PDA

Volledige versie bekijken : Geleenstraat 110, Sarah, raam 4



Jovibeer
27 december 2010, 15:45
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.80
Postuur/Cupmaat : Normaal/cup b /
Nationaliteit/Taal : nederlands
Leeftijd : Een jaar of 40/45
Service : bdsm/pervers/erotisch spel
Tijdsduur : 15 minuten
Prijs : 70 euro
Extra’s bij het bezoek : Zou het niet weten

Jovibeer
27 december 2010, 15:56
vandaag was ik na een kort bezoek van vorige week weer terug gekomen om te kijken of een van de dames aanwezig was die mij had aangesproken en waar ik een goed gevoel bij had. Tot mijn verbazing (maar eingelijk ook niet....zo met kerst) was er dus maar 1 van de 3 die ik had gezien nog aanwezig. Maar zij had me vorige week aangesproken en een voorstel gedaan of ik pervers met haar wilde spelen eerst voor 100,-- euro maar omdat ik dat niet bij had zei ze toen 70 euro dan. Dat leek mij goed om vandaag bij mee bij haar terug te gaan. Zo makkelijk als dat ze vorige week met de prijs omlaag ging was dat vandaag niet echt. Maar nadat ik voor de 3de keer bij haar langskwam vroeg ze mij toch naar binnen en we zouden binnen wel praten over de mogelijkheden voor 70,00euro. Klonk goed, dus ik naar binnen. Binnen had ik wat voorkeuren van mij aangegeven en daarna zei ze mij dat ik mij moest uitkleden en ging zij de poppers halen. Eenmaal begonnen heeft ze mij wat gestreeld, kreeg een dildo in mijn mond....gespuugd. Maar toen ik de poppers mocht....had ik het idee dat het flesje al leeg was (gebeurde dus niet veel.) Verder heeft ze wat in mijn tepels geknepen en op mijn benen geslagen (en als invalide beer.....maakte dat niet veel uit.) Toen ik haar vroeg of ik haar borsten mocht zien zei ze mij dat ze een bijzondere Dominante dame was...maar mocht ze wel zien en een paar keer aanraken. Haar poesje.....mocht ik verder NIET zien ...ja een keer heel snel op haar broek aanraken. Tot mijn verbazing waren we na 15 min. al helemaal klaar. Toen ik mij aan het aankleden was......had ik het wel gehad met haar. Ik kon niet meer de moed opbrengen om een normaal gesprek met haar aan te gaan. Toch vertelde ze dat ze het jammer vond dat de klik er niet was. Haar Dominante gedaante ging veel verder....maar dan wel vanaf de 100,00 euro. Dus voor de beren die daar van houden....ze heeft een (blijkbaar??) bijzondere kamer die ze voor de hogere prijzen gebruikt. Maar vandaag was het een kleine afwerk kamer. Dus al met al....ik geloof niet dat ik nog bij haar terug zal gaan. Zonde van mijn geld.....had het beter bij andere dames kunnen proberen, maar dat is dan voor een volgende keer. Als hopelijk ook de sneeuw daar weg is...want ik vind wel dat dit slecht is geregeld op dit plein....er is alleeen een ruimte vlak langs de ramen vrij gemaakt....maar weinig mogelijkheden om naar de overkant te gaan (met de natte sneeuw!!)