renegade
25 december 2010, 11:28
Naam: Renegade
Ik ben al sinds mijn 19e een submissive, met een paar uitstapjes naar het Dom zijn en waarin ik zeer onderdanige sletjes heb mogen misbruiken.
Geslacht:
Man, en op commando van mijn Herrin een tv slet
Leeftijd:
Mijn echte leeftijd is mij niet aan te zien
Hobby’s:
Dienen van de Herrin.
Professie :
Interim Manager
Favoriete (speel) partner Meesteres;
Zonder twijfel is dat Herrin Vanessa, een commerciele Domme. En in combinatie met Haar partner in crime Meesteres Samantha de ultieme natte droom van elke man.
Ze zijn echt beeldschoon, erotische modellen, wreed, lief , sadistisch en weten exact wat hun slaven willen. En op dit moment de enige speelpartners in mijn leven
Ervaringen:
Al vanaf mijn 19e een lifestyle BDSMer, en zowel proDomme alsook lifestyle Dommes gediend door heel Europa. Maar ook zeker een enthousiast bezoeker van DVP,s aan het raam geweest.
Auto:
mercedes CLK cabrio
Mijn meest genuttigde Drank(en):
Wiskey Champagne, Cognac
Favoriete Eten:
Grieks en de Aziatisch keuken en fusion
Muziek:
Dance, Rock,Reggea, Pop en Ballads, New Age , Keltisch
New Age is super tijdens een sessie met mijn
Ik ben al sinds mijn 19e een submissive, met een paar uitstapjes naar het Dom zijn en waarin ik zeer onderdanige sletjes heb mogen misbruiken.
Geslacht:
Man, en op commando van mijn Herrin een tv slet
Leeftijd:
Mijn echte leeftijd is mij niet aan te zien
Hobby’s:
Dienen van de Herrin.
Professie :
Interim Manager
Favoriete (speel) partner Meesteres;
Zonder twijfel is dat Herrin Vanessa, een commerciele Domme. En in combinatie met Haar partner in crime Meesteres Samantha de ultieme natte droom van elke man.
Ze zijn echt beeldschoon, erotische modellen, wreed, lief , sadistisch en weten exact wat hun slaven willen. En op dit moment de enige speelpartners in mijn leven
Ervaringen:
Al vanaf mijn 19e een lifestyle BDSMer, en zowel proDomme alsook lifestyle Dommes gediend door heel Europa. Maar ook zeker een enthousiast bezoeker van DVP,s aan het raam geweest.
Auto:
mercedes CLK cabrio
Mijn meest genuttigde Drank(en):
Wiskey Champagne, Cognac
Favoriete Eten:
Grieks en de Aziatisch keuken en fusion
Muziek:
Dance, Rock,Reggea, Pop en Ballads, New Age , Keltisch
New Age is super tijdens een sessie met mijn