PDA

Volledige versie bekijken : vragen van een beginner

denbeginner
23 januari 2011, 19:24
Hallo ijsberen.
Vorige week voor de eerste keer naar een saunaclub geweest (Living room)
Wat had ik spijt .... dat ik hier niet veel eerder terecht gekomen ben.

Als ik hier zo de reacties lees moet ik zeker ook eens een bezoekje brengen aan de moeder van de saunaclubs : Bernds
Ik heb hier heel wat topics en omschrijvingen gelezen, en denk zeker dat dit clubje iets voor mij is.

Wat ik nog wel wou weten of er in Bernds dames/meisjes zijn die anaal doen (neuken - vingeren - likken)
Ik heb er niets van terug gevonden in de ervaringen met de dames, maar is mogelijk iets dat de dame of de ijsbeer liever niet vermeld.

Ook nog proficiat aan de moderatoren om dergelijk forum draaiende te houden :goodjob[1]:

uurtje
23 januari 2011, 19:32
Kerel, welkom hier. Duitsland is een paradijs voor wandelaars. En dat geloven en weten alleen diegenen die er waren. De prijs-kwaliteitsverhouding is nergens anders zo goed.

Bernds is eigenlijk iets voor gevorderden. Tip van mijn kant: kijk eventjes of je met een andere ijsbeer kunt gaan. En ja, likken, tonzoenen kan daar ook. Anaal ook, maar niet met alle dames.... Lees vooral eventjes de recensies goed door!!

savesexer
24 januari 2011, 10:52
Beste denbeginner,

Zoals uurtje al situeerde is Duitsland inderdaad de sextuin bij uitstek. Zelf ben ik ook nog niet zolang in Duitsl. actief en herinner ik me nog zeer goed mijn eerste stapjes. Ik had het geluk van wel eerst deze bron van informatie gevonden te hebben vooraleer ik mijn eerste uitstap maakte. Ook ik heb begrepen dat Bernds de bakermat is en ik kan je verzekeren dat ik er sindsdien al enkele leuke uurtjes heb doorgebracht. Geloof me je kan je moeilijk vergissen in Schieferhof 28 want alle dames geven een top service. Natuurlijk klikt het met de één beter dan met de ander maar ontgoochelingen heb ik er nog niet gehad.

Anale spelletjes hangt natuurlijk van de dame in kwestie af en is bespreekbaar.

Ik wens je veel sexplezier en wie weet komen we mekaar wel eens tegen.

Goedemorgenallemaal
24 januari 2011, 16:17
Beste denbeginner,
... maar ontgoochelingen heb ik er nog niet gehad.

Ontgoochelingen niet maar wel eens ervaringen die wat minder waren... de dames in kwestie werken er echter niet meer, die zijn naar een zeker wellness centrum gegaan.

quitje
24 januari 2011, 17:01
die zijn naar een zeker wellness centrum gegaan.
:rofl::rofl::rofl::rofl: