PDA

Volledige versie bekijken : Barbara



savesexer
27 januari 2011, 09:14
Haarkleur/-lengte : zwart/schouders
Lengte dame : 162
Postuur/Cupmaat : 80B
Nationaliteit/Taal : Hongaars
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ, FT, beffen, zalig knuffelen
Voordelen: GFE
Nadelen:
Tijdsduur : 30'
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: aufnahme 25 €

Barbara was me al opgevallen tijdens mijn eerste bezoek aan Babylon 2 weken terug. Ze draagt een bril die haar een erg streng uiterlijk geeft en zit steeds op de bank zonder enige vorm van oogcontact. Om die reden met haar toen geen sessie gehad. Haar body bracht me wel het hoofd op hol en ik had me voorgenomen om tijdens mijn volgend bezoek haar toch met een bezoekje te vereren. Gisteren was het dan zover. Naast haar plaatsgenomen en haar gevraagd om wat beter kennis te maken. Haar duits en engels zijn net iets minder dan het minimum maar ze is zo lief en mooi dat dit niet in de weg mocht staan. Naar de kino getogen voor wat een supersessie werd. Ze kroop dicht tegen me aan en onze tongen vonden mekaar. Haar lichaam is zacht en alles naturel. Ze begon me diep te pijpen en ik zag warempel mijn hele lid in haar mondje verdwijnen. Ze wisselde het ritme goed af en werkte zonder handen. Haar bovenop de leuning van de zetel gezet en zo beginnen likken tot ze na een tijdje schokkend klaarkwam, een vochtigheidscheck bevestigde de echtheid. Ook het vingeren ging haar goed af en een 2de tongaanval sloeg ze niet af. Tussendoor zoende ze me heftig en viel toen mij aan. Ze hield oogcontact en deze verraadde dat ze voor de kill ging. En ja als de vrouwen het willen is er weinig aan te doen. Dus zo geschiedde. Alles mooi in het bekje en vervolgens de tissue. Ze vleidde zich dicht tegen me aan en we genoten nog enkele minuten verder. Waw, ik geniet er nog van.:smiley:
Nu het slechte nieuws. Als ik haar goed begrepen heb vertrek ze zondag terug richting Budapest om niet terug te keren. :heul: