PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden Juli 2010



Willem2
13 oktober 2005, 14:06
:welcome2:


Ja, het formuliertje zal worden vastgezet op ieder forum. Bij ons kan je nog een sticky topic maken :) ........ Het formulier is echter nog niet helemaal compleet.
Het is echter zo dat wij de vrijheid weer terug willen geven aan de IJsberen. De vrijheid van het schrijven, zonder de verplichting van het invullen van een formulier.
Wij gaan er vanuit dat een IJsbeer zo informatief mogelijk tracht te zijn voor een andere IJsbeer. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je dat nog altijd vragen aan de desbetreffende IJsbeer.

Groet Willem2


PS Het is echter niet de bedoeling dat je uitsluitend vragen gaat stellen !!!
Net zoals het echte leven : de kost gaat voor de baat..........dus eerst leveren dan vragen AUB

san
1 juli 2010, 07:32
Was me trouwens nog een dame opgevallen.

Klein, blonde krullen ,tattoo, silicone en ze kijkt een beetje streng.
Toch een beetje het type p*rnomodel

Oo ja ze rijdt in een MB SLK.

Weet iemand wie deze dame is?

ladys lover
1 juli 2010, 10:14
Hallo beste ijsberen...

Mag ik jullie eens even iets vragen....heeft er iemand van jullie de Romeense Adella( kleine lieve mooie meid met zwarte haren en kleine slang tattoo aan onderbuik) nog gespot of gezien de laatste tijd...probeer haar al een tijdje terug te ontmoeten, maar kom haar niet meer tegen de dagen ik langs GT passeer...kan er iemand een wanhopig ijsbeertje helpen met info over deze leuke deerne...alvast bedankt hoor....groeten

MiniME
1 juli 2010, 10:31
Hallo beste ijsberen...

Mag ik jullie eens even iets vragen....heeft er iemand van jullie de Romeense Adella( kleine lieve mooie meid met zwarte haren en kleine slang tattoo aan onderbuik) nog gespot of gezien de laatste tijd...probeer haar al een tijdje terug te ontmoeten, maar kom haar niet meer tegen de dagen ik langs GT passeer...kan er iemand een wanhopig ijsbeertje helpen met info over deze leuke deerne...alvast bedankt hoor....groeten

Liep afgelopen zondag nog vrolijk rond te huppelen.

mennen2010
1 juli 2010, 10:32
Is Paula nog vaak aanwezig? You know... Lady Gaga :)

Jack42
1 juli 2010, 10:36
Hallo beste ijsberen...

Mag ik jullie eens even iets vragen....heeft er iemand van jullie de Romeense Adella( kleine lieve mooie meid met zwarte haren en kleine slang tattoo aan onderbuik) nog gespot of gezien de laatste tijd...probeer haar al een tijdje terug te ontmoeten, maar kom haar niet meer tegen de dagen ik langs GT passeer...kan er iemand een wanhopig ijsbeertje helpen met info over deze leuke deerne...alvast bedankt hoor....groeten

Je zegt ik heb Adella de laatste tijd niet meer gezien maar hoe lang geleden is het dan? Adella heb ik 4 weken geleden voor het laatst gezien.
Ik zal vandaag kijken of ze er weer is en zo ja dan zal ik haar 3 dikke kussen geven names jou ;)


Is Paula nog vaak aanwezig? You know... Lady Gaga :)

Ja hoor, laatste weken in ieder geval op donderdag aanwezig.

mennen2010
1 juli 2010, 10:42
Ja hoor, laatste weken in ieder geval op donderdag aanwezig.

Zaterdag ga ik haar weer wat prentjes geven en zij mij :lostit:

ladys lover
1 juli 2010, 10:58
Hoi Jack...het is voor mij ook al een goede maand geleden dat ik haar gezien heb...als je haar tegen komt vandaag, mag je mij dat altijd laten weten, en als je moest weten komen welke van de volgende dagen ze aanwezig is mag je mij dat laten weten...alvast bedankt....Minime ben je zeker dat ze er zondag was, want ben er zaterdag, maandag en dinsdag geweest en heb haar zelf niet gespot....alvast bedankt...groeten aan alle fijne ijsberen...

sunny
1 juli 2010, 15:10
Hmm,

ich stelle immer öfters fest, das es mich eher Richtung LR zieht. So auch gestern.

Fand sowohl die Besetzung als auch die Atmosphäre ziemlich Unterirdisch. Die Damen hatten ja fast alle den Mundwinkel auf die Erde hängen und ich hasse es, das man mittlerweile -nur weil man beim 2.Satz noch nicht der Schlüsselfrage zustimmt- von den Damen mit Missachtung gestraft wird. Dann eben nicht.....................

Bin dann zum LR, und da war es eindeutig "heimeliger" und auch die Frauen im Schnitt deutlich hübscher als im GT.

Viele Grüße

Jack42
1 juli 2010, 19:34
Het is nu in GT gezellig. Wel is het heet en benauwd. Daarom gaan de zaken niet echt goed voor de dames. Er zijn geen wachttijden. Ace is los gelaten. Dasousa zit aan het bier. Seqoya is al naar huis. Salitos is aan het rampentampen. Ik ben een uurtje met Ramona weg geweest. Ace heeft gehoorbeschadiging opgelopen van al die krijsende vrouwen
die bij hem klaar komen. Erg indrukwekkend.

royke86
1 juli 2010, 19:52
Gisteren was het in ACA wel behoorlijk druk met kameren. Ben benieuwd wat het morgen dan zal gaan worden met het kameren als het zo warm wordt als ze voorspellen!

ladys lover
1 juli 2010, 20:04
Hey Jack 42, heb je Adella toevallig tegen het lijf gelopen vandaag?...en heb je haar mijn 3 kussen gegeven zoals beloofd?...groeten

timd
1 juli 2010, 21:42
Afgelopen week was Gulcan er ook weer. Dit keer zonder Jeans rokje, maar met (flink) grotere borsten.. Helaas wist ze mijn naam niet meer dus volgde er geen kamerbezoek..

Jack42
2 juli 2010, 00:41
Het is nu in GT gezellig. Wel is het heet en benauwd. Daarom gaan de zaken niet echt goed voor de dames. Er zijn geen wachttijden. Ace is los gelaten. Dasousa zit aan het bier. Seqoya is al naar huis. Salitos is aan het rampentampen. Ik ben een uurtje met Ramona weg geweest. Ace heeft gehoorbeschadiging opgelopen van al die krijsende vrouwen die bij hem klaar komen. Erg indrukwekkend.

Je moet je smartphone maar ff uitlenen aan Ace2 en dan krijg je zulke recensies op je naam.
Alles klopt eigenlijk wel behalve die 2 laatste zinnen dan. :biggrin: :biggrin:


Hey Jack 42, heb je Adella toevallig tegen het lijf gelopen vandaag?...en heb je haar mijn 3 kussen gegeven zoals beloofd?...groeten

Neen Adella helaas niet gezien vandaag dus heb de kussen niet kunnen geven. :heul:

ladys lover
2 juli 2010, 09:36
Je moet je smartphone maar ff uitlenen aan Ace2 en dan krijg je zulke recensies op je naam.
Alles klopt eigenlijk wel behalve die 2 laatste zinnen dan. :biggrin: :biggrin:



Neen Adella helaas niet gezien vandaag dus heb de kussen niet kunnen geven. :heul:

Hoi Jack 42...geen erg hoor maat:wink:...alvast bedankt om mij iets te laten weten...denk dat Adella momenteel even van de aardbodem...euh GT bodem verdwenen is:heul:...heb haar reeds een 5 tal weken niet meer gezien daar:heul:...hoop haar echter snel weer te mogen ontmoeten in GT...als er andere mede ijsberen zijn die haar moesten spotten of weten welke dagen ze aanwezig kan zijn, laat mij gerust een seintje...zodat ik mij fluitend richting GT kan bewegen...alle info over deze leuke deerne is welkom...alvast bedankt en zonnige groeten;)

salitos
2 juli 2010, 12:17
Het is nu in GT gezellig. Wel is het heet en benauwd. Daarom gaan de zaken niet echt goed voor de dames. Er zijn geen wachttijden. Ace is los gelaten. Dasousa zit aan het bier. Seqoya is al naar huis. Salitos is aan het rampentampen. Ik ben een uurtje met Ramona weg geweest. Ace heeft gehoorbeschadiging opgelopen van al die krijsende vrouwen
die bij hem klaar komen. Erg indrukwekkend.

Ik werd door Ace2 weggesleurd bij Magdalena (poolse) en bij Carolina gedropt en aan mijn/haar lot over gelaten Had ik trouwens geen problemen mee:freu:

Badslippers
2 juli 2010, 13:28
Is Paula nog vaak aanwezig? You know... Lady Gaga :)

Een vaste waarde. Afgelopen weken heb ik haar verschillende keren gezien. Dus volop aanwezig.

mennen2010
2 juli 2010, 13:51
Een vaste waarde. Afgelopen weken heb ik haar verschillende keren gezien. Dus volop aanwezig.

Spijtig genoeg ook drukbezette waarde :)

richardgaatstappen
2 juli 2010, 16:27
hee Salitos,

Was poolse Magdalena in GT aanwezig ?
Die prachtige 35-jarige Engels sprekende steeds elegant geklede foxy dame, die al een tijd verdwenen was ?
Dat zou nieuws zijn en de moeite om weer eens in de bolide te kruipen.

grtz,
Richard

Jack42
2 juli 2010, 17:05
hee Salitos,

Was poolse Magdalena in GT aanwezig ?
Die prachtige 35-jarige Engels sprekende steeds elegant geklede foxy dame, die al een tijd verdwenen was ?
Dat zou nieuws zijn en de moeite om weer eens in de bolide te kruipen.

grtz,
Richard

Ik ben dan Salitos wel niet maar ik kan wel bevestigen dat het de door jou bedoelde Magdalena was.
Ze zag er goed uit met haar inmiddels roodharige kapsel.

gignnl
2 juli 2010, 18:27
En was andrea er ook?die heb ik ook al ff nie meer gezien jack42

Jack42
2 juli 2010, 18:34
En was andrea er ook?die heb ik ook al ff nie meer gezien jack42

Ja hoor die was er ook weer dus je kan weer naar GT om haar op te zoeken of beter gezegd ze zal jou dan wel tig keer opzoeken als je in GT bent :biggrin:

Phoenix77
2 juli 2010, 18:58
The day following my disappointing visit to the Yin Yang, While I was riding my bike through the Swalm Nettetal forest, following the Bosstraat (the long road from Swalmen to Bruggen), a strong temptation took over me. It seemed like Brüggen was the magnet, and I was the metal.

On the one hand, I have never visited the Golden Time, I was curious to see by myself what makes this place so popular, so mythical. I've been reading so many enthousiastic reviews about this club for more than 3 years.

On the other hand, I still remember the icy welcome we received, me and my friends 6 months ago. Then I was caught by the horns of dilemma : Am I ready to forgive? Are they gonna let me come in?

So I decided that I had nothing to lose (except 50€), much to gain (a pleasant ride through the forest), and I let myself go with the flow.

And finally, after a 10 km ride, which took 45 minutes, here I was, in front of Heidweg, 1.

The reception girl was a friendly young brunette, not like the other bitch I had 6 months ago. After she buzzed me in, I said : "can I come in?", she answered : "yes of course, 50€ please".

At the lockers room, by coincidence I met 2 french fellow icebears.

At the bar room, I've been pleasantly surprised by the beauty and the number of girls in presence. I can only confirm the messages I've been reading about this place for 3 years with regard to the line up. The one who striked me the most was Alice (or Ellis?), a tall german blonde with an angel face, her blue eyes were clear like crystal. She seemed like an angel coming straight from paradise to shine through the Earth.

I can't tell much about their services, I haven't had sex with any of them. In fact, what happened during the 10 km ride is that all my sexual energy has been converted into sport energy. As a result, when I arrived, my desire for sex has faded away, I could only enjoy with my eyes.

Nevertheless it was a nice sunny day, I spent 5 hours in club, from 15h00 to 20h00, chatting with my friends, watching ladies going by. Even if I didn't have any session, I really enjoyed my visit. Besides, all the food and drinks I had in club would cost me just about the same as if I had them outside.

S_Hower
2 juli 2010, 20:44
Mira nog gespot in GT? I'm going crazy!!

Badslippers
3 juli 2010, 21:20
Op de heetste dag van dit jaar met een maximum temperatuur van 35,2 graden naar "Golden Time" rijden. Dat is volstrekt onlogisch gedrag. Maar op deze dag zal ik nog meer irrationeel gedrag vertonen. Met de voetbaltrauma's van '74 en '78 nog immer latent aanwezig in het geheugen, ga ik me opnieuw blootstellen aan een "Burn-Out-Syndroom" in optima forma; heel lamlendig in een bank hangen en zien hoe de Nederlandse Klompendans wordt platgewalst door de Braziliaanse Samba.

Na een verfrissende douche wandel ik nieuwsgierig naar de "Kino". Gewoon even kijken of er nog meer mensen zijn op wie de verzengende hitte een aanslag op de hersenpan pleegt. En ja hoor, ik zie warempel in deze oververhitte omgeving twee copulerende lichamen op het matras. Twee lijven die plakkerig en drijfnat in deze donkere bakoven de liefde bedrijven en de boel vervuilen. Een plaatselijke bodemsanering is hier geen overbodige luxe. Gelukkig zullen over een klein half uurtje de immer hard werkende Polen de aangekoekte en achtergebleven residuen vakkundig verwijderen. Een prettige gedachte.

Ik loop verder en zie vele dames. Van jong en ontluikend tot licht-verlopen of zelfs overjarig. Deze kwalificaties passen natuurlijk ook bij ons ijsberen. Kledingkeuze is met deze tropische temperaturen ook een probleem. Wij mannen slaan eenvoudig de badhanddoek om de lendenen. Vrouwen worstelen met dit soort zaken. Ik zie dames volledig naakt alleen voorzien van wat hang- en sluitwerk in de vorm van ijzerwaren aan het lijf. Tepelpiercings waar je normaliter je douchegordijn aan ophangt ontsieren veelal de boel. Weinig verhullend en eigenlijk niet spannend maar nog altijd beter dan smakeloos gehuld gaan in het te bloemrijk maar altijd fantasieloze Zeemanstextiel. Toch is de uiteindelijke "Line-Up" deze middag heel aangenaam voor het oog.

Maar ook hier zijn uitzonderingen. Dames die hun marktwaarde trachten te vergroten door hun borsten te laten liften. Ze staan met de uitgestalde waren te zwaaien alsof ze de ramen staan te lappen. Niet bijzonder fraai. Net als de ijsberen die de bierbuik ruimschoots over de, om het middel geknoopte badhanddoek, laten vallen. We zullen maar zeggen: "Goed gereedschap hangt onder een afdak". "En zolang het maar niet roest", fluistert ijsbeer "2bat4you" me toe. We bespreken wat Thaise dames en zijn het met elkaar eens dat deze Aziatische variant er goed uit ziet en dat een borstlift hun uitstraling alleen maar zou schaden. Van "2bat4you" krijg ik nog een hele uitleg over zijn lichaamsversierselen. Ik zal daar verder niet over uit weiden om zijn privacy te waarborgen. Een goed gebruik onder ijsberen. Vandaar ook al die komische bijnamen.

Vandaag tref ik weer wat ijsberen die ik niet eerder gezien had. "bbertb" wijst me persoonlijk op zijn schatje "Moni". Een bleek doch knuffelbaar meisje. Met "Costana" babbel ik wat over de soms slecht verzorgde "Public Relations" van de dames die lijkt te bestaan uit de woorden: "Schlüssel, Ficken, 50 Euro". Nee "Costana" pakt dat efficiënter aan. Hij is al gauw in gesprek met 2 lieve dames. Van "MichelJ", "Big30", "Tiga" en "Elgar" krijg ik nog wat bijlessen in de namen van de dames. "Zedd" komt ook nog voorbij op zijn ijsschots (die zowat gesmolten is!), en "GtJunky" is zoals gewoonlijk verslaafd aan GT.

Om 16:00 begint de wedstrijd "Nederland - Brazilië" en na 10 minuten staan we al met 0-1 achter. Ik voel de trauma's van die verloren finales weer opkomen. Moet ik me door het miserabele spel van Nederland het plezier van al het lekkers om mij heen laten ontnemen? Het antwoord komt snel in de persoon van Bulgaarse "Victoria". Normaliter zijn de Bulgaarse dames toch een beetje de lopende koopgoten onder de dames. Beetje het type "Lange halen vlug thuis". Ook Victoria laat er geen gras over groeien en geeft een kneep in mijn zij en ploft naast me. Ik vind haar wel een geile dame en de laatste keer heeft ze me lekker verwend. Ik hak de knoop door. "Fuck de wedstrijd" wordt "Fuck Victoria". Ze haalt de sleutel en we belanden in het eerste tuinhuisje met het riante bed, de grote spiegels en de verkoelende airco. We kletsen wat bij en besluiten er een lange sessie van te maken. De wedstrijd kan me gestolen worden.

Het voorspel bestaat uit langdurige natte tongzoenen en gestreel. Dat doet "Victoria" heel goed. Tevens weet ze haar stevige borsten goed te gebruiken om me in de juiste staat van opwinding te brengen. Als een spelonkverkenner daal ik af om via haar borsten en buik bij haar lies te komen. Plagerig blijf ik daar hangen. Ze manouvreert me met haar handen naar haar druipsteengrot alwaar het goed toeven is. Ze laat zich lekker likken maar na een poos wil ze me ook oraal verwennen en draaien we de rollen om. Zij daalt af en geeft mijn inmiddels hevig gezwollen geslacht een langdurig natte pijpbeurt. "Du magst es wenn ich dich blase, nicht?" vraagt ze terwijl ze me van onderuit aan kijkt. Tja, wat moet je daar op zeggen? "Du bläst wie ein Afrikaner auf seine Vuvuzela", of zoiets. Na een kwartier steekt mijn pik zijn goed doorbloede kop op en schreeuwt om een condoom. Met al die spiegels om me heen ben ik in de zevende hemel. Ik laat mijn goed geoliede heipaal afzinken in haar diepe put en we kijken elkaar bezweet en geil aan. "Nederland - Brazilië" is heel ver weg en wij spelen hier "Nederland - Bulgarije". Langzaam versmelten we en de Europese eenwording is een feit. Ik voel tijdens het stoten dat de zaaddrang te groot wordt en het bruisende vocht maakt zich gereed om in haar mossel tot rust te komen. (het komt natuurlijk gewoon in het condoom maar dat bekt hier niet lekker!)

Zoals altijd volgt na deze inspanning en lozing een gesprek op nivo en bespreken we de wereldproblemen, het strenge beleid van "Golden Time" en (onvermijdbaar) het leven als dvp. Tussen de bedrijven door haal ik vlug wat verse drankjes en ik informeer niet eens naar de stand. In de tweede ronde moet ik even op krachten komen en Victoria voelt dat haarfijn aan en besteedt veel tijd aan het voorspel. Zoals altijd heb ik weinig feducie dat mijn heipaal de baggerspecie zo snel opnieuw in het rond zal laten kledderen. Ik reken buiten de waard die Victoria heet. Zij dwingt me met zachte hand op mijn rug en buigt schuin over me heen. Nu heb ik deze week al van heel wat voortreffelijke orale kunsten mogen profiteren. En weer kan ik er eentje aan het assortiment toevoegen.

Deze orale wasmachine geeft mij de langste "Blow Job" tot nu toe. Nog langer en heftiger dan de eerste keer blijft Victoria me oraal verwennen. Soms met handen maar veelal handloos gaat haar hoofd op en neer. Op het moment dat de zaaddrang zich weer aandient, klinkt een oorverdovend gejuich. Victoria kijkt me met haar grote ogen aan en zegt: "Holland schaft den Ausgleich." Ik kom niet verder dan: "Ja ja, mag nur weiter, mag nur weiter." Als ik jullie nu vertel dat na zo'n twintig minuten pijpen Victoria alweer haar werkzaamheden moet onderbreken dan weet je dat we inmiddels bij 2-1 zijn aanbeland. Net voor het eindsignaal borrelt de karnemelkse mannenpap omhoog en knalt tegen haar gehemelte. Ik verontschuldig me voor mijn passieve bijdrage. Ze antwoordt met: "Ich wollte dich verwöhnen, du bist meine Schatzie!" Inderdaad, en ik zal haar daarvoor belonen. Dat is uiteindelijk de "Core business". De mystificatie van de saunaclub houdt altijd op tijdens het afrekenen in de kleedruimte. Hoewel ik daar ook nog het woord "Heiraten" hoor. "Mein Schatzie, willst du mit mir heiraten?"

Daarna eten we samen wat geschroeid vlees van de BBQ en blijven we in de loop van de avond nog wat aan elkaar hangen en tegen elkaar aan schurken. Iedereen is deze avond wat loom en futloos. Ook ik hou het bij deze ene sessie. Hoongelach valt me ten deel van de overige ijsberen als ik opbiecht tijdens het "Moment Supreme" te hebben gekamerd. Maar het trauma is verwerkt en een lekker hoogtepunt kwam er voor in de plaats. waarvan acte!

sunny
4 juli 2010, 02:58
######Besides, all the food and drinks I had in club would cost me just about the same as if I had them outside. #####################

Kann ich nur bestätigen.

Hab mich einmal zum "Public Viewing" verleiten lassen - 75 EUR gelöhnt fürn paar Getränke, bißchen Essen und........... Parkhaus :angryfire:

Viele Grüße

ladys lover
4 juli 2010, 10:43
Hallo beste mede ijsberen...

Kan er mij iemand helpen met mijn zoektocht naar de Romeense Adella( kleine zwart harige dame met slang tattoo aan onderbuik)...
Ik probeer haar sinds een 5 tal weken terug te ontmoeten in GT...maar zonder resultaat:heul:...
Ik heb haar op mijn eerste bezoek aan GT ontmoet...en zou haar zo graag nog eens bezoeken, daar het zo een leuke ontmoeting met haar was en ze mij een bijzondere indruk naliet...
Weet er iemand of Adella gisteren( zaterdag) of verleden week aanwezig was in GT?...weet er mischien iemand of Adella vandaag( zondag) aanwezig zal zijn of welke dagen ik haar deze week zou kan aan treffen in GT?...
Wie kan mij helpen please en mij meer info bezorgen over deze lieve jonge dame?...
Ik bedankt jullie alvast allemaal voor jullie fijne hulp...

Fijne groeten aan alle mede ijsberen van een wanhopig zoekend ijsbeertje...

MiniME
4 juli 2010, 11:04
Hallo beste mede ijsberen...

Kan er mij iemand helpen met mijn zoektocht naar de Romeense Adella( kleine zwart harige dame met slang tattoo aan onderbuik)...
Ik probeer haar sinds een 5 tal weken terug te ontmoeten in GT...maar zonder resultaat:heul:...
Ik heb haar op mijn eerste bezoek aan GT ontmoet...en zou haar zo graag nog eens bezoeken, daar het zo een leuke ontmoeting met haar was en ze mij een bijzondere indruk naliet...
Weet er iemand of Adella gisteren( zaterdag) of verleden week aanwezig was in GT?...weet er mischien iemand of Adella vandaag( zondag) aanwezig zal zijn of welke dagen ik haar deze week zou kan aan treffen in GT?...
Wie kan mij helpen please en mij meer info bezorgen over deze lieve jonge dame?...
Ik bedankt jullie alvast allemaal voor jullie fijne hulp...

Fijne groeten aan alle mede ijsberen van een wanhopig zoekend ijsbeertje...

Denk dat ik niet precies weet wie je bedoelt. Als je deze (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20243) dame bedoelt: die was dus vorige week zondag in GT. Een meisje om verliefd op te worden, maar "gelukkig"(?) is haar service nivo drastisch vermindert de laatste maaden.

Of bedoel je een andere?

MichelJ
4 juli 2010, 11:08
Dat is een andere Minime.

ladys lover
4 juli 2010, 12:44
Hallo beste mede ijsberen...

Kan er mij iemand helpen met mijn zoektocht naar de Romeense Adella( kleine zwart harige dame met slang tattoo aan onderbuik)...
Ik probeer haar sinds een 5 tal weken terug te ontmoeten in GT...maar zonder resultaat:heul:...
Ik heb haar op mijn eerste bezoek aan GT ontmoet...en zou haar zo graag nog eens bezoeken, daar het zo een leuke ontmoeting met haar was en ze mij een bijzondere indruk naliet...
Weet er iemand of Adella gisteren( zaterdag) of verleden week aanwezig was in GT?...weet er mischien iemand of Adella vandaag( zondag) aanwezig zal zijn of welke dagen ik haar deze week zou kan aan treffen in GT?...
Wie kan mij helpen please en mij meer info bezorgen over deze lieve jonge dame?...
Ik bedankt jullie alvast allemaal voor jullie fijne hulp...

Fijne groeten aan alle mede ijsberen van een wanhopig zoekend ijsbeertje...

Beste MiniMe...
Bedankt voor uw reaktie en hulp in mijn zoek aktie naar de lieftallige Adella, maar zoals MichelJ al laat weten is dit niet de jonge dame die je bedoeld...ik ben op zoek naar deze jonge dame...https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17159...alvast bedankt aan iedereen voor de hulp en info...

Groeten

hardmike
4 juli 2010, 14:08
nou ik kan kort maar krachtig zijn!!! Na een paar keer eerder bij GT zijn geweest kwam ik gister met 2 vrienden aan bij GT! Helemaal positief ingesteld druk ik op de bel!! Hey, de deur gaat niet open! Een van de Thekefrauen komt aangelopen en zegt enkel:" Ein moment bitte"....na een goede 5 minuten komt ze terug en zegt" Es tut mir leit aber wir konnen dir nicht dreinlassen".......Nou waren mijn vrienden helemaal niet gevaarlijk en de parkeerplaats was bijna nog helemaal leeg, maar toch niet. Nu ben ik niet iemand die een partij stennis gaat maken dus maar weer teleurgesteld terug de auto in gestapt(na 1,5 uur rijden) en voor de eerste keer richting VV gereden! Toen we eraf reden zij de beveiligingsman nog wel even sorry( net gebaar vind ik wel!!) Was ook een mooie ervaring! Jammer van de GT! Dus maar flink gesmeten met geld bij de VV en uiteindelijk daar om 03.00 de villa verlaten.

ilovethaigirls
4 juli 2010, 21:50
hee Salitos,

Was poolse Magdalena in GT aanwezig ?
Die prachtige 35-jarige Engels sprekende steeds elegant geklede foxy dame, die al een tijd verdwenen was ?
Dat zou nieuws zijn en de moeite om weer eens in de bolide te kruipen.

grtz,
Richard

Spring maar in je wagen Richard, want het is wel degelijk "jouw" Magdalena. Vandaag was ze er ook.

adje10
5 juli 2010, 01:12
dat zal toch niet voor niets zijn of wel dan?

adje10
5 juli 2010, 01:16
wilde woensdag naar GT gaan, maar is er dan wel wat te doen aangezien duitsland moet voetballen? zullen niet veel duitse dames thuis blijven?

Costana
5 juli 2010, 09:01
wilde woensdag naar GT gaan, maar is er dan wel wat te doen aangezien duitsland moet voetballen? zullen niet veel duitse dames thuis blijven?

heeft niet echt veel effect.... en de duitse zijn nou niet echt de meerderheid te noemen hehe :) Ga maar de woensdag is zelf één van de betere dagen.

klaasdirk
5 juli 2010, 19:36
Ben gisteren weer eens uit de Randstad richting GT vertrokken. Eerst even een blik op de verkeersinformatie: slechts een paar minuten vertraging op de A67 ivm bluswerkzaamheden. Enfin, ik reed dus in op een file die voor een vertraging van meer dan 30 minuten zorgde. Uiteindelijk reed ik dus na een reis van ruim 2,5 uur en 220 km de parkeerplaats op.

Bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen door de Thekefrau om vervolgens de gebruikelijke gedaantewissling (ein neue bademantel!) te ondergaan. Daarna een kopje koffie en een saunagang om een beetje tot rust te komen.

Ik was nog niet koud (of warm) uit de sauna en liep Emma tegen het lijf. Met Emma heb ik wat wisselende ervaringen van hele goede tot hele matige sessies afhankelijk van haar humeur. Ze was vandaag poeslief en op de een of andere manier heb ik een zwak voor haar dus stemde ik in. Wat volgde was een redelijke sessie met een prima pijpbeurt (dat kan ze!) en na een paar verschillende standjes doggie-style afgemaakt.

Na even wat gedronken en relaxed te hebben kwan ik Lana tegen. Lana is 20 jaar jong komt uit Letland en heeft half lange blonde haren. Ik vond haar een leuke uitstraling met een aardig koppie hebben en dus volgde een sessie van 1 uur. Dit viel niet tegen: ze was eerst ietwat terughoudend daarna maar volop tongzoenen en kuffelen en ik ben heerlijk tot een hoogtepunt gekomen. Een hele lieve meid!

Nu was het tijd om te eten, de rij voor het bbq-buffet was inmiddels geslonken dus even een bordje gehaald. Na het eten leek het aantal dames aanzienlijk minder, of er was een behoorlijk aantal dames naar huis vertrokken of ze waren allemaal aan het kameren maar de verhouding dames/ijsberen kwam naar mijn gevoel behoorlijk scheef te liggen.

Toch had ik nog wel zin in een 3e sessie en m'n voorkeur ging uit naar een "foute"-vrouw met een paar flinke siliconen borsten. Het werd Kinga en wat volgde viel zeker niet tegen. Enthousiast pijpen en tongzoenen, prachtig porno-lichaam met mooie siliconen borsten wat wil een man nog meer! Een hele goede sessie waarbij ze me helemaal leeg zoog!

De pijp was nu door Kinga helemaal leeg gezogen en het was tijd om weer richting huis te vertrekken. Dus me van het ijsberenvel ontdaan en moe maar voldaan in de auto gestapt.

CLUBSPORT
5 juli 2010, 20:36
aaah KINGA met haar heb ik wel enkele keren leuk oogcontact gehad vorig jaar , tot een kamersessie heb ik me echter nooit laten verleiden want ik had nogal wat twijfels over haar service en ik durfde de gok niet te nemen .
de laatste maanden zag ik haar echter nooit meer tot 2 weken terug .

MiniME
5 juli 2010, 23:00
wilde woensdag naar GT gaan, maar is er dan wel wat te doen aangezien duitsland moet voetballen? zullen niet veel duitse dames thuis blijven?

Kortom: de ideale dag om te gaan! Geen duitse ijsberen en geen duitse dames, super! :freu:

MiniME
5 juli 2010, 23:05
Ik heb gehoord dat Saunaclubs in Duitsland wel leuk zijn. Ik ga vrijdag 9 Juli GT eens proberen en als ik de weg kan vinden, naar alle waarschijnlijkheid 's avonds LR.

Leuk dat je weer eens in de buurt bent. Ben benieuwd wat je van GT vindt. Zou toch ook een keer Oase en/of PSR proberen.

grtz

MM

Costana
5 juli 2010, 23:27
Kortom: de ideale dag om te gaan! Geen duitse ijsberen en geen duitse dames, super! :freu:

goed zoeken en zitten er tussen die duitse dames hier en daar pareltjes :)

Big30
5 juli 2010, 23:35
Iedereen is deze avond wat loom en futloos. Ook ik hou het bij deze ene sessie. Hoongelach valt me ten deel van de overige ijsberen als ik opbiecht tijdens het "Moment Supreme" te hebben gekamerd. Maar het trauma is verwerkt en een lekker hoogtepunt kwam er voor in de plaats. waarvan acte!

Ach ja het was ook maar 35.7 graden en nagenoeg windstil en zo voelde het ook aan.

BS heeft eigenlijk alles al gezegd, weinig aan toe te voegen. Belangrijkste feit van die dag was uiteraard de glorieuze en volkomen terechte overwinning van Oranje op wat eens het land van het Samba Voetbal was .

De line-up viel zeker niet tegen, het was druk maar het is altijd druk in GT, veel buiten Sex das altijd weer even wennen als je weer in Gt bent, redelijke tot goede BBQ, leuke weer bekende en tot nu toe onbekende beren te treffen, jammer dat ik joepie niet even de hand heb geschud, leuk om costana in the real life te zien, weinig muggen en bijen dit jaar in GT dat was wel eens erger, samen met de Tieg geconcludeerd dat Sonja en Emma al bijna vanaf het begin van Gt daar werkzaam zijn met de nodige uitststapjes natuurlijk en we kwamen er niet waar het WK 2014 plaats zou vinden welnu dat is dus in dat land waar eens Samba voetbal werd gespeeld.

Kortom twas een geslaagde dag in GT en het bleef nog lang zwoel warm niet alleen in GT en ja dat was een lange zin en dit is een smiley :biggrin:!

Costana
6 juli 2010, 11:03
..... Hoongelach valt me ten deel van de overige ijsberen als ik opbiecht tijdens het "Moment Supreme" te hebben gekamerd. Maar het trauma is verwerkt en een lekker hoogtepunt kwam er voor in de plaats. waarvan acte!

Wat een leuk geschreven recensie, net de nederlandse shakespaere...

Ah trek je het hoongelach niet aan, ben al 3x naar de GT geweest om voetbal te kijken en heb nog geen enkele keer een volledige wedstrijd gezien.... Telkens ik daar 10min zit vraag ik mij af waarom voetbal kijken als al die vrouwen hier zijn....

Verder vrijdag....

Na een ritje van 2h30 aangekomen rond 14h30 dacht ik... rustig 'ontbijt' genomen en toen zag ik Parisa, dacht al we meet again later. Het was zéér warm dus het was aangeraden om veel vocht tot u te nemen. Gelukkig was er een verse lading Salito's van Mexico gedropt... toch kroop het zweet waar het niet mocht kruipen en gingen we douchen... daar kwam ik Galla tegen "miss crazy" volgens sommigen maar hou er wel van :) Nuja éénmaal in de chalet was het meer dan crazy, kreeg zowaar onder mijn kloten (letterlijk en figuurlijk) :ranting2: maar zoals je een relatie hebt, kun je woede ombuigen in liefde mits de juiste technieken :annieengel: ....... of strikte orders !! :smile2: of lijfstraffen :hammer:

We kiezen voor het eerste en het wordt terug zot, zotter, zotst... na de douche terug vocht innemen en eventjes buiten zitten.... Zie ik daar een groepje zitten en er komt zowaar Nederlands uit..... ik haal mijn beste sluiptechnieken boven en hoor ze praten over nicks, opzoeken in de lijst,... Dacht zijn dit nu allemaal mijn voorbeelden ????? Zo jong, had allemaal opa's verwacht :tongue:

Achteraf bleek het Big30, MichelJ, Elgar, sorry als ik iemand vergeten ben, te zijn, later ook nog GT-Junky, Tiga, Badslippers en misschien nog anderen die ik niet meer herinner...

Allen gingen we naar het voetbal kijken, had daarvoor Parisa terug gezien en we hadden afgesproken na de match... tent was té warm, terras goed, maar na de 1-0 en vooral het spelbeeld zakte de moed in mijn schoenen (jaja als belg zijnde) en besloot ik verfrissing op te zoeken, gelukkig zat onze lange schone blonde nog op haar plaats en weinig woorden waren nodig.... goede sessie, leuk nieuwkomertje ! Het werd gemoedelijk maar toch terug zot genoeg om mijn reputatie in stand te houden. Dan terug naar de douche waar ik de andere forumleden terug aantrof, nog effe wat babbelen en drinken (téveel) naar de avond toe nog een afscheidskado'tje geopend in de vorm van Samantha en dan huiswaarts !!

thekevrouw vroeg hoe het was en ik zei "slecht" !!! Uiteraard om te lachen en kreeg zowaar een reductiebonnetje hahaha...

Dus Costana terug naar huis, komt hij plotseling tot de constatie dat hij zonder zijn gsm op weg is....:gruebel: dus eerst de plaats waar ik zat volledig omspitten niets, er blijft nog 1 optie mogelijk: terug naar GT.... terug aanbellen en met mijn inmiddels aangeschoten kop proberen uit te leggen dat ik mijn gsm verloren was. Ze vroeg de kleur en ze wist onmiddellijk welke het was en daar was hij.... mijn mobieltje. Nu was ze wel zo verstandig om hem af te zetten, maar Costana wist zijn PIN-code niet meer... ik zie er zo eerlijk uit dus vertrouwde ze het.. en zo werd het een héét en avontuurlijk dagje.

mennen2010
6 juli 2010, 14:19
Ijsberenforum > Foruminformatie > Meeting Point : Mennen2010 zou op zaterdag 3 juli afzakken naar Golden Time. Ik zat al enkele weken op een kakelvers vrijkaartje te broeden. De drang om dit vodje papier in te ruilen voor een sleuteltje en een badjas werd stilaan onhoudbaar en dus was het zo dat ik rond 14.00u door de getraliede deur naar binnen waggelde.

Weinig volk zo bleek, zowel beren als hertjes waren in minieme aantallen aanwezig. Het was nog vroeg dus dat boeide me maar matig. Ik begaf me naar de bar en bestelde, “water please” “was?” “wasser bitte” “was?” “wasse met ingehouden r op het eind” “bitte schön”. :gruebel: Nou dat liep soepel, als de rest van de dag ook zo stroef zou lopen stond er me nog iets te wachten.

Het zonnetje scheen dus ik kroop achteraan in de tuin op een ligstoel. Het fijne aan Golden Time is dat je kan eten, drinken, geilen, neuken, ontspannen, geilen, geilen, neuken, neuken en neuken maar dus ook een kleurtje vangen dus hield ik het voorlopig daar maar bij. Tegenover me op de ligstoel lag een blond klein tenger wijfje dat serieus aan het worstelen was met haar netkousen. Nouja ‘net’, met het net dat zij rond haar benen had gespannen, krijg je zelfs geen reuzenschildpad gestrikt want die kon vlotjes door die mazen heen zwemmen. Het leek dus eigenlijk meer op een serieuze graad van spataders en ze bleef maar worstelen met de vraag of ze het draadje onder haar voet nu tussen haar eerste en tweede teen van links zou steken of tussen de tweede en de derde. Ik amuseerde me wel met haar een beetje gade te slaan, haar kopje was wel niet veel soeps maar haar lijfje was lekker. Anna dartelde een paar keer over het gazon en hoewel zij zeker op mijn wishlist staat, zag ze er zaterdag ondermaats uit vond ik. Straalde niks geils uit en dat is net wat deze dame nodig heeft. Toen de hemel dichttrok, besloot ik naar binnen te glippen. Evita versperde me de weg en ik tikte op haar ronde kontje, zoals gewoonlijk bliksemde ze me weer dood met haar ogen om twee minuten later in de bar te komen polsen om een kamertje te delen. Ik bedankte vriendelijk en sleepte me naar de kinepolis der XXX-films, er speelde een film waarin een koppel van middelbare leeftijd elkaar aan het opgeilen waren door een biefstuk aan flarden te scheuren en een karaf rode wijn over hun gezicht uit te gieten. Niet direct mijn ding maar ik stond al zo scherp dat mijn jongeheer toch stilaan uit zijn coma kwam.

Er liep een lekker snoepje de filmzaal binnen. Roos bikini’tje aan, stevige borstjes en een lekker rond kontje. Ze draaide zich om en een engelengezichtje met roze lipjes (op haar smoel!) keek me aan. Het schatje werkte een cakeje naar binnen. Ik keek haar strak aan en won het eerste oogduel, ze lachte en wendde haar blik af, mijn lul gebood me verder te gaan met dit geile spelletje. Het dan nog onbekende dametje stopte het laatste hapje van het toetje in haar mondje, fatsoeneerde haar make up en bolde het gewoon af. WTF?:bibber_2: Ik keek haar na en ze wenkte me achter haar aan te komen, ik leegde mijn pint en huppelde als een blije kleuter de Kino uit. Ik kwam om de hoek maar blijkbaar was de wulpse brunette al verdwenen. Opeens voelde ik een hand op mijn rug, een andere greep direct naar mijn lul. Ik keek achterom en zag twee gouden hakjes staan met daarop het lekkere wijfje van in de Kino. Het was ondertussen al 15.45u geworden en ik wist dat mijn favoriete Paula rond 16.00u zou binnenkomen. Ik twijfelde maar dit onwijs knap ding dat zich voorstelde als de Russische Milana bleef me op andere stoute gedachten brengen. Milana? Dit deed een belletje rinkelen, ik trok een kastje open in mijn korte termijngeheugen en daar zaten alle recensies van het Ijsberenforum netjes opgeslagen. Ik typte Mila in het denkbeeldige zoekveldje en meende me te herinneren dat deze tijger menig man een leuke tijd had bezorgd. De knoop was doorgehakt, ik zou met haar gaan kameren. Niemand kon me stoppen, zelfs het gedacht dat mijn teerbeminde Lady Gaga elke minuut rond mijn paal zou kunnen hangen, hield me niet tegen en ik sjokte achter haar aan naar een der houten pomphokjes. Ik liep nog net langs Evita en die verkocht me een knal op mijn schouder en stak de langste vinger van haar rechterhand omhoog richting mijn persoontje. Ik had nu even geen tijd om haar zelfs maar een blik te gunnen want ik zou mijn eerste DVP uit het oh zo machtige Rusland gaan nuttigen.

Milana kwam lief over en streelde me en kuste me reeds voor we op de kamer waren. Dit kon ik wel smaken aangezien ik een zwak heb voor GFE-dames. Ik zei “please be nice to me, I’m just a little boy”, ze lachte en stak haar tong tussen mijn tanden en onder mijn huig door recht in mijn slokdarm :hammer:. Dit krijgt bij mij de motor altijd wel aan de praat en dus gooide ik haar op het bed om haar eens lekker te likken. Omdat ik graag vrouwen bevredig met de vingers, vraag me niet waarom of ja misschien omdat het me met andere lichaamsdelen nooit ofte nimmer lukt :wand:, probeer ik dat bij elke DVP voorzichtig tot ze me afsnauwen “NO FINGERS INSIDE”, echter niks van dit bij deze babe. Ik mocht haar kutje bespelen zoals ik wou en stopte twee vingers diep in haar taco van plezier. Ze kronkelde en draaide terwijl ik de binnenkant van haar kutje kietelde met mijn vingers en haar clitje plette tussen tong en gehemelte. Dit geil stukje werd aardig nat en hoewel ik weet dat DVP’s bijna alles faken maak ik er toch steeds een doel van die verdomde Durex Play Gel aan de kant te houden. Na een pijpbeurtJE, kroop ze over mijn paarse eikel en liet haar schaamlipjes opzij duwen door dit lelijke beaderde helmpje. Ze begon me te berijden en ik moet eerlijk toegeven dat ik Milana één van de knapste meisjes vind in Golden Time. Wat een zicht toen ze bovenop me zat, lekkere tietjes die een beetje hangen, lekker zacht lijfje en een kopje zoals Yasmine Bleeth (http://static.rcgroups.com/forums/attachments/1/8/7/7/a1529243-73-yasmine_bleeth.jpg) er in haar beste dagen eentje kon voorleggen. Ik merkte dat dit niet lang ging duren en gooide haar naar de zijkant, we neukten in diverse standjes waar zij blijkbaar wel verstand van heeft en we bleven intens tongzoenen. Na een klein half uurtje spoot ik de uiensoep in het condoom en maakte ze alles proper. Ik rekende 50 euro af en kreeg een zoen op mijn bek, “I come find you again later” riep ze me nog toe. Ik vond het allemaal oke en had het volgende half uur weer die domme glimlach op mijn kop die bewijst dat ik een lekkere sessie met een geile meid achter de rug heb.

Het was ondertussen ruim over half 5 en nog steeds geen Paula te zien in de bar. Ik nestelde me in de jacuzzi en keuvelde wat met een medeBelg. Toen ik weer in de bar terechtkwam, kwam Evita aan mijn handdoek leuteren. We hadden een gesprekje over haar moeilijke karakter en dat ik hiermee maar niet overweg kan komen. Ze beloofde me poeslief te zijn vanaf heden en ik beloofde haar dat we dan weer spetterende sessies zouden beleven zoals ze me die die ene zaterdagnamiddag had gegeven. Ze lachte, ik gaf haar een zoentje en we waren weer dikke vrienden. Dacht ik toch….

Een beetje later zag ik een blonde Roemeense in racetenue de bar binnenwandelen. Het was Paula, deze keer had ze haar haar naar achteren gebonden “because it was too hot”. Ze kwam direct naast me zitten en we lulden wat over vanalles. Ik was nog maar een half uurtje van de kamer maar mijn neuknoedel veranderde alweer in een neukbuis(je), Paula had dit in de smiezen en we besloten naar de kamer te gaan. Ik kreeg zowaar de kans het beste van mezelf te geven in een luxe tuinhuisje. Spiegels tegen de muur, het geheime wapen van de betaalde liefde. Ik had met Paula een sessie waar de spetters vanaf vlogen, befte haar klaar, zou het dan toch?:freu: Maar omdat ik een half uurtje vroeger reeds was klaargekomen moest ze serieus rijden voor de kost. Ze zei me dat dat goed was voor haar als eerste sessie want dan had ze hierna meer power en energy om door te gaan. We hadden achteraf dus een ietwat raar gesprek :betrunken:. Ik vertelde haar dat het moeilijk was om haar te pakken te krijgen en ze zei me “yeah, I know everybody wants me”. Ze vertelde me over een paar klanten en over een paar van haar collega’s en uit haar woorden maakte ik op dat ze zich echt wel te goed voelt om hier te werken. Ze zei ook dat ze grote plannen heeft voor een andere club en dergelijke maar de details ga ik je besparen. Ik had met Paula steeds leuke gesprekken over vanalles maar nu ging het eigenlijk alleen over haar en hoe geweldig ze wel is. Ze zei ook dat ze dit werk altijd zal blijven doen want een normale job is voor haar niet goed genoeg en dat haar levensstijl het geld van de prostitutie echt wel nodig heeft. Ze vertelde me dat ze dure cadeautjes kreeg van haar vaste klanten en dat er eentje was die haar honderden euro’s per uur betaalde als hij in Golden Time kwam. Ik voelde me een kneusje toen ik eraan dacht dat ik haar voor een uurtje de standaard 75 geef + fooi. Het gesprek vond ik dus niet zo leuk als anders, ik weet wel dat de DVP’s enkel uit zijn op mijn geld maar ik was toch wel een beetje teleurgesteld dat zij het echt zo zwaar liet uitschijnen. Ik hoef niet te horen hoeveel welke kerel gaat betalen en wat die allemaal wil doen en hoe mijn sessie haar helpt om de volgende sessie steviger door te gaan. Het gesprek achteraf stond dus in schril contrast met de leuke babbels die we al hadden gehad. We rekenden af en ze vroeg me of we straks nog zouden kameren. Ik zei haar dat ik dat straks wel zou beslissen en ik sprong onder de douche. De seks met Paula blijft super maar een deeltje van de magie was dat ik me met haar ook kon amuseren buiten de seks, dit bleef deze keer toch achterwege. Een aantal uren later zou ik weten hoe laat het is.

Het was etenstijd en dat was weer allemaal prima in orde, ondertussen had Duitsland Argentinië ingemaakt met 0-4 en had ik een DVP bij een doelpunt van Duitsland uit haar hutje zien rennen, tieten in de linker- en neukgrot in de rechterhand. Ze stond voor de tv en juichte, keerde weer terug en zette haar sessie verder. Spijtig voor de arme knuppel die met een rubber rond zijn stijve lul een minuutje moest wachten om dat lekker zachte kippenvlees weer om zijn dop te voelen. In de tussentijd kwam ik overal waar ik ging Milana weer tegen. Ze gaf me een kusje of stak haar hand weer eens onder de handdoek, zij mag zich dus op een herhaling verheugen als ik nog eens die duivelse 125km overbrüg(gen).

AFGEREKEND
Een aantal uurtjes gingen voorbij en ik wilde afsluiten met een trio met Hani en Nani. De tweeling zat me al de hele dag knipoogjes toe te werpen en ze zetten zich uiteindelijk naast me. Ik polste naar de service, no kissing was voor mij al een serieuze afknapper maar ik wilde hen toch eens neuken. Toen ik vernam dat zij geen lesbian show wilden geven, had ik eigenlijk al geen zin meer. Ik besloot toch met één van de twee naar de kamer te gaan en gelukkig werd de andere bijna gelijktijdig opgepikt door een andere geile beer. Mijn derde sessie van de dag ging dus door met Nani. Nani Pop noemt ze zichzelf, het meisje leek maar niet te snappen dat ik enkel Engels wil spreken omdat ik van dat Oostblok-Engels bloedgeil wordt dus verbeterde ik haar en zei “so they call you Nani Fuck”, eindelijk had ze het begrepen en ging ze verder in gebroken Engels. Ik begon al te smelten, na wat complimentjes van haar kant gooide ik er een paar terug. Het was mijn kortste sessie ooit in Golden Time, op 10 minuten stond ik weer buiten en had gek genoeg toch een lekkere tijd gehad. Die meid kan pijpen maar is iets te professioneel voor mij dus ik ga hen samen nog wel eens nemen maar een favorietje zal zij alvast niet worden. We gingen terug naar de kleedkamer en daar stond Paula voor de spiegel, ik zag de bui al hangen. Ze bekeek me raar toen ik mijn kastje openmaakte en mijn geld tevoorschijn haalden. Nani wandelde binnen, ik betaalde en ik kreeg een afscheidszoen. Ik keek richting de spiegel en ik merkte dat Paula’s gezicht een blik aannam die ik eigenlijk liever niet had gezien :angryfire:. Ze stapte op me af en vroeg “what you do?”, ik zei haar dat ze zich niet zo moest gedragen maar ze antwoordde met “you only fuck with me”. Dit vond ik toch wel overdreven en ik zei haar dat ik ging vertrekken dus nam afscheid, ik wilde haar een zoen op de wang geven maar ze duwde me achteruit, draaide zich om en beende de kleedkamer uit. Nou daar stond ik lekker voor lul, was de band met mijn favo meisje in Golden Time zojuist gebroken? Had ik nu met Nani afgerekend of had Paula afgerekend met mij?

Ik kleedde me om en sprong in de auto, gek genoeg voelde ik me slecht over dit voorval. Ik voel me goed bij Paula, we hebben zalige seks en ik weet wat ik kan verwachten als ik met haar kamer. Is dit nu gedaan, zal ze me afsnauwen als ik haar weer zie? Was het een opwelling? Ik vond deze situatie eigenlijk niet best maar ik weet ook dat ik mag doen en laten wat ik wil. Als ik zever wil, nadat ik met een of andere griet heb geneukt, kan ik dat thuis ook gwn krijgen en hoef ik daar geen 125km ver voor te rijden. Hoe zal dit aflopen? Wie zal het zeggen? Stopt mijn geneuk met Paula? Misschien wel, achja dan kan ik eindelijk beginnen aan die wishlist…:thefinger:

De hele dag door liep Milana me dus onder de handdoek te tasten :liebe2:, Evita me van haar beste kant te laten zien :thefinger:, Paula me duidelijk te maken dat ik enkel met haar mag neuken :gruebel: en nog twee lekkere geile grote blondines wiens naam ik nu even ga opzoeken me knipoogjes toe te gooien. Deze zijn dus alvast toegevoegd aan mijn wishlist :cool:.

Mijn dagje GT was er dus eentje van haat-liefdeverhoudingen. Het was eens wat anders dan altijd maar rozegeur en maneschijn. Misschien is de tijd gekomen om eens een andere club te gaan bezoeken en mijn grenzen te verleggen, zo blijft het spannend :lostit:.

Tot de volgende keer maar weer vriendjes :wink2:

mennen2010
6 juli 2010, 20:29
Zijn alle vrouwen nu kuthoeren (http://www.youtube.com/watch?v=2aIX39RUdAw)? :lostit:

Big30
7 juli 2010, 01:10
Achteraf bleek het Big30, MichelJ, Elgar, sorry als ik iemand vergeten ben, te zijn, later ook nog GT-Junky, Tiga, Badslippers en misschien nog anderen die ik niet meer herinner...


Bijna goed! bbertb, 2bat4you en bepaald niet te vergeten den joep en zijn maatjes zoals janv die waren er ook.

adje10
7 juli 2010, 08:48
denk dat ik vandaag naar de GT ga, maar twijfel nog i.v.m. de halve finale van duitsland

Ace2
9 juli 2010, 06:34
....... En zo verliet ik die mooie club in Roermond en met piepende banden scheurde ik het grindpad af richting Bruggen. Dat was nog niet eens zo eenvoudig, want mijn navigatiesysteem stuurde mij alle kanten uit, naar industrieterreinen, bossen en woonwijken, maar de weg richting Duitsland besloot ik na een half uur maar op de tast te vinden. Maar wees gerust ik kwam tegen half vier aan in een snikheet en kolkend GT, maar dat is weer een ander verhaal…………………………………….


…………………………… en zo reed ik van Roermond richting Bruggen. Nu kwam ik dus van een geheel andere kant bij GT aanrijden. Zo passeerde ik Bruggen en een glimlach verscheen op mijn gezicht (al vraag ik mij wel af of die glimlach er wel eens niet op zit?) en ik kreeg het gevoel dat je hebt als je na lange tijd weer eens in de buurt komt waar je ooit vroeger bent opgegroeid (al kom ik zelf nooit meer in de buurt van dat riool). In plaats van recht door te rijden sloeg ik af om even in Bruggen rond te rijden om wat langer te genieten van dat gelukzalige gevoel van lang vervlogen tijden. De tijd dat GT nog maar net bestond en ik als beginnend ijsbeertje nog wel eens Bruggen bezocht. Ja, dat waren mooie tijden, maar die onschuld ben ik (helaas) kwijt geraakt. Het waren de tijden dat parkeren bij GT nog een relatief probleem was. Toendertijd kon het je wel eens overkomen dat je geen plaats kreeg op de parkeerplaats van GT en moest uitwijken naar de Heidweg zelf, langs de heg. En na een goed jaar na de opening van GT moest je soms zelfs uitwijken naar de parkeerplaats van de bouwmarkt (mocht dat wel? was indertijd mijn eerste vraag). Hoe anders is het nu. Ik kwam om 15.30u aan en alle mogelijke parkeerplaatsen in en rond GT waren bezet. Ik deed al geen moeite meer om te wachten en reed gelijk door naar het Naturpark waar al enkele auto’s stonden. Net als de Hummer die mij snel naar GT reed.

Ik liep naar de ingang en drukte op de bel, waarmee het volk in GT werd gewaarschuwd. Ik liep naar binnen en binnen de seconde merkte ik het verschil tussen GT en YY. Was de sfeer in YY relaxed te noemen, de sfeer in GT was meer opgewonden. Stampende muziek en driftig op en neer lopende dames (veelal met enkel een handdoek om hun middel) versterkten dat beeld. De dames die hun best deden om dat beeld te versterken waren: Lin, Emma, Adina, Daniela, Maggy, Marina, Ashley, Jane, Moni, Sandra, Ramona, Djuna, Lulu, Evita (die met haar lange blonde haren er een stuk beter uit ziet dan vroeger), Gabriella (Tsj), Lisa, Nicolle, Claudia, Lucia, Alexia, Roxy, Magdalena, Carolina, Nicolle/Michelle, Miranda, Simona (nieuw, Litouwen), Giselle, Andrea, Carmen, Laura, Sabrina, Doro, Milana, Shakira, Sonja, Paula, Sandra, Ela, Simona, Nani en Hani, Bianca, Alexa, Veronica, Anna, Lovely, Kandy (grrrrrrrrr), Silvana, Nadine (dld), Alice, Roxanne, Tanya, Camilia, Soraya en een even zo groot aantal dat ik zo niet bij naam kan noemen.
Na ontvangst van de noodzakelijke spullen ging ik mij omkleden. Tijdens het omkleden rekende een ijsbeer met zijn meisje af. Na het vertrek van het meisje stond hij samen met zijn vriend te pochen. "Ik heb haar zonder rubbertje genomen. Ze stopte hem er zo in” brulde hij, waarop zijn vriend hard begon te lachen: “als dat wijf thuis van jou pukkeltjes op haar kut krijgt, dan weet jij wel waar het van komt”. Ik weet dat het gebeurd (en wie overkomt het niet?), maar in dit geval leek het mij onwaarschijnlijk. Ik liet de heren voor wat ze waren en ging mij douchen om daarna met natte haren de barruimte te betreden. Ik was nog niet halverwege of ik keek in het lachende gezicht van DeSouza, die eens diep zuchtte. “Ik wist dat ik beter op woensdag had moeten gaan” zuchtte hij toen ik hem de hand gaf. “Geef niets” zei ik “ik zal je tot grote hoogtes doen schrijven” . DeSouza schudde zijn hoofd en mopperde: “ja, dan schrijf je weer dat ik de hele tijd bier drink” en hij nam nog een slokje. Achter mij had ik een Zuid Amerikaans meisje zien zitten. “Ze kijkt de hele tijd naar je” fluisterde DeSouza. “Niet zo zacht fluisteren” reageerde ik “ik heb mijn gehoorapparaat in mijn locker laten liggen” Ik keek naar het meisje en ik stelde vast dat zij niet de enige was die naar mij keek. Vanuit mijn ooghoeken zag ik ook Daniela uit Brazilie kijken. Ik liep echter op Ashley af om kennis te maken. Vanaf dat moment zou ik Ashley overal tegen komen. Ik zou mij kont niet kunnen keren of Ashley zou achter of naast mij staan. Druk had ze het duidelijk niet en zou ze ook niet krijgen.. Naast Ashley zat nog een Zuid Amerikaanse dame die bleek te luisteren naar de naam Mariana. Zowel Ashley als Mariana zijn niet echt knap, maar ze hadden wel iets wat ik zocht. Ik zou het echter die dag nog niet bij hen vinden. Na de kennismaking liep ik terug naar DeSouza, waar nu ook Seqoya was komen te staan. “Wat heb je tegen hen gezegd? Ze kijken de hele tijd naar ons” zeiden Seqoya en DeSouza in koor. Ik haalde mijn schouders op en mompelde dat ik had gezegd dat onze 3 pennissen samen een lengte hadden van 45 cm. en die van Seqoya en DeSouza ieder 8 cm.. "Ik heb voor de zekerheid jullie nog goed aan gewezen” benadrukte ik. Op dat moment kwam Giselle voorbij, die begon te knuffelen met Seqoya. Ik werd gelijk gestraft over mijn opmerking van daarnet. Seqoya gaf Giselle een zoen en wees naar mij: “Seine schwanze is 30 cm.” waarop Giselle in een schaterlach schoot. “Ich kenne die mann” proestte ze verder. Ik keek wat verbaasd omdat ik toch zeker nooit met haar had gekamerd. Ze legde haar hand op mijn arm en begreep mijn verbazing: “nein, wir sind niemahl nach zimmer gegangen” “Willst du nicht?” vroeg ik angstig. Veel tijd voor een verder gesprek had ik niet want Claudia stond aan mijn zij, met haar handjes open. Ik legde er een paar pepermuntballetjes in en waarschuwde haar voor het risico van oververhitting bij dit warme weer. Want warm was het. Ik pufte wat en de blonde Duitse dame naast mij pufte ook en zuchtte: “heiss…” Lachend keek ik haar aan en reageerde: “mach ich dich heiss?” Dat was natuurlijk een geheel verkeerde opmerking want de dame kwam van haar krukje en zat met haar hand direct aan een plaats waar nette meisjes in zijn geheel niet horen te komen. Ik duwde haar ruw richting DeSouza waarbij ik zei: “er fickt gut” Terwijl ik dat deed passeerde 2 bevallige meisjes ons. Ik lachte hen toe en vroeg hun naam die ik nu al weer ben vergeten. De dames kwetterde wat en ineens keek ik hen boos aan. “Dass passiert mir immer” mopperde ik “viele frauen kommen nach mir aber eigentlich wollen sie die korpe von meine hubsche freund beruhren.” En ik trok Seqoya erbij. “Wass hat er wass ich nicht habe?” Seqoya waarschuwde de meisjes voor mijn pepermuntballetjes die ineens op erg veel aandacht mochten rekenen. Uit mijn ooghoeken zag ik dat Paula bij DeSouza stond en over zijn borst wreef. In een sprong stond ik bij het tweetal en nam DeSouza in een houdgreep, om hem daarna weg te gooien. “Don’t be afraid” zei ik tegen Paula “I will protect you” Strompelend kwam DeSouza terug, waarna Paula zich liefdevol over hem omfremde. “I know this man” zei ze een beetje boos. Ik liet voor de zekerheid mijn spierballen nog eens goed zien.

Ineens hoorde ik het gegil van een meisjesstem dat naar alle waarschijnlijk in een sandwich werd verkracht. Dat deed mij denken dat ik nog iemand mistte. “Hebben jullie Viezerik42 gezien?” vroeg ik en alsof de duivel er mee speelde stapte met een imposant ontbloot bovenlijf Jack42 de barruimte binnen. Ik schudde mijn grote vriend de hand en ik sloeg hem op de schouder. “Waarom sla je zo hard” pruilde Jack42. “Dan denken de meisjes dat ik stoere ruwe bolster met blanke pit ben” reageerde ik. “Heb je het al gezien? Heb je het al gezien?” vroeg Jack42 opgewonden. Mijn ogen spuurde direct naar een nieuwe geile Thaise meid met Ace2-vragende ogen. Ruw duwde ik Jack42 weg: “rot op man, je staat in de weg, je blokkeert mijn uitzicht.” Maar hoe ik ook keek, ik zag geen geile Thaise griet. Wel zag ik Lulu zwaaien (die duidelijk is afgevallen), maar ik kon mij niet voorstellen dat Jack42 haar bedoelde. Jack42 tikte op mijn schouder: “heb je al gezien dat ik bovenaan de voetbalpoule sta?” Zuchtend liet ik mijn schouders zakken. Ik wilde weg lopen, maar Jack42 hield mij tegen. Het moet niet gekker worden. “Ik ben geen viezerik(42)” zei hij. “Oh?” reageerde ik “ik houd alleen handjes vast” vervolgde Jack42. “Weet jij met welke hand die meisjes hun billen afvegen na het poepen?” beeindigde ik ons gesprek.
Gezien de warmte besloten de heren naar buiten te gaan. Ik liep nog even naar Daniela die met Lucia (die Spaanse (?) met met grote naturel tieten en superlijfje, maar helaas met drama-service) in de bank zat. Lucia moest blijkbaar iets halen waardoor ik even naast Daniela kon gaan zitten. Haar gezicht klaarde op. “Warum kommst du nicht gleich nach mir?” mopperde ze. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat maten onder elkaar het leuk vonden elkaar de hand te schudden “Du bist auch nach andere frauen gegangen” pruilde ze verder. Voordat ik kon reageren (al had ik eigenlijk geen afdoende reactie klaar) klaarde haar gezicht op. “Ich habe deine freundin gesprochen” zei ze “hahaha sie arbeited hier hahaha” Nu had ik even echt geen antwoord klaar. Wat was haar definitie van vriendin en wie had ze gesproken? Er schoten ekele mogelijke namen door mijn hoofd maar Daniela werd niet meer duidelijk. Ze begon te plagen: “Hahaha, viele frauen kennen dich” Ik liet mij plagen, want ondertussen kon ik naar haar mooie gebruine huid, benen en borsten kijken, zij het dat een gele bikinie sommige delen bedekte. Toch merkte ik dat in de 3 weken dat Daniela nu in GT is dat ze zich wat meer op haar gemak voelt. Was ze de eerste keer nog wat terughoudend en onwennend, nu had ze al wat minder schroom. Echt als een compliment bedoel ik het niet. Na een paar minuten praten wilde ze weten of we nog iets leuks gingen doen. Dat gingen wij ook doen, maar het was toch iets te profi dat ze dat zo vroeg. Dat maakte ze op de kamer meer dan goed. Een geweldige sessie van 2 uur kon ik op mijn balkje bijschrijven. Was ze in de eerste sessie, enkele weken geleden, in aanvang nog terughoduend met zoenen, nu bekte ze mij gelijk gulzig. En wat mij nog meer plezier deed was dat na het innige zoenen en strelen haar kutje al kletsnat was toen ik haar wilde gaan vingeren. Toch vind ik, in alle eerlijkheid, dat ze niet zo goed pijpt (iets wat ze volgens mij ook liever niet doet), maar voor de rest krijgt ze een tien met griffel.
Ik snap best dat mensen kritisch op GT zijn en dan met name de service van dames. Het zal allemaal best, maar ik kom nu al meer dan 5 jaar en nog steeds vind ik goede (nieuwe) dames. Natuurlijk valt het ook wel eens (zwaar) tegen en misschien is het in andere clubs beter, maar om GT als verloren te beschouwen vind ik overdreven. En als GT dan zo matig is, vraag ik mij af waarom het altijd druk is en blijft, terwijl het sterft van de concurrerende clubs.

Na 2 uur goede sex stond ik weer in het land der ijsberen. Het was tijd voor een goed gesprek. Maar waar is Jack42 als je hem nodig hebt? Juist ja……………………..op de kamer aan het viezerikken. Arme Ramonna. De reden echter dat ik van de kamer was gekomen was om nog afscheid te nemen van mijn familie en in het bijzonder mijn neefje Seqoya. Seqoya was een beetje onrustig. Hij moest echt weg, terwijl zijn mede-passagier nog nergens te bekennen was. Ik stelde voor om alle kamers af te lopen en net toen ik van start wilde gaan kwam met een stralende glimlach de vriend van Seqoya de barruimte binnen. “Waar bleef je toch?” vroeg Seqoya. “Normaal ben je in 10 minuten klaar en nu ben je al een uur weg” Zijn vriend haalde zijn schouders op en gaf alle schuld aan Soraya uit Marokko. “Ze wilde even praten en rusten” verduidelijkte de vriend. Daarop zuchte Seqoya eens diep: “En dat moet jij betalen sukkel” De vriend keek verbaasd en nog meer verbaasd toen de rekening door Soraya werd gepresenteerd. Maar goed, zoals gezegd, had Seqoya haast en haastte zich naar de balie om met zijn vriend te vertrekken. Uiteraard zwaaide ik hen uit en gespeelde tranen vloeiden over mijn wangen. Ik beet in mijn handpalm om mijn emoties te bedwingen en een lachende Seqoya vertrok. Terwijl ik met mijn gezicht tegen het traliewerk aan stond (te grienen) voelde ik een zachte vrouwenhand op mijn schouder “Komm hier, lieber schatz” zei de thekefrau “dass beste ist eine scione frau zu suchen fur verstrostung” Ik dacht er precies hetzelfde over. Daarom huppelde ik vrolijk de barruimte in. In de barruitme zat DeSouza op een krukje te lurken aan een pilsje. Ik ging naast hem hangen, maar voor ik met een praatje kon aanvangen stond Lovely voor mij.”Hi, handsome man. Do you need some fun?” en ze greep onder mijn badjas. Ik draaide mijn gezicht naar DeSouza en zei knipogend: “Ze kunnen er maar niet van af blijven” Onverstoorbaar nam DeSouza nog een slokje bier en reageerde: “toch weer knap dat ze die 5 cm. zo snel hebben gevonden”. Ik zette mijn handen in mijn zij en riep verbrouwereerd: “dat vind ik niet zo leuk dat je dat zegt. Het past ook helemaal niet in de context van mijn verhaaltje” Ik besloot een deal te maken met DeSouza. Ik stelde hem voor dat ik heel positief over hem zou schrijven, als hij dan iets aardigs over mij zou zeggen dat ik dan kon opschrijven. “Dat van die 5 cm. delete ik toch uit mijn verhaaltje” zei ik. DeSouza wilde echter van geen wijken weten. “Wat zou je dan over mij willen schrijven?” vroeg hij. Ik stelde voor dat ik bewonderend over zijn lichaam zou schrijven en dat ik de indruk had dat hij toch minimaal 2x per dag in de sportschool te vinden zou moeten zijn. “Dat gelooft toch niemand” mopperde DeSouza. Even dacht ik na: “Als ik nu schrijf dat je stond te pronken met je Bjorn Borg-onderbroek die duidelijk echt te strak zat ondanks dat het een XXL-maat was?” “Now we are talking” reageerde DeSouza.

Ik liep maar weer eens rondje. In de barruimte was het niet echt druk maar wel warm. Veel mensen waren buiten aan het puffen en niet eens zo van de actie. Tijdens mijn rondje maakte ik nog een praatje met Daniela, die ook weer was verschenen. DeSouza verdween met Braziliaanse Marina naar de kamer. Later zou hij zeggen dat haar geile uitstraling best potentie heeft (net als mijn libido) maar dat ze op de kamer redelijk passief was. Bij de balie trof ik Salitos aan, die net binnen kwam. “Hebben we het net over vieze dingen en dan kom jij binnen” zei ik.
Het was tijd voor wat verkoeling en ik hoopte dat buiten te vinden. Maar het was buiten ook warm. Ik stond op het terras de tuin in te kijken toen Giselle met een vriendinnetje uit GT kwamen. Ook zij keken de tuin in, waarop Giselle ineens haar schoenen uit deed en op blote voeten de tuin in liep, waarbij ze zei: “ich gehe nach meine schatz” Verbaast keek haar vriendinnetje haar na en kneep in haar ogen om in de verte die vermeende “schatz” te kunnen zien. Ze draaide haar hoofd naar mij en vroeg: “Verstehst du wer die schatz ist?” . Ik schudde van “nee”: “Nein, ich verstehe dass nicht. Ich stehe hier” Nogmaals kneep het vriendinnetje met haar ogen en zuchte: “ich kann die mann nicht gut sehen” “ich auch nicht” reageerde ik “meine gehohrapparate ist im locker” Lachend keek het vriendinnetje mij aan en zei de oh zo bekende woorden, die zo vaak in GT klinken: “Sollen wir spass machen?” Ik had mijn portie “spass” al weer gehad en liep ook maar de tuin in. Ik legde mij neer op een ligbed aan het einde van de tuin en nuttigde mijn drankje. Terwijl ik daar zo lag merkte ik dat ik uitzicht had op een tent, waarvan het gordijn (bewust?) open was gelaten. Een ijsbeer nam wild van achteren een blonde Duitse en hij had er zin in. Het meisje werd flink gepakt en ondanks de afstand kon ik het zweet bij het tweetal van de lijven zien gutsen. De dame stootte uit alle macht naar achteren om de ijsbeer te doen komen, maar het duurde lang voordat hij de strijd opgaf en kreunend klaar kwam. Daarna liet het meisje zich voor over vallen en pufte uit. Terwijl ze daar zo lag met haar wang op het matras naar buiten kijkend, knipoogde ze naar mij en stak haar tongetje, als blijk van lust, uit. Ik wreef eens over mijn penis dat ik het allemaal prima vond uitzien. Lang om van het uitzicht te genieten had ik niet, want Daniela kwam aangelopen en ging naast mij liggen. Ze was loom en lui. “Ich bin gekommen bei dir. Jetzt habe ich keine lust zu arbeiten” We kwebbelden wat verder en ik bood aan om drinken te halen. Van dat aanbod maakte Daniela dankbaar gebruik. Ik slenterde naar de barruimte en merkte dat er in de tuin van GT een soort lusteloze sfeer hing. Veel mensen waren buiten. Veel dames stonden en zaten verveeld in groepjes voor zich uit te kijken bij de ingang van GT, terwijl veel ijsberen in hun stoelen zaten. Ik wurmde mij door de menigte heen en kwam bij de bar aan. Jack42 was net terug gekeerd met Ramona en glunderend stond hij met haar bij de bar. Hij stelde Ramona, dat mooie slanke, jonge blonde grietje uit Roemenie, aan mij voor. Uiteraard stelde ik mij ook voor: “Hi, I am the man of wich Jack42 is talking about all the time when he is with you on the room” Niet begrijpend keek Ramona mij aan. Ik knikte wild van “ja”: “Yeah, you know. When you fuck Jack42 and you sit on him while you scream:” Oh Jack42 you are so good, it feels so good,…..it feels so strong…….oh, oh,…….you are super….” Ramona begon nu een beetje te giechelen “and when you say that: ”Oh Jack42, you are super….” He says: “ooooooh you mean that? I am just as good as Ace2? Oooooohhhhhhh” Lachend gaf Ramona mij een duw en knuffelde de brede borstkast van Jack42: “He is sweet, he is my friend” Jack42 maakte ons deelgenoot dat hij zich ging douchen. “Dat werd wel eens tijd” terwijl ik met mijn vingers mijn neus dicht kneep.

Ik slenterde door de barruimte toen ik ineens, in mijn onoplettendheid, tegen Soraya aan liep. Ze wilde wel “spass” maken. Ze zag er goed genoeg voor uit. Maar ik was nog niet toe aan een volgende sessie. Dus ik vertelde haar dat ik nog even wilde wachten maar dat ik had begrepen dat ze goed was. Natuurlijk wilde ze weten hoe ik dat wist. Ik verwees naar de vriend van Seqoya. “Er hat mir gebeissen” en ze wees naar haar lip. Ik schoot in de lach en antwoordde: “Ich beisse auch immer” waarop Soraya mijn gezicht vast pakte en gromde: “gggrrrrrrrr” Weer schoot ik in de lach en nu omdat Seqoya de hele middag als Kandy voorbij liep grommende geluiden liet horen. “Pas maar op dat ze niet alles weg slikt” reageerde ik dan standaard.

Ik bedacht mij ineens dat ik Daniela had beloofd om drinken te halen. Ik ging dat maar snel brengen. Toen ik aan kwam lag Daniela te slapen. Eerst dacht ik da ze alleen haar ogen had gesloten en ik ging op haar ligbed zitten en vroeg: “Traumst du uber mir?” Maar er kwam geen reactie, alleen het geluid van licht gesnurk. Ik keek om mij heen en ik kreeg geen goed gevoel dat dit meisje alleen op een ligbed lag, met haar hadtasje naast haar. Dat was vragen om problemen. Ik besloot de wacht te houden en dat deed ik voor een half uur. Daarna ontwaakte Daniela. Ze strekte zich uit en keek mij vriendelijk lachend aan: “Woh warst du die ganze zeit? Du bist fremd gegangen….” Ik schudde lachend van “nee”. Maar Daniela geloofde er niets van. Ik lag op het ligbedje naast dat van haar en zij stond op. Ze ging op mij zitten en begon met haar onderlichaam over mijn penis te glijden. Dat had het gewenste effect waardoor die keihard op oorlogssterkte stond. Ik voelde met mijn hand dat haar poesje ook vochtig werd, al zat er wel een broekje tussen. Ze boog zich voorover en kustte mij teder. Daarna kwam ze weer iest omhoog en zette haar handen op mij borstkast. Ze bleef maar met haar onderlichaam over mij heen gaan en net toen ik om een sleutel wilde vragen, stapte ze van mij af en liep weg. Ze draaide zich nog even om: “du sollst mir nicht vergessen” en ze liep door.

Ik liep weer naar GT, waar ik op het terras nagenoeg alle vrouwen verveeld zag staan en kijkend als een hongerige kudde roofdieren naar de mannen die allemaal op het terras zaten. Het leek alsof 2 straatbendes tegenover elkaar stonden. Roxanna brulde: “Ich will fickennnnnn. Welche mann will spassssss?” Idioot als ik ben stak ik mijn vinger op en bedacht mij dat dit niet zo slim was, te midden van al die vrouwen. Roxanna duwde mij weg: “Du nicht. Du hast schon immer spass” Ik wurmde mij door de damesmassa en zo kwam ik in een nagenoeg lege barruimte. Aan het einde van die barruimte zat Nicolle/Michelle te eten, samen met Carolina. Nicolle begroette mij vriendelijk: "Wann machen wir wieder spass? wann lecks du mir wieder mit deine super tonge. Lickie lickie lickie"Carolina was al klaar met eten en zat verveeld rond te kijken. “Mach ich dir langweilig?” vroeg ik haar. Ze reageerde niet echt. “Keine guter kunde heute? Gibt es keine echter manner heute?” Giechelend reageerde Nicolle: “Du bist hier. Ich will dass du mit deine supertonge mir beruhrt” en trots liet ik mijn lange tong zien. Vreemd genoeg bleef Nicolle onverstoord door eten. Carolina zuchte nog eens diep. “Soll ich kunden fur dich abfangen?” vroeg ik strijdlustig. Nicolle knikte van “ja”: “bitte” Ik sprong op en tot grote hilariteit van de dames stormde ik richting de bar, al waar mijn oog viel op Salitos. Salitos stond te flirten met Madgalena, die nu ineens een rode coupe heeft. “Salitos is toch niet nuttig” dacht ik en ik sprong op hem. Ik pakte hem beet en seurde hem mee naar Carolina, al waar ik hem neer gooide. “Es ist nicht viel, aber er hat euros” verontschuldigde ik mij. Salitos vond het allemaal prima en toonde wat interesse in Nicolle. “Jammer dat ze zit te eten” zei hij. Nicolle had in de gaten dat het over haar ging en kauwde het vlees zo snel mogelijk door. Ik besloot Salitos een handje te helpen en het goede voorbeeld tegeven. “Dat doe je zo” riep ik. Ik gritste het bord uit de handen van de geschrokken Nicolle en greep haar ruw beet. Ik tilde haar op en sleurde haar mee. Daarna liet ik salitos alleen achter bij Carolina en de rest is geschiedenis.
Na die inspanning (echt licht is Nicolle niet) wilde ik buiten verkoeling zoeken. Maar hoe ik ook zocht, verkoeling vond ik niet. Het was benauwd en iedereen zat pffend in de tuin. Nog steeds stonden aan de ene kant een grote groep dames verveeld met elkaar te kletsen en aan de andere kant zaten de ijsberen. Er was 1 uitzondering. Een nieuw meisje, knap, slank, jong-ogend, blond en ze had iets weg van Regina. Ze was als enige op een bank tussen de mannen gaan zitten. Onwennig keek ze om zich heen. Dat was wel een beetje vreemd, want ze zag er ervaren uit. Ik ging naast haar zitten en ik stelde mij voor. Zij stelde zich voor als Simona uit Litouwen. Met gebroken stem vertelde ze wat en moest duidelijk wennen. Haar vorige werkomgeving was Frankfurt. Ze zag er tegen op dat ze mannen moest benaderen. Dat was volgens haar verplicht in GT. Ik stelde haar gerust. Ze was mooi genoeg zodat mannen haar zelf wel zouden benaderen. Ik legde haar ook uit dat veel mannen de jagers niet prettig vinden. Ik wenste haar veel succes met GT en liep weer verder. Dat verder bracht mij wederom in de barruimte. Ik zag dat Lovely met haar rug naar mij toe op een bankleuning zat. Ik kon de verleiding niet weerstaan en trok haar naar achteren. Dat gaf een schelle gil. Ze pakte mij vast: “I am horney when you take me” Ik begon te lachen: “Yes, let;s make baby” Lovely had er wel zin in: “Black and white make beautiful babys” Dat is iets wat ik wel kan beamen. “I hope he gets your face” zei ik “maybe he gets your nose” vervolgde Lovely. “If we manage that my nose come at the place of his dick, we make a very happy baby” besloot ik onze plannen. Voor Lovely was dit pas het begin van het gesprek, maar voor mij het einde. Ik zag Jack42 op een bank zitten tussen Moni en Adina. Ik nam een aanloop en ik sprong zo tussen het drietal in, hetgeen veel cola over Jack42 deed heen gutsen. “Do not worry” zei ik tegen de dames “I will protect the two of you” Moni schoot in de lach en Adina keek verbaast aan. “Do not worry” zei ik tegen Adina “I am not crazy” waarna ik wild met mijn hoofd begon te schudden. “He takes too many lustpills” verklaarde Jack42. Daar wilde Adina wel meer van weten. Na een korte uitleg probeerde ze er eentje en het smaakte. Ze moest giechelen, waardoor wat speeksel over haar lippen lippen. Juichend riep ik: “It works,…. It works……” en ik spring vrolijk weg.
Onderweg kwam ik Nicolle/Michelle tegen die haar tongetje uitstak, als teken van lust en giechelde: Lickie, lickie, lickie". Ik stond even stil toen die mooie Paula voorbij liep. Ze keek mij aan en liet teder haar vigers over mijn borstkast glijden, waardoor mijn erectie gelijk op kwam. Gelukkig merkte ze daar neits van, anders had mij dat nog geld gekost. Daardoor kon ik wel veilig verder lopen, om enkele dames, zoals Roxy, Claudia, Elisia en Djuna nog te voorzien van pepermuntballetjes.

Ik raakte nog aan de praat met Djuna die met haar heerlijke billen tegen mij aan reed. Ook raakte ik aan de praat met Lovely en Maggy die wel zin hadden in Hollands vlees. Maar ik moest echt weg. Het is zonde, maar het moest. Ik liep de kleedkamer in en kleedde mij uit. Op dat moment kwam Sabrina binnen, waarvan DeSouza mij verzekerde dat ze tot de absolute top van GT behoort, en keek zoekend rond. “You look for me?” vroeg ik. Lachend zei ze: “about 10 minutes I look for you”. Ik ging mij maar douchen en na het douchen stond ik mij af te drogen. Tijdens dat afdrogen kwam Lin aanlopen. Verschrikt slaakte ik een gilletje en bedekte mijn edele delen: “Nicht kuken Lin, dass ist privat” Met een ruwe handbeweging probeerde Lin de handdoek weg te trekken en zo was ik in de doucheruimte in een gevecht gewikkeld met Lin. Ik was aan de verliezende hand tot ik ineens achter haar wees en riep: “Da eine mann mit viele euros”. Lin draaide zich verlekkerd om en van de verwarring maakte ik gebruik om weg te komen. Ik kleedde mij aan vertrok uit GT. Ik liep naar het Naturpark en tijdens mijn wandeling klonk langzaam, maar wel steeds luider, het melodramatische geluid van mijn mondharmonica. Ik stapte in mijn auto en zwaaide nog naar de man in de Hummer die de auto’s bij het Naturpark bewaakte. Ik reed weg en onder de melodramatische klanken van de mondharmonica reed ik richting horizon, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home……….”

ladys lover
9 juli 2010, 22:23
Hoi mede ijsberen....
Heeft er nog iemand de romeense Melli gezien de laatste tijd in GT....
Ik heg gelezen op Hookers site dat ze zou gespot zijn ergens in Duisburg...
Iemand meer info over deze jonge dame...
Heb haar te laaste maal ontmoet in Gt beging juni...

Groeten

Killer-Bull
12 juli 2010, 16:06
donderdag nu al bijna 2 weken geleden met mijn vrije kaart naar gt gereden
rond 3 uur aangekomen en wat gedronken want het was weer veel te heet
een goed uur buiten gelegen maar de zon begon te branden en daarmee weer naar binnen

binnen kennis gemaakt met olga
een 26 jarige russische met lange zwarte haren en een goeie d-cup
een half uur in een koele kamer geweest en weer er maar zeker van dat ze een topper was

daarna douchen en eten
aan tafel kwam de bulgaarse dennis bij me zitten
ik denk dat dit eerder een sfl meisje was dan een killer-bull meisje
ze was 23 en een bruine huid en had een c-cup
maar toch met haar naar de kamer geweest en ik kreeg er geen spijt van
zij was vooral goed met haar mondje
na een half uur met haar me gewassen en terug wat dessert gaan smikkelen

na dessert weer wat gaan drinken
terwijl ik stond de drinken greven 2 zwarte klauwen me bij mijn lul
het waren die van de 27 jarige jessica uit cuba
een goed gevormde ronde zwarte met een nipte d-cup
ook met haar op de kamer geweest en haar lekker tussen die prammen geneukt

beetje aan de bar gehangen daarna
daar aan de praat gegraakt met de duitse cindy
ik was nog aan het nagenieten van 3 keren dolle pret
maar toch duurde het niet lang of de 29-jare duitse cindy lokte me in de kamer
ook met haar c-cupke ben ik aan het stoeien geweest
zij was een perfecte afsluiter van zware en hete gt-dag

nog wat blijven drinken daarna en rond 12 uur terug naar huis gereden
4 stukken vlees op mijn priem geprikt en ik was bekaf mede door de warmte
ze noemen mij niet voor niets de killer-bull
en nog steeds de plaatsvervangende master-bull
zelf nu de echt master-bull weer even in town is
hij zit hier nu naast me en is herstellende van een gebroken hart

nu heb ik dikke 2 weken verlof
ik ga naar mallorca en daar hebben ze ook een saunaclub
nadien zal ik daar ook een verslag over maken

bedankt willem2 voor de vrije kaart
hopelijk hebben jullie wat gehad aan mijn informatie hier
ook nog eens bedankt aan alle beren die voor deze vrije kaart gestemd hadden

tot 28 julie op de verjaardag van kinky-bull in de living
daar gaan we er ook weer een feesje van maken

mvg
de killer-bull

gignnl
12 juli 2010, 23:05
Lang geleden dat ik op maandag in gt was,en uberhaupt al weer enkele weken terug,voor wat troost te zoeken afgezakt naar het clubhuis.
Parkeerplaats goed vol maar het bleef de hele dag relaxed druk.Damesaanbod was zeker voor een vakantieperiode prima te noemen.
Heb 5x gekamerd was met allemaal zeer tevreden.Ontdekking van de dag was eva uit bulgarije,met haar een top uurtje beleefd.
Uiteraard lekker van de bbq genoten,met vele land (of was het lot) genoten gesproken en tussendoor de voorraad becks ice wat aangesproken.
Met een lekkere afscheidsknuffel van onze andrea met een heel tevreden gevoel,een lege zak en dito portefeuille weer huiswaarts getogen.

mennen2010
13 juli 2010, 14:53
14u58m12s -- Belgium? Isn’t that that city in Brussels? :betrunken:

Ding Dong! Ik schoot overeind met mijn lul in mijn hand, ik had net mijn internetbrowser richting Milfsoup gestuurd. Een website vol video’s van vrouwen van middelbare leeftijd die het niet zo netjes aan doen met de zeden of zo had ik het toch ergens horen vertellen. Het betrof dus een pornopagina vol vatsige übergeile MILF’s, net mijn idee van een rustig namiddagje en als het even kan dan moet je de glanspaal maar eens wat lucht laten happen zodat hij rustig kan meekijken van al het moois dat zich afspeelde op het 22 inch breedbeeld scherm. Ik zette mijn bureaustoel op de hoogste stand zodat mijn billen gekneld zaten tussen de stoel en de tafel maar het moest zo zijn, mijn jongeheer was gezien zijn geringe lengte anders niet in staat over het tafelblad heen te klimmen. Alle praktische noodzakelijkheden om er een feestje van te maken, waren bijgevolg in orde gesteld en ik verheugde me reeds op het moment waarop ik het zakdoekje links van mij zou nodig hebben. Met mijn ervaring en jarenlange noeste trainingsarbeid kon ik wel inbeelden dat ik nog zou kunnen aftikken alvorens de klok drie uur zou slaan want oh ja zo snel was ik dus. Wat is trouwens het nut van masturbatie? Juist ja, zo snel mogelijk je zaad lozen dus ik was niet van plan het bad te laten vollopen, de weg ernaartoe te bestrooien met rozenblaadjes en de rand vol te zetten met theelichtjes om er dan een gezellige middag met mijn beste vriend van te maken. No way man, ik ging voor het vluggertje! Niets van dat kwam er dus in huis, welke idioot staat er nou aan die bel te leuteren? Alvorens ik naar beneden slofte, moest ik die lat in mijn broek zien weg te krijgen dus bekeek ik even deze lekkere stoot (http://stash.alonetone.com/pics/4336/fat_woman.jpg), na een femtoseconde (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_eenheden_van_tijd) kroop mijn vleessabel dieper onder zijn schelp (lees balzak) dan ooit tevoren en was ik klaar om naar beneden te sloffen.

DING DONG! DING DONG! Toen ik halverwege de trap was, belde de schurk nog tweemaal aan waardoor de hond afgrijselijke geluiden begon te maken en mijn trommelvliezen bijna ontploften of had dat te maken met de kater van de avond ervoor en leek het alsof ik een audioversterker aan mijn beide oren had hangen. Ik verwenste dan ook de loser die in mijn gezichtsveld tevoorschijn zou komen als ik deur opendeed. Ik riep dat ik eraan kwam en opende uiteindelijk de deur, een vlugge blik op de klok maakte me duidelijk dat het ondertussen 14u59m47s was geworden. Als ik nu mijn initiële doelstelling nog zou bereiken, zou ik zowiezo op de voorpagina van het Guinness Book Of Records komen te staan. Fier als een pauw met mijn paarse lid tussen duim en wijsvinger van mijn rechterhand en een chronometer met de aanwijzing 0:00’:12’’:96, een klodder sperma die zich krampachtig poogt vast te klampen aan mijn eikel maakt de foto compleet… Met het openzwaaien van de deur kwam langzaam maar zeker meer en meer lichaam en hoofd van een ongelofelijke nerd tevoorschijn. Het was een ukkie met puistjes, een brilletje met de bodems van twee colaflesjes als glazen en een beugel die zichtbaar moeite had om al zijn tanden binnen een afstand van 5cm van zijn mond te houden (http://alfredgames.web-log.nl/alfredgames/images/nerd.jpg). Op de achtergrond stond een minibusje van DHL en ik wist hoe laat het was. Een paar dagen eerder had ik op het internet, jawel weer via diezelfde browser die me tevens naar digitale wonderlandjes brengt, een aantal hebbedingetjes besteld. “ Ik kom deze afleveren aan meneer euh Mennen2010. “ “ Dat ben ik “, zei ik en ik nam het pakketje aan. Ik plaatste nog even een kribbeltje en kogelde de deur dicht.

NIEUW

De doos was ongeveer 50cm*50cm, ik kieperde ze leeg op de keukentafel en jawel de bestelling klopte. Twee fonkelnieuwe informatica-toebehoren lachten me toe. Mijn muis :lostit: en toetsenbord waren al een tijdje aan vervanging toe en nu had ik me deze niet te versmaden noodzakelijkheden bij het gebruik van een PC maar eens nieuw aangeschaft. Ik was daarbij voor een combinatie van stijl en functionaliteit gegaan en had eventjes niet op de prijs gelet. Och, het mag wel wat kosten, wat is €150 in een mensenleven? Wat is €150? Wat is €150? Begon ik me nu luidop af te vragen, €150 euro is inkom en twee korte neuksessies of inkom en een neuksessie van 90 minuten (zonder 2x15min verlening weliswaar) met een goddelijk vrouwmens in een paradijselijke saunaclub ten oosten van ons Belgenlandje. Ik begon te beseffen dat ik foute prioriteiten stelde en nam me voor om vanaf nu mijn sociaal aanvaarde uitgaven te minimaliseren om mijn IJsberenforum-aanvaarde uitgaven te maximaliseren! Tijdens het uitpakken, ging ik door de laatste fase van een koopproces en stelde ik vast dat mijn behoefte naar behoren was ingevuld. Het product beantwoordde aan mijn eerste nood namelijk stijl. Tevreden stelde ik vast dat het Logitech Illuminated Keyboard (http://www.logitech.com/en-us/keyboards/keyboard/devices/4740#) zo plat is als er op de website werd beloofd. De digitale pagina verleidde me met ‘slim is in’ en slim was ie zeker. Ik plaatste het toetsenbord op de tafel naast een pannenkoek met stroop, toen ik mijn hoofd plat op tafel (http://michelleandfrank.com/images/head_on_table.jpg) legde om de hoogtes te vergelijken slaakte ik een zucht van opluchting toen duidelijk werd dat de kleverige zoetigheid boven mijn toetsen uitstak. Mijn Anywhere Mouse MX (http://www.logitech.com/en-us/mice-pointers/mice/devices/6536) zag er tevens erg gelikt uit en ik hoopte dat ze het ‘hyper-fast scrolling’ zou waarmaken als ik straks razendsnel van het topic Golden Time, Brüggen naar het topic Algemeen ge-ijsbeer wilde zakken.

Ik besloot de dingetjes onmiddellijk uit te testen en sleepte mezelf de trap op, ‘zat ik nu maar in een Stannah Stairlift (http://www.youtube.com/watch?v=q2bSLOMbo8w)’ dacht ik nog. Nu ik het filmpje zelf bekijk, besef ik dat ik zelfs met twee gebroken benen en een klaplong nog sneller boven zou zijn plus het is een pak goedkoper en ik moest mijn sociaal aanvaarde uitgaven drastisch gaan beperken, remember?

De pagina met de knapste huisvrouwen van de Vereningde Staten stond nog te pronken op mijn scherm toen ik weer in de huiskamer binnenliep. Ik ging zitten en plugde de toestelletjes in, even wachten tot Windows ze herkent en ik was klaar om de funcionaliteitstest te doen. Google --> I J S B E R E N F O R U M --> Enter. Mmm dit was echt ‘Happy Tapping’, de jongens van de marketing bij Logitech hadden niet gelogen. Het klavier voelde aan als het malse vrouwenbos van de Russische Milana dat ik zomaar met mijn vingertoppen bespeelde. Ook de achtergrondverlichting werkte prima zodat ik vanaf nu niet meer moest panikeren als ik in het weekend ’s nachts moet verderwerken aan een rapport voor mijn baas wegens tijdsgebrek overdag te wijten aan een bezoek aan de zevende hemel. Ik voelde me toppie en ik stelde vast dat mijn tweede nood ook meer dan bevredigd werd dus hoedje af voor Logitech. Ik had dus een redelijke prijs betaald maar was tevreden over de geleverde prestatie, hier kan ik terugkoppelen naar een sessie met de Roemeense Paula, de Russische Milana of de Tsjechische Evita. Ook deze bedrijven leveren waar voor hun geld, enkel hun naservice is soms wat grillig te noemen zoals je kan lezen in mijn laatste recensie. Ik zette een geil plaatje (http://www.youtube.com/watch?v=MPVFUISkSEI) op van de ons allen bekende Daan en besloot mijn nieuwe input hardware aan een grondige test te onderwerpen en dit postje bij elkaar te tokkelen…

THE BEGINNING

Mijn jonge ijsberencarrière begon op zaterdag 13 maart 2010, na enkele raamwandelingen werd het tijd voor het echte werk en besloot ik een saunaclub te bezoeken. Wat me daar te beurt viel, valt met woorden niet te beschrijven en ik wist dat ik vertrokken was voor een lekkere rit. Ik had er een hobby bij en wie houdt er nu niet van hobby’s? Het is natuurlijk niet eentje die je in het lijstje zet in je profiel bij het speeddaten of als men vraagt of je sport voor het berekenen van een schuldsaldoverzekering ga je toch ook niet zeggen “ Oh ja, enkele keren per maand neuk ik 3 keer per dag de sterren van de hemel met de lekkerste wijven van de planeet. Onze lichamen zijn dan superbezweet en mijn spieren allemaal gespannen. Dit houd ik dan per sessie zo’n klein uurtje vol, ik pomp dan wel aan een serieus tempo en moet me in rare bochten wringen waardoor ik spieren train waarvan ik niet eens het bestaan kende. Dus ja, je kan wel stellen dat ik aan sport doe…” :gruebel: Net zoals vele beginners maak(te) ik veel fouten en liep ik meermaals in de val. De val die de naam ‘afwerkster’ draagt, heeft mij dus meermaals ‘bij mijn pietje gehad’. Mijn eerste keren dacht ik dat het fout was een vrouw te weigeren en vond ik hen alleen maar vriendelijk dat zij überhaupt met mij naar de kamer wilden gaan laat staan dat ze het nog zelf kwamen vragen ook. Ik durfde niet weigeren tot ik een paar keer echt teleurgesteld was en mijn eisen begon te stellen want “ Hé, ik heb ook rechten en verlangens en als ik naar hier kom en jou betaal, mag ik wel eens wat te zeggen hebben. Als ik naar jouw pijpen moet dansen en mijn seksuele verlangens achterwege moet laten, kan ik het net zo goed thuis doen! “ En zo kwam het dus stilaan op gang dat ik fantastische seks had, al op de eerste dag maakte ik kennis met de Roemeense Paula, dit is de DVP waaraan ik me het felst hechtte. Na mijn eerste sessie met haar was ik op slag verliefd, hoewel ik hier op het forum pochte nooit verliefd zou worden op een dame, dacht ik na mijn sessie elke dag aan haar en was het verlangen om terug te keren immens groot. Na enkele bezoekjes aan Golden Time besefte ik dat ik gewoon verliefd was op dit concept, de seksuele spanning, de vrouwen, de ongedwongenheid en ik begon op een hoger niveau te genieten van deze dagjes zalig genieten. Paula bleef doorheen mijn bezoekjes mijn favoriete en als ze er was, deelden we telkens de kamer, soms meermaals per dag. Ze neukte me keer op keer te pletter, ze weet waar ik van houd en besteed daar aandacht aan. Wat ziet ze me graag (lees wat verdient ze graag geld aan mij).

TUSSENSTAND

Ondertussen bleef ik rapporteren aan het forum, ik las met jaloezie de verhalen van andere beren die verschillende clubs bezochten, soms zelfs dagen na elkaar. Wat waren deze mannen levensgenieters, BEREN, HELDEN! Een aantal keren maakte ik via Meeting Point bekend waar ik naartoe zou gaan maar tot op heden heb ik nog altijd geen enkele beer van het forum in real life gesproken. Ik zou ook niet weten hoe ik het moet aanbrengen… “ Hé jij, al eens gehoord van het IJsberenforum? Nee, colaatje dan? “ Is that the way to do it? :gruebel: Op een mooie dag voelde ik me fit en gaf ik mijn hersenen een zuurstofdouche door een half uurtje te gaan joggen, mijn vingers gaf ik een ijsbadje en ik begon een verslagje te maken van mijn bezoek aan Golden Time. De lieve knuffelbeertjes gaven me de nominaties die nodig waren om te bewerkstelligen waar ik tot op dat moment enkel van had gedroomd, een vrijkaartje voor een saunaclub. U heeft een privébericht ontvangen, onderwerp : vrijkaart. Ik maakte een vreugdedansje (http://www.youtube.com/watch?v=GtUN_YeAyyQ) en printte mijn vrijkaartje af. Ik las het opnieuw en opnieuw en dook mijn agenda in om te checken wanneer ik het toegangsticket zou kunnen inwisselen. Ik zou binnenkomen in Golden Time met een A4-papier, zou het op de toog gooien en zou stoer naar de Thekedame kijken. Zij zou verdrinken in mijn ogen en weten dat ik connecties heb met de almachtige ijsberen. Ondertussen zouden tientallen DVP’s zich poedelnaakt op mij storten en mij gratis neuken omdat ze dachten dat ik ook maar iets beteken op het forum en hen zo een prima recensie zou verschaffen. PC aan PC reclame noemen ze zoiets. Ik ontwaakte uit mijn dagdroom en lag met mijn kop op de computertafel, een plasje kwijl lag onder mijn kin en daaronder het vrijkaartje voor Golden Time. De inkt was al uitgelopen dus ik kon het al opnieuw gaan printen. Ik stopte het vodje in mijn kluis en daar zou het blijven tot de dag was gekomen. Nu, Ik heb nog maar een fractie van de hertjes in Brüggen aan een inwendige massage onderworpen en ik heb een lange wishlist (Sabrina, Carla, Anna, Sheila, Hani & Nani samen, Nicole, Gulcan en nog een hele reutel die ik eigenlijk nog niet bij naam ken) aangemaakt. Echter wordt mijn aandacht afgeleid naar andere clubs en gaat mijn volgende bezoekje eens een andere kant uit denk ik. Verandering van spijs doet eten en al zeker als je dat kan doen zonder het middelvingertje van de koude schotel van de week ervoor (http://performingarts.ufl.edu/wp-content/uploads/2007/05/evita-logo-cropped.jpg) :thefinger:. Kortom mijn avonturen als ijsbeer tot nu toe konden mij zeker bekoren maar ik ben nog jong en zeer onervaren, wat tips van de ervaren rotten in dit vak kunnen mij zeker helpen om dingen te ervaren die nu nog buiten mijn voorstelling van het mogelijke liggen...ondertussen krijgt het IJsberengebeuren van mij een quotatie van 79/100. Lang niet slecht, ik zal er proberen uit halen wat erin zit. Het maximale halen uit je talenten is uiteindelijk toch the greater good :smoke:.

THE END

Nog lang niet jongens! :hammer:

Met blijdschap stel ik vast dat mijn nieuwe hardware mij een aanzienlijk aantal woorden hebben laten schrijven en dat ik niet kan spreken van enige vermoeidheid in mijn gewrichten. Bijgevolg zijn mijn nieuwe muis en toetsenbord ook ergonomisch verantwoord!

Mennen2010 trekt nu een weekje op vakantie en zal genieten van zon, zee en strand.

Tot dan maar weer :wink2:

No nerds were harmed during the writing of this story, unfortunately he was standig too far from the door :eek:

seqoya
14 juli 2010, 14:31
ik was eergisteren in GT en heb toen met dominicaanse dame gekamerd..die nederlands praat... leuke jonge meid... ben door al het wilde gedoe haar naam helemaal kwijt...weet iemand hoe ze heet want wil even een recensie schrijven...thanks ...oh ja me neef Ace wil het ook graag weten hahahaha

Jack42
14 juli 2010, 15:28
ik was eergisteren in GT en heb toen met dominicaanse dame gekamerd..die nederlands praat... leuke jonge meid... ben door al het wilde gedoe haar naam helemaal kwijt...weet iemand hoe ze heet want wil even een recensie schrijven...thanks ...oh ja me neef Ace wil het ook graag weten hahahaha

Volgens mij heb ik die een paar maandjes geleden ook eens gezien en daarna helaas nooit meer gespot.
Slanke meid, niet al te groot met sili's?
Als het die dame is ben ik ook benieuwd naar haar naam en of ze nu wat vaker aanwezig is.
Enne........ dat is helemaal geen Ace2 meisje ;)

gignnl
14 juli 2010, 15:30
Maar wel een gign meisje

seqoya
14 juli 2010, 17:49
nee ze had geen silliconen borsten.... en echt slank was ze nou ook niet....

ze had een piercing bij haar lip en eentje in haar buik zo klein blingbling ding..

leuk lief koppie... maar dit zou best eens een ace meisje kunnen zijn ;)

heissie
15 juli 2010, 13:36
:redface:
ben in tweede week van juni in gt terecht gekomen met een mede ijsbeer;nu heb ik daar een heerlijke pijpbeurt gehad van een prachtige duitse met lang donker haar,waarvan ik dus de naam niet weet.......ze liet me alleen een prachtig kadootje na;CHLAMYDIA...................................... nu vraag ik me af er al eerder mede ijsberen zoiets hebben opgelopen?????????????????????????vrouwtje thuis was niet zo blij met kadootje

Jack42
15 juli 2010, 14:11
:redface:
ben in tweede week van juni in gt terecht gekomen met een mede ijsbeer;nu heb ik daar een heerlijke pijpbeurt gehad van een prachtige duitse met lang donker haar,waarvan ik dus de naam niet weet.......ze liet me alleen een prachtig kadootje na;CHLAMYDIA...................................... nu vraag ik me af er al eerder mede ijsberen zoiets hebben opgelopen?????????????????????????vrouwtje thuis was niet zo blij met kadootje

Heb je je vrouwtje thuis alles "eerlijk" verteld zoals je het hier ook doet? :hammer:

yep3
15 juli 2010, 15:04
Pffff slecht nieuws! Normaal krijg je niet snel chlamydia door pzc! De kans is er wel maar erg klein! Ben benieuwd welke dame het was? Beschrijf haar eens in interne mail

yep3
15 juli 2010, 15:07
Wandel al zo'n tien jaar heb nog nooit chlamydia opgelopen! Wel een paar keer een flink geïrriteerde plasbuis! Rotgevoel vooral na het plassen, soms een beetje afscheiding en altijd meteen na wat drinken aandrang tot plassen. Maar elke keer na controle plasje bij de huisarts niets aan de hand. Weet je zeker dat het chlamydia is?

MichelJ
15 juli 2010, 17:12
:redface:
ben in tweede week van juni in gt terecht gekomen met een mede ijsbeer;nu heb ik daar een heerlijke pijpbeurt gehad van een prachtige duitse met lang donker haar,waarvan ik dus de naam niet weet.......ze liet me alleen een prachtig kadootje na;CHLAMYDIA...................................... nu vraag ik me af er al eerder mede ijsberen zoiets hebben opgelopen?????????????????????????vrouwtje thuis was niet zo blij met kadootje

Is erg vervelend, maar het is één van de risico's van deze hobby ;). Chlamydia is met antibiotica goed te behandelen gelukkig.

Heb je wel een goede sessie gehad? :biggrin:

heissie
15 juli 2010, 17:26
Is erg vervelend, maar het is één van de risico's van deze hobby ;). Chlamydia is met antibiotica goed te behandelen gelukkig.

Heb je wel een goede sessie gehad? :biggrin:

sessie was goed ja!!en t is echt chlam. heb kuur en moeder de vrouw dus ook...wat vrouw betreft heb alles verteld,is niet jaloers,zei alleen van waarom ga je dan niet met mij naar parenclub dan als je wat anders wil?(is bi)

timjava
15 juli 2010, 17:38
sessie was goed ja!!en t is echt chlam. heb kuur en moeder de vrouw dus ook...wat vrouw betreft heb alles verteld,is niet jaloers,zei alleen van waarom ga je dan niet met mij naar parenclub dan als je wat anders wil?(is bi)

Kans is ook aanwezig dat niet de DVP, maar je vrouw de bron is. Ze neemt het nogal koel op. Dus waarschijnlijk pist zij ook naast de pot;)

yep3
15 juli 2010, 17:41
Goede sessie?!?! Net of hem dat nog wat interesseert

yep3
15 juli 2010, 17:42
Idd, leuke vrouw! Die van mij zou heeeel anders reageren

Angast
15 juli 2010, 17:45
Die van mij zit nu samen met mij dit forum te lezen

Angast
15 juli 2010, 17:46
grapje:)

blauwebeer
15 juli 2010, 17:57
grapje:)

:smile2:

ijsbeer2121
18 juli 2010, 08:23
Na maar liefst twee weken afwezigheid ben ik gisteren weer eens bij GT geweest :biggrin:

Het was weer gezellig druk, en tegen 6 uur zelfs ongezellig druk. Gelukkig waren er weer voldoende vrouwen aanwezig om het voor mij interessant te maken :)

Ik had twee sessies, eentje met Lia en eentje met Gülcan. Helaas had Gülcan haar dag niet helemaal, en claimde, bij betaling bij het kluisje, services verleend te hebben die ik allereest helemaal niet had gevraagd, en ze bovendien ook niet of nauwelijks had geleverd :mad:

Normaal gesproken zou ik tandenknarsend hebben betaald. Maar vandaag had ik daar niet echt zin in - het blijft een beetje een principe kwestie - dus zei ik tegen haar dat ik even met de 'Inhaber' wilde praten (die er toevallig die dag was).

Na afloop blijkt weer eens waarom GT zo populair is - de 'Inhaber' zei meteen dat 'alles in Ordnung' was, dat hij het wel verder met Gülcan zou bespreken. Top klantenservice dus! Daar kunnen andere FKK's een voorbeeld aan nemen...

Helaas eindigde de dag voor mij wat minder - thuis heb ik de halve nacht met mijn kop boven de WC gehangen omdat de BBQ er met veel vaart weer uitkwam :frown:, met daarbij afwisselend koorts en 'chills'. Tja, GT's BBQ ziet er altijd hygenisch uit, dus gewoon pech gehad?! Of zouden dit soms SOA symptomen kunnen zijn :eek: :redface:

Goedemorgenallemaal
18 juli 2010, 09:24
Helaas eindigde de dag voor mij wat minder - thuis heb ik de halve nacht met mijn kop boven de WC gehangen omdat de BBQ er met veel vaart weer uitkwam :frown:, met daarbij afwisselend koorts en 'chills'. Tja, GT's BBQ ziet er altijd hygenisch uit, dus gewoon pech gehad?! Of zouden dit soms SOA symptomen kunnen zijn :eek: :redface:

BBQ moet je de tijd geven om langzaam te garen. Als ik klanten heb mogen ze nooit zelf aan de BBQ want dan doen ze het te snel en wie heeft het gedonder als ze het zlf verkeerd doen? Juist ja, de Horeca ondernemer. Helaas is het wel zo dat ik ook hel graag zelf de boel omdraai in een andere gelegenheid omdat ik mer vertrouwen heb in mezelf dan in een ander. Toch, goed vlees moet je rauw kunnen eten, denk bv maar aan je filet americain of je rood van binnen zijnde rosbief of biefstuk. of die carpaccio. Varkenshaasje liever ook licht rosé van binnen. Dus als je goed en vers vlees hebt zou "te snel van de barbecue" eigenlijk geen gevolgen moeten hebben.

Persoonlijk denk ik dat "te snel van de barbecue"vaak meer een gevolg is van de tangen en vorken, waarbij de tang om het rauwe vlees op de BBQ te leggen ook gebruikt wordt om het vlees er weer vanaf te hengelen. Omdat de buitenkant van zo'n stukkie vlees snel afkoelt heeft dat vrijwel meteen de goede bacterie temperatuur.

MichelJ
19 juli 2010, 23:52
Laatste weken teveel GT-BBQ gegeten en nergens last van gehad, ook vanavond was de kip weer lekker :) net als Aisha :biggrin:.

Ondanks dat de parking van GT en de bouwmarkt om 15 uur volstond was het toch erg rustig in GT, niet veel ijsberen en vrij weinig dames (wel een nieuw Tiga-meisje ;)). Het was weer lekker relaxen in de zon, whirlpool en op de kamer :freu:. Het water van de whirlpool was prima, gelukkig niet zo warm als een paar weken terug. Aisha was ik de laatste weken misgelopen, maar vandaag was ze er gelukkig. Net als de vorige keer een prima sessie mee gehad. Verder Badslippers nog gezien en gesproken en een ijsbeer die sneller kan eten dan mijn brommert kan rijden :rofl:

Cupido
20 juli 2010, 06:31
Misschien heeft die bouwmarkt wel hele goede aanbiedingen!!!!:biggrin:

Rex
20 juli 2010, 12:34
en een ijsbeer die sneller kan eten dan mijn brommert kan rijden :rofl:


Laat me raden..........Raul7????:eek:

albertde2de
20 juli 2010, 13:33
ik moet weer eens afreizen naar GT.....
Pokke enind rijden maar doordeweeks loont het de moeite zo te lezen.
Niet 'te' druk...en een goede bouwmarkt in de buurt

Badslippers
20 juli 2010, 21:32
Verder Badslippers nog gezien en gesproken

Ja ja, het was weer een gezellig weerzien met MichelJ die zijn folders dit keer op tijd had rondgebracht en zodoende tijd had om een mooie donkerharige Roemeense te verwennen. In de "Whirlpool" hebben we de hobby "Wandelen" nog eens doorgenomen. Raul7 kwam ook nog langs en bleef redelijk "Down to Earth" over de wereldkampioen Spanje. Komt natuurlijk omdat hij maar een halve Spanjool is, of omdat hij op zoek was naar een geile blondine!

"Golden Time" was super rustig op maandagavond. Aangename atmosfeer, weinig ijsberen, redelijk veel dames. Ik kan m'n keuze niet direct maken een aantal mooie dames maar ook dames die afwijken van het gangbare. Zoals Doro(thea), waarvan MichelJ zegt: "Dat lijkt me wel iets voor jou." Hij duidt daarbij waarschijnlijk op dicht bij elkaar liggende leeftijd. Doro is een rijpe vrouw die het klappen van de zweep kent en Badslippers neigt inderdaad naar de wat meer rijpere vrouw. Ik zal Doro nog zeker een keer amicaal benaderen om eens te kijken wat daaruit bloeit, maar nu niet.

MichelJ zegt: "Ga je nog kameren Badslippers?" "ja, ik heb een Poolse op het oog", antwoord ik In de bar zie ik namelijk Isa. Een heel geile ongeremde dame waarmee ik tijdens het feestje van SFL al eens een geile sessie had én een trio samen met Jana. Ik zit aan de overkant van de bar maar ze amuseert zich met een lelijke ijsbeer. "Shit", denk ik. Toch kijkt ze mijn kant op en ik hef mijn glas en werp haar een non verbaal "Proost" toe. Ze beantwoordt mijn geste met een geile knik, maar ze blijft maar aan die ijsbeer hangen. Het zelfde geldt voor Elisa. Ook zij zit verveeld aan de bar met een ijsbeer die meer oog heeft voor zijn "Warsteiner" dan voor het volle heuvellandschap van Elisa. Wat een eikel! Elisa blies me ooit naar een hoogtepunt en zorgde er in haar eentje voor dat ik "GT" weer leerde waarderen. En die herinnering heeft zich blijvend in mijn frontale cortex genesteld.

Gelukkig is de druk op de pijp niet dermate hoog dat ik in de stress schiet omdat deze twee dames niet beschikbaar zijn. Ondertussen loopt kleine Carla met het platinablonde haar samen met mij naar de "Lockers" en informeert "en passant" naar mijn behoeftes maar met Carla heb ik al eens gekamerd. Leuke meid, leuke herinneringen tikkeltje "Profi", maar eigenlijk iets te jong voor Badslippers.

En ai, daar loopt Victoria, de dame waarvan ik net afstand van wil nemen omdat we de laatste weken veel seks hebben en het net iets te intiem begint te worden. We staan wat onhandig te draaien, te knuffelen, te zoenen en te schutteren bij de "Theke". Zij staat op het punt naar huis (het hotel) te gaan en ik ben op zoek. Ik verman me, kus haar de nacht in, trek mijn kleren aan en rij ook de nacht tegemoet: "Ungepopt den Laden verlassen", en het voelde nog goed ook !

MichelJ
21 juli 2010, 02:11
...en zodoende tijd had om een mooie donkerharige Roemeense te verwennen...

Ai ai...zegt het maar niet tegen haar. MJ gaat inderdaad meestal met Roemeensen, maar deze schone komt uit een ander land :biggrin:

richardgaatstappen
21 juli 2010, 15:48
Las dat Poolse Magdalena op donderdag 1 juli weer in GT gesignaleerd is.
En sindsdien?

ilovethaigirls
21 juli 2010, 17:25
Richard, het haalt niets uit om dit hier 1000 maal te vragen. Ze was er ook op 2 3 en 4 juli en niet op 14 juli. Bel naar GT voor je vertrekt, dan ben je zeker.

MichelJ
21 juli 2010, 18:05
...Bel naar GT voor je vertrekt, dan ben je zeker.

Zelfs dan ben je niet zeker, niets is zo onvoorspelbaar dan een dvp :biggrin:. Begin juli haar idd paar keer gezien, daarna niet meer.

CLUBSPORT
21 juli 2010, 21:13
ik bel nooit, ik zie wel wie er zijn als ik binnenkom:eek:

MichelJ
21 juli 2010, 21:14
Bel alleen of ze weer Becks Ice hebben, laatste dagen in zowel GT als LR geen flesje te vinden :mad:.

Rex
21 juli 2010, 22:23
en een ijsbeer die sneller kan eten dan mijn brommert kan rijden :rofl:


Laat me raden..........Raul7????:eek:


Raul7 kwam ook nog langs en bleef redelijk "Down to Earth" over de wereldkampioen Spanje.

:cool:

MichelJ
21 juli 2010, 23:24
:cool:

Je hebt toch wel geslapen? :biggrin:

RAUL7
21 juli 2010, 23:26
Je hebt toch wel geslapen? :biggrin:

Hij heeft één nacht wakker gelegen omdat hij niet zeker wist dat ik het was! :hammer:
Zal me in het vervolg aanmelden dan hoeft hij niet te raden! :baby2:

andy55
22 juli 2010, 07:28
Hello.


We are going to GT on saturday.

We are looking for the following girls.

Bianca, Milis, Chaleen, Kelly, Victoria or othe girls with big breasts.

Does anybody know if one of those girls are there on saturday?

Thx. for help.

Willi69
22 juli 2010, 12:45
Bianca, Milis, Chaleen, Kelly, Victoria or othe girls with big breasts.
Bianca is working on some Saturdays.

Badslippers
22 juli 2010, 15:17
Hello.


We are going to GT on saturday.

We are looking for the following girls.

Bianca, Milis, Chaleen, Kelly, Victoria or othe girls with big breasts.

Does anybody know if one of those girls are there on saturday?

Thx. for help.

Victoria mostly visits GT from the early afternoon till 22:00. She starts her holidays august first (3 weeks). So you have a good chance meeting her on saturday.

Megaboob
22 juli 2010, 23:02
Megaboob visited silicon valley (a.k.a. GT)today. I have spotted:

Millis. Victoria and Kelly. Bianca (largest implants in GT) was not there, I think she has holidays now. Do not forget Polish Nicole, she also has a good DD cupsize, and is a very nice woman in my opinion.

There are enough girls with silicon implants, and large breasts available this summer.

Best regards,

Megaboob!

MichelJ
23 juli 2010, 02:44
Na een rustdag stond vandaag etappe 6 op het programma; via Brüggen naar Kaarst. Het was alweer tijden geleden dat ik op een donderdag in GT was. Het was redelijk druk, MJ is dat na een paar keer LR en PHG niet meer gewend :eek:. In de bar trof ik NikXXX en een paar andere bekende beren. De line-up van de dames was zonder meer goed te noemen, er was volop keuze in alle soorten en smaken :). Na 14 glazen sprite maar eens een rondje gelopen om te kijken of ik Vicky ergens zag...ja...die zag ik, maar ze ging juist bij de BBQ aanschuiven, dus maar een ander slachtoffer zoeken. Bij de kino zag ik Sabrina zitten, een prachtige meid, zonder plastic zou het bijna een 100% MJ-meisje zijn. Even mee zitten praten en dit giechelbekje mee naar een blokhutje genomen. Na een uur zat ik te denken hoe ik in godsnaam haar al die tijd over het hoofd heb gezien. Prima service, lacht aan 1 stuk door en ziet er ook nog geweldig uit :freu:.
Eenmaal terug in de bar bleek ik het eten gemist te hebben :eek:, dus maar snel op de brommert gesprongen richting LR met een kleine tussenstop bij de Mac....

Some1
23 juli 2010, 20:39
Zijn de laatste tijd nog de tunische schoonheden Maya en Tara gesignaleerd.
Wil a.s zondag gaan, zullen deze dames er dan zijn.

Vast bedankt voor de info.

Groeten Some1.

Goedemorgenallemaal
25 juli 2010, 11:46
14u58m12s -- Belgium? Isn’t that that city in Brussels? :betrunken:
[..]
Met het openzwaaien van de deur kwam langzaam maar zeker meer en meer lichaam en hoofd van een ongelofelijke nerd tevoorschijn. Het was een ukkie met puistjes, een brilletje met de bodems van twee colaflesjes als glazen en een beugel die zichtbaar moeite had om al zijn tanden binnen een afstand van 5cm van zijn mond te houden (http://alfredgames.web-log.nl/alfredgames/images/nerd.jpg). Op de achtergrond stond een minibusje van DHL en ik wist hoe laat het was
Ik laat alles van DHL komen....
http://www.skindustrial.com/graphics/sexy-ups-girl.jpg

MichelJ
25 juli 2010, 12:25
Zijn de laatste tijd nog de tunische schoonheden Maya en Tara gesignaleerd.
Wil a.s zondag gaan, zullen deze dames er dan zijn.

Vast bedankt voor de info.

Groeten Some1.

Maya heb ik de laatste tijd regelmatig gezien, Tara niet.

Zedd
25 juli 2010, 12:47
Zijn de laatste tijd nog de tunische schoonheden Maya en Tara gesignaleerd.
Groeten Some1.

Volgens andere meiden is Tara ongeveer een half jaar geleden gestopt! Heb haar zelf vlak voor de jaarwisseling voor het laatst gezien/gesproken.


Aanpassing: Dit gaat over Duitse Tara, is er ook een Tunesische dan???

TT Man
26 juli 2010, 08:48
is er ook een Tunesische dan???

Jazeker. Er is zelfs een draadje van dit lekkere MTV-model.

MichelJ
26 juli 2010, 11:15
Jazeker. Er is zelfs een draadje van dit lekkere MTV-model.

Tunesische Tara (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=13593&highlight=tara)

inano
26 juli 2010, 15:08
Welk meisje in de GT kan goed kussen ?
Mooi, knap, goed in bed zijn er genoeg. Maar een echte GFE ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen.

The Saint
26 juli 2010, 16:36
Welk meisje in de GT kan goed kussen ?
Mooi, knap, goed in bed zijn er genoeg. Maar een echte GFE ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen.

Als de Poolse Johanna (hopelijk) terugkomt van YY, dan ga je zeker lekkere tongzoenen voor je geld krijgen.:liefde:

2bat4you
26 juli 2010, 21:27
:eek: Wat hoor ik nu in de wandelgangen is er in GT een nieuw chineesje? ?
is Lin op haar retour en zoeken ze vast verversing??:confused:

Wie weet meer:gruebel:

naam : MAGGIE ???
leeftijd:??
werkt ze elke dag?
ervaringen ?

Ace2
26 juli 2010, 21:33
:eek: Wat hoor ik nu in de wandelgangen is er in GT een nieuw chineesje? ?
is Lin op haar retour en zoeken ze vast verversing??:confused:

Wie weet meer:gruebel:

naam : MAGGIE ???
leeftijd:??
werkt ze elke dag?
ervaringen ?

Volgens mij zijn die wandelgangen bij een archeologisch onderzoek bloot gelegd. Maggy is niet echt nieuw in GT, maar wel erg goed. Menig ijsbeert komt op zijn knieeen van de kamer af, nadat ze onderhandenn zijn genomen dooor Maggy. Ze behoort tot de top van GT. Maggy verkeert vaak in het gezeldschap van Lovely en MeyLin. Haar leeftijd zal rond de 25 jaar zijn. Haar werktijden zijn wisselend. Ze is niet wekelijks in GT, maar vaak om de week.

MichelJ
27 juli 2010, 01:22
Als de Poolse Johanna (hopelijk) terugkomt van YY, dan ga je zeker lekkere tongzoenen voor je geld krijgen.:liefde:

Russische Ellen ook, maar die zit ook in YY. Lijkt wel of de GFE-beren richting Roermond moeten tegenwoordig :eek:

2bat4you
27 juli 2010, 05:41
Maggy is niet echt nieuw in GT, maar wel erg goed.

waarom kan ik geen beschrijving van haar vinden dan:gruebel:

Ace je stelt me teleur :ranting2:normaal schrijf je pocket formaat verslagen en als een klein chineeesje je kruipend van de kamer laat komen deel je dat niet met je medeberen??

:motz:kom op beertjes ik ben nieuwsgierig geworden dus laat deze week de verslagen omtrent deze sloper op het forum verschijnen en kan ik me opwarmen voor wederom een bezoekje aan GT :lostit:

Big30
27 juli 2010, 06:07
waarom kan ik geen beschrijving van haar vinden dan:gruebel:

Ace je stelt me teleur :ranting2:normaal schrijf je pocket formaat verslagen en als een klein chineeesje je kruipend van de kamer laat komen deel je dat niet met je medeberen??



Het gaat ongetwijfeld niet om deze Chines Maggy, ken haar niet maar de beschrijving is vrij eenvoudig te vinden ;)!

Chines Maggy (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6268&highlight=maggy)

TT Man
27 juli 2010, 08:00
Maggy (aka de sloopster) = TA

Ace2
27 juli 2010, 18:54
Het gaat ongetwijfeld niet om deze Chines Maggy, ken haar niet maar de beschrijving is vrij eenvoudig te vinden ;)!

Chines Maggy (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6268&highlight=maggy)

De bovenstaande vermelde topic betreft 2 Maggys. De Maggy welke vanaf 2009 wordt beschreven is zeker en vast degene die nu nog rond loopt.

Ace2
27 juli 2010, 18:56
Ace je stelt me teleur :ranting2:

That's my middle name :nixweiss[1]:

Jack42
27 juli 2010, 19:33
De bovenstaande vermelde topic betreft 2 Maggys. De Maggy welke vanaf 2009 wordt beschreven is zeker en vast degene die nu nog rond loopt.

Nee hoor, de Maggy waar ik over schrijf in 2007 is dezelfde Maggy die nu in GT werkt.
Toevallig vorige week tijdens de BBQ het nog met Maggy over haar LR tijd gehad ;)

2bat4you
27 juli 2010, 19:38
jaja ik ging zoeken naar Maggie en niet naar Maggy daar zat de kneep
maar ik heb haar volgens mij nog nooit gezien vandaar mijn verbazing
( ik kom toch al een tijdje in GT of zie ik haar aan voor iemand anders???)

na ja we gaan het zien binnenkort in iedergeval bedankt voor de reacties

Ace2
27 juli 2010, 19:49
Nee hoor, de Maggy waar ik over schrijf in 2007 is dezelfde Maggy die nu in GT werkt.
Toevallig vorige week tijdens de BBQ het nog met Maggy over haar LR tijd gehad ;)

Maar de Maggy die ik noemde was een andere Chinese Maggy.

Picasso 1
27 juli 2010, 20:20
Maar de Maggy die ik noemde was een andere Chinese Maggy.

Maggy2 :rofl:

Jansen
27 juli 2010, 20:50
Maggy2 :rofl:

Maggy aroma die komt uit Nigeria:biggrin:

Deepreamer
30 juli 2010, 23:21
Am Samstag, den 26.6. habe ich mit dem örtlichen Nachbarn wieder das GT besucht, ein weiterer FK kam ebenfalls dazu und ich durfte auch noch 2 mir bisher unbekannte Forenkollegen kennenlernen und die beiden rheinländischen Jungs vom Inventar :cool: waren natürlich auch wieder vor Ort.

Bei herrlichstem Sommerwetter kamen wir gegen 16:00 an, alle Parkplätze am und ums GT waren belegt, so daß wir am Tierpark parken mussten.

Im Club erblickten wir dann geschätzte 80 Damen und 150-200 Eisbären. Ein Gefühl von Überfülltheit kam trotzdem nicht auf, weil sich im großen Garten alles gut verteilt. Doch wie findet man im GT 2 Gäste, die man noch nie gesehen hat? Anrufen? Schlecht, denn ich hatte kein Netzempfang, bis mir die Thekenfrau Nicki den Tip gab, daß man unterhalb der Rampe bei den Blockhütten halbwegs E-Plus-Empfang hat. Also die Kollegen per SMS über einen Treffpunkt benachrichtigt und kurz darauf hatten wir uns gefunden. :)

Im GT wird seit einiger Zeit täglich gegrillt, es gibt verschiedenste Fleischsorten und diverse Würste, dazu unterschiedliche frische Salate und Brot, alles sehr lecker. Die Schlange am Grill schien zwar kein Ende nehmen zu wollen, es reichte aber trotzdem für alle, bis 20:00 konnte man sich jederzeit was holen. Die 22Uhr-Pizza war wie gewohnt auch sehr gut. Lobend muß ich hier ausdrücklich mal das Thekenpersonal erwähnen, trotz Massenandrang bekommt man schnell und freundlich sein gewünschtes Getränk.

Vor lauter Quatschen mit den Kumpels vergisst man schnell mal das wesentliche, von den beiden Achtelfinalspielen hab ich so gut wie nichts mitbekommen, das wichtigste blieb aber nicht auf der Strecke. Nach der Pizza entdeckte ich meine "Auserwählte" alleine an der Bar, wollte noch schnell duschen und dann zu ihr. Leider war sie schon wieder in Beschlag genommen als ich zurückkam,:eek: so daß ich dann im Wellnessbereich Jacky in die Arme lief.

Mit Jacky hatte ich vor einiger Zeit schon mal die ein oder andere Flirterei, heute hatte ich konkretes Interesse. Ich stellte mich unwissend und fragte nach ihrem Preis, der 50€ pro halbe Stunde betragen soll. Darauf sagte ich ihr, daß ich nur den GT-Haustarif zahle. Sie meinte, das wäre ihr aber etwas zu wenig. Als sie merkte, daß ich es ernst meine und sonst von einer Buchung abgesehen hätte, erklärte sie sich damit einverstanden. Sie holte einen Schlüssel und wir bekamen Zimmer 7 (mit Dusche), Zimmer natürlich mit Klimaanlage.

Jacky (gesprochen "Schaaaki") ist ca. 26-28 Jahre alt, kommt aus Brasilien, leicht brauner Teint, ca. 160cm groß, sehr hübsches Gesicht mit großen dunklen Augen, braune schulterlange Haare mit leichtem Rotstich, griffige Figur (alles superfest), feste, sehr formschöne B/C-Cups und ein sehr gepflegter Körper, sie ist teilrasiert (kleiner Flaum in Form eines vertikalen Streifens) und hat ein Bauchnabelpiercing. Jacky spricht quasi perfekt deutsch mit ein wenig Akzent und ist desöfteren im Kino zu finden.

Im Zimmer angekommen, legte Jacky mit leidenschaftlichen weichen ZK los und beorderte mich gleich in Rückenlage und küsste sich langsam körperabwärts in Richtung Süden. :tongue:

Am Sendemast angekommen, nahm sie diesen gleich in den Mund und ich bekam ein variantenreiches Blaskonzert verpasst, daß mir hören und sehen verging. Ich erinnerte mich an ihren Spruch von vor einigen Wochen, als sie sagte: "Die Holländer sagen von mir, ich könne extrem gut blasen!" Jaaa, das kann sie, einfach göttlich. :biggrin: Das FO ist sehr variantenreich, sanft, aber dennoch mit dem richtigen Druck und Feuchte, die Eier, der Sack und der Damm werden ebenfalls bestens mit eingebunden, dazu ihr lasziver Blick direkt in meine Augen. :teuflisch:

Immer wieder bin ich unmittelbar vor dem Abschuss und ziehe meinen Schwanz im letzten Augenblick langsam aus ihrem Mund. Sie versteht schon beim ersten Mal, was ich vorhabe und lässt ihn sanft über ihre Zunge und Lippen aus dem Mund gleiten, was mich fast in den Wahnsinn treibt. Das geht bestimmt 10 Mal so, bis es doch etwas zu spät ist und ich sowas wie einen "Vor-Abspritzer" habe und ihr in den Mund schieße. Ich entschuldige mich, sie wischt sich kurz den Mund am Laken ab und weiter geht es. Nach ein paar weiteren Minuten ist es endgültig soweit und ich spritze mit soviel Druck ab, daß ich mich selber an der Schulter treffe. Sie lacht nur und sagt was von "raketenmäßigem Abschuß", womit sie nicht ganz unrecht hat. :smile2:

Ich reinige mich kurz im Bad und es geht in die zweite Runde, wo ich sie nun endlich lecken will, was sie mir aber leider verwehrt. Das würde sie nicht wollen, da dann die Kerle auch immer ungefragt fingern würden. Auch auf meine Zusicherung hin, daß ich fingern quasi nie mache und auch bei ihr nicht vorhatte, ändert sie ihre Meinung nicht, schade. :frown:

Also wird wieder geknutscht und meine Nudel gefechtsbereit geblasen, was aber nicht so richtig gelingen will. Sie meint darauf, ich wäre wohl nicht richtig motiviert. Ich erkläre, daß mir das "Leckverbot" die Stimmung vermiest und ich darf dann doch noch meiner Lieblingsbeschäftigung nachkommen. Sie wird schnell spürbar feuchter, zeigt aber auch nach dem Austesten diverser Variationen keine besondere Regung, was mich annehmen lässt, daß sie es einfach schlichtweg nicht mag.

Trotzdem bekommt meine Nudel wieder die richtige Härte, so daß nach kurzem erneuten Blasen dann gepoppt wird. In der Missio geht's los, sie umschlingt meine Hüften mit den Beinen und wir knutschen dabei, sie fordert mich auf, sie fester zu ficken und legt mir die Beine auf die Schultern. Danach wird noch in die Löffelchenstellung gewechselt, wobei ich sie recht heftig nagele, ihr dabei die Titten knete und letztlich die Tüte fülle.

Es sind erst 50 Minuten um und sie hat es etwas eilig, das Zimmer zu verlassen. Bei der Abrechnung erweist sie sich als sehr fair, ich hätte mich nicht beschweren können, wenn sie eine Aufnahme abgerechnet hätte. Ich bezahle also die vereinbarten 75€ plus Trinkgeld für eine tolle Stunde. :biggrin:

Durch die "geschenkten" 10 Minuten hat sie Glück, kurz darauf gegen 00:15 noch ein weiteres Zimmer machen zu können, was sonst u.U. nicht mehr zustande gekommen wäre.

Fazit: Jacky ist eine sehr sympathische, topgepflegte, sehr attraktive Frau, mit der man sich auch auf hohem Niveau super unterhalten kann. Die Zungenküsse sind klasse, ihre Blaskünste sind Referenzklasse (auf Niveau der Blaskönigin Anastasia), beim Poppen hält sie gut dagegen, kurzum Spitzenfrau mit Spitzenservice. Minuspunkt gibt es dafür, daß sie sich nicht gerne lecken lässt. Wer sich jedoch nur gerne faul verwöhnen lassen will, für den ist sie die Empfehlung schlechthin. :smile: