PDA

Volledige versie bekijken : Emily / Xenia (Duitse)



Polar77
30 januari 2011, 01:30
Haarkleur/-lengte : zwart, lang
Lengte dame : 1,78 lang dus...
Postuur/Cupmaat : A
Nationaliteit/Taal : Duitse also Deutsch
Leeftijd : 24 (gokje)
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PMC, NMC, geen FT
Voordelen: heerlijk zacht en mooi gebruind, wellicht iets te bruin
Nadelen: Minder aktief
Tijdsduur : uurtje
Prijs : 100 ballen
Extra’s bij het bezoek: veel gelul

Loopt er nog niet zo lang, heeft mooie blauwe kijkers. Behoorlijke heupen en is heerlijk zacht van huid. Had zwarte panty's aan en een roze/zwart setje.

Zat aan de bar te bieren toen dit apparaat me kwam stijven. Wel lief, beetje pro-uitstraling en weinig cup. Druk praten, wellicht nerveus, over allerlei zaken die mij niet interesseren. Dus het gesprek de goede wending gegeven en het popje voelde de hint.

Kamertje bezocht, best goed, maar ook niet om uit te schreeuwen zo lekker. Met die Maria en haar HEERLIJKE kontje in m'n achterhoofd na een uurtje de brui eraan gegeven. Fit lichaam, maar meisje moet eigenlijk bloemen gaan verkopen op de Albert Kuyp of zo.

Herhalingsgevaar: misschien, ze kijkt heel lief :annieengel:, maar mist een bepaalde, geile, air..

Ijskouwe groeten, uw P.

Rudi_NL
4 februari 2011, 23:37
Een paar keer gekamerd met deze Emily. Heerlijk ding is het. Ze is lang en ziet er zeer knap en beschaafd uit. Ze zou zo een fotomodel kunnen zijn en dat is ze dan ook. Echter haar grote doorbraak is uitgebleven. Naar eigen zeggen zou de verdiensten goed zijn, maar toch net te laag om van rond te komen (veel reis- en hotelkosten en vaak opdrachten net missen). Jammer, maar helaas. Nu heeft ze nog enkele kleinere opdrachten en werkt ze ook in LR. Een aanwinst voor de ijsberen dus.

Oh ja, neuken met haar is okee. Ze kan wel tegen een stootje. Tongzoenen behoort ook tot de mogelijkheden. Pré- en aftersales zijn goed. Vooral de présales. Hier moest ik zelf zeggen: "Haal nu maar snel die sleutel voordat de hele bar onder zit met ....", zo vurig tongde ze en verdween haar handje lekker onder de badjas om te trekken. Herhalingsgevaar: 100%.

Rudi_NL
11 februari 2011, 20:35
Tegenwoordig is ze ook te vinden in FKK Planet te Merzenich (Düren). Naar eigen zeggen is ze daar in de toekomst op donderdag en zaterdag te vinden, maar ze blijft ook in LivingRoom actief.

Bij FKK Planet weer met haar de kamer op. 1) Omdat ze top is qua uiterlijk en in bed; lekker wild met harde sex en 2) omdat ik weet wat ik bij haar krijg; ik wilde namelijk geen teleurstelling hebben tijdens de Skiparty in FKK Planet. Herhalingsgevaar: wederom 100%.

MichelJ
25 maart 2011, 22:47
Die kamer naast de Kino waarschijnlijk (ik meen kamer 1 of 2 in LivingRoom, maar dat weet ik niet meer zeker).

Is kamer nr. 7, daar kun je dr inderdaad van alle kanten in de gaten houden ;)

MichelJ
23 april 2011, 08:58
-> GT (als Xenia als ik me niet vergis)

CLUBSPORT
25 april 2011, 21:07
Knappe meid om te zien , lang zwart haar en een paar prachtige kijkers , Ik zag haar vrijdag voor het eerst toen rudi nl en een maat van hem en ondergetekende de barruimte in liepen , ze voegde zich bij ons en rudi schaakte haar al snel voor een kamergang , ze heeft net wat te kleine tietjes voor mijn smaak maar voor de rest is ze een genot voor het oog .

yep3
25 april 2011, 21:47
alleen pmc of ook nu pzc?

Rudi_NL
25 april 2011, 23:04
alleen pmc of ook nu pzc?

Volgens mij is het altijd PZC geweest. Dit al maanden lang en gedurende zeker 7 of 8 sessies met haar. Waarschijnlijk heeft Polar77 bij het maken van haar draadje een klein foutje gemaakt en één verkeerde letter gebruikt bij het omschrijven van haar service. Waarschijnlijk zat hij met zijn gedachten toen nog bij deze lekkere verschijning. Het is hem dus vergeven.

En inderdaad Xenia in GT is ex Emely uit LR. Naar eigen zeggen zou ze maandag, dinsdag en woensdag in GT werken en soms ook op donderdag. Maarja, ze zeggen zoveel.

Polar77
22 juni 2011, 02:01
X heeft een kilootje of 3 gelost naar eigen zeggen en dat zag er vanavond met een nieuwe haarstijl echt niet verkeerd uit.

Admin
22 juni 2011, 12:44
Heren wat info weggehaald. Ook niet zo relevant en net iets te veel prive, vandaar.

Admin

yep3
1 augustus 2011, 21:56
Ook ft nu

Carlitos
2 augustus 2011, 05:57
Maar wel de slechtste FT die ik tot nu toe gehad heb. Maar ze is ontzettend knap en helemaal niet saai. Leuke gesprekken met haar gehad, zowel op de kamer als erbuiten. Ze heeft wel een van de meeste kamergangen van alle dames, ze doet daar ook heel erg haar best voor.

yep3
2 augustus 2011, 09:24
Ik had wel een lekkere ft, vol in haar mondje en alles droop langs haar mooie gezicht

Alexander de Grote
2 augustus 2011, 14:18
Laat zoon mooie meid dat gewoon toe? Jammer dat ze niet rooier haar heeft. Ze ziet er wel altijd mooi en verzorgd uit met allerhande gewaden om haar heen.

jacky pakutra
2 augustus 2011, 15:16
mooie meiden laten van alles toe in saunaclubs, toch opmerkelijk.
zouden ze het dan misschien toch voor het geld doen?
of ze de meeste kamergangen heeft van allemaal, geen idee.
zijn wel meer dames die per dag 2 minuten in de bar zijn en die ik vaak niet eens op de presentielijstjes zie...

Alexander de Grote
2 augustus 2011, 15:46
He Jack heb jij haar aleens gehad?

jacky pakutra
2 augustus 2011, 15:55
nee mij te duur 100/u en ik spreek totaal geen frans

Hvt
4 augustus 2011, 08:14
Xenia is een heel stijlvolle dame. Ik heb erg veel bewondering voor haar als ik zie hoe ze werkt. Ik ken haar een beetje en ze speelt mij in de gang altijd toe op welke stand haar teller staat voor die dag. En dat is echt niet normaal ! Ze is een van de drukst kamerende meiden van GT. Ik bewonder haar omdat ze altijd spontaan, lief en volop GFE is. VAn de eerste tot de laatste. Echt een top meid !!

jandoedel
4 augustus 2011, 21:33
Xenia is een heel stijlvolle dame. Ik heb erg veel bewondering voor haar als ik zie hoe ze werkt. Ik ken haar een beetje en ze speelt mij in de gang altijd toe op welke stand haar teller staat voor die dag. En dat is echt niet normaal ! Ze is een van de drukst kamerende meiden van GT. Ik bewonder haar omdat ze altijd spontaan, lief en volop GFE is. VAn de eerste tot de laatste. Echt een top meid !!

Idd zo ervaar ik haar ook altijd. Niet altijd doen we iets samen maar als we het doen dan spatten de vonken er van af. Een echte GFE.
En potjan-deurie een mooi frontje d'r op. Als je XENIA zou moeten vergelijken met een auto radio dan zou het een Bowens en Wilkins zijn. Qua looks niet slecht en over de geluidskwaliteit (pure audio voor liefhebbers/audiofielen) ook zeker niks te klagen.

masseurke
26 augustus 2011, 08:34
Toen ik daar zo stond (het was amper 10 minuten na Nila) kwam Xenia (1,82m en bijna 24 naar eigen zeggen) bij me staan. Deze Duitse had ik al enkele keren gezien / ge-oogcontact en nu stond ze daar dus naast me mooi te wezen. Ik had al de hele dag gedacht dat deze griet niks zou zijn op de kamer, maar ik kreeg spontane, doch overduidlijke wipjes onder mijn badjas, dan mot een mens dat gewoon uitproberen, toch?! We zaten wat op een sleutel te wachten, haar pre-sales waren prima, wat een mooie meid ook, lange benen, mooi lijf, bruingebrand van 4 weken Spanje, prachtig donker haar dat ze tijdens de daad heerlijk los laat hangen / kriebelen, schitterende ogen, mooie hagelwitte tanden …
Haar heupen mochten iets smaller wat mij betreft en wat ze daar teveel heeft, hadden ze er bovenaan mogen bijplakken. (al zijn die twee best te genieten en heerlijk zacht)
Goed, op de kamer (huisje 25) begon ze haar niemendalletje half uit te spelen, wat eens zo geil was, ze zoende lekker en na een stevig befbeurtje (mijn frenulum linguae doet nog pijn na zo’n dagje GT - niks meer gewend) begon ze me te pijpen. Helaas, helaas, helaas, komen hier die prachtige hagelwitte tanden ook in beeld, mijn dierbaarste bezit kon dat niet zo appreciëren. Ik vroeg voor cowgirl, maar oei – daar begon mijn vrees uit te komen – haar “mushi” zou nogal nauw zijn en dus betwijfelde ze of ik dat lekker ging vinden. Maar, ’t moet gezegd; ze probeerde het wel. Veel stelde het echter niet voor, ook al bespeelde ze vurig haar clitje, het kon me niet bekoren.
Doggy dan maar?! Ja hoor en dan... werd ze plots een wild diertje, ze duwde spontaan haar mooie smoeltje in ’t kussen en smoorde op die manier haar heerlijke gekreun, heftig verder vingerend aan dat mooie clitje van haar, kont hoog in de lucht gestoken, geweldig beukend, ik dacht nog; “dat moet hier helemaal kapot”… Ik voelde meermaals mijn kruit naar boven komen, maar kon me, door wat vaart te minderen, telkens tijdig bedwingen. Bovendien wou ik dit geile wondertje in de ogen kijken als ik kwam. Tijdens het pijpen en kussen keek ze me immers al diep in de ogen.
Even gestopt, ze wou me weer pijpen (ai ai) intussen weer hevig aan dat clitje wrijvend. Dat maakte veel goed, bovendien nam ik die activiteit van haar over, wat ze helemaal lekker vond, ze voelde ook heerlijk sappig aan…
Goed tijd om te gaan was gekomen en dus tijd om te komen gekomen, vervolgens kwam ik vlug in missio (ook hier bleef ze heftig verder vingerend) terwijl ik het loeder diep in de ogen keek, crash boom bang!
Beetje dubbele sessie, het is een prachtmeid, herhalingsgevaar; absoluut, maar alleen in doggy dan. Ze wist me “de magie” te bezorgen en ja, ook al vertelde ze me dat ze op dinsdag 21 stuks en op maandag 19 stuks had afgewerkt, toch wist ze me op de ene of andere manier wijs te maken dat ik toch die ene speciale was geweest en dat, beste beerschappen, hebben onze ego-tjes toch nodug, niet?! Het parfum dat ze op had, is nog een hele tijd in mijn neus blijven spoken… goddelijk!
Xenia, wat ben je mooi, je pijpt waardeloos, maar meid wat zal ik je volgende keer weer het matras inpompen!!!

gille52
21 november 2011, 17:40
Vandaag ben ik voor het eerst Xenia tegengekomen. Alhoewel ik toch al 4 jaar zeer regelmatig GT bezoek, had ik haar nog nooit gezien. Zij beweert dat ze voornamelijk op maandag en dinsdag aanwezig is. Zou kunnen. Feit is dat ik haar een heel mooie meid vind met haar lengte van 1m82 (zonder stiletto's) (en met stiletto's is het zeker over 1m90). Ik ben dan maar met haar naar de kamer geweest. Er zijn gelukkig ook een heleboel pluspunten, maar wat ik hierboven lees heb ik ook meegemaakt. Ze is heel lief, ik vind haar heel mooi, en daarom zal ik zeker nog wel met haar terug naar de kamer gaan, maar d'r zijn zaken die beter konden.

yep3
13 december 2011, 15:02
Gisteren haar met mega lading zaad vol in haar bakkes gespoten, ze bleef nog lekker doorpojpen waarbij het zaad lekker langs mijn peemel droop! Heerlijk

Tiger77
2 maart 2012, 22:22
Weet er iemand toevallig of deze dame nog werkzaam is in GT? Of elders?

bosbeer
2 maart 2012, 22:24
[QUOTE=Tiger77;255857]Weet er iemand toevallig of deze dame nog werkzaam is in GT? Of elders?[/

Ik heb haar al een tijd niet meer gezien, vlgs mij in 2012 helemaal nog niet. Zal wel ergens anders zitten.

yep3
3 maart 2012, 06:04
Deze lange idd ook al lang niet gezien, jammer want haar service werd steeds uitgebreider

Cupido
3 maart 2012, 11:08
ik verwacht dat we die voorlopig niet zullen zien in GT. Eerder nog in LR.

Carlitos
3 maart 2012, 12:07
Ik schat in dat ze die 20 kamers op een dag niet in LR haalt. Ik heb haar net een SMS gestuurd, kijken of ze reageert.

Jack42
3 maart 2012, 15:42
Weet er iemand toevallig of deze dame nog werkzaam is in GT? Of elders?

Zou nu in Babylon te vinden zijn.

Big30
3 maart 2012, 16:01
Zou nu in Babylon te vinden zijn.
Thxs. Zal wel deze dame zijn gelet op de matchende paspoortjes, dus naam weer veranderd in Emily.
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/102.php

yep3
10 april 2012, 07:28
zag haar op de laatste party weer in gt,
iemand haar daarna weer in gt gezien?

bart_007
22 mei 2012, 19:36
ik was een drietal weken geleden op vrijdag in Babylon en trof er Emily aan en had een heel goede sessie met haar. Fantastische blowjob , lekker diep en zacht, en mooi cowgirl einde. Jammer genoeg was Emily reeds verdwenen nadat ik na de sessie een relaxerende sauna en douche had genomen. Ze vertelde me voor de sessie dat ze vaker op donderdag en of vrijdag in Babylon zou zijn, maar ik zie haar niet meer op de aanwezigheidslijst. Hopelijk is ze er volgende week vrijdag zodat ik nog eens kan binnenwippen. Anders moet ik misschien eens naar Golden Time want daar schijnt ze ook wel te zijn, alleen niet op donderdag of vrijdag wanneer ik nut net in Duitsland ben. In ieder geval had ik een prachtige sessie die ik nog wel eens ( of meer ) wil overdoen want aan haar favoriete doggy zijn we vorige keer niet toegekomen.

Carlitos
23 mei 2012, 01:56
Xenia was 2-3 weken geleden op een donderdag in GT, maar normaal is ze er alleen de eerste 3 dagen van de week. Maar dan wel de hele dag. Stond ook al een paar keer in de lijst van GT Star reporter Bosbeer dacht ik.
Ze vertelde me ook dat ze niet meer naar Babylon zou gaan, maar dat is dus volgens jou niet zo. Ze staat nog wel in het overzicht bij Babylon.

bart_007
23 mei 2012, 10:08
Toen ik haar laatst in Babylon zag vertelde ze inderdaad dat ze in het begin van de week in GT te vinden is en als het haar past op het einde van de week in Babylon. Ze staat nog in het overzicht van Babylon, maar ik zie haar al een paar weken niet op de aanwezigheidslijst, ook niet op vrijdag, maar die aanwezigheidslijst van Babylon is niet echt meer 100% betrouwbaar lees ik forumberichten...dus misschien moet ik volgende week vrijdag het er gewoon maar eens op wagen in Babylon. Tenzij Bosbeer weet waar Emily / Xenia dan uithangt ;-)

Carlitos
23 mei 2012, 10:22
Bosbeer zal vandaag zeker aanwezig zijn in GT. En hij is de beroerdste niet om dit even na te vragen bij Xenia als ze er is en niet te veel bezet is.

bosbeer
23 mei 2012, 21:04
Bosbeer zal vandaag zeker aanwezig zijn in GT. En hij is de beroerdste niet om dit even na te vragen bij Xenia als ze er is en niet te veel bezet is.

Xenia is vandaag niet in GT, maar was er vorige week wel en de week ervoor ook. Het lijkt erop dat GT toch weer haar vaste stekkie is.

bart_007
23 mei 2012, 22:46
Xenia is vandaag niet in GT, maar was er vorige week wel en de week ervoor ook. Het lijkt erop dat GT toch weer haar vaste stekkie is.

Bedankt bosbeer. Toen ze vorige week en de week voordien in GT was, was dat dan ook op donderdagen en/of vrijdagen of toch enkel alleen in het begin van de week ?? Misschien moet ik maar eens naar GT ipv Babylon om nog eens met haar te kameren, maar ik kom eerder op donderdagen en vrijdagen in de buurt van GT of Babylon, niet zozeer in het begin van de week :-(

bosbeer
24 mei 2012, 00:23
Bedankt bosbeer. Toen ze vorige week en de week voordien in GT was, was dat dan ook op donderdagen en/of vrijdagen of toch enkel alleen in het begin van de week ?? Misschien moet ik maar eens naar GT ipv Babylon om nog eens met haar te kameren, maar ik kom eerder op donderdagen en vrijdagen in de buurt van GT of Babylon, niet zozeer in het begin van de week :-(

Tja, ik ben er niet elke dag natuurlijk, maar op de woensdagen is ze er meestal. Als ze er vandaag geweest was had ik haar programma even gevraagd, maar helaas was ze er niet. Natuurlijk kun je altijd even bellen met GT om te vragen of ze er is. Misschien kunnen ze je ook vertellen op welke dagen ze verwacht wordt.

Vince
15 juni 2012, 12:42
Naam : Xenia

Nationaliteit / Taal : Duits en Engels

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart zeer lang

Lengte : 1.82m

Postuur / Cupmaat : Zeer slank / A-cup

Tatoeage : nee

Service : PZC, NMC, aftrekken, GFE


***

Ik kan me haast niet voorstellen dat er over deze dame nog geen topic openstaat, maar kan het niet terugvinden, dus maak ik er maar één.

Even uitrusten in het wellness-gedeelte dacht ik. Had er net een intensieve sessie met Annie opzitten wanneer Xenia als een fotomodel op de catwalk passeerde en we oogcontact maakten. Ze droeg een sexy doorschijnend nachtjurkje. Heeft ongelofelijk lange benen. Ze lijkt wel op stelten te lopen. Zeer sexy groene ogen en erg kleine sensuele tietjes. We begonnen een dom gesprek. Van zodra de sleutel-vraag volgde was mij intentie om uit te rusten uitgegomd. Ik kon niet anders dan bevestigend te antwoorden, zeker gelet op de relatief lange wachttijd die inmiddels bekend was.

Op de kamer begon ze rustig een GFE op te bouwen. Beetje kussen, beetje lachen. Haar kleine tietjes bleken een erogene hotspot, ze werd wild toen ik deze de nodige aandacht gaf. Beffen was heerlijk. Supermooie, verzorgde lipjes.

Ze begon mijn ballen met haar tongetje te bewerken, zakte zelfs iets naar onderen. Was allemaal erg behoorlijk.

Ik bereidde me voor om het betere pijpwerk te mogen ervaren, maar dat was buiten de waard gerekend.

Het pijpen was dramatisch. Meer tand dan tong. Ik dacht dat ze een poging wou ondernemen om mijn voorhuid weg te schrapen. Not good.

Ik maakte haar duidelijk dat als ze op dat elan zou voortgaan het adres van GT voortaan gewijzigd mag worden naar Huidweg 1.

Ze wou dit corrigeren, maar haalde allemaal niets uit.

Dan maar neuken.

Over de seks kan ik eigenlijk alleen maar lovend zijn.

Xenia is al bij al een goede ervaring, maar het pijpen slaan we volgende keer over.

Eindscore: 7/10.

Admin
15 juni 2012, 13:58
Ik kan me haast niet voorstellen dat er over deze dame nog geen topic openstaat, maar kan het niet terugvinden, dus maak ik er maar één.

Waarschijnlijk (99.9% zeker) deze dame:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24446-Emily-%28Duitse%29-ex-Xenia-LR&highlight=xenia

Vince
15 juni 2012, 14:02
Klopt! Ik kopieer mijn recensie wel even.

Admin
15 juni 2012, 14:10
Klopt! Ik kopieer mijn recensie wel even.
Staat er al ;)l! Anyway thxs dat je het bericht zelf al had verplaatst.

gille52
15 juni 2012, 20:06
Ik heb haar op woensdag 6 juni ook in GT gezien. Ze was er heel de namiddag.

masseurke
16 juni 2012, 07:35
Ik heb haar op woensdag 6 juni ook in GT gezien. Ze was er heel de namiddag.

Ik heb jou niet gezien... Xenia inderdaad ja, heb der nog aangeraden aan mijn maat, maar inderdaad die tandjes... Ze is altijd op jacht, kwam ook bij mij met de woorden dat ik ze nog niet gefickt had, waarop ik zei "doch!". "Aber nicht heute", protesteerde ze.
Lekker ding, twee keer mee geweest mooi meisje, beetje brede heupen, doggy gaat ze helemaal los...

Vince
20 juni 2012, 15:24
Wat ik wel geil vond was dat ze de hele tijd sprak over haar "pusHy" ipv pussy ... my pushy dit my pushy dat... zalig

gille52
21 november 2012, 23:07
Gisteren voor de tweede keer met Xenia meegegaan. Mijn mening over haar is tweeërlei. Optisch vind ik ze fantastisch. Ik hou van deze lange, slanke meisjes. Ze is 1,82 m en heeft donkerbruin, lang sluikhaar. Ik vind haar heel mooi.
Het pijpen was iets beter dan de eerste keer, maar ik vond dit toch steeds niet geweldig. Dan volgde een sessie waar ik intensief met haar pussy mocht spelen en likken. Dit was geweldig. En tenslotte hebben we de zaak dan afgerond met "ficken" en dit was ook niet fantastisch. Dus herhalingsgevaar 75%

masseurke
26 november 2012, 14:24
Wat ik wel geil vond was dat ze de hele tijd sprak over haar "pusHy" ipv pussy ... my pushy dit my pushy dat... zalig

Dat PusHy wordt dagelijks wel een keer of 20 uitgeboord, dus ben je zeker dat ze het niet over haar Pus€y heeft?

mynasch
29 maart 2013, 12:21
lijkt erop dat zich ook een russiche Xenia heeft gemeld aan het GT-Front. (1.65, B cupje, long donkerblond haar ietsje gekruld, 30+) zat vaak op een barkruk tegen de muur van de gang die naar de tuin leidt). iemand ervaring met deze Xeniaanse dame?

masseurke
1 juli 2013, 15:08
Laatste keer dat ik dit mokkeltje zag had ze zich een stevig stel jetsters aangemeten! Haar heupen zijn helaas nog even breed...

M

Cupido
1 juli 2013, 19:08
Ik denk dat het hier om een andere xenia gaat. In lr liepen een grote en kleine xenia. Blijkbaar zijn beide nu in gt gearriveerd? Waar nu over gesproken wordt lijkt op de kleine xenia uit lr. De grote heeft idd nieuwe silicone toeters en is vrij lang.

Badslippers
2 juli 2013, 11:32
Ik denk dat het hier om een andere xenia gaat. In lr liepen een grote en kleine xenia. Blijkbaar zijn beide nu in gt gearriveerd? Waar nu over gesproken wordt lijkt op de kleine xenia uit lr. [ . . . ]

Die kleine is Oekraïnse (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10838-Xenia-(Oekra%EFnse))

masseurke
2 juli 2013, 15:43
Voor de duidelijkheid, ik heb het over de Duitse, begin 20, groot, slank (brede heupen, jammer) mooi snoetje, hagelwitte tanden die ze tijden het pijpen weet te misbruiken, zie ook hogere recs... en dus de laatste keer dat ik haar zag, overduidelijk valse boobies... altijd druk in de weer, maakt vlot tussen de 15 en 20 kamers op een dag! On topic met andere woorden...


Laatste keer dat ik dit mokkeltje zag had ze zich een stevig stel jetsters aangemeten! Haar heupen zijn helaas nog even breed...

M

Polar77
27 januari 2014, 18:00
Voor de liefhebbers; ze liep vorige week donderdag in GT. Nog altijd een eyecatcher en even aardig. Minder zonnebank gezien en wel wat slanker dan in 2012

cassenoisette
2 februari 2014, 15:30
2 days per month only, to catch then!
A beautiful large german girl for a session that almost deserves a recurrence as promising.
Yet almost certain to have already attended there a few years ago, her side of a bit shy and distanced personality on such a frame has motivated me.
A mix of pro and Pse girl from good family that suits me well! (pretty lovely face)
She is a large format (size, buttocks woman boobs) with a slightly pouty mug with lovely delicate moles.
Beautiful lingerie, keeps her heels, a porno-chic memory back to 90's...:a_t_ho02:
The BJ is too energetic limit is bad, sucks balls ect ... ;)
Once briefed, very good fucking doggy hell. Deeply involved on my part, I was hot.
Cartridge retained though, 10 minutes after after recovery, restart with another under her amused gaze.
Nice nice girl.

Highlander
17 oktober 2016, 15:26
Ik kom veel te vaak bij GT, maar Emily had ik nog niet eerder gezien. Ik zag ze afrekenen in de omkleedruimte en ze zag er spectaculair uit. Lang, slank en enorme siliconen borsten. Bruin stijl lang haar, hele lichte zaadvragen ogen, een slanke taille en een goddelijke kont. Op de kamer bleek dat ze een erg klein compact kutje had. Al met al een optick fick eerste klas. In de bar verbergt ze haar lichaam wat in een doorschijnende doek wat langs haar lichaam naar beneden valt. Erg stijlvol. Ik was net met Mara aan het kletsen toen ze voorbij kwam. Ik heb onmiddellijk afscheid van Mara genomen en Emily zowat besprongen. Die laten we dus niet meer gaan :betrunken:. Nu maar hopen dat Mara niet helemaal over de zeik is, maar een beetje DVP is dat natuurlijk niet. Maar sympathiek was mijn aktie zeker niet. Emily zegt alleen op zondag te werken, en dan niet al te vaak. Ze werkt ook als escort, je betaalt haar dan 800 euro voor 2 uur. Oeps..... Wat er van waar is weet je natuurlijk nooit, maar haar lichaam is echt pure porno van het betere soort. Dus het zou zomaar kunnen kloppen. Optick Ficks hebben vaak het nadeel je snel af te werken, dit is zeker niet van toepassing op Emily. Wat een geil ding zeg. Ze reageerde erg intens op haar kontje en ze werd bloedgeil van het beffen en het likken over haar kont. Ook begon ze mijn kont te stimuleren en te likken. Het was gewoon kinky shit over en weer. Tongzoenen, vingeren, super pijpbeurt waarbij ze je ballen niet vergeet, Emily gaat er 100% voor. Ze ging er helemaal in op en ik heb ze plankgas keihard geneukt. Samen met Flora, Mara, Lilly (waar is ze toch ???) en Lea de absolute top van de GT. Voor mij dan........... Het zijn deze dames die ervoor zorgen dat ik waarschijnlijk nooit van de GT-verslaving afkom.

:hammer:

Teiresas
17 oktober 2016, 16:27
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24446-Xenia-(Duitse) ??

quickstep
17 oktober 2016, 17:25
Check kan je samenvoegen...