PDA

Volledige versie bekijken : Candyclub Amsterdam



Rob10
29 januari 2011, 12:54
Vorig weekend ff nr Amsterdam gereden. Entree euro 20. De tent liep vol met jonge meiden, 20-25 jr in bikini. Ik schat zo'n 30 meiden, veel oost europa maar erg mooi. Een dj speelt opzwepende muziek tot 4 uur. Er zijn een paar kleine ruimtes achter een gordijn waar de dame hun diensten verlenen. Met name vrijdag en zaterdag is het er best druk met de dames. Drankjes zijn niet duur en mijn dame was 50 euro. In ieder geval dichterbij dan de BRD:biggrin:

Elgar
31 januari 2011, 19:31
Robby, welke avond was je er?

egon, Dr. Rammler
31 januari 2011, 19:48
Vorig weekend ff nr Amsterdam gereden. Entree euro 20. De tent liep vol met jonge meiden, 20-25 jr in bikini. Ik schat zo'n 30 meiden, veel oost europa maar erg mooi. Een dj speelt opzwepende muziek tot 4 uur. Er zijn een paar kleine ruimtes achter een gordijn waar de dame hun diensten verlenen. Met name vrijdag en zaterdag is het er best druk met de dames. Drankjes zijn niet duur en mijn dame was 50 euro. In ieder geval dichterbij dan de BRD:biggrin:

:gruebel: Service ook wie in BRD ??? :biggrin:

mrcllcrm
24 augustus 2011, 11:28
Hoe is het op de gangbang van zondagavond?

Rob10
13 oktober 2011, 13:34
Is vandaag gesloten door de burgemeester van Amsterdam vanwege prostitutie-activiteiten....:rolleyes:

Admin
13 oktober 2011, 13:41
Amsterdam heeft vandaag de Candyclub gesloten wegens illegale prostitutieactiviteiten. Burgemeester Eberhard van der Laan besloot de parenclub te sluiten naar aanleiding van een rapportage van de politie, maakte hij bekend.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2966053/2011/10/13/Amsterdam-sluit-Candyclub-om-illegale-prostitutie.dhtml

ijsbeer11
13 oktober 2011, 16:00
Gingen ze er dan vanuit dat er snoep verkocht werd ofzo?

MichelJ
13 oktober 2011, 22:15
AMSTERDAM - Een parenclub in Amsterdam is op last van de gemeente gesloten omdat er illegale prostitutiepraktijken zouden plaatsvinden.

De Candy Club, die aan de Eikenweg in Oost is gevestigd, zorgde ook voor geluids- en parkeeroverlast voor de buurtbewoners.
Wat er precies gebeurde in de parenclub, die om de hoek van een basisschool zit, is niet bekendgemaakt. De politie zou hebben vastgesteld dat er zonder vergunning betaald werd voor seks. Volgens de gemeente is er bij illegale prostitutie een groot risico op mensenhandel.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/10722368/__Parenclub_dicht_om_prostitutie__.html?p=14,1

tifkad
13 oktober 2011, 22:58
Gingen ze er dan vanuit dat er snoep verkocht werd ofzo?

lol, ik kreeg bij het verlaten van de club altijd een snickers of mars mee van de eigenaar.

Big30
13 oktober 2011, 23:10
lol, ik kreeg bij het verlaten van de club altijd een snickers of mars mee van de eigenaar.
Dat was dan de eigenaar van de speeltuin waar je wel binnenkwam :tongue:!?!

tifkad
14 oktober 2011, 04:10
Dat was dan de eigenaar van de speeltuin waar je wel binnenkwam :tongue:!?!

:) Dat was dan de enige speeltuin die nog tot zo laat open was.
Maar bij de ingang (theke) van de Candyclub kon je snoep kopen (vandaar de naam denk ik), heel vreemd.

Robbert100
6 augustus 2012, 03:21
Topclub, zelfs een paarkeer verdwaalde paartjes gezien die de web site niet begrepen hadden.

De site is al lang niet meer bijgewerkt.... Ze hebben nooit een prostitutievergunning gehad en een parenclub was het echt niet.

100% open sex, (geen kamers) was erg grappig!

MrBombastic
13 februari 2013, 17:05
Ik had het graag een keer meegemaakt...jammer dat 'ie gezloten is.