Volledige versie bekijken : Magda (Roemeense) PSR
Knabbel
3 januari 2011, 16:22
Haarkleur/-lengte : Donker, stijl lang haar
Lengte dame : 1.62 mtr.
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Goed Engels
Leeftijd : +/- 30j
Tatoeages/Piercings : blanco
Service: NMC, PZC, beffen, tongzoenen, FT
Voordelen: Vriendelijke en ongecompliceerde dame
Nadelen: Licht steunen (ik maak me nl. geen illusies)
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro (€ 50.- per half uur)
Extra’s bij het bezoek: Geen
Bijzonderheden:
Deze dame heeft een mooi klassiek gezicht en een vriendelijke uitstraling. Op het eerste oog ziet ze er ouder uit dan ze wil doen geloven, en dat gevoel wordt alleen maar onderstreept als je met haar spreekt. Maar goed, als zij 22 wil zijn vind ik het ook best. Leuk ongedwongen voorgesprekje en toen de kamer op: doorsnee, maar tevredenstellende sessie mogen beleven. Ik stelde me wat passief op, mede omdat ze lekker kon pijpen. Dit voerde ze lekker rustig en nat uit, waarbij een nat handje de balletjes lichtjes mee masseerde. E.e.a. afgwisseld met het betere zoenwerk en een halfuurtje was zo voorbij. Prima voor een halfuurtje en om het geheel in stijl af te sluiten een rubbertje laten aanbrengen om nog 5 minuten te kunnen knallen.
Door de goede voorbereiding en het feit dat zij zich uitgebreid ondertussen begon te vingeren was dit ook in enkele minuten gebeurd. Om de illusie in stand te houden vingerde ze zichzelf maar een tijdje door, totdat ze keurig gespeeld klaarwam. Ach ja, ze doet haar best, maar voor mij hoeft dat inclusief het lichte gesteun niet zo. Ze is nu een halfjaar in Duitsland, maar vertrekt morgen voor vakantie naar haar thuisland. Fazit: een ruime voldoende.
MiniME
3 januari 2011, 17:38
Inderdaad een zeer mooie, stijlvolle dame om te zien, ook leuk om mee te kletsen. Helaas al teveel kamergangen achter de rug om ook met haar nog de kamer op te gaan, en jammer dat ze nu (voor even?) weer weg is. Dank voor de recensie in ieder geval Knabbel!
quitje
7 januari 2011, 19:06
Anderhalf uurtje met Magda op kamer geweest en ik vond het een leuke knuffelsexervaring (kse). Is inderdaad een drietal weken terug naar Romanie.
seksenfun
13 augustus 2011, 19:25
Haarkleur/-lengte : donker, lang (loshangend)
Lengte dame : 1,62
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Roemeense /Engels
Leeftijd : 25 (vertrouwde ze me toe)
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: NMC, PZC (erg goed), beffen, tongzoenen (veel en erg goed), vingert zichzelf
Voordelen: vriendelijk, makkelijk in de omgang, goede voorservice en naservice.
Voor de tweede keer met Magda op kamer geweest. De eerste keer was bij mijn laatste bezoek aan PSR maar dat was een vluggertje. Ik ontdekte toen dat dat veel te kort was met een dame als Magda. Wij hebben een bijzonder klik. Dat was al zo van het eerste moment. Moest het niet in een seksclub zijn, je zou kunnen spreken van liefde op het eerste gezicht.
Deze keer dus wat langer op kamer gebleven met haar. 1,5 uur en toen heb ik er een einde aan gemaakt. Ik had makkelijk nog wat langer kunnen blijven maar die héle lange sessies behoren voor mij tot de verleden tijd. Daar heb ik zo mijn redenen voor.
We hebben ons ook nu weer heerlijk vermaakt op kamer. Wederzijdse orale verwennerijen. Ik deed mijn best en ze leek dat erg te appreciëren. Zij heeft weer het beste van zichzelf laten zien (lees: voelen) bij het pijpen. Wat kan ze dat verfijnd en heerlijk plagend doen.
Nadat ik oraal een eerste keer was klaargekomen, kwam ik 15’ later al terug klaar. Dit keer door de daad. We gunden mekaar dan ook maar weinig rustpauze na mijn eerste orgasme. In een mum van tijd waren we weer erg geil en stond mijn vlaggenstok dus meteen weer paraat.
Magda, het is een pareltje! Zij weet perfect hoe een man te plezieren. Magda tongzoent erg graag, veel en innig en teast jou erg graag bij het pijpen. Ook het neukgedeelte gaat lekker. Kussen, knuffelen en strelen, een beetje zot doen… het passeert allemaal de revue. Zo heb ik het graag. Magda zou een verslaving kunnen worden maar ik ga er aan werken, zodat het niet zal voorvallen :smoke: .
seksenfun
13 augustus 2011, 19:33
Magda heeft me geholpen om er niet verslaafd aan te geraken want ik had het er moeilijk mee. Ondertussen was ik al een tiental keer met haar op de kamer geweest en telkens voor minimaal 1 u, vaak langer. De laatste keer ging ik met haar op kamer als laatste en op de laatste dag van een vermoeide meerdaagse. Mijn orgasme kwam maar na dik 35 minuten. Nog wat knuffelen. De kamer af. Aan de lockers betaalde ik haar € 50 en gaf spontaan drinkgeld. Magda weer er mij op dat de kamertijd 42' minuten was (bijna drie kwartier). Ik snapte 'm wel en gaf zonder problemen gewoon € 100.
Dat je een nieuwe klant waar je voor de eerste keer mee op kamer gaat zoiets vraagt, kan ik begrijpen. Bij een stamgast zou ze toch minstens (en eigenlijk doe je dat best bij alle klanten, dus ook nieuwe) op kamer hebben kunnen vertellen hoe de stand van zaken was en of ik het bij dik 40' aan uurprijs wou houden of nog dik 15' op kamer wou blijven met haar. Dit deed ze niet.
Er over is natuurlijk om helemaal niets te zeggen en het doodleuk te vermelden aan de lockers. Zin in discussie had ik niet. Vanaf toen was het wel de laatste keer dat ik met haar geweest ben. Misschien had ze zelfs beter niet op 12' gekeken na al de tientallen uren die we al samen "gespendeerd" hadden.
O.k., ze heeft 35 euro extra gekregen en verliest op langer termijn honderden euro's. Waarom hebben vele dames zo'n korte termijn strategie :smoke:
seksenfun
13 augustus 2011, 19:33
Magda is 4 weken in Roemenië :smoke:.
seksenfun
12 september 2011, 21:20
Ze heeft er een weekje bijgelapt en komt pas volgend weekend terug. Als je hoort hoe vaak en lang "Roemeentjes" vakantie nemen, wil ik ook wel Roemeen worden :smoke:.
seksenfun
28 september 2011, 20:16
Ze is terug uit vakantie :smoke:.
seksenfun
29 september 2011, 20:14
... op seksenfuns laatste melding. We zitten er met z'n allen op te wachten :smoke:.
savesexer
23 maart 2012, 17:00
Ik slenterde door het welness op zoek naar mijn derde en laatste prooi van de dag. Deze mooie langharige zat op het schommelbed en stak haar hand uit toen ik voorbijkwam. Ik nam naast haar plaats en er volgde een zeer lang en aangenaam gesprek, eerst in het duits verder in het engels. Ik vertelde haar over de lovende kritieken van S&F en dat deed onze ontmoeting zeker geen kwaad. Na een goeie 20 minuten volgden de eerste aanrakingen en voorzichtige lipzoentjes tot ze me plotseling begon te tongzoenen. Dat doet ze ver boven de middelmaat. Even naar de kino voor een verdere opwarming en dan naar nummer 12. Als haar kleren uitgaan staat daar een mooie meid met alle vormen in de juiste verhoudingen. We zoenden innig en lang, doet ze graag en ik ook. Ze liet zich goed beffen en kwam echt klaar tenminste aan de vochtproductie en body-language te oordelen. Ze pijpt heerlijk, afwisselend, nat en met de juiste draaibewegingen, Ook de ballen worden niet vergeten. De 3 neukstanden waren dik in orde. Magda blijft alvast op mijn lijstje want oordelend op mijn eigen ervaring en deze van S&F lijkt ze een constante kwaliteit te bieden.
PS: Toen ik na de sessie vroeg hoe oud ze was zei ze 32, thrirty-two !!!!
seksenfun
29 april 2012, 19:28
Een paar aanpassingen:
Magda is een prille derdigster geworden. Ze heeft me voorheen dus wat wijs gemaakt, maar goed.
In haar servicepakket zit nu ook FT.
Het zal zowat een half jaar geleden geweest zijn dat ik nog eens met haar op de kamer beland was. Afgelopen zondag was het dan weer zo ver.
Magda besteed meer dan voldoende aandacht aan de pre sales. Het blijft dan niet enkel bij wat drinken en een sigaretje roken. Ze komt dan best pittig en ondeugend uit de hoek. Ze gaat steeds verder en verder. Uiteraard, zodat je helemaal heet wordt en naar kamer vertrekt.
Op de kamer ging alles zoals ik het van haar herinnerde en zoals ik het graag heb. Rustig aan beginnen. Mekaar wat tongzoenen en plagen terwijl je nog niet op het bed ligt. Mekaar ontdoen van de weinige omhulsels en dan overgaan tot een echte GFE en alles wat daarbij hoort. Heerlijk lekker en lang tongzoenen, mekaar strelen, knuffelen.... Ongeveer een halfuurtje hebben wij zo genoten van ons wederzien. Daarna heeft zij het heft in handen (lees: mond) genomen en ben ik nog eens een klein halfuurtje heerlijk afwisselend gepijpt en met veel geteas totdat ik uiteindelijk mezelf niet meer kon houden. Ik duwde haar hoofd een beetje weg omdat ik herinnerde dat ze geen FT deed. Nadien bleek dat het gerust gemogen had. Dat weten we weeral.
Nadien nog heerlijk wat tegen mekaar aangelegen.
Een mooie sessie, een échte GFE-sessie waarbij ik zelfs op het vlak van seks niet heb moeten werken. Dat mag ook al eens.
Magda geeft iedereen een betere sessie. Chapeau :smoke:!
seksenfun
26 september 2012, 20:57
Weer terug van Roemenië. Nog steeds dezelfde :smoke:.
seksenfun
1 mei 2014, 20:44
Nergens meer gespot sinds een hele lange tijd. Ze is vermoedelijk archiveerbaar :smoke:.