PDA

Volledige versie bekijken : Paris



Twinangel
3 januari 2011, 22:29
Haarkleur/-lengte: blonde lange haren

Lengte Dame: ca. 1,77
Postuur/Cupmaat: Cup B

Nat. / Taal: Letland, Engels

Leeftijd: 18 J.

Tatoeages/Pierc.: op rug een grote tatouage, Pierc. ja, boven lippen

Service: TZ, NMC, vibgeren, beffen,
Voordelen: GFE
Nadelen: haar service is afhankelijk van de klik die ze heeft met de klant.
Tijdsduur: 1x 1 h,
Prijs: 100,-

Deze meid is een mooie verschijning, heeft een maand bij VV gewerkt en is nog onervaren in het vak. Als je de juiste snaar raakt heb je een super ervaring met haar.

Jorah Mormont
3 januari 2011, 23:01
Haarkleur/-lengte: blonde lange haren



De Paris welke ik van VV ken had geen lange blonde haren. Meer kort (josef kapsel). Extensions???

Twinangel
4 januari 2011, 10:02
Dat klopt inderdaad Sonny, ze heeft extensions.

LBHL
4 januari 2011, 10:29
Is dit dezelfde als deze https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22062 ?

Knabbel
4 januari 2011, 10:57
Is dit dezelfde als deze https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22062 ?

Nee, Parisa betreft een dame uit GT. Helaas niet meer gespot, maar ook hier is verdere info welkom.

De Paris zoals beschreven door Twinangel is geloof ik afgelopen zondag begonnen in PSR. We kwamen net na haar binnen, en ik was behoorlijk onder de indruk van haar verschijning. Aangekleed toch wel iets van een girl-next-door, maar dan mysterieus verpakt. Ze heeft lang geblondeerd haar, met inderdaad duidelijk extensions, een lippiercing en is vrij groot. Ze sprak alleen Engels, zo ving ik tijdens een gesprekje van haar met een klant op. Ik twijfelde met haar te kameren, hoewel ik graag wilde, want het was lastig te ontdekken of haar afzonderende houding nu gebaseerd was op arrogantie of juist onschuldige onervarenheid. Kennelijk dus het laatste. maar desondanks werd ze vrijwel de hele dag door geboekt. Ik zal me volgende keer maar eens in dat rijtje scharen.

quitje
4 januari 2011, 17:20
Klopt, knabbel, heb haar een drietal keer in het vizier gehad, doch haar wat stroeve houding deed mij 'Quiten'. Jammer genoeg moet ik zeggen nu ik dit lees. :wand: Btw prachtig figuurtje

Twinangel
4 januari 2011, 21:59
Wat ik wel opmerkelijk vond, was dat Paris meteen in de smiezen had, dat er nog een Letse meid aanwezig was (Jana). Ze had echter totaal geen behoefte aan een confrontatie met haar. Ze houdt zich hier totaal afzijdig van.

MiniME
21 januari 2011, 12:23
Mooie verschijning inderdaad. Die afstandelijkheid is echter geen onervarenheid. Ze heeft gewoon geen zin in dit werk en zit continu te mopperen dat het voor haar in VV beter is ("daar hoef ik minder service te bieden en is minder concurrentie"). Hoeveel meer rode vlaggeje nog hebben.......(zowel over deze dame als over VV....).

Dit wordt dus geen blijvertje in PSR vrees ik, jammer, maar totaal tegenovergesteld aan Jana, kan me voorstellen dat die twee niet clicken met elkaar (met Jana zou ik daarntegen niet hand in hand in een winkelstraat lopen, met deze paris wel, maar als ik sex wil is het precies andersom).

BTW: ongelooflijk toeval: de (Duitse) Paris uit GT loopt nu ook in PSR rond en heet hier Marja of zo.. die zal hier ook snel weg zijn denk ik :biggrin:

egon, Dr. Rammler
21 januari 2011, 14:02
Wat ik wel opmerkelijk vond, was dat Paris meteen in de smiezen had, dat er nog een Letse meid aanwezig was (Jana). Ze had echter totaal geen behoefte aan een confrontatie met haar. Ze houdt zich hier totaal afzijdig van.

haha Paris weis schon warom :smile2:

Jorah Mormont
21 januari 2011, 18:14
Mooie verschijning inderdaad. Die afstandelijkheid is echter geen onervarenheid. Ze heeft gewoon geen zin in dit werk en zit continu te mopperen dat het voor haar in VV beter is ("daar hoef ik minder service te bieden en is minder concurrentie"). Hoeveel meer rode vlaggeje nog hebben.......(zowel over deze dame als over VV....).



Wat een onzin weer van mister "Mastervooroordeel" tja, zijn mening.

Laat Paris maar weer lekker naar VV komen. Voor mij een kanjer op de kamer.

MiniME
23 januari 2011, 12:19
MiniMe, ik betwijfel ten zeerste dat de service die de dames bieden clubgebonden is. Ik denk eerder dat de klik tussen ijsbeer en DVP bepalend is. Een profidame die de beste technische service geeft legt het af bij mij tegenover een dame die wat minder techniek heeft, maar wel een lieve uitstraling heeft (GFE). Ook in PSR heb ik dames gehad die niet zoenen terwijl dit wel in de clubvoorschriften staat.

Dank voor je reactie Twinangel, eindelijk iemand die gewoon inhoudelijk reageert zonder gelijk zijn eigen club of stokpaardjes(!) te verdedigen.

Helemaal mee eens dat de klik het meeste bepalend is. Als het niet klikt, is de sex meestal ook zeer matig, ook al wordt technisch gezien een goede service geboden. Beter minder profi en een goede chemie dan andersom.

Voor sommige ijsberen, waaronder ik, is daarnaast ZK en PZC wel het minimale om een goede sessie te kunnen hebben. Ook al is er nog zo'n klik, dan is het juist extra jammer als je alleen met NMC de sessie moet doorbrengen met elkaar. Sterker: als ik een goede klik heb, en de dame zoent en pijpt goed, dan is NMC nog niet eens nodig om een wereldsessie te hebben.


Jij wil dus zeggen als een dvp met een slechte reputaie (golddiger) in PSR komt werken ineens de beste service geeft omdat het verplicht is in die club. Wat een bullshit.
En ik denk dat jij de lat veel te hoog legt na vele jaren clubbezoek. Je zou een nieuw wereldrecord kunnen vestigen bij het polsstokhoogspringen.

Nog even getwijfeld of ik uberhaupt op deze onzin zou reageren, maar Jack42 kennende zal ie het wel goed bedoelen, dus dan toch maar even een reactie: dat een slechte DVP opeens goed wordt is inderdaad BS.......tuurlijk is dat niet zo, dat schrijf ik ook niet, wel goed lezen he! Een bepaalde dame is gewoon goed of minder goed, dat staat los van in welke club ze werkt, dat staat ook niet in mijn eerdere post.

Alleen kan een goede club er door streng beleid wel voor zorgen dat minder goede dames snel weer vertrokken zijn en de goede gewoon blijven. In PSR lopen uiteraard ook wel eens golddiggers (vaak uit andere clubs) en die kunnen dan de eerste 3 dagen zonder entree te betalen in PSR werken. Lopen de kantjes er af, zitten te mopperen dat ze niets verdienen (terwijl de goede dames in PSR gewoon prima 4-8 sessies op een dag kunnen hebben) en zijn dan weer snel weg. De dames die geen moeite hebben om gewoon hun best te doen, heben het prima naar hun zin in PSR en verdienen goed geld.

BTW: de lat hoog laten liggen is niets mis mee volgens mij, er zijn gelukkig nog voldoende clubs en dames die topkwaliteit leveren en waar ik vele keren per maand met erg veel plezier van geniet. Waar ik echter bang voor ben is dat juist door de lat elke keer weer verder verlagen, de clubs (qua service nivo van de dames) afzakken naar Nederlands nivo en zou erg jammer zijn. Zie wat er van GT geworden is, 5 jaar lang mijn favo clubje geweest, maar die, ook in de ogen van vele andere ijsberen, echt minder kwaliteit biedt dan vroeger en gelukkig nog steeds wel elders gevonden kan worden.

Tot slot: dit gaat helemaal niet meer over Paris, dus wipen maar weer zometeen.........het meisje is lief en bedoelt het goed, maar past niet in PSR is mijn (subjectieve/persoonlijke) mening.

Big30
23 januari 2011, 12:52
Discussie over de afhankelijk van de Service in een club in dit topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=24375