PDA

Volledige versie bekijken : Laura (DE)



Wagons-Lits
14 januari 2011, 17:29
Naam : Laura

Nationaliteit / taal : Duitse / Duits (meer niet nodig gehad, ze spreekt vast wat Engels)

Leeftijd : 26

Haarkleur/lengte : lang blond haar

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : ja / weet niet meer

Service : PZC, NMC, zoenen, massage

Extra's : Doet ook trio's -combinatie met Michelle is waanzinnig goed.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ten overvloede: dit is een Duitse Laura, niet de Hongaarse, die ook al een draadje heeft ! Op de website van 'Babylon' staat deze als 'Laura DE' dus hou ik het hier ook maar even zo.



Wat krijg je als je Yvonne (GT vroeger), Lina (GT vroeger) en Mandy ('Babylon' vroeger) kruist ? Nou, zoiets als deze dame. Een lief gezichtje, lang blond haar, een prachtig lichaam, maar vooral een mentaliteit die bewonderenswaardig is. Zodra Laura haar aandacht op je richt, voel je je alsof je jarig bent.

Laura heeft vroeger gewerkt in onder andere GT en LR (daar als Thekedame ?) dus mogelijk moeten er een paar draadjes gecombineerd worden, maar dat mag de Mod doen. Ook werkte ze vroeger al eens in 'Babylon' met de huidige chef als - terechte - bewonderaar. Haar ervaring is te merken: ze weet echt hoe ze een man een plezierige tijd kan geven.

Ik heb Laura - op een dag - twee keer meegemaakt: een eerste maal in een 'normale' (ach, wat heet normaal in een FKK / sauna club) sessie, waar ik dik tevreden over was, en een tweede maal, later op de dag in een geimproviseerd en om fiscale redenen publiek trio met Michelle. Beide malen waren regelrecht fantastisch. Ze weet wat ze doet, heeft veel techniek en ervaring en zorgt voor een prima oogcontact. Met tijdelijke partner Michelle was er een prima samenwerking.

Chef, hou deze dame alsjeblieft goed vast, geef haar bloemen, wijn, pralines, zie maar. Dit is een absoluut toppertje.

herhalingsgevaar: 200%


een in- en in tevreden,

W-L

BefBeer
14 januari 2011, 20:38
Pas W.L.,

100% herhalingsgevaar.....

Inflatie is er niets bij.
Wat overdreven of alweer een verliefde beer?:eek:


100% is al goed voor het begrip 'HHG'
200% betekend meer dan monogaam; kan je beter gelijk met haar trouwen want andere zul je nooit meer willen neuken toch?:tongue:


BefBeer

Wagons-Lits
14 januari 2011, 21:08
Nou,

Ik ben 2x op een dag met haar geweest, vandaar de 200% :liebe2:


W-L
die niet uitsluit dit te zullen herhalen.