PDA

Volledige versie bekijken : Wandi (Thaise) huis nr.13 k109

bad pritt
5 januari 2011, 10:37
Naam : Wandi

Nationaliteit/taal : Thais

Leeftijd : 33jr

Haarkleur/lengte : zwart tot op haar billen (erg fraai)

Lengte : 155 cm

Postuur/ Cupmaat : slank / zeer mooie lichaam, prachtige B cup natuurlijke borsten zo perfekt dat je denkt dat het silis zijn

Tatoeage/Piercing :Ja/nee, klein gebeds tattoo en geenpiercing

Service : PMC, NMC, Massage

Extra : super service, zoals alleen een thai kan en heerlijke massage na afloop
Voor haar leeftijd heeft ze het lichaam van een jonge godin en is een zeer mooie natuurlijke vrouw. Verreweg de mooiste thia van Duisburg.

bad pritt
5 januari 2011, 10:45
In huis 13 zit een thai dame die ik al een jaar ken en al heel vaak bezocht heb.
Bijna standaard als ikin Duisburg ben zon 1 a 2 maal per week.

Ze is heel profi, maar haar service is heel goed.
Ze doet alles met condoom, maar ze beheerst het sexvak erg goed, van blowjob tot penismassage, neuken is erg lekker met haar ze is heel strak.

Ik blijf altijd minimaal een half uur bij haar, ze geeft me dan een afwisselende blowjob en een massage van mijn ballen en penis, daarna neuken, en daarna masseert ze mijn rug en ook de benen en voorkant, heel lekker doet ze dat echt profi niveau. Na afloop ben ik helemaal relaxed. Kosten voor een half uurtje 50 euro. Ze doet alles met condoom. Ze is heel zuinig op haar lichaam.

Ik kan goed met haar praten, wat leuk is is dat als je elkaar langer kent , je iemand heel anders gaat beleven. Met Wandi is mijn kontakt alleen maar beter geworden en ze opent haar persoon steeds meer, zodat de gesprekken ook erg leuk zijn met haar tijdens de massage. Als ze je een beetje toelaat dan is ze zelfs erg leuk als persoon.

Soms blijf ik 1 uur en daarvoor vraagt ze 100 euro wat voor Duisburg best wel grof is maar ze is echt erg goed. Dus alle waar naar zijn prijs.

Waar zit ze in huis 13 waar alle thai vrouwen van Duisburg zitten.
Ze is verruit de mooiste en zorgt erg goed voor haar lichaam.

Ze heeft nu een grote kamer op de eerste verdieping, vanaf de trap direkt rechts de hoek om, eerste kamer.

WA
23 februari 2013, 22:05
Wandi is al een tijdje niet meer gezien. Daw (ook thaise) had geen idee over haar whereabouts en of ze terug komt

w00dyy
30 november 2014, 17:20
Zit op K109 in huis 13. Nog steeds erg goede service. Lekker strak en mooie borsten (geen idee of ze echt zijn)