PDA

Volledige versie bekijken : Linda (Litouwse)

noelcitroen
29 januari 2011, 17:54
Naam: Linda
Leeftijd: +-35jr
Nationaliteit: Litouwen
Lengte: +-1,65m
Uiterlijk: slank, halflang blond stijl haar, cup C, type leuke buurvrouw
Service: pzc,nmc
Enthousiaste, betrokken, lieve dame

Ricardo Banana
29 januari 2011, 19:17
En zoenen. Een echte milf

joepmeloen
3 februari 2011, 17:12
Linda is mijn toppertje.

Tony M
12 februari 2011, 19:05
Afgelopen woensdag voor het eerst met deze topper mee geweest, super figuurtje en lekker strak gleufje, een heerlijke meid ik hoop dat ze nog lang blijft. Voor het profiel, volgens eigen zeggen is ze 40 jaar.

hallodaarbenikweer
16 februari 2011, 10:07
Jip, 40er en type buurvrouw. Wel eentje waar je wat mee kan ;)

koosje12
16 februari 2011, 12:31
Sinds ongeveer afgelopen weekend staan haar foto's ook op de site van Xanten.

franky31081
11 maart 2011, 23:51
is zeker een aanrader als je echt met een buurvrouw wilt spelen

coldlipzz
18 mei 2011, 15:14
gisteren een fijne tijd gehad met deze dame en wat heeft ze toch mooie blauwe ogen, je zou jezelf erin verliezen ;-)

koosje12
8 november 2011, 19:54
Met deze buurvrouw wil ik ook altijd wel spelen. Ze is stukken aantrekkelijker dan de gemiddelde buurvrouw van rond de 40.

Het was alweer een aantal maanden terug dat er een berichtje over Linda werd geschreven, maar ze is gelukkig nog steeds werkzaam in Xanten. Tijdens mijn laatste bezoek in Xanten heb ik weer even zeer prettig met haar samen kunnen zijn.

bad pritt
9 januari 2012, 10:10
Linda is een lekker wijf, de buurvrouw die je altijd al had willen pakken.

Lekker lichaam, sex lekker passief maar je kunt jezelf goed uitleven. kreunen doet ze lekker naturel.
Bij mij zorgt ze voor een hoge illusie.
Pijpen is goed maar niks bijzonders,en heerljk strak is ze.

Ze gaf me een rondleiding en ik wist het gelijk, kom maar mee naar beneden, dat was erg lekker in dat hemelbed.
Later pakte ik haar beet bij haar heupen en trok haar naar me toe, maar ze zei eerst met anderen. Later op de avond ontdooide ze en heb ik met haar kort op een bankje gezeten, ze zei je bent wel een volhouder komplimenten..ja als ik op jacht ben ga ik met eten naar huis:baeh:..daarna nog een goede laatste sessie met haar, Carolina en Elvira gehad.

Heb me 2 x aan haar vergrepen en voor dit soort vrouwen kom ik graag terug.

koosje12
15 oktober 2012, 12:21
Deze MILF is na redelijk lange afwezigheid gelukkig weer terug in Xanten. Als ze er tijdens de Haloweenparty ook is, ben ik er zeer waarschijnlijk ook!

der lickmeister
15 oktober 2012, 23:42
Gisteren avond is ze geariveerd en heb ze natuurlijk weer verwelkomt

hansdordt
25 november 2012, 20:39
vrijdag 23 november met deze dame gekamerd. Het is een milf met een lekker lichaam. Het pijpen zonder cd doet ze gewoon goed, niet meer en minder dan dat. Het neuken is ook goed te noemen maar niet meer dan dat, ze is zelf niet zo actief. Lekker in doggy geneukt, dan heb je een mooi uitzicht op haar mooie billen, slanke taille en rug. Af en toe gaf ik haar een kus op de schouders, op dat moment stop ik even met pompen en zit ik diep met mijn pik diep in haar kut, dat vind ik altijd lekker om te doen. Soms streel ik dan ook over de borsten of stimuleer in de clitoris. Ik ben niet klaargekomen, was er gewoon klaar mee na een tijdje neuken. Ze heeft me daarna nog even gepijpt, zoenen deed ze helaas niet, ik nog gevraagd of er dames zijn die wel zoenen. Dat wist ze ook niet, dat moest ik zelf maar vragen aan de dame in kwestie.

GrandCru
14 februari 2013, 21:52
Linda is gewoon een leuke milf. Ik ben 2x in Xanten geweest en de 2e keer was ze m'n eerste. Lekker oraal klaargemaakt en gezellig nagepraat, prima.

koosje12
29 maart 2016, 21:44
Volgens de agenda is deze milf weer terug in Xanten.