PDA

Volledige versie bekijken : Mandy (Bosnische)



duivenmelker
31 december 2010, 14:35
Naam : Mandy

Nationaliteit/Taal : Bosnie /Duits

Leeftijd : 24

Haarkleur/-lengte : blond/lang

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : C mooi

Service: TZ, PZC, beffen, NMC, FT

Voordelen: mooie dame,opvallende ogen, lief, lang en veel zoenen, kan zeer goed en zacht pijpen tot het einde.

Nadelen: geen

In trio met Jamila super .

MiniME
31 december 2010, 16:30
Zeer goede dame, die onopvallend maar heel goed haar job doet. Full service en ook nog leuk om mee te kletsen.

Josef
31 december 2010, 20:39
Zeer goede dame, die onopvallend maar heel goed haar job doet. Full service en ook nog leuk om mee te kletsen.

Kijk dit zijn nog ééns berichten kwaliteit en nog ééns kwaliteit.
Alleen jammer dat deze dame lang blond haar heeft!!!
Maar !! Ze hebben toch ook één kapper/ster in PSR.
???

Kort ..... Haar.


Als ik terug denk aan PSR krijg ik gelijk weer zin!!!
Werkelijk wat een kwaliteit van de Dames,Eten,Drinken,accomodatie.

MiniMe ga zo Door!! Ja weet waar Abraham de Mosterd haald.
Wat je van ver haald is lekker!!!!

MiniMe werkt Sakura er nog ?
Die dame had ook een lieve uitstraling,en was altijd vrolijk.
Jammer dat ze niet van die grote Borsten had,Josef houd wel van een cup maatje meer.
MiniMe Groetjes van Josef en de alle Beste Wensen voor 2011.
Dit geld tevens voor alle gezellige ijsberen die dit bericht lezen.
Zo nu ga ik eerst aan de appelflappen.

Twinangel
3 januari 2011, 22:16
Deze dame is inderdaad lief en kan lekker pijpen. In de Kino een goede sessie mee gehad.

duivenmelker
4 januari 2011, 08:46
Gisteren met haar op kamer 7 geweest samen met Jamila en het was weeral super , Quitje die in kamer 12 bezig was met Jana kon me zelfs horen , ( ik zal er toch iets moeten aan doen om minder decibels te produceren ).
Mandy werkt al een 5 tal maanden in PSR en daarvoor werkte ze in Samya en ze is echt super op kamer .

MiniME
11 januari 2011, 11:16
Was ook weer "op herhaling" bij Mandy. Lieve meid, goede service en eigenlijk altijd wel druk en veel op de kamer.

SeX++
12 januari 2011, 22:16
Vorige zaterdag met deze prachtige blondine een top sessie gehad: GFE zoals aleen een kwaliteits DVP dit kan geven.
Ze liep topless rond toen ik haar wenkte, en enkele ogenblikken later waar we aan het kameren. Ze vroeg me haar poesje te likken, wat tegenwoordig een zeldzaamheid is, en het smaakte. Verder zoals het hoort bij GFE en GF6 : knuffelsex, TZ, verhitte zuig-PZC en NMC.
Nadien samen onder de douche, maar daar hield het knuffelen wel op. Dit kon de pret niet meer bederven.

Hoog niveau met zeer groot herhalingsgevaar.

BefBeer
12 januari 2011, 22:23
@Sex++,

Bedoel je dat deze dame bijna nooit meer haar poesje laat likken of slaat die opmerking op is algemeners? En wat dan svp?

BefBeer

SeX++
12 januari 2011, 22:28
@Sex++,

Bedoel je dat deze dame bijna nooit meer haar poesje laat likken of slaat die opmerking op is algemeners? En wat dan svp?

BefBeer

Algemener, want ik heb nog niet veel dames gehad die het zelf voorstelde, zij wel. Dus een positief punt voor Mandy!

BefBeer
13 januari 2011, 07:59
Algemener, want ik heb nog niet veel dames gehad die het zelf voorstelde, zij wel. Dus een positief punt voor Mandy!

OK, duidelijk, inderdaad een pluspunt!

BefBeer

Scoobert
1 mei 2011, 09:56
Nadat Minime bij het zwembad een voorstelling had weggegeven met deze Mandy (onder het toeziend oog van Oblix, Rex, Drummie en ondergetekende) werd daar bij een aantal van ons de vlag gehesen :), niet meteen de moiste maar wel een lekker lijf.
Dus na lang wachten, wat eten, nog maar eens wachten, Groentewandelaar was er ook en die moest weer uren aan een triootje doen :P, nog wat drinken, dan door een geluk bij een ongeluk haar beneden in de kleedruimtes tegen het lijf gelopen en maar meteen de koe bij de horens......wat liggen kletsen eerst op de bank, en dan naar de kamer alwaar ik na een uurtje lekker bezig zijn te gehouden moe maar wel zeer voldaan van klaarkwam. Heel erg lekker en ze doet veel / alles (dat schrijf ik er met opzet bij voor de viezeriken hehe)

duivenmelker
1 mei 2011, 14:51
Dus na lang wachten, wat eten, nog maar eens wachten, Groentewandelaar was er ook en die moest weer uren aan een triootje doen :P, nog wat drinken, dan door een geluk bij een ongeluk haar beneden in de kleedruimtes tegen het lijf gelopen en maar meteen de koe bij de horens......wat liggen kletsen eerst op de bank, en dan naar de kamer alwaar ik na een uurtje lekker bezig zijn te gehouden moe maar wel zeer voldaan van klaarkwam. Heel erg lekker en ze doet veel / alles (dat schrijf ik er met opzet bij voor de viezeriken hehe)

Gisteren heb ik wel geen trio met Mandy gedaan , het kan niet iedere keer kermis zijn .

Sphinx
14 juni 2011, 20:40
geknipt uit mn bericht

Na wat om me heen te hebben gekeken, kreeg ik Mandy weer in het oog. Pete en MiniMe hadden me haar al eens aangewezen, maar toen zat ik achter andere doelen aan. Pete was met een Keulse collega "nice pics en dirty pics" aan het uitwisselen, dus ik sloop weg. Mandy heeft me duidelijk ook al in de peiling gehad, want ze vraagt meteen waar ik Pete van ken. We kletsen wat en als ze haar sigaret op heeft, zoeken we de kelder op.

Deze racebeer komt er achter dat alles over Mandy gewoon helemaal klopt, de reden dat ik er zo lang over heb gedaan is dat ik haar altijd wat serieus over vond komen, een beetje kil zelfs. Maar daar zit ik dus gewoon naast, ze wist alle spierkramp en vermoeidheid heel simpel uit mijn systeem te bannen. Ze zoende uitstekend en had zachte bloasmeziek voor handen die ik lekker lang aan liet slepen. Jean Michel Jarre tovert Chronologie 1 (http://www.youtube.com/watch?v=ZsONUGnpGQo&feature=related) uit zijn synthesizers en begeleid een van de meest ontspannende openingssessies die ik ooit gehad heb. Er zijn meisjes die je tot op de grond toe af kunnen breken, maar Mandy had zaterdag een zeer opbouwend effect. Alleen toen ze in doggy wilde werd het tempo wat opgeschroefd en kreeg ze zonder al te veel moeite de eerste turbo stuk :fuck: Bam!

duivenmelker
22 september 2011, 21:11
Mandy een andere topper van PSR , was vandaag na lange afwezigheid ook terug .

MiniME
23 september 2011, 07:32
Mandy een andere topper van PSR , was vandaag na lange afwezigheid ook terug .

En behalve Mandy is ook haar nichtje Lily sinds een dag of 10 weer terug in PSR! Trio met beide dames was weer als vanouds! :cool:

Boy69
23 september 2011, 08:08
Mandy een andere topper van PSR , was vandaag na lange afwezigheid ook terug .

Mandy is een absolute topper, met wie ik vaak heb gekamerd in zowel PSR als Samya (destijds werkzaam onder de naam Meri)
Helaas zal van een hernieuwd kamerbezoek uitblijven zolang ze nog in PSR zit.

Laten we hopen dat ze snel besluit om naar een echte club in NRW te gaan, waar ze gegarandeerd meer zal verdienen dan in PSR

seksenfun
23 september 2011, 21:00
Zoals Jasmine dat ook dacht in Acapulco. Waar de ene dame meer verdient, verdient de andere dame nog niet meer. De sfeer doet ook wat onder de dames onderling, bijvoorbeeld :smoke:.

seksenfun
11 augustus 2012, 13:02
Lang blond haar is nu halflang donker haar (bruin/zwart - rodige schijn -). Haar look is nu (nog wat) minder vriendelijk en ruwer. Voorts is ze heel goed en heel lief :smoke:

seksenfun
10 september 2014, 21:28
Mandy is na twee jaar sinds zondag weer in PSR aanwezig. Ze is echter van plan om maar twee dagen per week te komen werken, niet in het weekend allicht.

Een top-dame, zo werd ze hier altijd beschreven. Ik was echter nog nooit met haar naar kamer gegaan en wou die kans nu niet laten ontglippen. Zonder voorgesprek (beetje bankhangen en praten) naar de kamer met haar. Ofwel is ze in die twee jaar enorm veranderd (lees: verslechterd) ofwel... ja ofwel wat? Ook over haar nog een uitgebreider verslag later maar om al één veelzeggend voorbeeldje aan te halen waaruit ik besluit om niet op herhaling te gaan... op een gegeven moment liggen we dicht tegen mekaar aan op het bed, ik met een stijve lul, zij even bekomen van het klaarkomen (in de veronderstelling dat dat al zo was :betrunken:), denk je toch wel dat zij mijn lul (minstens) met haar hand in beroering zal laten. Nee, we liggen daar maar wat, ze raakt hem niet aan, ik moet het aangeven....

Een vriend van mij kwam tot dezelfde bevindingen dat er iets is met Mandy (en hij kan vergelijken want kamerde in het verleden wel al met haar) :smoke:.