PDA

Volledige versie bekijken : Serena (Lin in YY) (Thaise)

Ace2
27 december 2010, 21:46
Haarkleur/-lengte : Zwart,tot op schouders (nu krullend)
Lengte dame : +/- 1,50
Postuur/Cupmaat : Slank, a-cup
Nationaliteit/Taal : Thaise, spreekt Duits
Leeftijd : 23 jaar
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: PZC,massage, nmc
Voordelen: mooi, grappig, sexy, doet haar best
Nadelen: geen zoenen
Tijdsduur :60 min
Prijs :€ 75,-

..........................Samen liepen wij naar een kamer waar Lin het laken al op het bed legde. Weer had ik niet de gelegenheid gehad mij te douchen. Ik besloot nu maar snel gebruik te maken van de douche op de kamer. Je maakt bij een Thaise dame immers geen enkele kans als je niet schoon bent. Toen ik weer in de slaapkamer kwam lag Lin al verleidelijk op het bed. Ik zag dat ze niet meer echt heel slank was. Ze had een beetje de lichaamsbouw van Joy uit LR, alleen met hele kleine borstjes en een gebruinde huid.
Ik ging naast Lin liggen en begon te praten en te grappen. Na een grap of 10 vroeg ze: “Bist du ein fernsehekomedian?” Ik knikte van “ja”: “meine films sind immer nach 24.00u.” waarop Lin mij verbaast aan keek. “Dann sind die horror movies” verduidelijkte ik haar.
Al pratend en grappend begonnen wij elkaar te strelen en te likken. Ik probeerde haar te zoenen, maar dat bleek ze niet in haar service opgenomen te hebben. Ook hier had ik weer het idee dat ze redelijk standaard te werk ging. In de aanvang was ze niet echt passievol en ik berustte bijna in een 2de sessie die geen succes zou opleveren.
Lin begon mij te pijpen en dat deed ze goed. Tijdens dat pijpen probeerde ik bij haar poesje te komen dat nog niet echt nat was. Ik trok haar weg van mijn penis en legde haar op haar buik, waarna ik met ene korte maar stevige massage begon. Dat leek ze wel relaxed te vinden. Tijdens de massage vingerde ik haar voorzichtig en beroerde haar klitje. Langzaam maar zeker stopte ik met masseren en ging ik over tot likken van dat heerlijke poesje. Ik duwde haar op haar rug en begon haar te beffen. Daarbij hoorde ik standaard geluidjes, standaardkreuntjes en standaardbeweginkjes. Ik probeerde mijn vinger in haar poesje te stoppen, maar dat liet ze niet toe. Ik besloot nog even door te gaan om te kijken of ik er al likkend verbetering in kon krijgen. Ik befje heel zachtjes en zachtjes en ik merkte dat het stiller op de kamer werd. Even was ik bang dat Lin in slaap was gevallen, maar ineens werd mijn hoofd iets opzij geduwd waardoor mijn tong op een iets andere plaats terecht kwam. Ze hield haar handen op mijn hoofd en bewoog ritmisch met haar onderlichaam. Op de kamer hoorde ik alleen gezucht en gesteun. Ik had met mijn tong haar klitje nu goed te pakken en dat likte ik en likte ik. De vraag is dan altijd of het echt is. Vaak zal het antwoord negatief moeten luiden. Dat besef ik ook wel, maar als het toneelspel was, was het goed toneelspel. Lin pakte mijn hoofd wat steviger vast en ik voelde dat er ineens meer vocht uit haar poesje kwam en ineens kreunde ze wat luider en duwde mij weg. Ik keek haar aan en lachend keek ze terug met een verbaasde blik: “Du hast es geschaft” en ze trok mij naar haar toe. Even lag ik tegen haar aan, maar ik wilde nog niet rusten en ik gaf haar daarom nog een korte massage. “Du bist fabelhaft” kreunde ze. “Kannst du dass auch gegen meine freunden sagen?” vroeg ik.

Na de massage bracht Lin mijn penis op oorlogssterkte en deed er een condoom omheen. Daarna ging ik op haar liggen en neukte mijzelf klaar. Ik had niet de indruk dat Lin er veel plezier aan beleefde, al was haar plezier mij genot te schenken.
Na mijn orgasme bleven wij nog even nakeuvelen in elkaars handen. Dit meisje dat een uur eerder nog redelijk koel deed, was nu als een lief teder poppetje in mijn handen. Ik had nog best langer willen blijven liggen, maar ik vond een uur lang genoeg en zo verliet ik tevreden de kamer.........................

smp
30 januari 2011, 21:38
Deze Lin vandaag mee op de kamer genomen, heerlijk paar standjes gedaan normaal gesproken 30min , maar uitgelopen tot 45min.

Niet echt wat ik verwacht had van haar , maar ja hetzij zo en voor mij blijft het alleen voor deze 1 keer.

Ace2
26 mei 2011, 19:55
Live from GT:
Er is net een nieuwe Thaise binnen gekomen. Ze is wel traag met omkleden. Ik wacht al 2 minuten.

Live from GT:
De nieuwe Thaise heet Serena en heeft voorheen in YY gewerkt onder de naam Lin.

Lin was gisteren, woensdag 25 mei, voor de tweede dag in GT. Geen idee of ze lang zal blijven.

Ace2
12 oktober 2011, 18:27
.................Ik besluit dat ik snel een dame moet uitkiezen, alvorens het te druk wordt en de wachttijden in dagen uitgedrukt gaan worden. Ik zie Serena bij de deuropening staan en ik stap op haar af. Ik ben er nog nauwelijks of Maria loopt voorbij en roept: “watch out, he writes every thing” Serena begrijpt niet goed waar het over gaat en ik leidt haar aandacht af door haar hand te pakken en ik trek haar mee naar de balie. Tegenstribbelend (al die lastige vrouwen ook met hun gelijke rechten) roept ze: “Wass machst du?, wass macht su?” “Ein schlussel abhohlen” roep ik en de geheel verbaasde Serena kan nog net uitstamelen: “mit mir?” En zo zou het geschieden in een der tuinhuisjes:

Ik ga samen met Serana op het bed liggen en klets even wat om de boel te ontdooien. Eigenlijk is dat niet nodig want ze heeft het al koud. Ze instrueert mij om de verwarming hoger te zetten en ik besluit dat ik beter zelf voor verwarming kan spelen. Ik pak haar voorzichtig beet en leg haar op haar buik en ga boven haar zitten. Nu valt mij op dat zij een mooi, strak, slank donker gebruind lijfje heeft. Ik had haar al eens gekozen in YY, maar toen vond ik haar lichaam ietswat tegenvallen. Van tegenvallen was nu geen sprake.
Ik legde mijn handen op haar schouderblad en begin te kneden. Ik kneed flnk door, maar ze verzoekt mij rustig te beginnen. “Sorry” zeg ik “dass passiert wann mann seine eigene kraft nicht kennt” Langzaam voer ik de massage op en Serena vindt het allemaal prima. Ze legt haar hoofd op het kussen en sluit haar ogen. Als ik mij even verplaats zegt ze dat ik niet moet stoppen. Dat was ik ook helemaal niet van plan. Ik kneed, streel en lik een goede 10 minuten als ik bij haar billetjes aankom. Die geef ik extra aandacht en voorzichtig laat ik een vinger langs haar poesje gaan. Helaas is dat nog niet vochtig. Ik begin weer van voor af aan en besteed extra aandacht aan de billen en bovenbenen. Weer laat ik mijn vinger langs haar aarsje gaan om bij haar poesje te komen. Dat lijkt nog steeds niet vochtig, tot ik wat harder druk en alles ineens week wordt. Ik vinger haar een beetje en Serena zucht zachtjes. Daarna leg ik haar op haar rug en hang boven haar. Ik laat mijn hoofd zakken om haar een zoen te geven, maar haar lippen blijven stijf op elkaar. Een voorzichtig zoentje is alles wat ik kan krijgen. Ik laat het maar zo en ik masseer nog voorzichtig haar lijfje. Het valt mij op dat haar tepeltjes echt keihard overeind staan. Ik hoop dat het een teken van opwinding is. Dat wordt wel bevestigd door haar nog steeds natte poesje.
Met dat natte poesje begin ik te zoenen en te likken. Vervelend is dat ze haar benen dicht bij elkaar houdt, zodat ik mij moeite kost haar goed te beffen. Het duurt zeker 5 minuten voor zij zicht ontspant en mij mijn gang laat gaan. Maar dan gaat het ook goed. Ik vinger haar tijdens het beffen en dat geeft kleine soppende geluidjes. Nu houdt Serena met 1 hand de bovenkant van haar poesje ook vast, zodat ik haar klitje beter kan bereiken. Het kutsap stroomt rijkelijk uit haar poesje en na een tijdje begint ze onegelmattiger te schokken en te zuchten. Uiteindelijk tek ze haar peosje weg en zucht: “gutttttt”.

Ze is verbaasd als ik haar weer op haar buik leg en wederom een korte massage geef. Na die krote massage ga ik naast haar liggen en liggen wij in elkaar armen, terwijl zij zachtjes en teder mijn harde penis masseert. Niet lang daarna kruipt ze naar beneden en begint de onderkant van mijn ballen te likken en ook mijn ballen vedwijnen in haar mond. Uiteindelijk is dat alleen maar het begin van een geweldige pijpbeurt die gaat volgen. Ze likt en zuigt alsof haar leven ervan afhangt. Ik voel een orgasme opkomen en twijfel of ik moet stoppen. In YY deed ze geen FT, maar ze merkt mijn opkomende orgamse en zet de vaart er juist in, zodat alles tegen haar gehemelte spettert. Zuchtend kom ik klaar.

Na mijn orgasme verschoont Serena alles en liggen wij nog even in elkaars armen. Na een uur besluit ik dat het genoeg is en verlaat ik als een tevreden man het tuinhuisje. “Dit moet ik vaker doen” bedenk ik mij op mijn terugtocht richting GT.

hugging_pall
13 oktober 2011, 01:03
haha geen zoenen maar wel FT! Dat krijgt niet iedereen voor elkaar lijkt me.....:biggrin: Die massage brengt wat los in die meiden. Wel jammer dat ik haar niet gezien heb afgelopen zaterdag.

Ace2
11 augustus 2013, 06:55
.......................Na de sessie liep ik weer door GT, waar Serena zich beklaagde dat ik haar nooit meer uit koos. “Immer die Gabriela” mopperde ze. Eerlijk gezegd kwam het dat mijn laatste sessie met haar gewoon niet goed verliep. Ze kwam niet klaar, of het lukte mij niet of zij was te moe om toneel te spelen. Ik vind Serena wel mooi, maar ook iets te gemaakt, zowel fysiek en qua gedrag. Ik vind het ook jammer dat ze niet zoent. Later die avond zou ik het toch weer proberen met haar. Dat was positief en het pijpen was zelfs uitzonderlijk goed. Maar dat had ze al vaker gehoord..........................

seksenfun
16 september 2013, 19:41
Terug gesignaleerd in YY :smoke:.