kempie
20 januari 2011, 22:52
Haarkleur/-lengte : Half lang, Blond
Lengte dame : +- 1.70
Postuur/Cupmaat : Slank, a
Nationaliteit/Taal : Roemeens (dacht ik)
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Ja zeer mooie half op d'r zij / weet niet
Service: Zoenen, PZC, NMC, FT
Voordelen: Zeer goed, lijkt er van te houden
Nadelen: -
Tijdsduur : 1 uur op vrijdag en wederom op zaterdag
Prijs : 125 per keer (incl extra)
Extra’s bij het bezoek: FT
Geen draadje van deze dvp gevonden. Lijkt me sterk al een paar maanden in PHG en al een aantal jaren in het vak. Voor PHG in VV en daarvoor in andere clubs gewerkt. Deze mooie slanke dame met heerlijk kontje sprak me erg aan. Bleek ook zeer vriendelijk.
Op de kamer gelijk tot actie over lekker zoenen maar met maar een klein beetje tong. Wel zeer lang en zeer goed PZC waarbij ze nog al eens van positie wisselt zodat je geregeld goed kan kijken maar ook kan vingeren (niet mijn ding) en kan beffen. Na meer dan een half uur pzc overgegaan tot een aantal standjes en daarbij is er bij har veel beleving te vinden. Werkelijk een top wip met deze mooie DVP.
Herhaalingsgevaar 100%
Lengte dame : +- 1.70
Postuur/Cupmaat : Slank, a
Nationaliteit/Taal : Roemeens (dacht ik)
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Ja zeer mooie half op d'r zij / weet niet
Service: Zoenen, PZC, NMC, FT
Voordelen: Zeer goed, lijkt er van te houden
Nadelen: -
Tijdsduur : 1 uur op vrijdag en wederom op zaterdag
Prijs : 125 per keer (incl extra)
Extra’s bij het bezoek: FT
Geen draadje van deze dvp gevonden. Lijkt me sterk al een paar maanden in PHG en al een aantal jaren in het vak. Voor PHG in VV en daarvoor in andere clubs gewerkt. Deze mooie slanke dame met heerlijk kontje sprak me erg aan. Bleek ook zeer vriendelijk.
Op de kamer gelijk tot actie over lekker zoenen maar met maar een klein beetje tong. Wel zeer lang en zeer goed PZC waarbij ze nog al eens van positie wisselt zodat je geregeld goed kan kijken maar ook kan vingeren (niet mijn ding) en kan beffen. Na meer dan een half uur pzc overgegaan tot een aantal standjes en daarbij is er bij har veel beleving te vinden. Werkelijk een top wip met deze mooie DVP.
Herhaalingsgevaar 100%