PDA

Volledige versie bekijken : korte terugblik 2010

CLUBSPORT
30 december 2010, 20:33
het jaar 2010 is bijna weer om en dan krijg ik altijd de onbedwingbare neiging om terug te blikken , omkijken en nog eens al die mooie clubmomenten op je netvlies voorbij laten komen ja ik ben een beetje een dromer dat is een karaktertrek die ik koester ik wil eigenlijk niks vergeten maar ja dat is een beetje moeilijk .
het begon gelijk al goed in de eerste maand van het jaar met het eerste bezoekje in een plaatsje net over de grens ik zou er weer eens een gouden tijd beleven .
Lilia was een dame die ik toen de kamer mee op nam en haar als aardig in mijn geheugen parkeerde later dat jaar zou ik gigantisch op dit eerste oordeel over haar terugkomen maar dat wist ik toen nog niet natuurlijk .

Poeh wat heb ik veel nieuwe beren leren kennen dit jaar bosco, tiga ,michael j , rex , badslippers, sfl, sphinx en natuurlijk cupido, en ik zal wel een paar namen zijn vergeten sorry mannen geef me er maar van langs als we mekaar weer tegenkomen .
Buiten mijn gebruikelijke maandelijke uitstapjes naar brüggen ging ik ook enkele keren vreemd naar Bernds en het was best leuk , ik kom er niet vaak want het is best ver weg en het damesaanbod vind ik toch wat aan de magere kant , ik ben er wel van overtuigd dat als je ooit droomt over een trio dan ben je hier aan het beste adres .
In de zomer was het weer eens tijd om een weekje te gaan toeren een nieuwe club bezoeken was een van de onderdelen ervan , dit keer werd dat oase en dat leverde me 4 sessies voornamelijk met zuid amerikaanse dames op allemaal prima sessies , ik was overdonderd door de pracht en praal van het pand en de belachelijk grote hoeveelheid vrouwelijk schoon , iets minder was het jaaggedrag waar de dames in Gt nog een puntje aan konden zuigen , zelfs als je deed alsof je sliep dan was je nog niet veilig oei , maar dat mocht de pret niet drukken en ik heb me in 2 bezoekjes prima vermaakt daar .

Een volgend hoogtepunt was het feest in LR vanwege het 5 jarig bestaan van het forum ook weer veel hilarische momenten beleeft weer nieuwe beren leren kennen een gezellige bende bij mekaar en een dj die de sfeer tot in de late uurtjes erin hield , 1 topsessie met weer een Braziliaanse schone maakte deze feestdag voor mij compleet , ik moet de forumleiding nogmaals een compliment maken hoe zij deze dag hebben georganiseerd het was top .

de laatste maanden deed ik het wat rustiger aan en hield ik mijn bezoekjes beperkt tot Gt maar die waren stuk voor stuk top met veel gezelligheid met flink wat medeberen en heerlijke kamergangen met bekende en nieuwe toppertjes zoals Effy, Lilia ,Magda , Ela ,Anna ,Elly, Luna , Juliëtte, Sonja
Nina .

Dat was een beetje mijn terugblik in een notedop , hopelijk word 2011 net zo’n topjaar als 2010 dan zal je mij niet horen klagen .
Ik wens alle bekende en onbekende medeberen het beste voor 2011 en maak er een gezellig en geil 2011 van

Big30
31 december 2010, 11:51
Een volgend hoogtepunt was het feest in LR vanwege het 5 jarig bestaan van het forum ook weer veel hilarische momenten beleeft weer nieuwe beren leren kennen een gezellige bende bij mekaar en een dj die de sfeer tot in de late uurtjes erin hield , 1 topsessie met weer een Braziliaanse schone maakte deze feestdag voor mij compleet , ik moet de forumleiding nogmaals een compliment maken hoe zij deze dag hebben georganiseerd het was top .

Dat was een beetje mijn terugblik in een notedop , hopelijk word 2011 net zo’n topjaar als 2010 dan zal je mij niet horen klagen .
Ik wens alle bekende en onbekende medeberen het beste voor 2011 en maak er een gezellig en geil 2011 van

Bedankt voor het compliment CS. Overigens de meeste tijd is door Willem2 gestoken in de voorbereiding van het feest met name het kopen van alle kado's voor de tombola.

Ik kijk ook met een goed gevoel terug op het feest in LR. Niet vergeten de rol van Jansen als feestduwer :tongue:. DJ Sony zal 13-1 in GT op herhaling gaan en is al druk bezig een playlist te maken.

Hoop dat ik dan ook eindelijk in het bezit kom van zo'n mooi krabbetje ;). Mijn IJsberenmuts heeft me al veel goede diensten bewezen :lostit:.

Big30

Jan_Wandelaar
31 december 2010, 14:36
Het was een mooi jaar.....

J.W.

Bisschop Gijsen
31 december 2010, 15:40
Als bisschop sta je erg dicht bij de maatschappij, ook dicht bij de wereld van illusies genaamd FKK (wat staat voor Friendship, Karakter & Kut)

Als ik terugkijk op 2010 dan waren er mooie dierbare momenten en moeilijke momenten.

Het wegvallen van ons bekende lid Zakkenleger.
Het ontsporen van Joop Slim die door pater jansen nog redelijk de weg terug heeft gewezen.
Maar ook nieuwe leden onze gemeenschap hebben gevonden en met volle overgave zich gestort hebben op inzendingswerk.
Onze bijbel heeft dit jaar vele nieuwe testamenten gekregen, maar ook afgesloten zoals ons wijze uit het oosten van belgie die het nodig vond zich af te splitsen van onze gemeente, een beperkt aantal broeders volgden Hem.
Een Pater Jansen die samen met zijn volgelingen het werkterrein verleggen naar spanje.
De ijzige afsplitsing genaamd SFL die zendingswerk verricht in rusland maar tevens ook als een verliefde dweil kan handellen.
Menig kruisjes werden er geslagen voor de hulp aan broeders die de weg kwijt begonnen te geraken.
Een verslag om het boedistme om te gooien naar ijsbeerisme in het verre land de fillipijnen, niets word gespaard door onze broeders

Een mooi moment haalde broeder clupsport al aan was de EO (Erotische Omroep)ijsberendag in het plaatsje kaarst, helaas kon ondergetekende niet aanwezig zijn op deze bijzonder dag.

Ook ijsberen zoals een Bosco die het nodige zend(ings)werk voor onze community in Roemenie worden hoog in het vaandel gehouden
Een MichelJ die ons parochieblad door weer en wind in de juiste gleuf wist te duwen.
Vele kruistochten, vele herineringen ieder op zijn manier.
Nieuwe gebouwen kwamen als bosjes uit de grond, vele parochianen gingen van clubhuis naar clubhuis.... al zoekende vonden ze hun herberg zoals stiffmaster.
De 3 wijzen Big30, Tiga en Willem2 hielden af en toe tandenknarsend wijselijk hun mond.

De kerkbalans hoe onze gemeenschap het gedaan heeft dit jaar, ondanks de crisis zal de komende jaren menig buideltje toch weer gevuld moeten worden.
Maar het legen van diverse buideltjes vonden ook gretig aftrek bij onze misdienaartjes die genoemd worden in Miss (dienaar) ijsbeer van het jaar 2010

Alle herrineringen werden zoals voorgaande jaren weer veelvuldig gedeeld op dit memorabele medium, Het digitale klankbord van onze gemeenschap.
Schuddebuikend zaten de pastoraal medewerkers, leden van onze adventsgroep als ook de nonnen brullend van het lachen op hun pauschal laptopje mee te lezen.

Ook diverse broeders heb ik hun verhalen mogen ontvangen in de biechtstoel alwaar ik hun advies vroeg.
Het was een bewogen jaar, waarheen waarvoor ...dat antwoord is er nu waarheen ? ant. de clubs....... waarvoor, antw. om te neuken !
Verliefd worden doen we niet op de dames van lichte en soms zware zeden (tbv sir wankelot zware zeden).

Ik wens alle beren een voorspoedig en nog mooier penetraal jaar dan dat het al was met veel gezondheid zonder teveel soa's

semper postquam feliciter vivant !

Amen,

:blume: Bisschop Gijsen

rmjhexe
31 december 2010, 17:34
bisschop: ook al ben ik een heiden,:hah: zou het toch op preis stellen als u de zegen wil uitspreken over big 30 willem2 en tiga:freu: dat zij dit verdienen met hun gunsten en tijd mbt het ijsberenforum namens vele beren haleluja,gute roets und danke:freu:

The Joker
1 januari 2011, 03:05
Wat heeft een christenhond hier te zoeken?
Die lui willen toch alleen maar kinderen onder de 10 ipv ho's van 18+ :)