PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Nan-privé, Som (Thaise)

Ace2
10 januari 2011, 23:30
Naam : Som

Nationaliteit/taal : Thais/nederlands

Leeftijd : 30jr

Haarkleur/lengte : kort zwart haar

Lengte : 155 cm

Postuur/ Cupmaat : slank, a cup natuurlijke borsten

Tatoeage/Piercing : nee

Service : PZC, NMC, Massage

Laatst had ik in het Rotterdamse wat tijd over. Ik besloot bij Nan-prive eens te kijken. Er werden een drietal dames aan mij voorgesteld en eerlijk gezegd waren geen van alle 3 wat ik zocht. Alleen eentje vond ik wel redelijk leuk en ze had wel iets bekends. In de grijze mist die sommigen geheugen noemen meende ik mij te herinneren dat ik ooit in een verleden in een andere club met haar had gekamerd. Blijkbaar had dat weinig indruk gemaakt. Ik zag aan haar gezicht dat zij mij ook herkende. Terwijl Nan mij probeerde over te halen toch een keuze te maken, bleef ik twijfelen. Het is dat ik door de tijd geen alternatief had en mij liet overhalen.

Som nam mij mee naar boven en ieder gingen wij om beurten douchen. Na de verschoning gingen wij op bed liggen. In redelijk Nederlands begon Som te ratelen. Dat ze mij nog herkende van een andere club, waar ik altijd voor Nan koos. Maar, zei ze ik had ooit ook een keer voor haar gekozen. Zoals ik al eerder had gezegd was ik dat al vergeten en ik vroeg mij dan ook af of ik nu wel zo’n verstandige keuze had gemaakt. Som begreep wel dat ik altijd voor Nan koos. Nan kon goed zijn op de kamer en ze vertelde over de speciale band die ik met Nan had. “Je was haar boyfriend” :confused: vervolgde ze “ze liet aan iedereen jullie foto zien” :confused: Verbaasd keek ik haar aan. Ik wist van geen foto. Toegegeven met Nan had ik een goede band die wel iets verder ging dan een half uurtje bonken. Zeker toen ze stopte ben ik haar thuis blijven bezoeken en ik vond daar weinig zakelijks meer aan. De combinatie van haar wat langere terugkeer naar Thailand en mijn ontdekking van Duitsland zorgden ervoor dat het contact verwaterde. Ik had er niet zo mee gezeten, maar blijkbaar had Nan het allemaal wat anders ervaren. “Ik zal je Nan laten vergeten” zei Som en dat beloofde veel goeds.

Voorzichtig gingen wij zoenen waarbij Som in eerste instantie terughoudend was. Tijdens het zoenen streelden wij elkaars lichaam. Ze kietelde mijn ballen, waarmee ze het gewenste effect bereikte. Mijn hand streelde haar buik en een andere hand afwisselend de achterkant van haar hoofd en dan weer haar borsten. Mijn hand die op de buik lag ging telkens een beetje lager. Uiteindelijk kwam een vinger tegen haar klitje aan en dat beroerde ik een tijdje. Ik voelde dat haar poesje langzaam maar zeker vochtiger werd en dat had tot gevolg dat mijn vinger er in een floepte. Ze zuchtte eens diep en begon intenser te zoenen. Ondanks dat mij dat goed beviel liet ik haar lippen los en likte ik mij een weg richting haar onderlichaam. Eenmaal daar aangekomen likte ik aan haar klitje. Ik hing over haar heen en Som pakte mijn harde penis met haar mond en begon er aan te zuigen. Ze slurpte en slurpte. Dat deed ze erg goed, maar onze houding was wel een beetje onhandig waardoor ik voor haar ging zitten. Ik legde mijn handen onder haar billen en kuste haar kutje dat lekker vochtig was. Met mijn tong ging ik over haar hele vagina heen waarbij ik rekening probeerde te houden dat mijn tong altijd wel in de buurt van haar klitje was. Tijdens het beffen stak ik een vinger in haar poesje, waarmee ik haar neukte. Met haar onderlichaam maakte ze stootbewegingen waarbij ze kreunde en kreunde. Ik had het gevoel dat het erg goed ging maar ineens werd ik weg geduwd. “Niet zo” bromde ze. Ze duwde mij op mijn rug en pakte een condoom. Eerst pijpte ze mijn nog eens goed, zodat alles op oorlogssterkte stond en daarna deed ze het krappe condoom om mijn penis. Som ging boven mij staan en likte aan haar vingers die ze daarna in haar poesje stopte en zichzelf vingerde. Even later zakte ze rustig naar beneden waarbij ze met 1 hand mijn pik pakte en die zo in haar kletsnatte poesje liet glijden. Langzaam maar zeker verdween mijn penis in haar ze zat nu op mij. Ritmisch ging ze op en neer en op en neer en op en neer. Ik pakte met mijn handen haar kleine borstjes vast waarvan ze liet blijken dat erg lekker te vinden. Ondertussen bleef Som maar stoten en stoten en haar kut maakte een soppend geluid. Ik wist dat ik het niet lang meer hield maar ik hield vol. Som begon steeds harder te stoten en hief haar bovenlichaam omhoog waarbij ze zachtjes kierde: “ik kom, ik kommmmmm” Ik hoorde die woorden en spoot spontaan mijn condoom vol. Som stootte even door en liet ze puffend op mijn borst neervallen. Daarna bleven wij even naast elkaar liggen, om vervolgens Som mij een massage te laten geven. Toen het uurtje om was gingen wij gezamenlijk douchen waar ik nog heerlijk met Som vree in de douche. Helaas was de tijd op en moest ik gaan met de wetenschap dat er weer een Thais poppetje op mij wacht............................................. .....