PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Joyce

satjack
1 januari 2011, 22:18
Naam : Joyce

Nationaliteit: Nederlandse
Leeftijd : 25-28 jaar
Haarkleur: blond
Ogen: groen
Lengte : 1m58
Postuur /Cupmaat : Slank /B-cup

Tatoeage / Piercing : Nee / Ja
Service : tongzoenen, soft sm, lesbische trio en frans zonder

satjack
1 januari 2011, 22:21
Afgelopen vrijdagavond weer naar de Laan geweest maar ik wist even niet wie te kiezen, zat zo te twijfelen tussen Nathalie en Tara, dus had Peter gezegd regel jij maar een date voor mij of is die blonde Joyce misschien nog een lekker ding :)

Peter kan me goed genoeg dus kreeg als antwoord, ik heb Joyce voor je gekozen dus het werd weer een echte blind date en probleem daarmee is dat die meestal zo lekker zijn en nooit tegen vallen.

Dus ik naar de Laan afgereisd en al snel kreeg ik zoentjes van mijn andere kanjers die er waren, en al snel zag ik een blonde kanjer rond huppelen in de huiskamer en dacht eek1 dat moet Joyce zijn en wat ziet ze er lekker uit.

Ze kon mij uiteraard niet, dus wist ook niet dat ik een date met haar had, want anders was ik wel gelijk naar je toe gekomen zei ze me later.

Al snel konden we naar de Mata Hari toe en pffffffffff wat een leuke lieve gezellige en vooral een ondeugende en lekkere dame is Joyce, ze kan ook zo lekker zoenen, precies waar ik van hou :smile:

Even snel langs de wasbak gegaan en het bad vol laten lopen en ging Joyce nog even vliegensvlug wat lakens halen voor op het bed.

Joyce is een lekkere deugniet en zoals ze je al kan uitdagen in de kamer voor je op het bed ligt zorgt er al voor dat kleine Jack niet meer zo klein is als normaal hehehe

Eenmaal op bed gingen we door zoals altijd met het heerlijke lekkere zoenen terwijl ik haar lichaam lekker verkende en er al snel achter kwam dat ze wel wat lekkere plekjes heeft waar ze lekker opgewonden van word, maar die mag je lekker zelf uitvinden.

Nadat zij mij eerst lekker had verwend was het mijn beurt om Joyce te verwennen, en dat ze daar zeker van genoot liet ze me wel merken en heb dat ook eens anders gedaan dan ik normaal doe, maar dat blijft tussen die blonde deugniet en mij.

Hierna weer lekker liggen zoenen tot het tijd werd om ook Joyce even aan het werk te zetten en die kwam lekker op mij zitten en wat is dat lekker terwijl je die heerlijke ronde billen in je handen kan houden.

Nog even van standje veranderd maar toen was het toch wel snel gebeurd want die kanjer keek me zo lekker uitdagend en diep in mijn blauwe ogen, met die groene ogen van haar.

We waren zoals altijd beiden weer even compleet gesloopt dat we even rustig in elkaars armen bleven liggen.

We dachten van oh we hebben nog een paar minuten over dus lekker in bad maar BRRRRRRRRRRRRRRR dat was wel erg koud hahahahaha

Dus maar snel terug gegaan naar het bed en daar nog lekker even met elkaar liggen zoenen en dat is met Joyce zo lekker.

Met deze lieve deugniet heb ik er wederom weer een probleem bij of liever gezegd een verslaving, want wil haar ook snel weer gaan bezoeken maar dat wil ik ook al met Nathalie en Tara hahahaha

Joyce lekkere ondeugende deugniet van me, het was heerlijk met je en je gaat me snel weer terug zien.

satjack
13 juni 2011, 14:16
Joyce is weer te bewonderen in Dubbeldam :)