PDA

Volledige versie bekijken : Nadine (D)

sirgreg
3 januari 2011, 08:50
Nadine ist Deutsche, Mitte 20, schlank, groß, mit langen blonden Haaren und kleinen Brüsten. Sie hat einen natürlichen, schlanken Body. Insgesamt ein Optik-Hihlight! :annieengel:

Ihr Service ist auch sehr schön. Sanftes Französich, könnte etwas mehr Varianten haben. Auch beim Verkehr ging Nadine in allen Stellungen gut ab, machte aber insgesamt einen etwas zu professionellen Eindruck.
Finish dann in Mund und Gesicht. Echt gut! :)

Ein Manko war allerdings, dass sie trotz gebuchter halben Stunde nach dem Finish (nach etwa 15 min) keine Anstalten auf AST machte sondern zum Aufbruch bat. :frown: Ich hab allerdings auch nicht widersprochen.

FAZIT: Optik-Highlight, gute solide Nummer, etwas zu professionell

blijemotorrijder
22 augustus 2011, 08:40
Met Nadine ben ik een maand of zes geleden een keer op de kamer geweest.
En het was vreselijk slecht. Zo slecht, dat ik gestopt ben zonder klaar te komen.
Vond het gewoon zonde van mijn orgasme om dat bij haar te hebben.
Heb toen dus tegen haar gezegd: "Hou maar op, je krijgt je geld en ik ga nooit meer met je op de kamer."
Zij voelde werkelijk helemaal niet aan wat ik wilde en werkte alleen haar eigen programma af.

In Freude valt ze op doodat het een beetje een beweeglijke druktemaker is.
Wat dat betreft (maar verder HELEMAAL NIET) vergelijkbaar met Adela.

BMR

satanic surfer
5 maart 2012, 11:27
een mix tussen de 2 bovenstaande recensies is m'n oordeel over deze blonde Duitse die inderdaad qua looks alleraardigst is, bijna 1m70, mooi figuur en dito gezicht. Haar "vaste" sofa is vlak naast de bar, eerste sofa eigenlijk. Ze is een felle tegenstander van publieke actie, dus sofagefriemel kun je bijna vergeten. Op de kamer een (te) professionele attitude, TZ eerder karig, PZC was oké, NMC tevens tevredenstellend; maar allesbeschouwd overstijgt haar service de middelmaat niet, zeker niet naar Freude-normen. Een éénmalig avontuurtje dus dat niet voortijdig werd afgebroken, maar allerminst een vervolg zal krijgen. Matige sessie...