Volledige versie bekijken : elisia of alice uit wonderland
moerlos
3 januari 2011, 21:25
Hi allen,
kan iemand mij vertellen of iemand de laatste tijd Elisia of alice uit wonderland wordt ze ook wel genoemd, gezien heb in GT.
ben al een tijd niet meer in G.T geweest maar wil de draad weer op pakken.
Het was altijd wel een feestje met haar.
O ja, ze komt uit oekraine.
Kan iemand wat vertellen .
groeten Moerlos:nee:
lustman
4 januari 2011, 05:37
Hi allen,
kan iemand mij vertellen of iemand de laatste tijd Elisia of alice uit wonderland wordt ze ook wel genoemd, gezien heb in GT.
Is al een jaar geleden dat er nog wat van geschreven is op YBF over haar. Ik vrees dat ze voorlopig in wonderland verdwenen is of dat ze heel onregelmatig de hoer speelt. Hier zal je het moeten mee doen : Alicia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20020). ( 07/09/10 is de laatste maal dat ze gespot is in GT ! ) Bellen naar Gt kan ook , maar moet je wel zelf doen. :gruebel:
Josef
4 januari 2011, 18:29
Hi allen,
Hallo Moerlos Josef heeft van de zomer/lente ook een Alicia ontmoet.
Dat was op het 7 jarige Feest /bestaan van FKK-World in Pohlheim Garbenteich.
Ik heb er nog een verhaaltje over geschreven bij FKK-World onder algemeen pagina 5 nr 119 van 1-6-10. https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=169632&postcount=119
Ik weet mij nog te herinneren dat dit een dame was met kort donker haar.
En heb haar in de grote tuin van FKK-World ontmoet.
En later hadden wij een tuinhuisje op gezocht en daar heb ik een fantastiche tijd gehad met die Alicia uit Rusland.
Was echt een toppertje,maar ze was ook de helen dag druk bezet.
Moerlos of dit dezelfde dame is weet ik niet? Maar ze was wel heel erg goed.
Let welop op dat feest komen dames uit anderen clubs. Die normaal ergens anders werken.
Maar er kwamen wel 900/1000 mannen over de gehelen dag.
En er waren wel zeker 200 dames geweest op dat feest.
En meschien komen ze ook wel op dat feest omdat er lekker eten is en s,avonds vuurwerk wordt afgestoken.
Of omdat ze willen zien welke ijsberen de prijzen in de wacht slepen.
Ja er werd in 2009 1 auto verloot als hoofdprijs dat was een VW Beetle.
En in 2010 waren er 7 hoofdprijzen van elk €777,.
Maar helaas Josef had niet de hoofdprijs gewonnen!!!
Dat kon ik wel zeggen van Alicia,dat was voormij de hoofdprijs.
japio
5 januari 2011, 12:44
Afgelopen kerstfeest was ze nog in GT.
Admin
5 januari 2011, 12:50
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15668&highlight=Alicia
Gaat het over deze dame ?
Laatste melding in Acapulco.
ilovethaigirls
6 januari 2011, 07:24
Ik heb ze half december nog een paar keer in GT gezien. Gaat inderdaad over dame in voorgaande post.
moerlos
6 maart 2012, 22:43
Vandaag was mijn geluksdag, ik was voor lange tijd niet in GT geweest En vandaag toch weer eenmaal geweest. En wie was daar, Mijn Alice aus wonderland. Altijd een mooie verschijning, mooi gekleed zodat er ook nog Fantasie overblijft voor een man. Altijd vriendelijk en nooit opdringerig. Natuurlijk naar kamer Met Haar gegaan En zoals vanouds goede uurtjes Met haar doorgebracht. Altijd correct En goede service. Ze heeft mij weer naar een hoogtepunt gebracht op Haar manier. Aanrader. Met Haar op de kamer is als in paradijs, volgens mij heeft ze liefde voor pijpen, hmmmm zo goed En daarna..............probeer zelf, een aanrader.