PDA

Volledige versie bekijken : Roxy / Roxanna (Roemeense)

timjava
9 januari 2011, 14:29
Haarkleur/-lengte : Zwart / lang

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : slank B-cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits(weet niet meer zeker)

Leeftijd : 22 jaar

Tatoeages/Piercings : tatoeage op haar heup, piercing boven haar clit.

Service : Zoenen, Beffen, NMC, PZC,

Tijd : half uur

Prijs : € 50,--

In de bar liet ik mijn oog vallen op een leuke meisjes. Zij stelde zich voor als Roxanna uit Roemenie. Na een kort gesprekje haar de sleutel laten halen. Op de kamer was het allemaal standaard. Wel een leuke vriendelijke dame. Deze dame werkt sinds afgelopen vrijdag in LR, daarvoor heeft ze in Frankfurt gewerkt ik dacht in Atlantis. Herhalingsgevaar: Nee

molaar
13 februari 2011, 18:54
Haarkleur/-lengte : Roemeens zwart/ half lang
Lengte dame : 165 zonder pumps
Postuur/Cupmaat : lekker/ volle B cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Frans Duits en een beetje Engels

Leeftijd :Tatoeages/Piercings :22 / Piercing op haar warmste plekje
Service: PZC,NMC, tongzoenen,beffen, vingeren
Voordelen: Meid met heel veel humor en lekkere kont
Nadelen: tot nog toe geen
Tijdsduur :1 uur
Prijs :75 euro
Extra’s bij het bezoek: Heeft een prima voor en na service. Leuke meid die je weet te amuseren. Aanwinst vooor Living Room

MichelJ
13 februari 2011, 19:05
Mag samengevoegd worden met deze Roxanna (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=24220).

molaar
13 februari 2011, 19:44
;);)
Klopt MJ, je bent een echte Roemeense expert

Mystery_Man
21 februari 2011, 00:40
Na, of eigenlijk tijdens, het nuttigen van mijn pizza kwam ze naast me op de bank zitten. Even leuk mee gekeuveld en de sleutel gevraagd nadat ze me een lekkere vochtige (halve)zoen gaf.
Op de kamer begon ze, terwijl we nog stonden, aan mn tepels te zuigen. niet lang daarna zakte ze door haar knieën en pakte ze het hoofdgerecht vast om hier vervolgens een puike staaltje pijpwerk af te leveren.
Herhaaldelijk deed ze mij genieten van haar deeptroat techniek.
Ze vroeg mij haar te neuken maar aangezien ze zulk goed pijpwerk afleverde heb ik haar gevraagd om het ook zo maar af te maken.
Voor we van de kamer gingen moest ik haar beloven haar de volgende keer te neuken. Nou, daar zeg ik maar geen nee tegen!

Zeer goede eerste ervaring in LR, op naar het volgende bezoek! :freu:

premolaar
1 maart 2011, 19:52
kan dit alleen maar beamen leuke meid

LBHL
6 maart 2011, 17:12
Bovenstaande berichten kan ik beamen.
Gisteren met de Roxanne naar de kamer geweest in Living Room.
En ik heb er geen spijt van gekregen.
Het is een leuke vriendelijke meid met goede service.
Het zal wel weer even duren voordat ik in Living Room ben.
Maar ik denk dat de kans groot is dat ik met haar op herhaling ga.

Black007
7 maart 2011, 11:47
Dan zal je toch snel moeten zijn... Ze was namelijk m'n vaste 'vogeltje' daar, en ze vertrekt woensdag voor onbeperkte tijd weer naar Roemenië :heul:

Ik denk dat ik toch nog snel even ga afscheid nemen... the ice-bear style ! :biggrin:

premolaar
7 maart 2011, 18:45
verdomme dan moet ik morgen toch nog gaan:):)

Black007
8 maart 2011, 12:46
Gister ook nog ff geweest... het was weer de max. Zo los én... geen grenzen meer :betrunken:

Binnenkort toch maar eens tripje naar Roemenie plannen ! :cool:

Black007
9 maart 2011, 12:57
En vandaag is ze vertrokken naar Roemenië... dus ben gister nog maar eens geweest ( al 3 dagen op rij :lostit: ) en het was g e w e l d i g !
Precies of het was mijn vrouw... geen grenzen, superwild en totaal geen gepush om naar de kamer te gaan...

Samen gelachen, gebabbeld, pizza gegeten.... msn-uitgewisseld en een zalig uurtjes beleefd ! Topper ! Dat ze maar snel terugkomt, veruit de beste van LR voor mij !:smile:

MichelJ
23 juli 2011, 03:55
Wieder da! Na een afwezigheid van bijna een half jaar. Nu met bruin haar maar nog steeds even mooi!

MichelJ
4 juli 2015, 01:09
Na 4 jaar afwezigheid :wiederda:, nu met de naam Roxy.

cassenoisette
26 maart 2016, 16:26
==> Theke?

MichelJ
27 maart 2016, 03:07
==> Theke?

Nope...

cassenoisette
27 maart 2016, 08:24
Nope...
So another Roxanna is now part-time Theke then.

Bub
22 april 2016, 14:46
I was with her in october.
She speaks perfectly french and gave me a great moment.
Really GFE. Her hair is not black anymore, maybe light brown if I remember well.
At least two tatoos : a bird on her belly and a lotus flower in her neck with petals falling down.
She's not slim but not fat, her smile is charming. Tanned skin.

Unfortunately, last week she was not so friendly as in october so I skipped her.