PDA

Volledige versie bekijken : Monalisa (Roemenië)

felrops
19 januari 2011, 08:49
Naam:Monalisa
Nationaliteit Roemeens
Haren; Zwart
Borsten;B - cup
Figuur; Beetje mollig
lengte ;165 cm
leeftijd; 20 jaar
Tato/piercing; nee
Talenkennis: Engels (gebrekkig)
Voordelen: wil eigenlijk wel een goede service geveen
Nadelele; nog wat te onzeker

Voor mij een nieuwe meid, en naar eigen zeggen nog maar 5-dagen in PHG, haar eerste club in Duitsland. Zou dit keer wel eens juist kunnen zijn.

Monalisa kwam naast me zitten op de bank. Gesprek ging wat moeizaam, want vloeiend kan je het Engels van deze meid niet noemen. Maar ze had wel een vriendelijke uitstraling, en haar dus maar een sleutel laten ophalen. Over het kamerbezoek zeker geen spijt; ze nam eerst haar tijd om rustig te liefkozen, liet mij rustig haar lichaam verkennen en gewillig beffen. Pijpen deed ze heel goed (zeker voor maar 5 dagen ervaring! :)) en ook bij het neuken ging ze goed mee.

Wel was Monalisa nog erg onzeker. Ze vroeg me wat teveel of zij het wel goed deed, en dat was heus niet nodig. En ik had de indruk dat zij ook wat teveel het klokje moest in de gaten houden.

Meisje dat het in zich heeft om een zeer goede subtopper te worden, mits wat vriendelijke ijsberen die haar wat goede aanwijzingen geven. Hopelijk wordt zij dan wat zekerder en meer ontspannen. Maar het kan ook nog de verkeerde kant opgaan en een afjaagstertje worden. Met een enigszins verwarrend gevoelen heb ik de kamer verlaten.

egon, Dr. Rammler
20 januari 2011, 20:38
Danke für diesen informativen Bericht :smoke:

Pistol Pete
21 januari 2011, 00:54
Bovenstaande kan ik bevestigen. Dame is pril in vak maar zeker een talent. Afgelopen woensdag een triootje met deze dame gedaan. Kust heerlijk, kijkt erg sexy en pijpt stevig. Voor het label pistollady is ze eigenlijk iets te mollig maar met enkele kilootjes er af is het direct een PP lady.

Qua kamerprestaties is het ruim voldoende.