PDA

Volledige versie bekijken : Celine (Duitse- bruin stijl haar)



timd
22 januari 2011, 19:49
Naam: Celine

Haarkleur/-lengte : Bruin / Lang (stijl zonder staartje)

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Slank / mooie B a C-cup

Nationaliteit/Taal : Duitise / Duits (Engels)

Leeftijd : rond 21 jr

Tatoeages/Piercings : ja, Piercing (navel)

Service: NMC, PZC, Beffen, Zoenen

Voordelen: Erg mooie verschijning met goede service

Nadelen: Je kunt haar blijven beffen met lamme tong als gevolg

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50

desselman
9 februari 2011, 17:08
Celine zit meestal wat teruggetrokken en afwachtend in een zeteltje te wachten.Had haar al enkele keren opgemerkt,maar pas nadat ik haar (topless) zag terugkeren van een "zimmergang" was ik overtuigd van een gesprekje met haar aan te knopen.Prachtige natuurlijke borsten,perfect in proportie met haar mooie,sportieve lcihaam.Leuke,doch korte babbel and off to the room.Bovengemiddelde service naar GT-normen,leuke afwisselende pijpbeurt gevolgd door een gavarieerde vrijsessie.Erg leuke tijd met dit Duitse meisje,zeker een aanwinst voor Gt,en 75% herhalingsgevaar lijkt me een keurige score.To be handled with care.:)

bosbeer
24 februari 2011, 20:09
Celine is inderdaad een schatje. Geniet ervan als je beft en komt ook langzaam maar zeker klaar als je het goed doet.Absoluut geen fake. Ze behoort zeker tot de top 5 van mooiste meisjes van GT. Wauw, wat een figuurtje....

timd
24 februari 2011, 20:30
Ja, begrijp echt niet waarom er niet meer over haar wordt geschreven. Erg lekker ding met super service. Voor mij met stip in de top5. Zeker als maya uit letland er niet is.....

ketserr
29 mei 2011, 18:58
De afgelopen weken heb ik haar vaak gezien vaak wat stil in een hoekje op of een kruk zittend of ze loopt een rondje maar ze komt niet over als een jaagster. En elke keer dacht ik; die gaat er een keer aan en elke keer kwam het er niet van. Gister na het eten ging ik opzoek naar haar want nu zou het gebeuren. Bij de kino kwam ik haar tegen ze stond bij de ingang en ik sprak haar aan. Ze is een stil type die wat moeilijk over te halen is voor een gesprek daarbij spreekt ze matig Engels en denk dat als je Duits lult je er wel mee ken lachen.

Ze heeft een puur natuur en slank lichaam dus geen siliconen, piercing of tattoes. Een dame als deze zonder merktekens zijn zeer zeldzaam. Ze mocht van mij een sloesol gaan halen en ze stuurde mij de tuin in want daar moest ik op haar wachten. Daar zat ik een paar minuten toen ze aankwam lopen met een sloesol en we verdwenen het ketsbungalow park in.
Ze lag het laken op het bed en stapelde twee kussens op elkaar waar ik me hoofd op moest leggen zodat ik goed kon zien wat ze deed zei ze. Aan zoenen doet ze niet dus begon ze gelijk de ketszwans te bewerken met haar mond en dat deed ze goed en lekker. Ze deed een ketsjas om en dat was van dezelfde soort als Poolse Jana gebruikt een rode dus had ik ineens een roze ketszwans. Ze ging staan en liet zich over de ketszwans zakken, op haar hurken bereed ze gretig de ketszwans en was zeer prettig. We draaide om naar standje normaal en zag dat er een prachtige meid onder me lag, ook haar borsten zijn mooi. We draaide nog om naar doggie en verder met haar op de buik en weer terug naar normaal en in opgevouwen toestand kwam daar de ketszwansexplosie.

Leuke en mooie meid die helaas erg stil.

SFL
31 mei 2011, 23:21
Dit ongerept zoogdiertje werd me vorige vrijdag nog door Cupido aangewezen.
Op het eerste gezicht heel terughoudend en zeker niet de beste PR-lady.

Maar een lieve blik van haar deed me smelten toen we de katjes aan het aaien waren.
Daarna toch even kennis gemaakt in de bar, maar er is verder niets gebeurt.

Ik ben uiteindelijk met onze allerbeste Mara gaan neuken...
... Maar in de toekomst zal deze Duitse Brunette me eens van mijn ondeugendste kant ervaren. Ze staat op mijn wishlist!