, halflang met lichte slag/krul
Lengte dame : 164 cm
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Nationaliteit/Taal : Duits, Turks/Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : Onbekend/Onbekend
Service: goed, gevarieerd
Voordelen: prima body tongwerk
Nadelen: ik was niet kapot van haar kont
Prijs : 40,- voor halfuur
Opmerking:

Volgens mij stond het zo op mijn kaartje: Uiyase. Vraag niet hoe je het goed uitspreekt. In een aangenaam onderhoud op de bank vertelde ze me dat ze is opgegroeid in Essen, maar al enige tijd in Köln woont. Tis een vrij mooie, slanke dame van gemiddelde lengte. Ze heeft een knap gezichtje met een gereserveerde, timide uitstraling. Haar kontje echter, vond ik minder fraai. Maar goed, tijdens de kerstdagen hadden we ze niet voor het uitzoeken (zeer beperkte line-up van 15-18 dames), dus mijn twijfel maar omgezet in daden.

Op de kamer besloot ik om de goede kanten van Uiyase extra uit te nutten, en haar minpunt (kont) over het hoofd te zien.
Ze begint met een hemels body-likprogramma (hals, oren, buik), met gevoel. Haar pijptechniek bleek ook niet verkeerd te zijn; deze laat zich het best typeren door de 'kurketrekker met zuignap-effect'.
Doggy sloeg ik maar over, want dat zou het goed opgebouwde nivo, niet ten goede komen. Er werd dus gewoon van voren geneukt in 2 standjes. We bleken aardig neukcompatibel, dus ik kon haar vrij lang en vol overgave nemen (toch zeker dik 12 minuten). Al met al voor mij een prima sessie; voor het eerst in mijn leven 'tactisch' gekamerd met succes, bij gebrek aan echte superbabes (vanwege het Kerstreces).
Absoluut gezien zou ik overigens Uiyase onvoorwaardelijk willen aanbevelen, anders doe ik haar hier te kort, vanwege het zeer gevarieerde service-programma.