PDA

Volledige versie bekijken : Cora (Duits/Marokkaanse)

Admin
17 januari 2011, 09:52
Naam : Cora

Nationaliteit / taal : Duits / Marokkaanse , duits, engels, frans

Leeftijd : 28jr

Haarkleur/lengte : Roodbruin, halflang

Lengte : 1.76m

Postuur / Cupmaat : Slank, normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : Ja / navelpiercing

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, massage

Extra :

koosje12
3 april 2014, 22:20
Gekopieerd uit het topic over de woensdagavond-GB:

Na een drankje werd er voorgesteld met zijn allen naar de zwembadruimte te gaan, na eerst even gezamenlijk gedoucht te hebben. Ik belande deze ronde bij Cora, een heerlijke dame. Eerst eens lekker lang van elkaars lichaam genieten, waarna ze met haar mondje afdaalde naar kleine Koosje. Na een tijdje draaiden we de rollen om en mocht ik haar snoepje proeven. Na dit geruime tijd gedaan te hebben werd er een rubbertje omheen gedaan en besteeg ik haar in missio.

Cora:
Nationaliteit: Marokkaans
Taal: Duits
Leeftijd: Ca 30 jaar
Haarkleur: Donkerblond
Ogen: Donkerbruin
Lengte: ca 1,75m
Postuur: Normaal
Borsten: B-cup (echt)
Tatoo: Ja (onderrug)
Piercing: Ja (navel)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Genoten diensten: PZC, beffen, NMC, trio, aftrekken, COB

en later op de avond:

Wat later op de avond was het tijd voor een derde ronde. Omdat er nog maar twee mannelijke gasten overgebleven waren ging Tina deze ronde niet meer mee. Op zich spijtig, want ik had ook met haar graag nog eens gerollebolt. Maar niet getreurd, want daar was Cora weer. Het begin was een aardige herhaling van de openingssessie. Toen ik weer in missio bezig was kwam ook Melissa erbij. Haar "freier" had even rust nodig en dat was een gelukje voor mij. Iets daarna begonnen ze me samen met twee mondjes en vier handjes te verwennen, wat tot een fraaie afsluitende explosie leidde. Na deze sessie was het voor mij immers mooi geweest.